De DS IS vetquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:29 schreef Baris het volgende:
De DS wordt vet.
In amerika in december, hier is het nog onbekend, weaarschijnlijk een launch gamequote:Op dinsdag 23 november 2004 16:16 schreef Thomper het volgende:
Ik zie wel als de game uitkomt, zijn er al reviews van de USA versie dan, en wanneer komt ie ut?
Rayman dus.
FF:CC komt voor de NDS. FF 3 ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:41 schreef Max_Dark het volgende:
Komen er nog RPG'tjes voor uit binnenkort? Wil de samenhang tussen de twee schermen wel eens zien met al die menu's. Lijkt me echt ideaal voor al die spellen...had FF: CC ook moeten hebben.
Oeehhw de Multiplayer zal 100% gebru9ik maken van de touch screenquote:Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, today announced Rayman® DS as an official launch title in Europe for the upcoming release of the Nintendo DS™ system in 2005.
“We’re really excited to deliver three fun, original and very different titles on the new Nintendo DS handheld video game system, when it launches next year. Besides the delay with the US launch will allow us to bring new content to Rayman, one of the group’s biggest franchise”, said John Parkes, EMEA Marketing Director at Ubisoft. “The Nintendo DS will be a unique handheld machine with never-seen before capabilities and we’re thrilled to develop such innovative titles on this new console.”
Rayman, one of the most recognizable video game characters around the world, arrives for the first time in full 3D glory on a handheld as he battles to defeat the pirate terror that has enslaved his world. Rayman DS is poised to repeat the successful performance of its predecessor, Rayman® Advance, which was among the top-ten selling launch titles for the Game Boy AdvanceTM system in 2001. Furthermore the European version of Rayman DS will include a multiplayer feature and will take full advantage of the touch-screen technology.
quote:The DS on a Whole
The Nintendo DS is a reasonable handheld system. Its main attractions, the dual screen setup with the second being a touch screen, work really well with software that's thoughtfully developed for it. In other cases though, it's simply a quick feature that can be easily forgotten. The networking works well, though the lack of a cross-content searchable user list leaves it a fair bit shy of perfection.
When it comes down to it though, any console or handheld system is only worth its weight in features if the games for said systems are worthy of playing. In the case of the Nintendo DS launch list, well, we suppose whether that's worth it or not is a matter of opinion.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:59 schreef HomerJ het volgende:Fuck is op met die Rayman. Mario is leuker
anders post je dat in je centrale rayman topicquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oeehhw de Multiplayer zal 100% gebru9ik maken van de touch screen
Bron: RaymanZone
En een nieuw plaatje
[afbeelding]
Ooohw wat hou ik toch van Rayman
ook = eensch rayman is pas kiddiequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:59 schreef HomerJ het volgende:Fuck is op met die Rayman. Mario is leuker
aaahquote:Op woensdag 24 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
Morgen betalen, zaterdag of maandag heb ik emwaahhahahaha
Eigenlijk zijn dit 1 van de eerste screenshots van een NDS game. Ergens in april kwamen deze screenshots op het internet.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:27 schreef knater het volgende:
Famitsu has interviewed Nintendo mastermind Shigeru Miyamoto, who revealed a ton of information to the public through the magazine...Take a look below!
- Online gaming will be very popular in three to four years, and Nintendo will have to move forward, according to Miyamoto-san
- The Nintendo DS will be online sooner than you think
- Square Enix and Nintendo are working together, to be the Nintendo DS online to the fullest extent
![]()
oh ook nog wat nieuwe screenshots van Nanostray (van de makers van Iridion 3d en iridion 2)
[afbeelding]
Game Story
You slowly come back to life in your spacecraft. It feels like you were unconscious only for seconds. Neverless you only have a vague idea of what has happenend. Frantic images loom in your mind without telling you anything you can decode by now. Slopped impressions of pain and humiliation cover your thoughts. Instinctively you look up to your console. Your board computer is still indicating a destination...
Game Features
* Title: Nanostray
* Genre/Type: 3D-Shoot'em up
* Hardware: Nintendo DS
* Game size: 10 levels
* Features: Wireless 2 Player Mode, WLAN Internet Highscore, Battery Backup
* Publisher: Majesco
* Release Date: Q1/2005
Is al wat ouder nieuws maar ziet er goed uit!
Jij weet er alles vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Weer een nieuwe screenshot van Rayman DS maar dan de amerikaans versie. Jonge nepper kunnen we het niet maken, dit is namelijk Rayman 3 en de andere screenshots waren van Rayman 2! Het hele poppetje is anders!
Juist omdat FF3 nog nooit uitgebracht is in het westen ben ik extreeeeeem blij ermeequote:Op woensdag 24 november 2004 20:44 schreef peristilius het volgende:
Ze gaan toch niet echt FF 3 uitbrengen voor DS he |:{Die is nog nooit eerder in het westen uitgebracht......
Of bedoelen ze de Amerikaanse 3 die dan eigenlijk een andere is
edit: het is echt FF 3ach ja shit happens
quote:Throughout the life of the DS, we’re going to see games on the horizon that literally could not be done on any other system. Some of them may be terrible games anyway. Some of them may be awesome and help us appreciate the DS that much more. Many other games will come along that could be done, with minor modifications, on PSP or GBA. Did it bother us when Nintendo released Metroid Prime, a game that doesn't use any of the GameCube's unique hardware features and, truth be told, probably could have been pulled off on Xbox or the PC? No, we don’t care that it could have been released on another system; we are satisfied that it is being released on Nintendo’s system. That’s the attitude we should adopt for the many Nintendo DS games that will be incredibly fun but won’t use the system’s unique features to any great effect.
wtfark.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:29 schreef Max_Dark het volgende:
Jaaa de DS komt sneller online dan we denken! Net als de GameCube, waar ze eerst goed over wilden nadenken. En toen kwam Microsoft en zette binnen een jaartje of 2 heel Live! op wat prima speelbaar is, en GC-bezitters wachten nog altijd op een redelijk online systeem (die 3 spellen die nu online zijn tellen niet).... en nog altijd geen concreet plan voor de GC.
Waarvandaan als ik vragen magquote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
Zaterdag OF Maandag heb ik em + mario.
ieuwquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ooohw wat hou ik toch van Rayman
quote:Dear Valued customer,
Thank you for emailing us with regard to your Nintendo DS order.
At this time the supply of Nintendo DS handhelds is extremely constrained to say the least. This constraint means that there is not enough supply of Nintendo DS handhelds to keep up with the current demand in the North American market place.
All North American retailers of this product did not receive enough Nintendo DS handhelds on release to meet their demand. The unfortunate result of this tight supply is that we will not be able to fill all of our orders in a short period of time.
At DVD Box Office we are committed to filling all of our orders on a first come first served basis and this does not change for the Nintendo DS. Our hope is that Nintendo will be able to ramp up supply as soon as possible so we can fill all of our orders in a timely fashion. At this time we are shipping as many Nintendo DS handhelds that we can get our hands on.
We will email you as soon as your order is invoiced and shipped out from our warehouse.
At this time we cannot estimate when all of our orders will be filled as Nintendo has not informed us with an exact time frame on when they will have enough handhelds to meet the current demand.
We are sorry about the delay in shipping your order and thank you for your patience. Please feel free to email us anytime if you have any further comments or questions.
De DS gaat ongeveer ¤190,- kosten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Nou, zo lang ga ik toch niet meer wachten denk ik. De prijs mag ondertussen ook wel eens bekend gemaakt worden.
Dan ga ik toch maar importeren..quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:34 schreef Baris het volgende:
[..]
De DS gaat ongeveer ¤190,- kosten.
http://www.tweakers.net/nieuws/35144/
Half-Life 2quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:26 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
Hoe word men jaloers in één stap.
die doosquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:26 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
![]()
nee dat was niet zeker, daar was geen goede bron van. Hij word vast wel goedkoper hierquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:34 schreef Baris het volgende:
[..]
De DS gaat ongeveer ¤190,- kosten.
http://www.tweakers.net/nieuws/35144/
Ziet er heel erg fake uit, en hij ziet er nog is lelijk uit in het zwart. Ik geloof er niks van.quote:
Die is natuurlijk gesoept ter illustratiequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ziet er heel erg fake uit, en hij ziet er nog is lelijk uit in het zwart. Ik geloof er niks van.
maak daar maar bron lik-sang van eheh staat er met KOEIE lettersquote:
MIIIAAUUWWWW!!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:26 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
Photoshop mén. Misschien komt wer wel een DS in de N64 kleuren. O wacht, die was alleen maar zwartquote:Op zondag 28 november 2004 16:17 schreef knater het volgende:
bleh lelijke skinvooral bij de luidsprekers, mja wordt toch weer aan verdiend. Doe mij maar gewoon een originele !
er was ook een pikachu editequote:Op zondag 28 november 2004 19:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Photoshop mén. Misschien komt wer wel een DS in de N64 kleuren. O wacht, die was alleen maar zwart.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De N64 is in alle kleuren van de regenboog uitgekomen hoor
quote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
Met wie kan ik binnenkort Metroid Prime hunters; first hunt over denmasked spelen?
Jij wel, ik neitquote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
Met wie kan ik binnenkort Metroid Prime hunters; first hunt over denmasked spelen?
Wahahaha. wahaahahahhahahahahahahaha.. whahahahahahahahquote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
geniet jij maar de je NDS, wij hebben strakkss lekker een EU versie die waarschijnlijk veel meer zal bevatten ofzow,quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Wahahaha. wahaahahahhahahahahahahaha.. whahahahahahahah
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Post je wel pics dan van je DS, kunnen we er toch nog op geilenquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
DemaSked... wat is het nou.. ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord..quote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
zeker niet zo iets als warpipe ofzowquote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
DemaSked... wat is het nou.. ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord..
ja klopt.. maar het was uitgesteld... maar BMH had het erover dus ik dacht dat er wat meer bekend was en dat ik weer eens niet had opgelet ofzo... *flashback van school heeft...*quote:Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zeker net zo iets als warpipe ofzow
hoeveel moe(s)t je betalen, en waar, en hoe lang etcquote:Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef knater het volgende:
met mij BMH ik pik em morgenvroeg op!
quote:Op maandag 29 november 2004 07:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb 115 euro voor mijn ds betaald. 23 euro voor mario 64 ds.![]()
zeg dan HOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 07:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb 115 euro voor mijn ds betaald. 23 euro voor mario 64 ds.![]()
Ja, ik bedoelde eigenlijk de originele editie, maar ik was te lui om dat er nog bij te typenquote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De N64 is in alle kleuren van de regenboog uitgekomen hoor
Ik ga m ook METEEN bij de release halen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
Als de eerste gearriveerd zijn in Europa ga ik er ook een bestellen.
Nou ja, ik bedoelde de eerste Amerikaanse/Japanse die in Europa arriverenquote:Op maandag 29 november 2004 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga m ook METEEN bij de release halen.Gewoon op de vrachtwagen wachten die ze bij de plaatselijke FRS komt afleveren
*slaapzak vast opzoekt*
wat doe jij op FOK!? Tss, verveelt die DS van je nu alquote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
maatje uit usa, waar IL USA (Best Buy) en hoeduur, 29.99 voor mario en 149.99 voor de ds (dollars dus)
wat dacht jequote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
maatje uit usa, waar IL USA (Best Buy) en hoeduur, 29.99 voor mario en 149.99 voor de ds (dollars dus)
En hij valt zeker niet tegen, hij ligt lekker in de hand en het beeld is erg helder, ook voor gba games.
Als je vragen hebt of als ik pics van iets moet posten laat maar weten
quote:Op maandag 29 november 2004 19:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
wat dacht je![]()
Pics, movies, nog meer pics, impressies, enz enz!
ik ben bijna jarig dit zou een mooi kado zijnquote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
En hij valt zeker niet tegen, hij ligt lekker in de hand en het beeld is erg helder, ook voor gba games.
wat is sie mooi hehquote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Heb je een zusje?quote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
ik dacht dat jij hem ook vandaag kreegquote:Op maandag 29 november 2004 20:13 schreef BMH het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik mijne voor vrijdag heb.
Klopt dat?! Kun je met een Europese GBA adapter gewoon de DS opladen? Dat zou wel geniaal zijn, dan bestel ik hem zeker uit Amerika, als ie daar zoveel goedkoper is.quote:For example, confirming that it does work with the Game Boy Advance battery charger, which is good news for anybody who wants to be able to make use of the handheld ahead of its as-yet unsighted European launch in "Q1 2005"
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/60d4/quote:Op maandag 29 november 2004 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
1 vraag voor knater: waar heb je die Bender vandaan want ik zie em wel hoor
ik was 149 (ds) en 29 (mario) kwijt en dan een 30-tal dollars verzendkosten dus laten we makkelijk rekenen, 210 dollar en nu in euro's: 158quote:Op maandag 29 november 2004 22:53 schreef Apie74 het volgende:
ff serieus. Wat ben je nou aan euro's kwijt als je die DS met super mario besteld in de VS? Dus wat moet je aan de postbode betalen?
Dat klopt, ik heb zelf zo'n piranha voor een 8 euro gekocht want ik had alleen een usb lader en die laad minder snel,quote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef speknek het volgende:
Knater!
Ik lees net op Eurogamer het volgende:
[..]
Klopt dat?! Kun je met een Europese GBA adapter gewoon de DS opladen? Dat zou wel geniaal zijn, dan bestel ik hem zeker uit Amerika, als ie daar zoveel goedkoper is.
158 euro's?!quote:Op maandag 29 november 2004 23:06 schreef knater het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/60d4/
[..]
ik was 149 (ds) en 29 (mario) kwijt en dan een 30-tal dollars verzendkosten dus laten we makkelijk rekeken, 210 dollar en nu in euro's: 158
Ik betaal btw niks aan de postbode
De reviews zijn nog niet erg positief..quote:Super Mario 64 DS 88.6%
Feel the Magic: XY/XX 75.7%
The Urbz 72.6%
Spider-Man 2 76.2%
Asphalt Urban GT 70.3%
Madden NFL 2005 70.8%
Nee, beetje mindere launch, alleen Mario 64 is okquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De reviews zijn nog niet erg positief..
Ja, hij is regiovrij.quote:Kan je op dat Amerikaanse ding trouwens ook Europese spellen spelen?
Hmm, dat maakt het dan weer een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hij is regiovrij.
Als zij ze als gift wilt versturen maw. ~115 euro + ~23 euro voor Mario dan laat je het me maar weten hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:59 schreef HOPit het volgende:
hmmm, als er intresse is kan ik mijn tante uit canada lief aankijken om wat ds'jes deze kant op te gooien?
Nadeel van importeren: geen garantiequote:Op maandag 29 november 2004 23:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
158 euro's?!![]()
wat zijn eigenlijk de nadelen van importeren? want als je dat ding importeert is ie zoveel goedkoper dan wat hij waarschijnlijk in nederland gaat kosten![]()
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Nadeel van importeren: geen garantie
geen bewegende onderdelen is wel een voordeelquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukOp de NES na
![]()
Vraagje: hoe duur was het inclusief verzenden (in euro's en precies in dollars wat die maat ervoor betaald heeft inclusief verzenden)? En hoe heb je het laten verzenden, en heb je gewoon geluk gehad dat de douane hem niet onderschepte?quote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
Mijn NES doet het nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukOp de NES na
![]()
quote:Nintendo sees DS sales hitting five million units
Outlook for the DS and GBA both "excellent" says Nintendo; full year profit forecasted to be three times last year's.
TOKYO--According to Reuters and Mainichi Interactive, Nintendo has announced that it is raising its sales forecast for the DS to five million units for the current fiscal year ending March 31, 2005. The company has not changed its outlook for the handheld's software sales, which is holding steady at 15 million copies.
This will be the second time that Nintendo has raised its sales estimates for the DS. Earlier this month, Nintendo increased its forecast for the DS from 3.5 to 4 million units. The handheld has been in massive demand in Japan where preorders have reached 2 million units, double the company's initial expectations. The handheld had a successful launch in America last week, and it will be released in Japan this Thursday.
In Tokyo, Nintendo is currently holding last minute promotions in the streets of the city's commercial districts, giving passers-by a chance to try out the handheld.
Nintendo also raised its sales estimate for the Game Boy Advance from 14 million to 16 million units, of which 15 million units are the GBA SP model.
Likewise, the forecast for GBA software sales has also been raised from 70 million to 77 million units. In addition, the company revealed that its Famicom Mini series shipped a total of 4.23 units in Japan; and its latest Pokemon title, Pokemon Emerald, has sold over 1 million units.
With sales of GBA games going smoothly and the DS handheld units expected to remain in high demand throughout the next few months, Nintendo has raised its net profit estimate for FY2005 from 84 billion yen ($817 million) to 90 billion yen ($875 million), nearly triple the profit from last year. The fiscal year ends March 31, 2005.
Nadeel van importeren van DS: Geen sterrenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
DS: 149.99 Dollar = 112.982 Euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vraagje: hoe duur was het inclusief verzenden (in euro's en precies in dollars wat die maat ervoor betaald heeft inclusief verzenden)? En hoe heb je het laten verzenden, en heb je gewoon geluk gehad dat de douane hem niet onderschepte?.
Ligt eraan, ik heb gewoon m'n Best Buy bon en als ie kapot is gaat ie weet naar m'n kennis toe die em dan vergoed krijgt binnen een dag (die van hem had een dooie pixel kreeg van nintendo gewoon een nieuwe 1 dag werk en gratis allemaal natuurlijk) dan is het enige nadeel het op en neer sturen, want dat kan wel een duur geintje worden + doet niet veel ten goede van je DS.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik betaal precies E160.48. Komt omdat de euro nog niet zo hoog staat als nu.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef knater het volgende:
[..]
DS: 149.99 Dollar = 112.982 Euro
Mario: 29.99 Dollar = 22.5903 Euro
Verzenden: 32 Dollar = 24.1082 Euro
Totaal : 211,98 Dollar = 159,6805 Euro
Niet iedereen heeft zo'n kennisquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef knater het volgende:
Ligt eraan, ik heb gewoon m'n Best Buy bon en als ie kapot is gaat ie weet naar m'n kennis toe die em dan vergoed krijgt binnen een dag (die van hem had een dooie pixel kreeg van nintendo gewoon een nieuwe 1 dag werk en gratis allemaal natuurlijk) dan is het enige nadeel het op en neer sturen, want dat kan wel een duur geintje worden + doet niet veel ten goede van je DS.
Thanx mén, hier kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef knater het volgende:
[..]
DS: 149.99 Dollar = 112.982 Euro
Mario: 29.99 Dollar = 22.5903 Euro
Verzenden: 32 Dollar = 24.1082 Euro
Totaal : 211,98 Dollar = 159,6805 Euro
Het is via USPS Express mail verzonden, kun je online tracken, pas wel op met het Nederlands Logistics bedrijf GLS, die gaan niet zorgvuldig met pakketjes om, niet dat ze erop stampen ofzo, maar de mijne was vrijdag aangeboden, ik was er niet, en kreeg een onvolledig ingevulde "niet thuis bericht" binnen zodat ik zelf het bedrijf na kon bellen, die me het adres van het depot gaven waar ik dus heen gereden ben, en bij aankomst ze m'n pakketje kwijt waren, en het was niet dicht bij huis, en veel gezeik daarna maar kon em s'avonds bij een of ander transport bedrijf ophalen?! Goed GLS staat bij mij op de zwarte lijst want zo ga je niet met spullen van klanten om.
Ik heb denk ik geluk gehad met de douane, ook als waarde 30 dollar opgegeven,misschien dat dat ook geholpen heeft.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
[..]
Ligt eraan, ik heb gewoon m'n Best Buy bon en als ie kapot is gaat ie weet naar m'n kennis toe die em dan vergoed krijgt binnen een dag (die van hem had een dooie pixel kreeg van nintendo gewoon een nieuwe 1 dag werk en gratis allemaal natuurlijk) dan is het enige nadeel het op en neer sturen, want dat kan wel een duur geintje worden + doet niet veel ten goede van je DS.
Nee tuurlijk zitten er geen sterren bijquote:Op woensdag 1 december 2004 11:50 schreef IndoGuyver het volgende:
Voor de mensen die al een DS hebben, zitten er eigenlijk sterren bij? Zo ja, hoeveel?
Ennuh...als je ze niet gebruikt...
Die onderste foto is toch het eerste ontwerp, niet de uiteindelijke versiequote:
Dus met importeren mis ik ~500 sterren?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk zitten er geen sterren bijHet is toch niet de Europese DS
Nee hoor dat is gewoon de uiteindelijke versie.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die onderste foto is toch het eerste ontwerp, niet de uiteindelijke versie![]()
*Tijdje terug al de limited edition besteld heeftquote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Dus met importeren mis ik ~500 sterren?
Nou ja, die limited edtion van Zelda games is toch weg
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk zitten er geen sterren bijHet is toch niet de Europese DS
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij Nintendo aankopen kunnen er sterren bij zitten die je weer in de sterrencatalogus kan omruilen voor goodies
Klik hier
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[afbeelding]
kijk haar dan blij zijn met haar Nintendo DS....ik wil ook
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
We kunnen nu wel gaan huilen totdat wij er allemaal ook een hebben maar dat schiet natuurlijk niet opHeb geduld mensen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:50 schreef Roi het volgende:
Wario Ware lijkt me ook echt een master titel!
Nog een paar foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
geduld is zo kut! Niet eerlijk! Zij allemaal wel en wij weer niet, zij allemaal vet goedkoop en wij weer duur! etc etc
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zijn die foto's van jou? Die ga ik iig gebruiken bij de volgende GoT topic.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:49 schreef knater het volgende:
nog niet? ik heb al zo'n mobile pouch (zakje ter bescherming), made in wario ds en dual screen protectors die naar me toegezonden worden, komop man, niet achterblijven!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zijn die foto's van jou? Die ga ik iig gebruiken bij de volgende GoT topic.
Als je de Japanse of aziatische DS neemt krijg je GEEN Metroid Prime Hunters: First hunt. Je kunt beter een Amerikaanse DS halen en je GBAsp adapter gebruiken om hem op te laden.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:37 schreef Frankeinstein het volgende:
wat is een goede site/ wat zijn goede sites om de ds te importeren dan?
ik heb een beetje gekeken en ik zag www.lik-sang.com, is die goed?
Er stonden trouwens 2 soorten ds'en 110 V en 220 V, ik neem aan dat je de 220 V moet hebben.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:02 schreef speknek het volgende:
Hij is een stuk dunner dan ik dacht, dat is wel positief. Alhoewel ik de layout nog wel wat chunky vind.
Hoe zit het met de agenda, kun je daar uitgebreide notities aan toe voegen? Zit geen alarm op zeker?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:16 schreef BMH het volgende:
Klik hier voor een Band brothers video demonstratie
!!!!! WOW! Ik had echt niet verw8 dat dit spel zo vet zou zijn
quote:
Dit is gewoon super! Met 15 anderen in een lobby, en dan tegen/met elkaar een spel spelen terwijl je thuis op je bank zitquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best wel gaaf!
om een keer uit te proberen. En geen geld aan uit te geven
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is gewoon super! Met 15 anderen in een lobby, en dan tegen/met elkaar een spel spelen terwijl je thuis op je bank zit.
Gelukkig heb ik al een wifi router![]()
Waar maakt die Wireless LAN kaart verbinding mee dan? Je draadloze modem? of draadloze Router?quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:29 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar is een wireless LAN kaart ook een optie om online te gaan met de DS?
Ebay. Zijn zat NDSjes te koop.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:22 schreef Xrenity het volgende:
Weet iemand nog goede site waar ik zonder CC kan importen? (USA)
Of heeft iemand hier nog wat pakketjes toevallig?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan ook. LS-8AF20F95BB5A156E <- $5 korting bij lik-sang.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de Japanse of aziatische DS neemt krijg je GEEN Metroid Prime Hunters: First hunt. Je kunt beter een Amerikaanse DS halen en je GBAsp adapter gebruiken om hem op te laden.
nog maar een keerquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat zonder CC en te vertrouwen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Waar maakt die Wireless LAN kaart verbinding mee dan? Je draadloze modem? of draadloze Router?
ook amerikaanse dacht ikquote:Op vrijdag 3 december 2004 19:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
nog maar een keer
En Liksang heeft de Japanse
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
mensen wie weet of de ds een regiolock heeft?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:13 schreef knater het volgende:
[..]
Ik denk dat de startpost geupdate moet worden met meer feiten.
Nee DS heeft geen regiolock volgens mij als je in google DS en region intikt komt het antwoord je tegemoet gelachen![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:57 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
jahoe its import time!
welke editie is het beste om te nemen? VS of Japan?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
voor metroid demo :VS
geen metroid :japan
Stond al wat eerde hier nya
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:22 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
[..]
ik denk dus dat het vs wordt....
nog goeie import plekken? liksang ken ik al...
Als iemand ziet dat ik iets fout doe zeg het danquote:Aant. Product Naam Prijs per stuk Prijs
1
Nintendo DS 110V (Nintendo) (For Nintendo DS / Japanese) US$ 169.90 (~126.28 EUR) US$ 169.90 (~126.28 EUR)
1
Multivolt AC Adapter [Europe] (Third Party) (For Nintendo DS, Gameboy Advance SP™) US$ 0.00 (~0.00 EUR) US$ 0.00 (~0.00 EUR)
1
Super Mario 64 DS (Nintendo) (For Nintendo DS / Japanese) US$ 49.89 (~37.08 EUR) US$ 49.89 (~37.08 EUR)
Totaal US$ 219.79 (~163.37 EUR)
Verzendkosten (UPS) US$ 33.00 (~24.53 EUR)
Totaal US$ 252.79 (~187.89 EUR)
Band Brothers lijkt me wel extreem cool om met 10 man in de trein te doen, verspreid over de coupe. En dan gewoon opeens inzetten, dat is pas een flashmobquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:16 schreef BMH het volgende:
Klik hier voor een Band brothers video demonstratie
!!!!! WOW! Ik had echt niet verw8 dat dit spel zo vet zou zijn
Mario 64 DS JAP = japans. Niet Engelsquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:31 schreef Xrenity het volgende:
van Lik sang:
[..]
Als iemand ziet dat ik iets fout doe zeg het dan
Lijkt me geen probleem aangezien ik de taal van de DS en Mario kan switchen naar engels, toch?
En hoorde dat de Metroid demo alleen bij de 1e VS lading was, dus das ook geen excuus meer.
Zat optie op om in engels te spelen dacht ik... ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario 64 DS JAP = japans. Niet Engels.
De DS zelf zal verschillende talenopties krijgen. Maar of de spellen dat ook krijgen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zat optie op om in engels te spelen dacht ik... ?
Een japans spel zal geen engelse texten bevatten. Anders zou het onlogisch zijn waarom de game zo laat pas in Amerika uit zou komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zat optie op om in engels te spelen dacht ik... ?
Een pokemon race spel.... Neen dank jequote:Op zaterdag 4 december 2004 17:50 schreef Roi het volgende:
Lijkt me echt een vet spel Wario Ware Touched, de leukste tot nu toe! Pokemon Dash ziet er ook wel grappig uit maar das niet echt mijn ding
waar ligt de dimension plus?quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ook bij Dim Plus besteld. Prima ervaringen mee voor Nederlandse winkels. Totdat ik ging importeren waren zij mijn nummer 1 game-leverancier
Toen ik de DS ging bestellen daar herkenden ze me ook gewoon weer, na lange afwezigheidKlantenbinding heerst
Ik zie hier niet in hoe onderuit wordt gehaald dat de DS gewoon veel meer fun heeftquote:Op zondag 5 december 2004 16:20 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaat het groote argument.
preciesquote:Op zondag 5 december 2004 16:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie hier niet in hoe onderuit wordt gehaald dat de DS gewoon veel meer fun heeft
Something's rotten in the state of Denmark..quote:Op zondag 5 december 2004 16:20 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaat het groote argument.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:02 schreef speknek het volgende:
Hoe zit het met de agenda, kun je daar uitgebreide notities aan toe voegen? Zit geen alarm op zeker?
Ik weet het niet precies. Kijk anders hier ffquote:
quote:Nintendo's DS Console Sales Reach 513,000 After Debut
December 6, 2004 04:20 EST -- Nintendo Co., the world's biggest maker of hand-held game machines, said sales of its new DS console reached 513,000 four days after the hand-held device was released in Japan.
PSP krijg meer vingerafdrukken dan een DS met touchscreenquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
http://image.com.com/game(...)041204_screen010.jpg
http://image.com.com/game(...)041204_screen011.jpg
Voor mij zijn ze toch echt even groot.
M-gaming.nlquote:GBA & DS Releasedata
Nintendo heeft vandaag de Japanse en Amerikaanse release data van hun First-party titels online gezet. Klik snel verder om te zien wanneer jouw favoriete game daar in de schappen ligt!
Japan:
Game Boy Advance:
12/09/2004 - Yoshi's Universal Gravitation
13/01/2005 - Mario Party Advance
Nintendo DS:
27/01/2005 - Catch! Touch! Yoshi!
XX/02//2005 - Another (tentative title)
TBA 2005 - Super Princess Peach
TBA 2005 - Touch! Kirby & the Magic Paintbrush
TBA 2005 - Nintendogs (tentative title)
United States:
Game Boy Advance:
10/01/2005 - The Legend of Zelda: The Minish Cap
21/03/2005 - WarioWare Twisted
XX/03/2005 - Mario Party Advance
Nintendo DS:
14/02/2005 - Wario Ware Touched!
14/03/2005 - Pokemon Dash
XX/03/2005 - Yoshi's Touch & Go
Zoals je kunt zien heeft Yoshi's Touch & Go een naamsverandering ondergaan in het land van de rijzende zon, waar het nu als Catch! Touch! Yoshi! bekend zal staan.
Over Europese releasedata is nog niks gezegd.
Slechts 1 van dequote:Op maandag 6 december 2004 17:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja dat vingerafdrukken vind ik helemaal niet zo erg. Alsof dat de grootste fout is met de PSP ofzo.
Streep die eerste maar weg, dat dacht men ook toen Sony met de Playstation kwam.quote:Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Slechts 1 van de
Fout #1: Nintendo op de handheldmarkt uitdagen
Fout #2:Geen download play multiplayer (zelfde als met mijn GBA, vind maar eens iemand met hetzelfde spel)
Groot gelijk, bijna had ik dat argument niet willen plaatsen, maar ik geloof er heilig in dat Nintendo van haar grote fouten heeft geleerd ten tijde dat de PSX op de markt uitkwam.quote:Op maandag 6 december 2004 18:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Streep die eerste maar weg, dat dacht men ook toen Sony met de Playstation kwam.
28 februarie DSenquote:Nintendo DS
Wario Ware: Touched - 28 februari
Yoshi's Touch & Go - 28 februari
Pac Pix - 28 februari
Need for Speed DS - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart
M-gamingquote:Voor iedereen die de moeite heeft genomen om de DS te importeren en met smart wachten op Rayman DS: zet je zinnen nu maar op een andere game.
Het is niet anders, maar de Amerikanen en importeurs zullen voor hun 'nieuwe' Rayman-titel moeten wachten tot begin 2005. Nu komen de ontwikkelaars trouwens wel met een goede rede:
"Ubisoft wants to ensure the game is the best game it can possibly be. The North American version will be the same as the European version.."
Geen idee waar ze over praten? Kijk dan hier even. In dat artikel konden we namelijk trots melden dat de Europese versie van Rayman DS een multiplayer optie zal hebben, iets waar de Amerikanen jaloers op mochten zijn. Nu niet meer dus, Ubisoft vindt dat alle versies evengoed moeten zijn en wie geeft ze ook eens ongelijk...
He...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft heeft 1 iemand beschadigd met dit nieuws.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard isquote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, niemand zal het je kwalijk nemen...kom maar eens flink uithuilen bij oom Indoguyver!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Ik bedoelde mijn buurman.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Dat ze dat soort spellen uit durven brengenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
die zijn gewoon zó slecht dat je ze een keer moet spelenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
Ik zie er 1 eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel weer typisch Nintendo bij de launch2 games die de moeite waard zijn.
't Is gewoon een port.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
Ik vind het jammer dat ridge racer het zo slecht doet, ik had toch wel veel van dit spel verwacht
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
't Is gewoon een port.
Nu lijkt het alsof er onwijze verotte games komen voor de NDS, maar er zijn echt onwijze goeie spellen in de maak. Puppy Times, Touch! Kirby's Magic Paintbrush, Xenogear of Xenosaga ofzo en FF3. Het gaat maar door.
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.
Geen idee. We kunnen dan wel Metroid Prime hunters multiplayer kunnen spelen zodra dat tunneling goed werkt. Of misschien zijn er dan kiosks in de winkels waar je gewoon onwijs veel demo's kan uitproberen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef King_of_cubes het volgende:
wat ik me nou al een tijdje afvraag. In amerika krijgen ze bij de DS een metriod prime hunters demo en in Japan niet. Zouden wij de demo erbij krijgen?
Waarom was dat best wel te verwachten nyaquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:50 schreef BMH het volgende:
Spel word gemaakt door HAL, de makers van Super Smash bros (melee)
En zo veranderd deze game in 1 klap in een must havequote:Op vrijdag 10 december 2004 14:50 schreef BMH het volgende:
Spel word gemaakt door HAL, de makers van Super Smash bros (melee)
18 & 19 dec komt er veel info, screens en movies van Jump Superstar vrijgegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Cerbie het volgende:
Vet
* Cerbie gaat een lijstje zoeken van de characters die in die game zullen zitten.
Al zal ie toch wel niet in Europa uitkomen
Ja ik zag 'm meteen! Kage bushinquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef madjacksss het volgende:
[..]
en Luffy en naruto zijn ook van de partij zie ik![]()
Damn! Je kan toch wel wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:58 schreef knater het volgende:
wario ware is vandaag binnen gekomen!
verhaallijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Damn! Je kan toch wel wachten.
Nouja, japanse versie is wel speelbaar heb ik gehoord, maar de verhaallijn kan je niet volgen.
bronquote:Zoals we het al eerder vertelden, is het nu officieel. We meldden al eerder dat je binnen 10 tot 12 dagen online zou kunnen via Nitro. Nu staat het bericht ook op hun site. Ze hebben namelijk succesvol metroid gespeeld. Twee mensen van Nitro heben een klein verslagje geplaatst over hoe het in zijn werk gaat. Mike is de server, Dan is de client, die connect dus met Mike.
MIKE.
Mike turns on his Nintendo DS and goes to Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. He starts his Nintendo DS as a server on Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. Then, Mike fires up the Nitro Online excecutable on his laptop. Nitro Online then uses the crossWireless function collection, a wrapper for Nitro Online, to find his Nintendo DS, which is constently sending 3,000 beacon packets per second. Nitro Online finds three MAC addresses. crossWireless, the wireless wrapper, then passes the three MAC addresses to Nitro Online. Nitro Online then checks for a MAC address starting with 00:09:BF. Once found, Nitro Online stores the MAC address in an unsigned char of an array of six. Mike is then notified that his Nintendo DS' MAC address has been identified. He jumps for joy, repeaditly thanking god that his new Prism2 wireless adapter was worth it (How right he is). He is then prompted with the menu if he hasn't already supplied command-line arguments. This is done to keep the application user-friendly, people. He instantly hits the number 2, which starts a server. Nitro Online starts three sockets. One is a TCP server socket, and the other is a UDP socket for game data. The last one is for frame pushing and MAC packet retrieval (retrieval is currently under research. We're trying to avoid libpcap). He waits for his good buddy Dan to connect.
DAN.
Dan flipped his Nintendo DS opened which booted into the Metroid Prime: Hunters [First Hunt] main menu. He then hits 'Join a game' after touching Multiplayer. His Nintendo DS finds no games avalaible, no surprise. He sets his DS down to the side of his USB Netgear wireless adapter. He then executes Nitro Online. Nitro Online finds his Nintendo DS, and notifies him. This is no surprise, as he developed Nitro Online in the first place, seeing that his DS was found over countless nights of testing with trial-and-error. He commands his computer by typing a 3 after being prompted for user input. He is then prompted for an IP address to connect to. He enters Mike's IP address, and hits return. Behind the scenes, Nitro Online instanciates three sockets; TCP, UDP, and RAW. Now this is where Dan gets stupid.
Sommige mensen zullen hier niet veel wijzer van worden, maar het is in ieder geval een goed teken.
Dude, dat bericht was gewoon hoe het zou worden. Dat is niet eens gebeurd.quote:
LOL! je hebt dus geen wifi-router nodig. Als je een Laptop hebt met een wifi-kaart kun je al online.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |