Ik ben ongelovig opgevoed, maar ben wel altijd aangemoedigd om mij te verdiepen in andere culturen en denkwijzen. Ik zou ook niet zeggen dat ik een steile Protestant ben, maar ik zou niet tot die andere scholen kunnen behoren - vooral omdat ik die dan meer naar mij toe zou moeten interpreteren dan met het Protestantisme het geval zou zijn, en dat is valsspelen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Maar je bent wel protestants opgevoed? En je hebt er principieel gezien geen moeite mee om over te stappen op die geloven (ik lees alleen uitingen die je niet zinnen, die ook anders ingevuld kunnen worden)?
Risjard Kwest!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, de minst grappige cabaretier van Nederland....die.
[..]
Maar je bent wel protestants opgevoed? En je hebt er principieel gezien geen moeite mee om over te stappen op die geloven (ik lees alleen uitingen die je niet zinnen, die ook anders ingevuld kunnen worden)?
De russen komen er aan...... Na bijna 60 jaar na de bevrijding van Europa. Heeft de dictator weer zijn blikveld op het 'rijke' Westen gekeerd.quote:bron : Oekraïense presidentsverkiezingen, de oppositie op winst
ТAК Ющeнкo !!!! Впeрeд дo пeрeмoги !!!
op dit moment is er echt een ware chaos overal in Oekraine. Overal in het land, vooral in Kiev, wordt er gedemonstreerd voor Joeschenko, honderdduizenden mensen zijn in stevige kou de straten op gekomen om hun ongenoegen te uiten.
Alle onderwijsinstanties zijn stilgelegd, heel veel bedrijven en fabrieken zijn aan het staken. Autoriteiten grijpen niet in.
Het meest enge is dat er zekere gruchten het ronde doen dat er russische politie en geheime dienst naar Kiev wordt gestuurd om de menigte weg te jagen. Oekraiense politie doet namelijk niks, ze zijn ook niet dom, maar die kutrussen kunnen heel veel schade aanrichten.
Ik blijf bidden en hopen.
' Rijk' mag inderdaad wel tussen aanhalingstekens staan, meen ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De russen komen er aan...... Na bijna 60 jaar na de bevrijding van Europa. Heeft de dictator weer zijn blikveld op het 'rijke' Westen gekeerd.
Achterlijke cultuur.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:35 schreef Drugshond het volgende:
Veel vrouwen betast in openbaar vervoer Tokio
Zoiets lijkt me wel een goede stimulans voor het opwaarderen van ons openbaar vervoer. Zet gewoon een paar lekkere hoertjes vrouwen in de trein. En opeens is dat negatieve imago weg.
Mwa, valsspelen...er zijn altijd interpretaties in geloven, ik zou het niet valsspelen noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben ongelovig opgevoed, maar ben wel altijd aangemoedigd om mij te verdiepen in andere culturen en denkwijzen. Ik zou ook niet zeggen dat ik een steile Protestant ben, maar ik zou niet tot die andere scholen kunnen behoren - vooral omdat ik die dan meer naar mij toe zou moeten interpreteren dan met het Protestantisme het geval zou zijn, en dat is valsspelen.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Achterlijke cultuur.
quote:Bron : Telegraaf
Groepsaanranding in zwembad
door Joan van den Dungen EINDHOVEN - Twee Helmondse meisjes van 14 en 15 zijn afgelopen weekeinde aangerand door spelers van een allochtone voetbalclub uit Rotterdam in het subtropisch zwemparadijs De Tongelreep in Eindhoven.
De politie wist samen met de badmeesters zes verdachten aan te houden nadat die de meisjes massaal onzedig hadden betast en bleven lastigvallen.Volgens zwembaddirecteur Arie Heesterbeek sloegen de voetballers toe kort voor hun vertrek naar huis nadat hun begeleider naar de receptie was vertrokken om hen via de intercom uit het water te laten roepen. "Zij probeerden nog te ontsnappen, maar op aanwijzingen van ons personeel en ook andere badgasten heeft de politie hen kunnen pakken. Hun leider was zwaar aangeslagen, hij schaamde zich kapot".
De directie van de Tongelreep trof vijf jaar geleden al uitgebreide veiligheidsmaatregelen nadat vooral jongens van allochtone afkomst zich met regelmaat schuldig maakten aan onzedig gedrag. De meeste daders moesten al verplicht een therapie volgen hoe om te gaan met Nederlandse zeden en gewoonten.
Ook alle andere zwembaden in ons land blijken te kampen met zo'n probleem. "Sommige gasten moet je leren met hun tengels van de meisjes af te blijven. Wat dat betreft gedogen wij helemaal niks", stelt Heesterbeek.
Sinds het preventie-project 'Kennen en gekend worden' in 1997 -het zwembad werd destijds nog spottend de 'Tongel-rape' genoemd- in de Lichtstad van start ging is het aantal aanrandingen daar met zo'n 60 procent gedaald tot zo'n zeven incidenten per jaar. "Onze aanpak werkt", meldt Heesterbeek. "De recidive is ook vrijwel nul. Maar elke aanranding is er nog een teveel. Ons complete personeel is speciaal geschoold voor de aanpak van vooral allochtone jongeren. Verder hangen er zeventien bewakingscamera's. De pakkans is honderd procent! Het zwembad heeft inmiddels een convenant gesloten met de Eindhovense politie en andere korpsen maar ook met het bureau HALT, dat jongeren die in de fout gaan begeleidt."
Idd, achterlijke nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
idd. Achterlijke cultuur.![]()
knetterquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat rijmt er op ''pletter''?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
Idd, achterlijke nederlandse cultuur.
Lijkt Gouda wel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
idd. Achterlijke cultuur.![]()
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand mij dit boek aanbevelen, of is het te eenzijdig?
Dan was dit vrij nutteloos, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ja, iemand kan jou dat boek aanraden. De auteur bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand mij dit boek aanbevelen, of is het te eenzijdig?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef George-Butters het volgende:
Deze en die daaronder http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48641#1715746
Kan Fok! deze net als ze met KB gedaan aangeven bij het MDI???
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:42 schreef George-Butters het volgende:
Dit http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48641#1715814 kan echt niet
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:45 schreef pberends het volgende:
Frans Middendorff (RTLZ) vertrekt naar Hong KongR.I.P.
Hij lijkt wel een beetje op jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
eindelijk verlost van die kwal
Ik denk dat het wel goed komt als ze wat ouder/wereldwijzer worden. Of ik hoop dat. Nou jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Soms zou je willen dat ze het stemrecht afpakken onder een bepaalde IQ score...
Een beetje wel.....Ook economie, yuppie, blond.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee hoor
Wat een kutfilm was dat zeg. Net zo'n shiteinde als Night of the living dead van 20 jaar geleden. Sterker nog: NOTLD is cult. Dit is bagger.quote:
Dat je een vieze kuthipie was wisten we al langer natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:11 schreef sizzler het volgende:
Rokers :r
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Haal die l maar weg. Ik hou pf en de lpf tegenwoordig gescheiden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je een vieze kuthipie was wisten we al langer natuurlijk. Wie loopt er anders achter zo'n achterlijke lpf hype aan
.
quote:DEN HAAG - Minister Verdonk (Integratie) is enthousiast over het Rotterdamse plan aparte wachtlijsten voor zwarte en witte leerlingen in te voeren. Ze noemt het een ,,zeer positieve bijdrage aan de integratie''.
Shiteinde ja, dat wel. Het zou leuk zijn als bleek dat Jim op einde wel een zombie was geworden. Maar goed. Ik vond het over het algemeen een leuke film.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat een kutfilm was dat zeg. Net zo'n shiteinde als Night of the living dead van 20 jaar geleden. Sterker nog: NOTLD is cult. Dit is bagger.
partijhopperquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Haal die l maar weg. Ik hou pf en de lpf tegenwoordig gescheiden.
Overigens heb ik mijn lidmaatschap bij de JOVD opgezegd. Vanwegen het falend beleid van Van Aartsen.
en tijdgebrek
Neehoor, ik blijf liberaal. Alleen ga ik geen geld betalen aan een organisatie waarbij ik maar twee keer per jaar naar een borrel ga. Dat schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
partijhopper! Dus toch Fortuynist
!
Nee, maar ik ben geen lid van de VVD, dus die kan ik niet opzeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
JOVD & Van Aartsen zijn toch niet verantwoordelijk voor elkaar?.
Precies. Staatsracisme. Verdomme, wil ik misschien later nog eens in R'dam wonen, bepaalt de overheid naar welke school je kinderen moet gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef Sidekick het volgende:
Dus, zonet bij het uurlijkse ANP-nieuws op de radio kwam Imam-gate weer in het nieuws. De Imam gaat in de toekomst ook niet de hand schudden van vrouwen. Nou, ik ben uiteraard erg blij dat ik dit zeer nieuwswaardige feit te horen heb gekregen. Hulde.
En oh:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |