quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
Neuh, tis vaak alleen een beetje schraal...
wach ff...het eurocentje is gevallenquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
Neuh, tis vaak alleen een beetje schraal...
ik rook sowieso niet, heb er een hekel aan en vind het geldverspilling, dus mij zul je ook na de seks niet zien roken... getverdemme
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:36 schreef dafjedaf het volgende:
... Voor mezelf hooguit een jointje van te voren.
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bentquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:36 schreef dafjedaf het volgende:
Geen moeite mee als de ander dat wil... Voor mezelf hooguit een jointje van te voren.
nee extra geilquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bent.
Toch lijkt het me gek. Je zweeft eigenlijk al wanneer je high bent en als je dan ook nog een vrouw klaar brengt moet ze haast door atmosfeer heen schietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef hawaii het volgende:
[..]
nee extra geil
Tis voor mij dan al meteen geen potentiele liefdespartner meer... Alle kansen dat het ooit wat wordt verdwijnen als sneeuw voor de zon bij het zien van een peuk...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef Vla het volgende:
Roken vind ik zowiezo een afknapper. Als ik een potentiele liefdespartner zie, die rookt, heeft ie toch al een minpuntje.
Kijk, das wel een erg goed planquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:38 schreef Skv het volgende:
Bier![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:04 schreef hawaii het volgende:
[..]altijd lekker, of het nou voor of na isz
Het wordt hier warm aanbevolen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bent.
Dan doe je toch iets verkeerd. Hier gaat dat prima hoor en het is erg lekker als je stoned bent om dan klaar te komen dat is dubbel genietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:49 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
sexen waneer je high of stoned bent, is suf
tja of de helft missenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef darkhole het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Hier gaat dat prima hoor en het is erg lekker als je stoned bent om dan klaar te komen dat is dubbel genieten
Vond ik vroeger heerlijk als afsluiter een peuk na de sex. Maar ik rook al bijna 2 jaar niet meer en ik mis het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:30 schreef hawaii het volgende:
big nono of verschrikkelijk lekker?
ikzelf hou er wel van; peukie erbij, lover ernaast, beetje uithijgen. Wat vinden jullie?
Hmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:44 schreef darkhole het volgende:
[..]
Het wordt hier warm aanbevolen.![]()
Zelfs al zou het niet schadelijk zijn en waren er geen campagnes, het meurt een uur in de wind en dat hoef ik niet in mijn slaapkamer... Ik moet er ook nog slapen, weet je? Een sigaretje is misschien lekker voor iemand die rookt, maar voor de meeroker praktisch nooit.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:06 schreef Innocence het volgende:
Wow, aardig wat mensen die wat tegen roken hebben hier. Werken al die anti-rookcampagnes dan toch?
Sigaretje na de seks is echt wel lekker, even nagenieten...
blackadderquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:25 schreef sioux_ het volgende:
ik rook /alleen/ na de seks, wat betekent dat ik niet rook. maar ik probeer aan een pakje per dag te komen.
Nee, want die zijn nog schadelijker blijkt nuquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef Rosnesda het volgende:
Zo is het maar net. en die geur is zo weg ... ga desnoods lekker zweverig met wierook en geurkaarsen in de weer als het zo'n onontkombaar probleem is. Niemand komt aan mijn after-sex-peuk.
Mits je ze 8 uur per dag brandt in een slecht geventileerde ruimte...quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:40 schreef pAin het volgende:
[..]
Nee, want die zijn nog schadelijker blijkt nu.
Blijft net zo goed rondhangen.quote:Op woensdag 1 december 2004 07:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Mits je ze 8 uur per dag brandt in een slecht geventileerde ruimte...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
ik rook sowieso niet, heb er een hekel aan en vind het geldverspilling, dus mij zul je ook na de seks niet zien roken... getverdemme
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef hotdenio het volgende:
Ik rook altijd tijdens de sex. Dat vind mijn vriendin stoer staan!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:43 schreef coz het volgende:
10 sex
20 alleen als beide partijen roken
30 en daarna een jointje , evt beetje damiana erbij en dan
40 goto 10
( sex dig en lif ; gaat dat samen![]()
? )
nee die zin roepen is onzin en getuigd van veel lef.... en blij zijn dat er weinig mensen een ban riskerenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:47 schreef meiske1981 het volgende:
Dat is het goorste wat er is!
quote:Ben blij dat we allebei niet roken
Wat precies snap jij niet aan de OP?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef coz het volgende:
[..]
nee die zin roepen is onzin en getuigd van veel lef.... en blij zijn dat er weinig mensen een ban riskeren![]()
[..]
als je dat idd nou al1 zou zeggen .. "nee ; wij roken allebei niet " ,dan is het toch ook duidelijk
vind het heel storend dat een oprechte vraag gebruikt wordt om ieders afkeer van roken maar eens lekker te patsen ..
ja duh als je allebei niet rookt dan gebeurt dat ook niet na de sex en zou je het wss ook niet lekker vinden als het wel gebeurt
beetje hetzelfde als in een discussie over de wedstrijd ajax-psv gaan roepen dat je een voetbalhater bent en dat voetbal alleen is voor domme boeren
oh .. en ga maar eens zoeken op tubgirl
soz ..mijn reactie was ook iets te overdreven .. maar sloeg op een paar posts die behalve te reageren dat ze niet gediend zijn van roken ( wat van mij rustig magquote:Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef innovative het volgende:
1) ik ben geen puber meerquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:16 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Het aantal nicotinenazi's begint in dit land angstwekkende aantallen te krijgen. Amerikaanse toestanden zijn niet ver weg denk ik.Verder denk ik dat er hier nogal wat pubers rondhangen. Als je echt verliefd bent / van iemand houd dan doet die sigaret er niet zoveel toe. Jij bent ook niet perfect!
ontopic: Lekker hoor, peukje na de sex! Ok zoenen als je net gerookt hebt is niet zo lekker, maar het is zeker niet het einde van de wereld. Plus als je een slok wijn (o.i.d.) neemt is de smaak zo weg.
Tja, altijd lastig... Jij valt over dat soort posts, ik over de post die ik net gequote heb, over nicotinenazi omdat ik niet wil dat mijn vriend rookt, of omdat ik het vies vind. Dan krijg je weer "wie zegt dat het vies is". Tja, vies zijn en vinden zijn heel verschillende dingen... Belachelijk eigenlijk dat het zo moet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:49 schreef coz het volgende:
[..]
soz ..mijn reactie was ook iets te overdreven .. maar sloeg op een paar posts die behalve te reageren dat ze niet gediend zijn van roken ( wat van mij rustig mag) ook erg aan het overtuigen begonnen ( dat anderen het niet moeten doen )
Het is gewoon lekker na elke inspanning, ook na het sporten. Waarom?? Pfff, moeilijk. Misschien dat je lichaam wat sneller ontspant door de nicotine? Een biertje smaakt ook beter na een dag hard werken, zo smaakt een sigaret beter na een flinke pot seksen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Aventura het volgende:
Roken in de slaapkamer vind ik smerig...Sowieso hou ik niet zo van roken binnenshuis. Zelf rook ik af en toe, maar bijna uitsluitend in de kroeg of buiten. En waar dat peukie na de sex vandaan komt? Weet iemand dat toevallig, waarom dat er zo ingebakken is bij veel mensen?
mee eensch.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef innovative het volgende:
[..]
1) ik ben geen puber meer
2) ik heb een langdurige relatie met iemand waar ik mijn toekomst mee wil delen
3) hij weet dat hij bij 2 dingen gedumpt wordt: roken of vreemd gaan
4) hij zou exact hetzelfde doen als ik ga roken.
5) iedereen moet zelf weten wat hij/zij in zijn eigen bed doet, in mijn bed wordt níét gerookt.
6) iemand die moedwillig mijn gezondheid in gevaar brengt met roken houdt wel van mij, maar als ik die peuken zooi vind, dan hou ik niet van hem? Raar idee van liefde heb jij.
Ik ben geen nicotinenazi, om het zo te zeggen. Als mensen roken moeten ze het zelf maar weten. Alleen wil ik daar in mijn eigen huis geen hinder van ondervinden. Dat is wat lastig als je samen woont en je partner steekt graag een peuk op na de sex, sterker nog, dat is de hele dag door lastig omdat je met verschillende belangen zit. Dus voor mij geen partner die rookt. Overigens heeft hij dezelfde gedachtengang over dit onderwerp, dus is het geen probleem.
^^ mee eensch is.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:59 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Zeker wel chill.. maar dan alleen na een echte harde beurt. Als het een heel zacht gebeuren is geweest dan vind ik het lekkerste gewoon met elkaar in slaap te vallen![]()
![]()
.
![]()
omdat de sex ervoor zo lekker is ??quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Aventura het volgende:
En waar dat peukie na de sex vandaan komt? Weet iemand dat toevallig, waarom dat er zo ingebakken is bij veel mensen?
Nee, ik word niet verliefd op een roker. Er zijn bepaalde factoren die iemand aantrekkelijk maken voor mij. Uiterlijk, natuurlijk. Ik vind roken er lichtelijk asociaal uitzien. Daarnaast ook de geur van een persoon, en omdat roken zo stinkt, ben ik dan al afgehaakt. Vervolgens de factor karakter. Ik vind roken een karakterzwakte. Het is een verslaving, en ik kan geen enkele andere reden bedenken om te beginnen met roken dan groepsdruk, wat ik opnieuw een teken van zwakte vindt. Die dingen bij elkaar opgeteld, maakt dat ik rokers niet aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 13 december 2004 12:14 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
@innovative:
Dat je roken niet fijn vind kan ik begrijpen, het is nu eenmaal een stinkzooi. Dus dat je dat niet in je huis wil, prima! Maar denk je nu werkelijk dat jij nooit verliefd zou kunnen worden op iemand die rookt? (even hypothetisch). Dat zou ik behoorlijk naief vinden. Voor jouw hormonen maakt dat namelijk geen klap uit lijkt mij zo. Dat er binnen zo'n eventuele relatie dan problemen kunnen ontstaan m.b.t. roken en dat de relatie daarop strandt (of niet eens begint), ja dat wil ik wel geloven. Je hebt vrij duidelijk gemaakt dat je niets met rokers en hun stank te maken wil hebben. Goed dat is jou keuze, en dat kan ik respecteren.
Mijn punt was dus meer gericht op het feit dat ik hier de indruk kreeg dat bepaalde mensen al elke vorm van gevoelens / contact uitsluiten voor andere personen simpelweg omdat ze roken (vervang voor de gein rokers eens door negers, wellicht zie je mijn probleem dan makkelijker). Dat vind ik eigenlijk te kort door de bocht. Mensen hebben meer te bieden dan slechts dat aspect. En ik heb er weinig moeite mee bepaalde niet zo leuke aspecten van iemand te accepteren als een persoon ook andere interessante kanten heeft. Maar goed, dat ben ik...
Het gaat om de vergelijking. Ik vind het raar dat ik geen oordeel mag hebben over roken, dat ik iemand daarom niet mag dumpen, omdat ik niet van diegene zou houden, maar de andere kant op mag hij mij wel hinderen met (dat kun je niet ontkennen) stoffen die giftig zijn. Want ja, ik vind roken een ontzettend egoistische gewoonte, iedere roker die kan lezen wéét dat zijn sigaretten schadelijk zijn voor de gezondheid en anderen schade toe kan brengen, toch wordt er stevig doorgerookt in de omgeving van anderen. Dat stel ik niet op prijs van mijn partner, dat hij wéét dat hij mij schade toe brengt, maar toch door gaat. Is het egoistisch dat ik goed voor mijn lijf wil zorgen, en het dus niet prettig vind als anderen dat teniet doen? Ik vind van niet, ik vind het egoistischer als mensen onder het motto van een verslaving anderen tot last zijn en schade toebrengen, en dan tóch claimen dat dat wél houden van is, maar dat het géén houden van is als ik voor mezelf wil zorgen.quote:Overigens is jouw zesde argument hetgene wat ik vaak van nicotinenazi hoor. Dat ik moedwillig bezig ben hun gezondheid te vernielen en dat je zodra je een sigaret opsteekt je meteen gelijkgesteld kan worden met een seriemoordenaar of verkrachter. Kom nou, hoe ego-centrisch kun je zijn? Persoonlijk probeer ik rekening te houden met anderen, maar dat heeft zijn grenzen (net als bij jou gelden in mijn huis mijn regels). Rokers hebben namelijk ook recht op een plezierig leven... (vind ik dan).
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef innovative het volgende:
Wat precies snap jij niet aan de OP?
De vraag is niet alleen gericht aan rokers, hoor, er staat "big nono of verschrikkelijk lekker" in de OP. Als iemand het een big nono vindt, mag die dat dus ook tonen. Het is wat anders als er gevraagd wordt welk merk je na de seks rookt, of je liever shag of sigaretten hebt en dan gaan roepen dat roken smerig is. In dit geval mag je er gewoon zeggen of je er van houdt of niet. Sterker nog, er is niet eens gespecificeerd of het over je eigen gedrag of over dat van je partner gaat, je mag gewoon reageren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |