quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
Neuh, tis vaak alleen een beetje schraal...
wach ff...het eurocentje is gevallenquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
Neuh, tis vaak alleen een beetje schraal...
ik rook sowieso niet, heb er een hekel aan en vind het geldverspilling, dus mij zul je ook na de seks niet zien roken... getverdemme
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:36 schreef dafjedaf het volgende:
... Voor mezelf hooguit een jointje van te voren.
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bentquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:36 schreef dafjedaf het volgende:
Geen moeite mee als de ander dat wil... Voor mezelf hooguit een jointje van te voren.
nee extra geilquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bent.
Toch lijkt het me gek. Je zweeft eigenlijk al wanneer je high bent en als je dan ook nog een vrouw klaar brengt moet ze haast door atmosfeer heen schietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef hawaii het volgende:
[..]
nee extra geil
Tis voor mij dan al meteen geen potentiele liefdespartner meer... Alle kansen dat het ooit wat wordt verdwijnen als sneeuw voor de zon bij het zien van een peuk...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef Vla het volgende:
Roken vind ik zowiezo een afknapper. Als ik een potentiele liefdespartner zie, die rookt, heeft ie toch al een minpuntje.
Kijk, das wel een erg goed planquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:38 schreef Skv het volgende:
Bier![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:04 schreef hawaii het volgende:
[..]altijd lekker, of het nou voor of na isz
Het wordt hier warm aanbevolen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Lijkt me een rare ervaring, sexen wanneer je high of stoned bent.
Dan doe je toch iets verkeerd. Hier gaat dat prima hoor en het is erg lekker als je stoned bent om dan klaar te komen dat is dubbel genietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:49 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
sexen waneer je high of stoned bent, is suf
tja of de helft missenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef darkhole het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Hier gaat dat prima hoor en het is erg lekker als je stoned bent om dan klaar te komen dat is dubbel genieten
Vond ik vroeger heerlijk als afsluiter een peuk na de sex. Maar ik rook al bijna 2 jaar niet meer en ik mis het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:30 schreef hawaii het volgende:
big nono of verschrikkelijk lekker?
ikzelf hou er wel van; peukie erbij, lover ernaast, beetje uithijgen. Wat vinden jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |