abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23829411
Dat is het goorste wat er is!
Ben blij dat we allebei niet roken
  woensdag 8 december 2004 @ 12:08:41 #77
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23829771
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:47 schreef meiske1981 het volgende:
Dat is het goorste wat er is!
nee die zin roepen is onzin en getuigd van veel lef.... en blij zijn dat er weinig mensen een ban riskeren
quote:
Ben blij dat we allebei niet roken

als je dat idd nou al1 zou zeggen .. "nee ; wij roken allebei niet " ,dan is het toch ook duidelijk
vind het heel storend dat een oprechte vraag gebruikt wordt om ieders afkeer van roken maar eens lekker te patsen ..

ja duh als je allebei niet rookt dan gebeurt dat ook niet na de sex en zou je het wss ook niet lekker vinden als het wel gebeurt

beetje hetzelfde als in een discussie over de wedstrijd ajax-psv gaan roepen dat je een voetbalhater bent en dat voetbal alleen is voor domme boeren

oh .. en ga maar eens zoeken op tubgirl
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 8 december 2004 @ 12:11:02 #78
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23829817
Sigaret na de sex amateurs!

Dikke haze-joint na de sex!!
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23829834
tegenwoordig doe ik het sexen wat rustiger aan want voorheen deed ik et zo snel dat de rook er vanaf kwam en ik houd niet zo van de geur van verbrand rubber
pies on joe toe
pi_23830026
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef coz het volgende:

[..]

nee die zin roepen is onzin en getuigd van veel lef.... en blij zijn dat er weinig mensen een ban riskeren
[..]

als je dat idd nou al1 zou zeggen .. "nee ; wij roken allebei niet " ,dan is het toch ook duidelijk
vind het heel storend dat een oprechte vraag gebruikt wordt om ieders afkeer van roken maar eens lekker te patsen ..

ja duh als je allebei niet rookt dan gebeurt dat ook niet na de sex en zou je het wss ook niet lekker vinden als het wel gebeurt

beetje hetzelfde als in een discussie over de wedstrijd ajax-psv gaan roepen dat je een voetbalhater bent en dat voetbal alleen is voor domme boeren

oh .. en ga maar eens zoeken op tubgirl
Wat precies snap jij niet aan de OP?

De vraag is niet alleen gericht aan rokers, hoor, er staat "big nono of verschrikkelijk lekker" in de OP. Als iemand het een big nono vindt, mag die dat dus ook tonen. Het is wat anders als er gevraagd wordt welk merk je na de seks rookt, of je liever shag of sigaretten hebt en dan gaan roepen dat roken smerig is. In dit geval mag je er gewoon zeggen of je er van houdt of niet. Sterker nog, er is niet eens gespecificeerd of het over je eigen gedrag of over dat van je partner gaat, je mag gewoon reageren...

Om maar even in de trant van jouw post te blijven: In dit geval staat er "Ajax" als TT en vervolgens "Topteam of knudde?" als OP. Dan mogen zowel fans als haters reageren, niet alleen de fans omdat er toevallig Ajax in de titel staat...

Dus, om nog even te patsen:
IK HEB EEN HEKEL AAN ROKEN, IK VIND HET SMERIG EN ALS MIJN PARTNER GAAT ROKEN KAN HIJ HET ZUUR KRIJGEN

Dat het duidelijk moge zijn...
pi_23875141
Het aantal nicotinenazi's begint in dit land angstwekkende aantallen te krijgen. Amerikaanse toestanden zijn niet ver weg denk ik. Verder denk ik dat er hier nogal wat pubers rondhangen. Als je echt verliefd bent / van iemand houd dan doet die sigaret er niet zoveel toe. Jij bent ook niet perfect!

ontopic: Lekker hoor, peukje na de sex! Ok zoenen als je net gerookt hebt is niet zo lekker, maar het is zeker niet het einde van de wereld. Plus als je een slok wijn (o.i.d.) neemt is de smaak zo weg.
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:47:40 #82
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_23875802
ik ben 7 dagen gestopt dus voor mij niet meer maar ik vond wel ok maar deed het enkel als k rokende partner had moet k wel bekennen
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:49:31 #83
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23878864
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef innovative het volgende:
soz ..mijn reactie was ook iets te overdreven .. maar sloeg op een paar posts die behalve te reageren dat ze niet gediend zijn van roken ( wat van mij rustig mag ) ook erg aan het overtuigen begonnen ( dat anderen het niet moeten doen )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_23880989
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:16 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Het aantal nicotinenazi's begint in dit land angstwekkende aantallen te krijgen. Amerikaanse toestanden zijn niet ver weg denk ik. Verder denk ik dat er hier nogal wat pubers rondhangen. Als je echt verliefd bent / van iemand houd dan doet die sigaret er niet zoveel toe. Jij bent ook niet perfect!

ontopic: Lekker hoor, peukje na de sex! Ok zoenen als je net gerookt hebt is niet zo lekker, maar het is zeker niet het einde van de wereld. Plus als je een slok wijn (o.i.d.) neemt is de smaak zo weg.
1) ik ben geen puber meer
2) ik heb een langdurige relatie met iemand waar ik mijn toekomst mee wil delen
3) hij weet dat hij bij 2 dingen gedumpt wordt: roken of vreemd gaan
4) hij zou exact hetzelfde doen als ik ga roken.
5) iedereen moet zelf weten wat hij/zij in zijn eigen bed doet, in mijn bed wordt níét gerookt.
6) iemand die moedwillig mijn gezondheid in gevaar brengt met roken houdt wel van mij, maar als ik die peuken zooi vind, dan hou ik niet van hem? Raar idee van liefde heb jij.

Ik ben geen nicotinenazi, om het zo te zeggen. Als mensen roken moeten ze het zelf maar weten. Alleen wil ik daar in mijn eigen huis geen hinder van ondervinden. Dat is wat lastig als je samen woont en je partner steekt graag een peuk op na de sex, sterker nog, dat is de hele dag door lastig omdat je met verschillende belangen zit. Dus voor mij geen partner die rookt. Overigens heeft hij dezelfde gedachtengang over dit onderwerp, dus is het geen probleem.
pi_23881050
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:49 schreef coz het volgende:

[..]

soz ..mijn reactie was ook iets te overdreven .. maar sloeg op een paar posts die behalve te reageren dat ze niet gediend zijn van roken ( wat van mij rustig mag ) ook erg aan het overtuigen begonnen ( dat anderen het niet moeten doen )
Tja, altijd lastig... Jij valt over dat soort posts, ik over de post die ik net gequote heb, over nicotinenazi omdat ik niet wil dat mijn vriend rookt, of omdat ik het vies vind. Dan krijg je weer "wie zegt dat het vies is". Tja, vies zijn en vinden zijn heel verschillende dingen... Belachelijk eigenlijk dat het zo moet.
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:40:29 #86
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_23881278
Alleen bij buitensex
Rook zelf, maar word er benauwd vanom die lucht te ruiken na de sex..
I want that one!
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:48:45 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23881487
Roken in de slaapkamer vind ik smerig...Sowieso hou ik niet zo van roken binnenshuis. Zelf rook ik af en toe, maar bijna uitsluitend in de kroeg of buiten. En waar dat peukie na de sex vandaan komt? Weet iemand dat toevallig, waarom dat er zo ingebakken is bij veel mensen?
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:34:24 #88
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23883883
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Aventura het volgende:
Roken in de slaapkamer vind ik smerig...Sowieso hou ik niet zo van roken binnenshuis. Zelf rook ik af en toe, maar bijna uitsluitend in de kroeg of buiten. En waar dat peukie na de sex vandaan komt? Weet iemand dat toevallig, waarom dat er zo ingebakken is bij veel mensen?
Het is gewoon lekker na elke inspanning, ook na het sporten. Waarom?? Pfff, moeilijk. Misschien dat je lichaam wat sneller ontspant door de nicotine? Een biertje smaakt ook beter na een dag hard werken, zo smaakt een sigaret beter na een flinke pot seksen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 10 december 2004 @ 22:40:36 #89
21157 sioux_
lost in space
pi_23888569
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef innovative het volgende:

[..]

1) ik ben geen puber meer
2) ik heb een langdurige relatie met iemand waar ik mijn toekomst mee wil delen
3) hij weet dat hij bij 2 dingen gedumpt wordt: roken of vreemd gaan
4) hij zou exact hetzelfde doen als ik ga roken.
5) iedereen moet zelf weten wat hij/zij in zijn eigen bed doet, in mijn bed wordt níét gerookt.
6) iemand die moedwillig mijn gezondheid in gevaar brengt met roken houdt wel van mij, maar als ik die peuken zooi vind, dan hou ik niet van hem? Raar idee van liefde heb jij.

Ik ben geen nicotinenazi, om het zo te zeggen. Als mensen roken moeten ze het zelf maar weten. Alleen wil ik daar in mijn eigen huis geen hinder van ondervinden. Dat is wat lastig als je samen woont en je partner steekt graag een peuk op na de sex, sterker nog, dat is de hele dag door lastig omdat je met verschillende belangen zit. Dus voor mij geen partner die rookt. Overigens heeft hij dezelfde gedachtengang over dit onderwerp, dus is het geen probleem.
mee eensch.
pi_23894204
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:59 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Zeker wel chill.. maar dan alleen na een echte harde beurt. Als het een heel zacht gebeuren is geweest dan vind ik het lekkerste gewoon met elkaar in slaap te vallen .

^^ mee eensch is.
pi_23902798
Ikzelf rook niet, vind 't dus niet zo lekker...maar kan het aan de andere kant weer wel verdragen...:/

..maar verwacht geen spontane tongzoen; niet zo lekker..
pi_23938825
@innovative:
Dat je roken niet fijn vind kan ik begrijpen, het is nu eenmaal een stinkzooi. Dus dat je dat niet in je huis wil, prima! Maar denk je nu werkelijk dat jij nooit verliefd zou kunnen worden op iemand die rookt? (even hypothetisch). Dat zou ik behoorlijk naief vinden. Voor jouw hormonen maakt dat namelijk geen klap uit lijkt mij zo. Dat er binnen zo'n eventuele relatie dan problemen kunnen ontstaan m.b.t. roken en dat de relatie daarop strandt (of niet eens begint), ja dat wil ik wel geloven. Je hebt vrij duidelijk gemaakt dat je niets met rokers en hun stank te maken wil hebben. Goed dat is jou keuze, en dat kan ik respecteren.

Mijn punt was dus meer gericht op het feit dat ik hier de indruk kreeg dat bepaalde mensen al elke vorm van gevoelens / contact uitsluiten voor andere personen simpelweg omdat ze roken (vervang voor de gein rokers eens door negers, wellicht zie je mijn probleem dan makkelijker). Dat vind ik eigenlijk te kort door de bocht. Mensen hebben meer te bieden dan slechts dat aspect. En ik heb er weinig moeite mee bepaalde niet zo leuke aspecten van iemand te accepteren als een persoon ook andere interessante kanten heeft. Maar goed, dat ben ik...

Overigens is jouw zesde argument hetgene wat ik vaak van nicotinenazi hoor. Dat ik moedwillig bezig ben hun gezondheid te vernielen en dat je zodra je een sigaret opsteekt je meteen gelijkgesteld kan worden met een seriemoordenaar of verkrachter. Kom nou, hoe ego-centrisch kun je zijn? Persoonlijk probeer ik rekening te houden met anderen, maar dat heeft zijn grenzen (net als bij jou gelden in mijn huis mijn regels). Rokers hebben namelijk ook recht op een plezierig leven... (vind ik dan).
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_23942870
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Aventura het volgende:
En waar dat peukie na de sex vandaan komt? Weet iemand dat toevallig, waarom dat er zo ingebakken is bij veel mensen?
omdat de sex ervoor zo lekker is ??
pies on joe toe
pi_23944505
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:14 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
@innovative:
Dat je roken niet fijn vind kan ik begrijpen, het is nu eenmaal een stinkzooi. Dus dat je dat niet in je huis wil, prima! Maar denk je nu werkelijk dat jij nooit verliefd zou kunnen worden op iemand die rookt? (even hypothetisch). Dat zou ik behoorlijk naief vinden. Voor jouw hormonen maakt dat namelijk geen klap uit lijkt mij zo. Dat er binnen zo'n eventuele relatie dan problemen kunnen ontstaan m.b.t. roken en dat de relatie daarop strandt (of niet eens begint), ja dat wil ik wel geloven. Je hebt vrij duidelijk gemaakt dat je niets met rokers en hun stank te maken wil hebben. Goed dat is jou keuze, en dat kan ik respecteren.

Mijn punt was dus meer gericht op het feit dat ik hier de indruk kreeg dat bepaalde mensen al elke vorm van gevoelens / contact uitsluiten voor andere personen simpelweg omdat ze roken (vervang voor de gein rokers eens door negers, wellicht zie je mijn probleem dan makkelijker). Dat vind ik eigenlijk te kort door de bocht. Mensen hebben meer te bieden dan slechts dat aspect. En ik heb er weinig moeite mee bepaalde niet zo leuke aspecten van iemand te accepteren als een persoon ook andere interessante kanten heeft. Maar goed, dat ben ik...
Nee, ik word niet verliefd op een roker. Er zijn bepaalde factoren die iemand aantrekkelijk maken voor mij. Uiterlijk, natuurlijk. Ik vind roken er lichtelijk asociaal uitzien. Daarnaast ook de geur van een persoon, en omdat roken zo stinkt, ben ik dan al afgehaakt. Vervolgens de factor karakter. Ik vind roken een karakterzwakte. Het is een verslaving, en ik kan geen enkele andere reden bedenken om te beginnen met roken dan groepsdruk, wat ik opnieuw een teken van zwakte vindt. Die dingen bij elkaar opgeteld, maakt dat ik rokers niet aantrekkelijk vind.

Het maakt mij ook niet uit of je rokers vervangt door negers. Ik vind bepaalde dingen niet aantrekkelijk. Zo vind ik ook mensen die kleiner zijn dan ik niet aantrekkelijk, en, inderdaad, ik vind donkere mensen of chinezen ook niet aantrekkelijk. Dat is vast niet politiek correct, maar daar trekt mijn gevoel zich niks van aan. Val jij dan op alles en iedereen? Nooit gemerkt dat mensen een bepaalde voorkeur hebben?

Overigens, er is een verschil tussen iemand niet aantrekkelijk vinden als zijnde een potentiele partner en mensen mijden. Ik ga wel om met rokers, ik vind het niet prettig dát ze roken waar ik bij ben, maar ik blijf gewoon contact houden en met ze omgaan ed. Ik kom minimaal twee keer per week bij mijn vriend thuis, en ga dan ook rustig beneden met zijn ouders zitten kletsen, terwijl zij het ene na het andere sigaretje aansteken. Ik krijg prikogen en een droge keel, maar ik vind hen aardig, dus maak ik daar verder geen probleem van.
quote:
Overigens is jouw zesde argument hetgene wat ik vaak van nicotinenazi hoor. Dat ik moedwillig bezig ben hun gezondheid te vernielen en dat je zodra je een sigaret opsteekt je meteen gelijkgesteld kan worden met een seriemoordenaar of verkrachter. Kom nou, hoe ego-centrisch kun je zijn? Persoonlijk probeer ik rekening te houden met anderen, maar dat heeft zijn grenzen (net als bij jou gelden in mijn huis mijn regels). Rokers hebben namelijk ook recht op een plezierig leven... (vind ik dan).
Het gaat om de vergelijking. Ik vind het raar dat ik geen oordeel mag hebben over roken, dat ik iemand daarom niet mag dumpen, omdat ik niet van diegene zou houden, maar de andere kant op mag hij mij wel hinderen met (dat kun je niet ontkennen) stoffen die giftig zijn. Want ja, ik vind roken een ontzettend egoistische gewoonte, iedere roker die kan lezen wéét dat zijn sigaretten schadelijk zijn voor de gezondheid en anderen schade toe kan brengen, toch wordt er stevig doorgerookt in de omgeving van anderen. Dat stel ik niet op prijs van mijn partner, dat hij wéét dat hij mij schade toe brengt, maar toch door gaat. Is het egoistisch dat ik goed voor mijn lijf wil zorgen, en het dus niet prettig vind als anderen dat teniet doen? Ik vind van niet, ik vind het egoistischer als mensen onder het motto van een verslaving anderen tot last zijn en schade toebrengen, en dan tóch claimen dat dat wél houden van is, maar dat het géén houden van is als ik voor mezelf wil zorgen.

Ik zal echt niet zo snel lopen zeuren, want inderdaad, het moet wel gezellig blijven met zijn allen en soms moet je nou eenmaal wat accepteren van anderen waar je eigenlijk niet achter staat. Wat jij in jouw huis doet, moet je helemaal zelf weten. Wat je op straat doet, exact hetzelfde. In een discotheek, idem dito. Maar in mijn huis niet. In mijn huis wordt nu niet gerookt, en als ik ga samenwonen, wordt er ook in dat huis niet gerookt. Met een rokende partner is dat niet te doen. Ja, natuurlijk, dan "gaat hij toch buiten staan"? Het wachten is tot de eerste keer dat ik even boven ben, het buiten regent en hij denkt "krijg wat, ik rook even snel hier". Daar ben ik niet van gediend, dus vliegt mijn vriend er uit als hij gaat roken. En nogmaals, zo denkt hij er ook over, dus dat is erg makkelijk.
  maandag 13 december 2004 @ 17:18:01 #95
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23945428
Ik ben toch een redelijk fanatieke roker maar mocht het er om gaan ivm een partner dan stop ik ermee. Ik heb geen last van haar niet-roken en zij ongetwijfeld wel van mijn roken. (Als het geen roker is ofcourse). En politiek correct tja, vrijheid blijheid, als jij iemand niet wil omdat hij/zij krulhaar heeft dan zal ik dat raar vinden, maar het blijft je goed recht.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  maandag 13 december 2004 @ 19:37:41 #96
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_23948681
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef innovative het volgende:

Wat precies snap jij niet aan de OP?

De vraag is niet alleen gericht aan rokers, hoor, er staat "big nono of verschrikkelijk lekker" in de OP. Als iemand het een big nono vindt, mag die dat dus ook tonen. Het is wat anders als er gevraagd wordt welk merk je na de seks rookt, of je liever shag of sigaretten hebt en dan gaan roepen dat roken smerig is. In dit geval mag je er gewoon zeggen of je er van houdt of niet. Sterker nog, er is niet eens gespecificeerd of het over je eigen gedrag of over dat van je partner gaat, je mag gewoon reageren...

Roken moeten jullie allemaal lekker zelf weten. IK vind het smerig. Want ik heb er last van.
(Van de stank, van de rook zelf, ben ook nog es licht-asmatisch.) Dus voor MEZELF een big nono.
Volgens mij is een forum om je mening te geven en te delen, nietwaar?
pi_23957762
Sletje: "Do you smoke after sex, Austin?"
Austin: "I don't know, I've never looked.".

© Austin Powers
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:37:29 #98
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_23957801
Zolang ze niet in haar of mijn orgasme al naar de sigaretten grijpt, vind ik het wel oke
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')