ging mijn werkdag maar zo hard vandaagquote:Op maandag 22 november 2004 17:41 schreef VoreG het volgende:
Gaat hard
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hardquote:Op maandag 22 november 2004 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ging mijn werkdag maar zo hard vandaag
Zal toch wel lukken? Succes ermee !quote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef just me het volgende:
Nog één post en dan ga ik toch echt de pc afsluiten en proberen hem morgeni n de andere kamer weer aan de praat te krijgen
Ja jammer genoeg wel pff zo is het vrijdag zo is het maandag morgenquote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hard
het bier dan meestal ookquote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hard
Ja maar dat moet ook hard gaan en de tijd dan juist niequote:Op maandag 22 november 2004 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het bier dan meestal ook
quote:Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef Againzender het volgende:
Ze bekijken het maar, als iedereen weg gaat, dan pleur ik ook op!
* fietsen gaat *
Ik bedoelde op mijn werk Erik!quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
als t zo moet, dan ga ik ook wel weer weg...
* Againzender gaat ook fietsen, tegen de wind in, met enkel een 3e versnelling
idd topquote:Op maandag 22 november 2004 17:49 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
* pascalheister zet "Green Day - Boulevard of Broken Dreams" op
Wat een mooi nummer
Zonder licht, zonder armstrong foundation armbandje, zonder kleren, met kaalgeschoren kop, alles om zo min mogelijk te wegen?quote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef Suijk het volgende:
Ik heb net ook gefietst, zonder versnellingen en zonder bagagedrager. Met wind mee.
Dat deed die Rasmussen in de Tour. Die stripte zelfs de stickers van zijn fiets om maar minder te wegen.quote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zonder licht, zonder armstrong foundation armbandje, zonder kleren, met kaalgeschoren kop, alles om zo min mogelijk te wegen?
Fronguquote:Op maandag 22 november 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond! :w
* Bluezz nu vanaf thuisadres!
Zelfde probleem hieroquote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Altijd lastig......... nieuw mobieltje uitzoeken.
Jawel!quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Frongu
Kon je thuis niet op internet dan?
Alle toestellen die ik leuk vind zijn te duur!quote:Op maandag 22 november 2004 19:00 schreef DIGGER het volgende:
Zelfde probleem hiero
Wij betalen voor deze 5-kamerwoning met garage, voor en achtertuin ¤ 650,-- per maand.quote:Op maandag 22 november 2004 18:59 schreef DIGGER het volgende:
BTw Golfer, nog ff over je huis en huren (als ik vragen mag), wat kost een pandje huren in B'daal dan wel niet, denk dat je daar ook minstens 1500 de maand voor neer moet tellen?
Nokia 6230quote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Altijd lastig......... nieuw mobieltje uitzoeken.
Goede telefoon, ik heb 'm zelf nu 3 weken ofzo en hij bevalt primaquote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nokia 6230
ik nu ruim 2 maanden en iddquote:Op maandag 22 november 2004 19:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Goede telefoon, ik heb 'm zelf nu 3 weken ofzo en hij bevalt prima![]()
Wat gaan die Hools hard trouwens, ik kan het amper bijhouden.
Motorolaquote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nokia 6230
quote:Op maandag 22 november 2004 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Motorola
Ik heb het niet zo op Nokia. Maar goed, mobieltjes boeien me niet zo, als ze maar bellen en een beetje lange standby- en beltijd hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nokia 6230
Precies wat ik in gedachte had, maar ik vind de 2650 ook wel wat hebben....quote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
Nokia 6230
Precies.quote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb het niet zo op Nokia. Maar goed, mobieltjes boeien me niet zo, als ze maar bellen en een beetje lange standby- en beltijd hebben.
het is mijn 3e nokia, vind het de fijnste telefoontjes die er zijn, makkelijk in gebruik en doen hun werk primaquote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Nokia. Maar goed, mobieltjes boeien me niet zo, als ze maar bellen en een beetje lange standby- en beltijd hebben.
Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 22 november 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is mijn 3e nokia, vind het de fijnste telefoontjes die er zijn, makkelijk in gebruik en doen hun werk prima![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2004 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies.
Ik vergelijk mobieltjes altijd met auto's.
Maakt niet uit hoe het eruit ziet, hoe het heet, als het maar doet waar ze voor gemaakt zijn
Maar dat is vast niet iedereen hier met me eens
Soms heb ik het idee dat ze wat buggy zijn, maar misschien laat ik ze wel iets teveel uit mijn handen vallenquote:Op maandag 22 november 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is mijn 3e nokia, vind het de fijnste telefoontjes die er zijn, makkelijk in gebruik en doen hun werk prima![]()
Daar gaan vrouwen wel vaker de fout inquote:Op maandag 22 november 2004 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergelijk mobieltjes altijd met auto's.
eindelijk Motorola medestanders, k bel nu 6 jaar met motorola en dik tevredenquote:Op maandag 22 november 2004 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Samsung hier, niet zo positief over als m'n vorigeMotorola
En dat zwaartekracht probleem wat je zegt AZ zal bij mij ook wel een beetje de oorzaak zijn
Het is wel eens sneller geweest inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Vom het volgende:
Ligt het aan mij of is het forum erg traaaaaaaaaaaag?
Dat ligt denk ik niet aan jou maar aan je computer.quote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Vom het volgende:
Aha, dus over 5 dagen weet ze hoe ze tijd en datum in moet stellen?quote:Op maandag 22 november 2004 19:46 schreef Againzender het volgende:Ben ondertussen mijn moeder even de werking van een digitale camera aan het uitleggen.
Vrouwen
Niks aan de hand hier get mooiquote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Vom het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef Bjoro het volgende:
*neemt er ook nog 1-tje !! op de allerlaatste voor het jubileum !!
[afbeelding]
Bloemie....ik wacht ook nog...die gasten van VBL zijn niet zo snel...blijktquote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef Blumchen het volgende:
[..]Bjoroo
Ik wacht nog steeds bjoro, er is nu wel een week voorbij
quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bloemie....ik wacht ook nog...die gasten van VBL zijn niet zo snel...blijkt
alles paletti...zoals ze in zuid duitsland zouden zeggenquote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Jammer...
Maar wel alles oke met je?
![]()
* Blumchen pakt een handje volquote:Op maandag 22 november 2004 20:16 schreef pascalheister het volgende:
zet een grote schaal op tafel met wat strooigoed
tast toe
altijd lekkerquote:Op maandag 22 november 2004 20:18 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen heeft een handje vol![]()
'Everything more than a handfull is a waste'.quote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
altijd lekker
quote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
altijd lekker
hebben ons hier laatst af zitten vragen.....quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst een programma op RTL4 gezien: Mijn vrouw, jouw vrouw.
Wat een ongelovelijk domme mensen heb je er toch tussen zitten.
Dus jouw vrouw wil niet ruilen met mijn vrouw, denk je?quote:Op maandag 22 november 2004 21:45 schreef Bjoro het volgende:
hebben ons hier laatst af zitten vragen.....
....waarom mensen in vredesnaam hier aan mee doen![]()
denk niet dat jij daar vrolijk van wordtquote:Op maandag 22 november 2004 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jouw vrouw wil niet ruilen met mijn vrouw, denk je?![]()
Oe leuk, die kan ik nog heel veel standjes bijleren dan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef Bjoro het volgende:
denk niet dat jij daar vrolijk van wordt
een meisje dat bijna de helft zo jong is als jij !!!
ik deel altijd de standjes uit hoorquote:Op maandag 22 november 2004 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe leuk, die kan ik nog heel veel standjes bijleren dan.
hmm wat vind je dan van dit nummer? http://www.partyben.com/BoulevardofBrokenSongs.mp3quote:Op maandag 22 november 2004 17:49 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
/me=ErikT zet "Green Day - Boulevard of Broken Dreams" op
Wat een mooi nummer
ik denk niet dat jij mijn huishouden wilt....quote:Op maandag 22 november 2004 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil dan van wel van huishouden ruilen, maar ik hou alletwee de mannen, leuke variatie op thema toch?![]()
Ja die woont in mijn huisquote:Op maandag 22 november 2004 22:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij mijn huishouden wilt....
...ken je Jan Steen ?
leuk gedaanquote:Op maandag 22 november 2004 21:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm wat vind je dan van dit nummer? http://www.partyben.com/BoulevardofBrokenSongs.mp3
* pascalheister heeft meegewerkt aan de mash-up
En voor de niet Radio 1 luisteraars, wat was dat dan psiesquote:Op maandag 22 november 2004 22:15 schreef popolon het volgende:
dat nummer nu op Radio1
Cubaans liedje, naam vergetenquote:Op maandag 22 november 2004 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En voor de niet Radio 1 luisteraars, wat was dat dan psies
-edit- gevondequote:Op maandag 22 november 2004 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
check de playlist
echt 1 van de beste CD´s die ik heb !!!quote:Op maandag 22 november 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
*luistert Trijntje, zingt Stevie Wonder*
Ook niet echt vervelend, vooral als je lekker hard meekweelt
Playlistquote:Op maandag 22 november 2004 22:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja waar?
Nieuws in de catagorie: Wesley Sonck maakt een doelpunt. Het tweede kan ik nog wel geloven maar het eerste....quote:Op maandag 22 november 2004 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een goedenavond.Rondje op kosten van Khalid Boulahrouz of op kosten van Mark Gené, dat mogen jullie zelf uitmaken. De eerste schijnt in de belangstelling van Barca te staan, de tweede is het komende seizoen testrijder bij Ferrari.
Je loopt daar een stuk of 5 topics over achter, Tong.quote:Op maandag 22 november 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
Terug naar de middeleeuwen zie net dat een Iman de hand van mevrouw Verdonk weigert.
Welk topic?quote:Op maandag 22 november 2004 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt daar een stuk of 5 topics over achter, Tong.
Ik heb vannacht nog een hele discussie daarover gevoerd in POL met de echte Abdullah Haselhoef, die met quatch-redenen kwam waarom dat het geval is.
Ik had de beelden nog niet gezien. Van Mierlo zat vedomme die vent nog te verdedigen ook.quote:Op maandag 22 november 2004 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt daar een stuk of 5 topics over achter, Tong.
Ik heb vannacht nog een hele discussie daarover gevoerd in POL met de echte Abdullah Haselhoef, die met quatch-redenen kwam waarom dat het geval is.
Kijk toch eens op sport.fok.nlquote:Op maandag 22 november 2004 22:31 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Nieuws in de catagorie: Wesley Sonck maakt een doelpunt. Het tweede kan ik nog wel geloven maar het eerste....Maak me gek
![]()
Dat is erg.quote:Op maandag 22 november 2004 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Mijn verloren zoon geeft vrouwen ook liever geen hand![]()
Ik geloof je wel Lego, kan het me alleen niet zo goed voostellenquote:Op maandag 22 november 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk toch eens op sport.fok.nl
(Of gewoon op vi.nl )
Deze: Handen schudden met vrouwen in de Islam en die is vandaag vervolgd met deze Mohammedaanse nonsens over handenschudden van vrouwen (dl 2)quote:Op maandag 22 november 2004 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welk topic?
Klinkt voor mij nog steeds als een reden om niet naar RTL4 te kijken. Net als altijd dus.quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst een programma op RTL4 gezien: Mijn vrouw, jouw vrouw.
Wat een ongelovelijk domme mensen heb je er toch tussen zitten.
VI opneemt voor later.
Ook een beetje mijn instellingquote:Op maandag 22 november 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik mijd Pol als de pest. Ik zit voor m'n lol op Fok.
quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
Dat is erg.
Wat is dan de mening van de meute?quote:Op maandag 22 november 2004 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
POL mijd ik niet, alleen de moslimtopics wel. Heb geen zin om 4 flames om m'n oren te krijgen omdat ik niet met de mening van 'de meute' meega.
Je zegt nu degene die dus rechts zijn (ik ga ervan uit dat dat zo is) met de meute meegaan? Dat klopt dus ook niet...quote:Op maandag 22 november 2004 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
POL mijd ik niet, alleen de moslimtopics wel. Heb geen zin om 4 flames om m'n oren te krijgen omdat ik niet met de mening van 'de meute' meega.
quote:Op maandag 22 november 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat is dan de mening van de meute?
Nee, dat vind ik ook helemaal niet erg op zich, immers, meningen zijn nooit hetzelfde. Klaag ik ook niet over, anders was er geen discussie over.quote:Op maandag 22 november 2004 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Och dat laatste zie jij weer fout Lego...
Mijn mening hangt redelijk tegen de, zoals jij het noemt, meute mening aan, maar dat maakt me nog geen kudde dier...
Ik heb het niet over rechts of links, maar ik heb het over nuances en het gebrek daaraan zo af en toe.quote:Op maandag 22 november 2004 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zegt nu degene die dus rechts zijn (ik ga ervan uit dat dat zo is) met de meute meegaan? Dat klopt dus ook niet...
quote:Op maandag 22 november 2004 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
stem op www.barendenvandorp.nl
bossen is de hoer van psv
daar komt gabbertje...daar komt gabbertjequote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga hakken en zagen.
Tering, wat een oud wijf die moeder van je.quote:Op maandag 22 november 2004 23:20 schreef rubbereend het volgende:
zo, mijn moeder wordt morgen 50, nu is rond 20.30 mijn tante hier geweest en hebbenwe stilletjes een Sarah voor de deur gezet, ze had nix door dus was ik net ff naar een vriend van me, wij 2 prachtige borden gemaakt voor in de tuin, staan we die dingen in de grond te werken trekt ons mam de voordeur open................ kut, wij dekking zoeken, roept ze nog, maar wij niet reageren maar toen zag ze de Sarah dus staan. Goed ons mam ons dus niet gezien en wij weer verder, 2 minuten later gaat de deur weer open, nu samen met ons pap om de Sarah te laten zien, zegt ze nog, ha die zal Maarten net wel neer hebben gezet
Toen was de kust weer veilig en de borden alsnog in de grond gezet en die heeft ze dus nog niet gezien.
kom k later binnen zegt ze, jij het zeker die Sarah neer gezet, dus ik: "Nee die stond er al toen ik ging"
*proest*quote:Op maandag 22 november 2004 23:22 schreef golfer het volgende:
Tering, wat een oud wijf die moeder van je.
Over 27 dagen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:24 schreef Bjoro het volgende:
en jij kan het weten
Wacht maar tot jij 50 wordt. Zetten ze ook een Sarah in de tuin.quote:Op maandag 22 november 2004 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering, wat een oud wijf die moeder van je.
de Sarah alleen, da's nie zo erg. Maar 2 grote borden in de tuin heeft ze dus nog niet gezienquote:Op maandag 22 november 2004 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Wel jammer dat ze het al gezien heeft.
je ziet er anders nog uit als 49 hoorquote:Op maandag 22 november 2004 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Over 27 dagen.
dat komt doordat er nog wat verf op zn gezicht zitquote:Op maandag 22 november 2004 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je ziet er anders nog uit als 49 hoor
Dan ben je een halve eeuw oud, joh.quote:Op maandag 22 november 2004 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Over 27 dagen.
of we zijn je na morgen definitief kwijt daan t DIG forumquote:Op maandag 22 november 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Tong wil de fokkers/Hoolers even waarschuwen. Hij begint morgen met een PC cursus. Hij is erg gemotiveerd anders zet je daar de wekker niet op 7 uur voor.
Kan zijn dat jullie morgen dus even zonder stroom komen te zitten. Bij voorbaat mijn excuses.
Na afloop kun je ook plaatjes posten vanaf een "picserver" ?quote:Op maandag 22 november 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Tong wil de fokkers/Hoolers even waarschuwen. Hij begint morgen met een PC cursus. Hij is erg gemotiveerd anders zet je daar de wekker niet op 7 uur voor.
Kan zijn dat jullie morgen dus even zonder stroom komen te zitten. Bij voorbaat mijn excuses.
Picserver is dat een tennisser die serveert met z'n lul ?quote:Op maandag 22 november 2004 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Na afloop kun je ook plaatjes posten vanaf een "picserver" ?
Heintje D., jij was de wegwezer.quote:Op maandag 22 november 2004 23:45 schreef Bjoro het volgende:
Na afloop kun je ook plaatjes posten vanaf een "picserver" ?
nee meer zo iets:quote:Op maandag 22 november 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Picserver is dat een tennisser die serveert met z'n lul ?
kan niet zonder jullie...nu echt wegquote:Op maandag 22 november 2004 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heintje D., jij was de wegwezer.
Wees dan ook gewoon meteen weg![]()
LoekB.quote:Op maandag 22 november 2004 23:54 schreef Suijk het volgende:
Wie opende de eerste?
Goeie vraag....quote:Op maandag 22 november 2004 23:54 schreef Suijk het volgende:
Wie opende de eerste?
Ik zie dat 'Rijstnatie' de eerste opende, veel mensen posten er in die ik niet heb gezien, maar golfer, Mitt en Doc ook.quote:Op maandag 22 november 2004 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeie vraag....
Ik zat ook te zoekenquote:Op maandag 22 november 2004 23:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie dat 'Rijstnatie' de eerste opende, veel mensen posten er in die ik niet heb gezien, maar golfer, Mitt en Doc ook.
Dank u, maar ik sta er echt niet op.quote:Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef Bjoro het volgende:
*laat de eer aan Golfer
Dat was van korte duur, geen succes topics vandaag, bjoro.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:02 schreef Bjoro het volgende:
......komt u maar met de suggesties !!
Jubileum Hools wie o wie......
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:03 schreef golfer het volgende:
Van alle nu nog vaste posters in hools had ik dus wel de eerste post in het oertopic van RijstNatie.
Gelukkig was Doc er nog, anders was er geen Hools 499 geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Jij wilde Hools na 11 posts al de nek om draaien
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef DutchGooner het volgende:Jij wilde Hools na 11 posts al de nek om draaien
Beter dan zo'n kliekjes topic in ONZ imho.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ja,erg he?
ik vond het destijds een kansloos topic en zie, nu is het een van de leukste en langstlopende topics op Fok!.
je moet zo langzamerhand wel gaan slapen dan, anders kan je de aan-uitknop van de PC weer eens niet vinden bij die cursus.quote:Op maandag 22 november 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Whoah, 14e plek is niet gek.Inclusief private-fora sta ik vast op plek 1.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:48 schreef tong80 het volgende:
Fok!Post Top 1000 zónder Onzin, Slowchat en privé-fora (t/m 21 november 2004)
0001 64207 tong80
0002 48054 SunChaser
0003 46823 dolle_hond
0004 44819 SCH
0005 42218 schatje
0006 37640 Seborik
0007 37382 calvobbes
0008 36136 MikeyMo
0009 33632 Tijn
0010 33498 yvonne
0011 31486 scanman01
0012 31262 ook_gek
0013 31132 static
0014 30747 golfer
0015 29566 Lucille
0016 29229 ranja
0017 28552 Dr.Daggla
0018 28088 Methodmich
Dan heb je dus nog zo'n 30.000 posts in privé fora? Da's aardig wat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Whoah, 14e plek is niet gek.Inclusief private-fora sta ik vast op plek 1.
Tips voor straks:quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Golfert ik kan toch niet slapen.
'En als ik nu eens op dit knopje druk ?'quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tips voor straks:
*Geinteresseerd kijken*
*Vragen wat voor systeem het is*
*vragen wat voor operating-system het onder draait*
*vragen of er iets kan gebeuren als je je koffie over het toetsenbord morst*
Daar zijn namelijk de leukste, grootste en zieligste rellen van fokquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef Suijk het volgende:
Dan heb je dus nog zo'n 30.000 posts in privé fora? Da's aardig wat.
Ja jammer dat ik niet meer kan meelezen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zijn namelijk de leukste, grootste en zieligste rellen van fok![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh, ik dacht aan het keldertje, dat ie daar zoveel postte, maar de mods hebben ook nog aparte fora ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
je hebt mijn inlognaam gewist?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Ja jammer dat ik niet meer kan meelezen.
Jij hebt mijn wachtwoord daarom heb ik zoveel posts.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
je hebt mijn inlognaam gewist?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Cultheld wordt het iig niet.
wat vervelendquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Cultheld wordt het iig niet.
Dan doe ik die wel, oke?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Jubileum Hools openers:
#050 --> Doopy-X
#100 --> Doc
#150 --> Doc
#200 --> Eilanden
#250 --> Doc
#300 --> Legolas_Greenleaf
#350 --> Vom
#400 --> Bjoro
#450 --> Againzender
#500 --> ??
Prima plan!quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan doe ik die wel, oke?
Het is mooi weer, maar om nu over legendarisch te sprekenquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:27 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen op deze legendarische dag !!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:27 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen op deze legendarische dag !!!!
nog meer tips voor Tong:quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef golfer het volgende:
Tips voor straks:
*Geinteresseerd kijken*
*Vragen wat voor systeem het is*
*vragen wat voor operating-system het onder draait*
*vragen of er iets kan gebeuren als je je koffie over het toetsenbord morst*
SCHpeciale openinSCHpoSCHtquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:31 schreef SCH het volgende:
Ik blijf er speciaal voor thuis vandaag
We kunnen natuurlijk ook proberen om 500 Hools tegelijk te openen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCHpeciale openinSCHpoSCHt
Nee hondSCHberoerdquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCHpeciale openinSCHpoSCHt
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Koffie?
ach gossie........ beterschap dan maarquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:40 schreef SCH het volgende:
Nee hondSCHberoerd![]()
kom je niet even langSCH?quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach gossie........ beterschap dan maar![]()
ff een fruitmandje brengen ???quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:24 schreef SCH het volgende:
kom je niet even langSCH?
Verkeerde prioriteiten Bjoroquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff een fruitmandje brengen ???
ben helaas niet in de buurt...en mijn schema laat het ook niet toe !!
ben bang dat je weer eenSCH gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Verkeerde prioriteiten Bjoro
SCHema zegt het al
k sorryquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:02 schreef Bjoro het volgende:
*koffie inschenkt en geeft
en het is meer DAN een uur...
schiet het al op Golferquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met je moeder Rubbereend.
Ik ga weer verder schilderen.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef Againzender het volgende:
kop koffie pakt
eend feliciteert
minestrone....is dat wat voor je ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:21 schreef Suijk het volgende:
Heb je ook soep Bjoro?
* Blumchen wil ook wel een soepjequote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
minestrone....is dat wat voor je ?
voor paaldans-personeel, dek ik gewoon opnieuw....quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Is de lunSCH al afgelopen
Kep me verslapen
*1 bordje inschenktquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:41 schreef Blumchen het volgende:
* Bloemetjessoep wil ook wel een soepje![]()
![]()
Oh! Ik wil geen bloemetjessoepquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*1 bordje inschenkt
het is minestronesoep...niet zo zeuren hoor !!quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Oh! Ik wil geen bloemetjessoep![]()
* Blumchen blijft zeurenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het is minestronesoep...niet zo zeuren hoor !!
wie zeurt, krijgt immers een....![]()
Dek maar opnieuw en opnieuw en opnieuwquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:41 schreef Bjoro het volgende:
voor paaldans-personeel, dek ik gewoon opnieuw....![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:52 schreef Blumchen het volgende:
* Zeurbloemetje blijft zeuren![]()
zolang het niet gillend isquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:54 schreef SCH het volgende:
* SCH schuift rillend aan voor de lunch
De badkamer is aan de beurt nu. Oceanblue(zz)quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:34 schreef Dos37 het volgende:
schiet het al op Golfer
Nu ik zie dat Blumschje er ook isquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zolang het niet gillend is
Hee oude homoquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey jonge godheid
Ik was die met dat rode mutsje!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hee oude homo
Had je nog wel verwacht bij de schuimparty
Hoe laat en waar hadden we afgesproken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga douchen en straks met een date naar Amsterdam![]()
![]()
dacht dat Kabouter Plop steeds aan mijn ballen zat te kietelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was die met dat rode mutsje!![]()
Dat is toch standaard?quote:
dat FB interessante topics heeft bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat is toch standaard?![]()
quote:
Wat trek je aan ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:11 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat en waar hadden we afgesproken?
ik kan wel je post verwijderenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:23 schreef SCH het volgende:
Kan je ook jezelf op ignore zetten, dan hoef ik al die rotzooi van SCH niet te lezen.
wat trek jij uit ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat trek je aan ?
waarshcijnlijk sturen mn zusje en ik ze een weekendje op vakantie (ons pa en ma) maar dat geven we pas op 18 december op het feest want dan is mn zusje pas weer in het land. Voor nu heeft ze een hele vracht spekjes gekregenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:25 schreef Suijk het volgende:
Feli met je moeder, rubbereend. Wat voor kado heb je voor haar?
in de zuurkool en de andijviequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dos37 het volgende:
spekjes lekker
Ja lekker, ook tentamenweekquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:20 schreef JaWi het volgende:
Europees voetbal weekje.
Ikke heul nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja lekker, ook tentamenweek
Ja succes gelukkig heb ik dat allemaal wel achter de rugquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja lekker, ook tentamenweek
Nog een paar posts.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
DD ging m openen toch?
Ben benieuwd wat ie in petto heeft
Is hij wel aanwezig dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
DD ging m openen toch?
Ben benieuwd wat ie in petto heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |