Uitdaging voor je???quote:Op maandag 22 november 2004 11:13 schreef V1z0R het volgende:
foto's ! ?
Lees de TT nog eens.quote:Op maandag 22 november 2004 11:31 schreef Bimmel het volgende:
Missen we Yvonne niet?
je moet er trots op zijnquote:Op maandag 22 november 2004 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Wat doe ik in je lijst..
Oké, sorry.. even opnieuw:quote:Op maandag 22 november 2004 13:30 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
je moet er trots op zijn
quote:Op maandag 22 november 2004 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, sorry.. even opnieuw:
Wow! Ik sta in je lijst![]()
Jij bent de 13de maandquote:Op maandag 22 november 2004 13:32 schreef MartiniRosso het volgende:
Je bent mij vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tsja, zonder fotoboek schiet het niet echt opquote:Op maandag 22 november 2004 13:32 schreef MartiniRosso het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst een foto van jullie samenquote:Op maandag 22 november 2004 13:34 schreef Houzer het volgende:
Beestjuh dan?
Ik ben niet bij dr geweest dit weekend, ze nam dr telefoon niet opquote:Op maandag 22 november 2004 13:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eerst een foto van jullie samen
een reservequote:Op maandag 22 november 2004 13:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij bent de 13de maand
Jeuuhh!quote:Op maandag 22 november 2004 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nou ja, we moesten toch stemmen?
Ik stem op Scandalous! Duh.
Hebben ze jouw al in de real-doll versie?quote:Op maandag 22 november 2004 13:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jeuuhh!![]()
ik heb er een in mn prive collectiequote:Op maandag 22 november 2004 13:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hebben ze jouw al in de real-doll versie?
WTFquote:Op maandag 22 november 2004 13:50 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ik heb er een in mn prive collectie
volgens mij is het de bedoeling dat de 12 mooiste vrouwen (dus hun body's) op de kalender terecht komen. Gezien jou ondertitel..........quote:Op maandag 22 november 2004 13:32 schreef MartiniRosso het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tnxquote:Op maandag 22 november 2004 13:34 schreef Burning_RefleX het volgende:
Cover: Dakota
Januari: IJsmeis
Februari: Pea4Fun
Maart: QueenR
April: Blessed
Mei: BloddyLotte
Juni: Together-Alone
Juli: Dakota
Augustus: Angelcakes
September: Autica
Oktober: Cindy
November: Scandalous
December: Semtex
Alsjeblieft
misschien handig voor in de OPquote:Op maandag 22 november 2004 13:59 schreef BertjeV het volgende:
[..]
tnx![]()
![]()
Jeej! Ik ben 't April-meisje!quote:Op maandag 22 november 2004 06:20 schreef BertjeV het volgende:
Dan moeten we hier maar es gaan proberen een definitieve Top 12 neer te zetten.
Mijn voorkeur:
Cover: Dakota
Januari: IJsmeis
Februari: Pea4Fun
Maart: QueenR
April: Blessed
Mei: BloddyLotte
Juni: Together-Alone
Juli: Dakota
Augustus: Angelcakes
September: Autica
Oktober: Cindy
November: Scandalous
December: Semtex
Wie stemt voor!!
en terechtquote:Op maandag 22 november 2004 14:58 schreef Blessed het volgende:
[..]
Jeej! Ik ben 't April-meisje!![]()
![]()
Dan kan zij op mijn plaats, ik hoef echt niet op een Fok kalender te staanquote:Op maandag 22 november 2004 14:24 schreef Skyclad het volgende:
Kunnen we er geen week-kalender van maken? Dan kunnen er wat meer dames in
Zowieso mis ik nog Hert in dat lijstje.
je hoort erop te staanquote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan kan zij op mijn plaats, ik hoef echt niet op een Fok kalender te staan![]()
Wat een snobistische opmerkingquote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
kickje naar B&H dan??quote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Angelcakes het volgende:
voor mezelf ben ik errug blij dat dit topic in onzin staat... hoef ik mijn nominatie niet zo serieus te nemen
hahaha slijmbal!quote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Angelcakes het volgende:
Allereerst .. bedankt Bertje voor mijn nominatie op je lijstje... ( kijk Scandalous zo kan het ook)
en ten tweede, aangezien Rianne ( QueenR) en ik vriendinnen zijn willen we best samen op 1 foto in maart om zo een plekje vrij te maken voor iemand anders ( aardig he, het moet niet gekker worden ).
en ten derde... bedankt aan de rest van de viewers van dit topic dat er niemand in lachen is uitgebarstten bij het zien van mijn naam in de lijst. Kijk, dat rianne er staat begrijp ik volkomen
maar voor mezelf ben ik errug blij dat dit topic in onzin staat... hoef ik mijn nominatie niet zo serieus te nemen
Goeie dealquote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou zo slecht zijn we toch niet! heb je de mannenkalender al bekeken... is dit toch wel hoger niveau hoor!quote:Op maandag 22 november 2004 22:54 schreef pimpin het volgende:
Nou godverdomme we kunnen er beter een top 3 van maken aangezien de rest bar en bar lelijk is.
Welnee joh, ik offer gewoon dat plekje op omdat mensen andere namen misten. Zo belangrijk is het niet....quote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef Blessed het volgende:
[..]
Wat een snobistische opmerking
Bikini???quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha slijmbal!
Maar bedankt voor de nominatie Bertje.. Enneh ik deel graag met Angelcakes, maar dan wel haar maand, is een stuk warmer in mijn bikinitje![]()
![]()
Pffff tis dat de TS van deel 1 begonnen is in onzin, maar ik neem dit bloed serieusquote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Angelcakes het volgende:
Allereerst .. bedankt Bertje voor mijn nominatie op je lijstje... ( kijk Scandalous zo kan het ook)
en ten tweede, aangezien Rianne ( QueenR) en ik vriendinnen zijn willen we best samen op 1 foto in maart om zo een plekje vrij te maken voor iemand anders ( aardig he, het moet niet gekker worden ).
en ten derde... bedankt aan de rest van de viewers van dit topic dat er niemand in lachen is uitgebarstten bij het zien van mijn naam in de lijst. Kijk, dat rianne er staat begrijp ik volkomen
maar voor mezelf ben ik errug blij dat dit topic in onzin staat... hoef ik mijn nominatie niet zo serieus te nemen
Jammer dat ik geen fototoestel heb ik sta namelijk bekend als:quote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou zo slecht zijn we toch niet! heb je de mannenkalender al bekeken... is dit toch wel hoger niveau hoor!
Zolang ik geen bewijzen zie ben je voor mij gewoon een oude kale doofus ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:28 schreef pimpin het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen fototoestel heb ik sta namelijk bekend als:
Jonge Blonde God.
Die houd je tegoed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zolang ik geen bewijzen zie ben je voor mij gewoon een oude kale doofus ofzooftewel.... FOTOOOO!!!
![]()
Nou we zitten met smacht te wachten op een mooie mr augustus... dus hup die fotostudio inquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef pimpin het volgende:
[..]
Die houd je tegoed.
Was getekend Blonde Honing.
quote:Op maandag 22 november 2004 19:12 schreef winterapfel het volgende:
en waar is toeps???
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:25 schreef Tromso het volgende:
en waar is toeps ???
niet gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:47 schreef winterapfel het volgende:
[..]
[..]
echoooo--oooo-ooooo
quote:Op maandag 22 november 2004 13:59 schreef So_Addictive het volgende:Scandalous!!
Lekker mokkel
* Scandalous geeft stem
Waar staat die mannenkalender? Die wil ik wel eens even zienquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou zo slecht zijn we toch niet! heb je de mannenkalender al bekeken... is dit toch wel hoger niveau hoor!
Ooit een twee meter lange kalender gezien?quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Miesjemies het volgende:
Ik sta er niet eens in
Tsss, ik ben maar 1.85 meter hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ooit een twee meter lange kalender gezien?.
Dan lijk je langer...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Tsss, ik ben maar 1.85 meter hoor![]()
nee, hoor!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Twinky het volgende:
hey, jullie vergeten mij!
http://cqi.dit.nl/kalender.cqiquote:Op woensdag 24 november 2004 14:17 schreef Twinky het volgende:
kijk. Je maakt in word, of zoekt het op internet, hokjes voor een kalender. Waarbij dus de maand staat en de dagen. Onder elke maand, of erboven, of ertussen of op de achterkant zet je een mooie foto. Dan koop je een nieuwe cartridge en een stapel fotopapier en print je de foto's. Oh, en je moet ook nog een mooie voorkant maken
Maak je toch een weekkalender. kan je er in ierdergeval 40 meer plaatsenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef Tromso het volgende:
en dan is het toch jammer dat een jaar maar uit 12 maanden bestaat
zit jij nog in de running? hope so.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou we zitten met smacht te wachten op een mooie mr augustus... dus hup die fotostudio in
Je vergeet er een!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef winterapfel het volgende:
dus we hebben, in willekeurige volgorde
Dakota
IJsmeis
Pea4Fun
QueenR
Blessed
BloddyLotte
Together-Alone
Dakota
Angelcakes
Autica
Scandalous
Semtex
brennie
beestjuh
fauve
euforie
toeps
knuffeldees
auticia
twinky
meisjemies
tot morgenavond kunnen er nog aanmeldingen gedaan worden. Tevens worden tot morgenavond de mooiste foto's gezocht! Op basis van die foto's en aanmeldingen zal ik morgen dan een poll maken
jij mag op de zijkant van de kalender.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:06 schreef Marjomuts het volgende:
ja maar ja maar ja maar *onderlipje trilt een beetje*
was er dan nergens een heel klein hoekje over voor mij?
Mag ik dan niet 29 februari of 32 maart opsieren? of de achterkant? Of een nietje?
of of of... *Lipje trilt wat erer nu*
Snap ook niet dat ze een kalender maken, en geen rol bedrukt WC papier... op die laatste kan je wat meer kwijt...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:06 schreef Marjomuts het volgende:
ja maar ja maar ja maar *onderlipje trilt een beetje*
was er dan nergens een heel klein hoekje over voor mij?
Mag ik dan niet 29 februari of 32 maart opsieren? of de achterkant? Of een nietje?
of of of... *Lipje trilt wat erer nu*
Is het ook. Nu voel ik me dik en lelijk en ga ik mn avondeten uitkotsen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:15 schreef timbob het volgende:
[..]
gezien de rest van de foto's is de drempel erg laag..
dit moet wel een hele grote klap voor je zijn!
* Insomaniac steunt en misbruikt de situatie
ah gelukkig. laat ik de prozac dan nog maar even in de kast latenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij mag op de zijkant van de kalender.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom sta ik er niet op?!
Lijkt me best cool! En dan vet de publiciteit opzoeken enzo...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel galant dat de mannen er echt een kalender van willen maken. ik kan er heel misschien voor zorgen dat mister playboy voor heel weinig geld echt hele mooie foto's kan maken van de uitverkorene dames. dit is geen belofte omdat ik het me net bedenk en ik absoluut niet weet hoe hij dit plan vindt. als fok accoord gaat dan kunnen er centen verdient worden voor een goed doel ofzo (fok bijvoorbeeld). welke fokman wil geen echte (bijna pirelli-achtige) kalender?
jaarlijks terugkerend. publiciteit is mijn vak, dus dat wil ik graag doen. jij mag ook meedoen als model want zoals ik al een keer heb gezien in jouw fotoboek ben je al half (of heel) bekent met het fenomeen fotografie. en iedereen die denkt dat playboy beavertjes schiet heeft het heel erg mis. de vrouw in kwestie mag zelf bepalen hoe ze geschoten wil worden. sterker nog, een goed fotograaf en styliste weet precies wat het beste past. wel uitdagend, niet ordinair. lijkt me echt top om van de fokvrouwen een pirelli-achtige kalender te krijgen. ik wil hier graag mijn contacten voor benaderen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Lijkt me best cool! En dan vet de publiciteit opzoeken enzo... [afbeelding]
nee geen linkje. ik denk dat ze mee moet doen ook al heb ik nog nooit een foto van haar gezien. desnoods doen we haar avatar op de voorkant als ze niet wil.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
linkje???
Wow! Ik ben enthausiast!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jaarlijks terugkerend. publiciteit is mijn vak, dus dat wil ik graag doen. jij mag ook meedoen als model want zoals ik al een keer heb gezien in jouw fotoboek ben je al half (of heel) bekent met het fenomeen fotografie. en iedereen die denkt dat playboy beavertjes schiet heeft het heel erg mis. de vrouw in kwestie mag zelf bepalen hoe ze geschoten wil worden. sterker nog, een goed fotograaf en styliste weet precies wat het beste past. wel uitdagend, niet ordinair. lijkt me echt top om van de fokvrouwen een pirelli-achtige kalender te krijgen. ik wil hier graag mijn contacten voor benaderen.
sorry, maar ik kan die hele user niet vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee geen linkje. ik denk dat ze mee moet doen ook al heb ik nog nooit een foto van haar gezien. desnoods doen we haar avatar op de voorkant als ze niet wil.
tsja ik weet niet of ik dan een grens overga door haar volledige naam te noemenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan die hele user niet vindendus als je even een linkje naar een van haar topics of zo zou kunnen geven, dat ik t fotoboek van daaruit kan zoeken??
ze staan erbijquote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Blessed het volgende:
Winterapfel, mijn mooiste foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(vind ik dan)
leuk dat ik genomineerd ben
ja!! Die foto van pea4fun rocks!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:29 schreef bl0emetjE het volgende:
allemaal mooie meisjes/dames/mevrouwen,
maar die foto van pea4fun is toch wel het allercoolst!
die komt dan toch wel zo op de kalender he?!!
Wel nee joh...hou je vast aan het lijstje van TS en alles komt goedquote:Op woensdag 24 november 2004 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
wordt een lastige keuze zie ik nu al.
als ik hem daarvoor nog niet gesproken heb wacht ik liever op de uitslag. als die niet helemaal naar mijn zin is mag ts het zelf doenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:41 schreef QueenR het volgende:
gaat lekker hier! en, fotograaf al toegezegd? hahaha
aangepast! als je nog betere voorstellen hebt, laat maar komenquote:Op donderdag 25 november 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
Zit ik te scrollen langs de mooie meiden, zie ik mijn kop voorbij rollen.
En dan die foto, dat is naar mijn idee 1 van mijn minste foto's.
Wat DOE JE!
Nou goed..
Photoshopverf.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:53 schreef Twinky het volgende:
Toeps! welke haarverf is dat?
* Toeps vermoedt in een keer dat ze dezelfde heeft..
okay :-) ik heb zoiets als zwartrood of roodzwart van 100% maar dan wat ouder, ziet er hetzelfde uit..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Photoshopverf.
Nee, eigenlijk is het kastanjebruin plus restanten oude verf en uitgroei, verneukt door de kapper. Geeft een heel apart effect.
kastanjebruinanova?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Photoshopverf.
Nee, eigenlijk is het kastanjebruin
reageer dan nietquote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef KerstKlaasanova het volgende:
De expert zal zich hier wel even over ontfermen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[...]
Zet die meid terug in de stal.
[...]
Heeft Gepetto een zusje voor Pinokkio gefiguurzaagd ofzo?
[...]
Als er nog 1 buik bijgroeit kan ze zo in de wei...
[...]
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
opdekastanova heeft geen idee wat een goede fotograaf en dito visagiste kan betekenen. of denkt meneer misschien dat zijn rukmateriaal onopgemaakt, toevallig geschoten is? misschien is het ook wel gewoon een wraakzuchtige machoreactie op zijn foto's in aanverwant topic dat handelde over de mannen.
Ook al pleur je een schitterende strik om een doos stront, het blijft gewoon een stuk stront...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
opdekastanova heeft geen idee wat een goede fotograaf en dito visagiste kan betekenen.
heb je ook in de gaten dat het niet de aller beste foto's van de dames zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Ook al pleur je een schitterende strik om een doos stront, het blijft gewoon een stuk stront....
En ik gaf ook positieve kritieken hoor, er staan namelijk wel degelijk mooie meiden bij...
Maar om nu bij elk vrouwmens met 2 borsten en een gat waterpas te gaan kwijlen in de hoop dat ze ooit nog eens met me wil cammen.. Nee, daar pas ik voor...
het ligt niet alleen aan de shop. het ligt ook heel erg aan de camera en de fotograaf en het standpunt. die hij pinokkio noemde kan met een goed standpunt, dat misschien maar een paar graden anders staat, een supermodel zijn. mijn woorden, laten de dames in kwestie zich niet door kastanova verleiden tot onzekerheid, nergens voor nodig, bij geen enkele.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:12 schreef Twinky het volgende:
[..]vriendin van me heeft dat ooit gedaan, modeblad. Ik stond ernaast met m'n digicam. Naderhand legden we de foto's naast elkaar, en woej wat kunnen die goed fotoshoppen!
Nog zo'n figuur dat zich qua vrouwenwereld nog in de foetusfase bevindt...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:15 schreef Tromso het volgende:
heb je ook in de gaten dat het niet de aller beste foto's van de dames zijn.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur dat zich qua vrouwenwereld nog in de foetusfase bevindt...
Geloof me, alleen de beste foto uit een shoot van tientallen wordt online geplaatst.
Maar ach, dergelijke argumenten zijn aan jullie niet besteedt, de meerderheid van de beeldschermrukkertjes hier zou een mank paard met een bochel nog mooi noemen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef KerstKlaasanova het volgende:
Maar ach, dergelijke argumenten zijn aan jullie niet besteedt, de meerderheid van de beeldschermrukkertjes hier zou een mank paard met een bochel nog mooi noemen.
En Tokayquote:Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef Georges het volgende:
Brennie moet er sowieso bij. Scandalous ook, en Gekke Sandra.
Voor de rest weining boeiends.
O, Inso en Fauve ook.
Ik zal je even uit de droom helpen... Onzekere meiden spammen niet met hun foto's...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
laten de dames in kwestie zich niet door kastanova verleiden tot onzekerheid, nergens voor nodig, bij geen enkele.
He! m'n oma heeft een bochel ja!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur dat zich qua vrouwenwereld nog in de foetusfase bevindt...
Geloof me, alleen de beste foto uit een shoot van tientallen wordt online geplaatst.
-knip-
met zijn gevoel voor humor is ook niks mis. ik moest echt heel erg hard lachen. alleen gaat meneer voorbij aan het feit dat je een 'gebocheld paard' tot een veulenkan maken.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef QueenR het volgende:
Ik kon op zich wel om zijn commentaar lachen. Als eerste zijn de meeste genomineerd door anderen, niet door zichzelf, en verder laat het eigenlijk wel zien wat voor een leeghoofd ie zelf is. Heel zielig om sommige zo naar beneden te halen, het staat hier zowiezo al in onzin erg kinderachtig om mensen te kleineren.
Zoals zoalshetis (ok dat klinkt stom haha) al zei; een goede fotograaf en visagiste doen erg veel, en ook fotoshoppen is geen onbekende van al je rukblaadjes. (FHM staat er bijvoorbeeld om bekend)
Of juist wel, om van de talloze rukkertjes te horen dat ze wel degelijk lekker zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Ik zal je even uit de droom helpen... Onzekere meiden spammen niet met hun foto's...
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef QueenR het volgende:
Heel zielig om sommige zo naar beneden te halen, het staat hier zowiezo al in onzin erg kinderachtig om mensen te kleineren.
Ja, daarom doe ik hetquote:Op donderdag 25 november 2004 19:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Of juist wel, om van de talloze rukkertjes te horen dat ze wel degelijk lekker zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:26 schreef UltraBrain het volgende:
KerstKlaasAnova, ben het helemaal eens met je commentaren.
Alleen snap ik dan niet dat je hem dan in die melkkoe op die laatste foto wil hangenTering man... lijkt Jay Lenno wel met een pruik op... en die onderkinnen
Daardoor krijgen je andere commentaren een beetje een raar smakie. Of was je sarcastisch met die laatste foto?
En, voel je je al zekerder?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het
Wheheheh, nee grapje.
Ow ok.. was sarcastisch dus.. is dat een bekende ofzo dan? Ben geen FOK! inteelt begrijpie.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
You're in trouble.
haha sorry bedoelde die van hemquote:Op donderdag 25 november 2004 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met zijn gevoel voor humor is ook niks mis. ik moest echt heel erg hard lachen. alleen gaat meneer voorbij aan het feit dat je een 'gebocheld paard' tot een veulenkan maken.
al mijn rukblaadjes?
ik heb geen blaadjes. die bewegen nietquote:Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha sorry bedoelde die van hemal zullen die van jou wel hetzlefde zijn
![]()
ze kennen elkaarquote:Op donderdag 25 november 2004 19:26 schreef UltraBrain het volgende:
KerstKlaasAnova, ben het helemaal eens met je commentaren.
Alleen snap ik dan niet dat je hem dan in die melkkoe op die laatste foto wil hangenTering man... lijkt Jay Lenno wel met een pruik op... en die onderkinnen
Daardoor krijgen je andere commentaren een beetje een raar smakie. Of was je sarcastisch met die laatste foto?
zijn we nu maar een euro per stuk waard?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
ff een commercieel vraagje tussendoor. wat zou een kalender doen? 12 euro? elke maand een euro?
Kei erg, ik ben al helemaal beroemd op fok! enzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En, voel je je al zekerder?![]()
Dat was de yvonne! Haar naam is in rode lettertjes! Dan ben je heel wat, ze kan jou van het forum af gooien enzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ow ok.. was sarcastisch dus.. is dat een bekende ofzo dan? Ben geen FOK! inteelt begrijpie.
Wat wil je nog meer in het levenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kei erg, ik ben al helemaal beroemd op fok! enzo.
maal 20.000quote:Op donderdag 25 november 2004 19:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
zijn we nu maar een euro per stuk waard?![]()
Helemaal niks meerquote:Op donderdag 25 november 2004 19:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer in het leven![]()
oh dat lijkt er al meer op... Ging vroeger niet onder de 500 gulden p/u op de foto hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maal 20.000
Ah op die manier. 't kwartje valt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was de yvonne! Haar naam is in rode lettertjes! Dan ben je heel wat, ze kan jou van het forum af gooien enzo.![]()
lol. er moet wel betaald worden voor fotograaf, visagiste, ik, fok en dan de rest. modellen verdienen altijd het minst in verhouding.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh dat lijkt er al meer op... Ging vroeger niet onder de 500 gulden p/u op de foto hoor(ok ver verleden.. nu moeten we het van photoshoppen hebben
)
Dan heb jij toch de verkeerde modellen voor je! hahaquote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. er moet wel betaald worden voor fotograaf, visagiste, ik, fok en dan de rest. modellen verdienen altijd het minst in verhouding.
nee hoor. maar daar hebben we het nog wel een keer over. ik dacht aan 250 euro per model, afhankelijk van de omzet. jij kent de kneepjes al en je weet nooit hoe bekent je gaat worden. maar 12,00 is toch een leuk prijsje voor de fokkers?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dan heb jij toch de verkeerde modellen voor je! haha
nou klinkt goed.. en als ik binnen een half uurtje klaar ben zit ik toch weer goedquote:Op donderdag 25 november 2004 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. maar daar hebben we het nog wel een keer over. ik dacht aan 250 euro per model, afhankelijk van de omzet. jij kent de kneepjes al en je weet nooit hoe bekent je gaat worden. maar 12,00 is toch een leuk prijsje voor de fokkers?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Speciaal voor Kasta, omdat je me zo mooi vindt;
[afbeelding]
Je eigen Jihad-pijpsletje..
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Zo dan.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Je weet in ieder geval waar je kwaliteiten liggenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
lol. ze gaan hun best doen. de dames moeten wel hun eigen kleding meenemen. kan altijd zorgen voor een leuke uitwisseling met 12.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou klinkt goed.. en als ik binnen een half uurtje klaar ben zit ik toch weer goedhaha
vreemd, maar ja....quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
wow! dat bierblikje!!! gave foto zou dat zijn! voor de maand juli!! dorstig?
Waaromquote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
You're in trouble.
jaquote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef QueenR het volgende:
Knap dat je dat daarop ziet. goede ogen?
oh ok, kort maar krachtig. Das duidelijk!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja
hey! je mag van mij op de kalender hoor! jouw avatar met die lieve lange, maar dunne vingertjes die precies de juiste beweging maken. top. en je gezicht is echt niks mis mee. geen geslijm, fotooog. doe je mee?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Heb IK erom gevraagd op dit stuk onbenul kalender te komen
IK doe niet aan fotosoep, ik ben die ik ben, take it or leave it,
IK lig niet jankend in mn nest en IK open er geen kras, a2, flatspringtopics over in R&P
that's me. ik weet wat ik zie.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh ok, kort maar krachtig. Das duidelijk!!!
Enid idee hoe oud ik ben?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! je mag van mij op de kalender hoor! jouw avatar met die lieve lange, maar dunne vingertjes die precies de juiste beweging maken. top. en je gezicht is echt niks mis mee. geen geslijm, fotooog. doe je mee?
Mijn illusie, wat doe je!!!!!!!! Mijn verliefdheid, wat doe je!!!!!!!!! Mijn geilheid, wat doe je!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
nou en? moet ik nu gaan gokken?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enid idee hoe oud ik ben?
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK lig niet jankend in mn nest en IK open er geen kras, a2, flatspringtopics over in R&P
En dan zeggen dat ík snot in mijn neus had.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Die is er nog steeds hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:19 schreef innepin het volgende:
Zeg Bupatih, waar is jouw steun voor mij heen gegaan?
Wat wil je dat ik doe?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:23 schreef innepin het volgende:
[..]
'k zie d'r anders niks van terug.
JIj had er sowieso niet bij moeten staan.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mis Jerney nog op de lijst en ik vind dat de TS wel zo ongeveer de meest vage en slechte foto van mijn fotoboek gehaald heeft
Ach ja, smaken verschillen tenslotte.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef Georges het volgende:
[..]
JIj had er sowieso niet bij moeten staan.
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef Maanvis het volgende:
Jerney is inderdaad echt by far de mooiste vrouw op Fok, close gevolgd door SuperwomanXXXScandalous.
Leuk, maar oud...
[afbeelding]
Jij snapt het.quote:
SuperwomanXXX, ga weg man.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef Maanvis het volgende:
Jerney is inderdaad echt by far de mooiste vrouw op Fok, close gevolgd door NiNi en SuperwomanXXX
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
SuperwomanXXX, ga weg man..
Neequote:Op donderdag 25 november 2004 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en? moet ik nu gaan gokken?
doe ik ook niet. doen mensen zo vanzelf wel...quote:Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Deze kalender wel, helaas.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Georges het volgende:
Jerney close gevolgd door Scandie?
Scandie is een lekker ding, maar niet meer dan dat. Iemand als Brennie is way more better.
It's not all about looks.
Interessert me geen drol, ik geil niet op deze idiote aandachtquote:Op donderdag 25 november 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik ook niet. doen mensen zo vanzelf wel...
Wehehehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Interessert me geen drol, ik geil niet op deze idiote aandacht
wil je dan niet op de fokkalender 2005 staan? ik stel voor dat je in december met een halo komt te staan. tenzij je echt niet wil..quote:Op donderdag 25 november 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Interessert me geen drol, ik geil niet op deze idiote aandacht
U doet maar, als maar duidelijk is dat ik niet aan dit soort opgeilerij kickquote:Op donderdag 25 november 2004 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je dan niet op de fokkalender 2005 staan? ik stel voor dat je in december met een halo komt te staan. tenzij je echt niet wil..
Ja en toch post je er. Stiekem hoop je op meer.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
U doet maar, als maar duidelijk is dat ik niet aan dit soort opgeilerij kick
Zo, dit is nog eens bagger.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:37 schreef UltraBrain het volgende:
Yvonne, bij deze mijn excuses voor mijn grove opmerking. Het was niet mijn intentie om iemand te kwetsen. Mijn reactie was zeer egoistisch en mijn enige motivatie was mentale masturbatie en het opkrikken van mijn ego door een ander af te kraken.
Heb me even verdiept in de persoon Yvonne en na wat posts van je te hebben gelezen en gezien heb wat een prachtige en slimme dochter je hebt opgevoed kan ik alleen maar concluderen dat JIJ op de cover van de kalender zou moeten staan. Want werkelijke schoonheid zit hem niet in het lichaam dat bloeit en weer verwelkt als een bloem, maar in de compassie en wijsheid in de ogen van een vrouw.
Dus nogmaals.. sorry. Ik kom hier bijna nooit en ik denk dat ik me even af moest reageren en jij was het slachtoffer.
Dat wilde ik even kwijt. Adios!
lol yeah she will be on the cover. of in december, als kerstfokmate.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:37 schreef UltraBrain het volgende:
Yvonne, bij deze mijn excuses voor mijn grove opmerking. Het was niet mijn intentie om iemand te kwetsen. Mijn reactie was zeer egoistisch en mijn enige motivatie was mentale masturbatie en het opkrikken van mijn ego door een ander af te kraken.
Heb me even verdiept in de persoon Yvonne en na wat posts van je te hebben gelezen en gezien heb wat een prachtige en slimme dochter je hebt opgevoed kan ik alleen maar concluderen dat JIJ op de cover van de kalender zou moeten staan. Want werkelijke schoonheid zit hem niet in het lichaam dat bloeit en weer verwelkt als een bloem, maar in de compassie en wijsheid in de ogen van een vrouw.
Dus nogmaals.. sorry. Ik kom hier bijna nooit en ik denk dat ik me even af moest reageren en jij was het slachtoffer.
Dat wilde ik even kwijt. Adios!
Alsof je op een kalender meer dan dat moet zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Georges het volgende:
Jerney close gevolgd door Scandie?
Scandie is een lekker ding, maar niet meer dan dat. Iemand als Brennie is way more better.
It's not all about looks.
Een paar posts hiervoor vond je me nog wel leuk :'(quote:Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef Georges het volgende:
Brennie moet er sowieso bij. Scandalous ook, en Gekke Sandra.
Voor de rest weining boeiends.
O, Inso en Fauve ook.
Ja, leuk voor de kalender. Zoals je zelf al zei, daar hoef je alleen maar even te glimlachen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Alsof je op een kalender meer dan dat moet zijn![]()
[..]
Een paar posts hiervoor vond je me nog wel leuk![]()
Lieverd,quote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mis Jerney nog op de lijst en ik vind dat de TS wel zo ongeveer de meest vage en slechte foto van mijn fotoboek gehaald heeft
erg slimme vraagquote:Op donderdag 25 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
Waaroim staat Riann er niet tussen
Klopt. Je hebt gelijk. Ik ben alleen te lui om terug tr scrollen naar wie dat ook alweer gedaan hadquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef BertjeV het volgende:
[..]
Lieverd,
een vriendelijk verzoek om ff bij de openingspost te kijken. Dan kan je zien dat ik geen enkele verwijzing naar welke foto dan ook heb aangebracht.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:23 schreef Xennia het volgende:
Ik wil even, mede namens kastanova, zeggen dat het een grote schande is dat MUUS niet is genomineerd!
Of gewoon twee meiden per maand. Samen op de foto ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:37 schreef BertjeV het volgende:
volgens mij moeten we maar gewoon 3 of 4 verschillende kalenders maken.![]()
Mits zoenend.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of gewoon twee meiden per maand. Samen op de foto ofzo.
hmmm, kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of gewoon twee meiden per maand. Samen op de foto ofzo.
heeeee jij hebt een gaatje in je hoofdquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef Silmarwen het volgende:Ik ben niet genomineerd
Zelfs niet door Bupatih, na alles wat ik voor je hebt gedaan hoe durf je
Meerdere zelfs!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:23 schreef BertjeV het volgende:
[..]
heeeee jij hebt een gaatje in je hoofd
Wouwquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Meerdere zelfs!
Ow, je deed alleen maar lief tegen mij omdat je genomineerd wilde worden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef Silmarwen het volgende:Ik ben niet genomineerd
Zelfs niet door Bupatih, na alles wat ik voor je hebt gedaan hoe durf je
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Geen id
tis donker daarquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Dit is de allermooiste Fok!-babe
Dan kan je lekker likken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw, postzegelformaat
Je hebt mooie ogenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef Marjomuts het volgende:
[afbeelding]
voor een indicatie van de rest van mij... op de andere foto staat namelijk alleen mijn hoofd... en nee, een betere kon ik niet vinden, ik heb gewoon bijna geen foto's waar ik helemaal op sta...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]![]()
Er zit wat op je kinquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Jij hebt ook mooie ogen hoor, beestjuh
Het lijkt wel ietwat op wat jij op je kin hebt zitten. Zou het besmettelijk zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zit wat op je kin
Groothoeklens eens proberen. Kijken of 't dan past lukt. :')quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef Marjomuts het volgende:
[afbeelding]
voor een indicatie van de rest van mij... op de andere foto staat namelijk alleen mijn hoofd... en nee, een betere kon ik niet vinden, ik heb gewoon bijna geen foto's waar ik helemaal op sta...
Ik hoop het niet zegquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het lijkt wel ietwat op wat jij op je kin hebt zitten. Zou het besmettelijk zijn?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Jij hebt ook mooie ogen hoor, beestjuh
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Groothoeklens eens proberen. Kijken of 't dan past lukt.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:11 schreef Sandprince het volgende:
Na uitvoerige bestudering komen hier de punten uit maastricht. Dakota op de eerste plaats, met als goede tweede scandalous. Verder een eervolle vermelding voor semtex.
dank voor uw aandacht
mja, had hem nou eenmaal niet groter, sorry...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw, postzegelformaat
haha, dank jequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen![]()
Wahahahaha!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:53 schreef Marjomuts het volgende:
[..]
haha, dank je
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:07 schreef innepin het volgende:
Ik nomineer Silmarwen
Een nominatie natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:24 schreef innepin het volgende:
[..]
HoiIs dat een groet of wederom een nominatie/ stem?
Mits zoenend.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of 12x een foto waar ze met z'n 3en opstaan.
Ja, onder andere.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mits zoenend.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, onder andere.
Anders wil ik wel invallen voor NiNi of Inso.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Dude, serieus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders wil ik wel invallen voor NiNi of Inso.
whehequote:Op zaterdag 27 november 2004 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja maarhee! misschien *ik* wel
en trouwens, jij was toch weg?
Ja, prima. Maar het is mijn kalender.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja maarhee! misschien *ik* wel
en trouwens, jij was toch weg?
Ahaaa....... en voor jou zouden Inso, NiNi en ik natuurlijk gaarne gefotografeerd worden tijdens sexueel getinte bezigheden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar het is mijn kalender..
En ik ben eerst nog een excuusmailtje aan het tikken..
Sexueel getint? Gatver, viezerik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahaaa....... en voor jou zouden Inso, NiNi en ik natuurlijk gaarne gefotografeerd worden tijdens sexueel getinte bezigheden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |