abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23654786
Gaat ie nog goed spelen ook

Ik hoop dat Marco hem niet gaat selecteren. Genoeg goede spitsen.
pi_23654914
Kluif op z'n best inderdaad.. Jammer dat Bellamy soms de ziekte van Sonck heeft.
Misschien moet ie zich toch maar als "Bergkamp" gaan ontwikkelen. Denk ook dat ie dan een prima vervanger van Bergkamp kan worden bij Arsenal. Henry heeft wel eens gezegd dat het een van de meest complete spitsen ter wereld is. .
-
pi_23654953
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:42 schreef jerryx het volgende:
Gaat ie nog goed spelen ook

Ik hoop dat Marco hem niet gaat selecteren. Genoeg goede spitsen.
Technisch gezien de beste spits van Nederland.
  maandag 29 november 2004 @ 21:49:16 #154
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23654999
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:
Hij is ook geniaal. Alleen een deel van de Nederlanders heeft de pik op hem.
de blinde media volgers
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:34:16 #155
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_23666095
Ik zeg. Kluiver op doel. met dat panterachtige van hem kannie Waterneus wel evenaren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_23669793
Kluivert is in principe technisch gezien de beste nederlandse spits.
kvind em ook het best in een 4-3-3 systeem passen, Makaay is een counterspits; Ruud kan het wel aardig, maar Kluivert past tog het beste in het 4-3-3 systeem, wat onze bondscoach (terecht) wil spelen
pi_23671164
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kluivert is in principe technisch gezien de beste nederlandse spits.
kvind em ook het best in een 4-3-3 systeem passen, Makaay is een counterspits; Ruud kan het wel aardig, maar Kluivert past tog het beste in het 4-3-3 systeem, wat onze bondscoach (terecht) wil spelen
idd!
pi_23725383
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
pi_23726376
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?

Hey leuke site!

Leuk weetje heb je er ook op staan:

quote:
All-Time Barcelona Topscorers
1) César 235 goals
2) Ladislao Kubala 196 goals
3) Faas Wilkes 35 goals Rivaldo 128 goals
4) Mariano Martín 124 goals
5) Patrick Kluivert 123 goals

[ Bericht 0% gewijzigd door Showtime op 03-12-2004 10:04:17 ]
Viper 4 life
pi_23729281
whehehe je hebt per ongeluk Faas Wilkes ipv Rivaldo er tussen gezet
pi_23732271
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:11 schreef FinalComeback het volgende:
whehehe je hebt per ongeluk Faas Wilkes ipv Rivaldo er tussen gezet

3) Faas Wilkes 35 goals Rivaldo 128 goals
Viper 4 life
pi_23733677
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:

Het valt inderdaad wel mee. Onwijs coole site trouwens
pi_23735980
Dankjewel; natuurlijk zijn er enkele filmpjes in zeer matige kwaliteit (zoals de goal van '95 tegen Milan), maar vooral de nieuwste (van Newcastle) zijn toch van zeer redelijke kwaliteit dacht ik
pi_23736456
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:04 schreef FinalComeback het volgende:
Dankjewel; natuurlijk zijn er enkele filmpjes in zeer matige kwaliteit (zoals de goal van '95 tegen Milan), maar vooral de nieuwste (van Newcastle) zijn toch van zeer redelijke kwaliteit dacht ik

Ik vind het alleen jammer dat er geen geluid bij zit. Engels commentaar is altijd leuk
pi_23789995
Er zijn wel sommige met Engels geluid; maar toevallig heb ik er vandaag nog 2 upgedate; waarbij ik het geluid heb verwijderd Misschien dat ik ooit nog eens de orginele goals met geluid rondstuur
pi_23793372
Kluivert speelde verschrikkelijk slecht zaterdag tegen Chelsea. En dat terwijl Van Basten en Van het Schip op de tribune toekeken.

Hij loopt niet vrij, hij loopt de gaten niet in, het lijkt wel een standbeeld die constant rond de zestien zit vastgeplakt. Komt de bondscoach een keer kijken en dan speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen, Patrick waar ben je mee bezig jongen je kan toch veel beter dan dat.
Viper 4 life
pi_23793411
Terwijl hij de wedstrijden daarvoor weer iets van zijn 'oude' vorm leek terug te vinden. Of dat genoeg is voor een plaats in oranje is een andere vraag maar het is toch jammer als hij net als de bondscoach komt kijken niet in goede doen is.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 6 december 2004 @ 09:23:31 #168
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_23793430
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:18 schreef Showtime het volgende:
Kluivert speelde verschrikkelijk slecht zaterdag tegen Chelsea. En dat terwijl Van Basten en Van het Schip op de tribune toekeken.

Hij loopt niet vrij, hij loopt de gaten niet in, het lijkt wel een standbeeld die constant rond de zestien zit vastgeplakt. Komt de bondscoach een keer kijken en dan speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen, Patrick waar ben je mee bezig jongen je kan toch veel beter dan dat.
Heel Newcastle speelde kut. En ik denk niet dat Marco alles van een wedstrijd af laat hangen.
Ik denk dat ie de week daarvoor wel heeft gezien wat ie in z'n mars heeft. .
-
  maandag 6 december 2004 @ 09:24:47 #169
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23793444
Kluivert speelde weer subliem

Jammer dat z'n ploeggenoten hem niet begrepen, want aan kluivert lag het zeker niet dat Newcastle aanvallend niks voor elkaar kreeg. De bal sprong maar 10x van z'n voeten, dat bewijst z'n superieure techniek tov andere spitsen. Kluivert in Oranje
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_23793562
Kluivert speelde hartstikke geisoleerd, verre van goed. Hij heeft een ongelofelijke balcontrole en een superieure eindpass. Maar hij loopt telkens op de verkeerde plekken. Normalieter wanneer er gesproken wordt over medespelers die hem niet begrepen dan was er sprake van acties waarbij Kluivert de gaten in liep maar geen passes kreeg.

Afgelopen zaterdag liep Kluivert niet in de gaten, wanneer de bal vlak voor de goal werd voorgegeven stond Kluivert op de zestien. Wanneer Newcastle "probeerde" te counteren stond Kluivert ver naar voren geisoleerd.

Ik herkende Kluivert zijn spel haast niet meer, ik waardeer zijn spel juist omdat hij zo goed de gaten weet te vinden door zich altijd vrij te lopen. Enige troost die ik nog schaar is dat hij opdracht van de trainer krijgt om telkens rond de zestien te gaan hangen en minder de gaten in te lopen. Als dat waar is vind ik dat heel zonde, want dat betekent dat hij niet de vrijheid krijgt om zijn eigen spelletje te spelen.

Hopelijk volgende week beter.
Viper 4 life
pi_23793620
ff een dipje volgende week is ie weer de ster van Newcastle
pi_23793810
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!! van basten is nu tenminste goed bezig!!! alleen die davids nog ff moven! en vd sar? bij gebrek aan beter...........
pi_23793860
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!! van basten is nu tenminste goed bezig!!! alleen die davids nog ff moven! en vd sar? bij gebrek aan beter...........
sorry hoor maar je loopt nu onzin uit te kramen, nooit iets gepresteerd. Laat ik 1 vb noemen: Frank de Boer was op het WK94 en WK98 enorm goed, weinig fouten, opbouwend beter als bouma en stam bij elkaar. Oke laatste tijd was het een beetje over met hem maar dat neemt niet weg dat het een hele goede voetballer was.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23793901
quote:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!!
Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.
Viper 4 life
pi_23797537
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.
pesies, en dat zie ik dit elftal nog niet zo snel evenaren.
pi_23798261
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:59 schreef komrad het volgende:
Laat ik 1 vb noemen: Frank de Boer was op het WK94 en WK98 enorm goed, weinig fouten, opbouwend beter als bouma en stam bij elkaar.
In 98 was F. de Boer een van de beste verdedigers van de wereld.
pi_23798459
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

In 98 was F. de Boer een van de beste verdedigers van de wereld.
ckers voor sommig klinkt het misschien raar maar ik had hem wel naast Maldini gezet in mijn dream team toen.
  maandag 6 december 2004 @ 14:07:57 #178
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_23798648
quote:
STFU Kutnewbie
Feyenoord!!! * Barça
pi_23804725
quote:
Zo ey..... jij bent echt rasopportunist? Aanvalleeeeuh, 3-4-3 en Denneboom in de spits. Nederland heeft nog nooit zo slecht gespeeld (onder Advocaat was het nog beter) en maar veren in de reet steken van van Basten. En van Basten zelf? Van Basten zelf zegt over zijn doelstelling voor het WK: "De eerste ronde overleven zou geweldig zijn!"

En dan noemen we Dick Advocaat laffie..... terwijl hij 100x heeft gezegd dat ie naar het EK ging om kampioen te worden.

Te triest voor woorden dit Kluivert haten voor no reason en Van Basten prijzen voor no reason.
pi_23804806
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef Spideyman het volgende:

Jammer dat z'n ploeggenoten hem niet begrepen, want aan kluivert lag het zeker niet dat Newcastle aanvallend niks voor elkaar kreeg. De bal sprong maar 10x van z'n voeten, dat bewijst z'n superieure techniek tov andere spitsen. Kluivert in Oranje
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ey daar moet ik nu van kotsen zeg! Mr. Sarcasme... De bal is bij lange na niet 10x van zijn voeten gesprongen. Hij werd amper bereikt; en hij heeft stuk of 4 keer zijn kopduel tegen Terry verloren. Hij kwam veel te weinig in het stuk voor, maar er is geen balvastere spits als Kluivert voor Oranje, dus je hebt echt een paar schroefjes los. Jij bent zeker zo'n Ruud van Nistelrooy lover; hoeveel veldgoals heeft ie ook al weer gemaakt dit seizoen in de Premiership? EENTJE? Minder dan Kluivert en dat terwijl goals de enige kwaliteit van Ruud zijn.... want meevoetballen kan ie niet.
pi_23805111
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Ey daar moet ik nu van kotsen zeg! Mr. Sarcasme... De bal is bij lange na niet 10x van zijn voeten gesprongen. Hij werd amper bereikt; en hij heeft stuk of 4 keer zijn kopduel tegen Terry verloren. Hij kwam veel te weinig in het stuk voor, maar er is geen balvastere spits als Kluivert voor Oranje, dus je hebt echt een paar schroefjes los. Jij bent zeker zo'n Ruud van Nistelrooy lover; hoeveel veldgoals heeft ie ook al weer gemaakt dit seizoen in de Premiership? EENTJE? Minder dan Kluivert en dat terwijl goals de enige kwaliteit van Ruud zijn.... want meevoetballen kan ie niet.
precies!
pi_23807593
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef Spideyman het volgende:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik WIST het
Kluivert speelt 1 wedstrijd niet goed en voetbalkenner spideyman laat weer van zich horen, bij de momenten dat ie briljant speelt is ie nergens te bekennen. Vind je jezelf nou echt overtuigend?
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:33:56 #183
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23817537
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:41 schreef Gijserman het volgende:

[..]

Ik WIST het
Kluivert speelt 1 wedstrijd niet goed en voetbalkenner spideyman laat weer van zich horen, bij de momenten dat ie briljant speelt is ie nergens te bekennen. Vind je jezelf nou echt overtuigend?
Ik bekritiseer Kluivert al 3 jaar. En dan gaat het niet over al die fouten die hij in zijn privéleven heeft gemaakt, moet hij helemaal zelf weten, maar om zijn spel als voetballer. Dus dat gaat niet op.

Het valt me wel op dat kluivertfans geen greintje kritiek kunnen verdragen. Alles is mooi en super, dát vind ik nou niet overtuigend.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:44:42 #184
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23817716
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef FinalComeback het volgende:

[..]
-hoop geblaat maar geen wol-
Waarom wordt Van Nistelrooij er steeds bij betrokken Doe dat in een ander topic.

"Kluivert balvast" is een dogma wat keer op keer herhaald wordt en iedereen roept elkaar na. Als je eens oplet hoe vaak het net-niet lukt met passjes van en naar Kluivert met zijn ploeggenoten dan zul je zien dat dat vrij vaak gebeurt.

Eerlijk is eerlijk, hij heeft een paar leuke acties gehad in de wedstrijden die hij tot nu toe speelde bij Newcastle. Maar tegen Chelsea zag ik weer de Kluivert die niets van zijn ploeggenoten begreep en andersom. Als een automobilist op een snelweg die zich afvraagt waar toch al die tegenliggers vandaan komen. Om die reden is hij ook uit Oranje gepleurd, en terecht.

Hij moet zich eerst maar bewijzen bij Newcastle, tot dan heeft Nederland nog wel 4 of 5 betere spitsen voor Oranje.
pi_23817826
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:
Het valt me wel op dat kluivertfans geen greintje kritiek kunnen verdragen. Alles is mooi en super, dát vind ik nou niet overtuigend.
Generaliseren is nou ook niet echt overtuigend Spidey.

En zeg aub niet dat ik een uitzondering ben als Kluivert fan wanneer je mijn posts op deze pagina terug heb gelezen.
Viper 4 life
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:58:39 #186
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23817899
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:54 schreef Showtime het volgende:

[..]

Jezelf verlagen tot het generaliseren is nou ook niet echt overtuigend Spidey.
Dat is waar.

Er zullen inderdaad Kluivertfans zijn die kritiek kunnen verdragen. En vice versa.
pi_23818805
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat is waar.

Er zullen inderdaad Kluivertfans zijn die kritiek kunnen verdragen. En vice versa.
Als Kluivert echt slecht speelt dan geef ik dat best toe, maar als Kluivert GOED speelt dan geef jij dat niet toe, dan wacht je het moment af dat ie niet zo goed speelt en dan begin je weer met je kritiek. Bovendien vind ik dat je vaak onterechte kritiek geeft en zwaar overdreven. Als bij Kluivert 1 keer de bal van zijn voet springt dan is het bij jou al 3-10 keer.
pi_23819991
quote:

[..]

Ik bekritiseer Kluivert al 3 jaar. En dan gaat het niet over al die fouten die hij in zijn privéleven heeft gemaakt, moet hij helemaal zelf weten, maar om zijn spel als voetballer. Dus dat gaat niet op.
Daar ben je trots op he? Dat je hem al 3 jaar bekritiseerd? Omdat ie toen plotseling slechter is gaan voetballen en zo..... yep....
pi_23820038
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat is waar.

Je hele argument dat Kluivert-fans geen kritiek kunnen verdragen is nergens op gebaseerd jonge. Ik denk juist dat Van Nistelrooy geen kritiek kunnen verdragen. Dat kan ik onderbouwen omdat het hele Nederlandse kuddevolk fan van Nistelrooy is en het is juist kuddevolk die niet tegen kritiek kan, bang is voor een afwijkende mening en daarvoor op te staan en dat zijn de mensen die niet tegen kritiek kunnen.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:14:45 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_23820091
quote:

[..]

Beetje triest aangezien hij 3 jaar geleden prima speelde. !.
-
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:16:09 #191
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_23820117
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:43 schreef Gijserman het volgende:

[..]

Als Kluivert echt slecht speelt dan geef ik dat best toe, maar als Kluivert GOED speelt dan geef jij dat niet toe, dan wacht je het moment af dat ie niet zo goed speelt en dan begin je weer met je kritiek. Bovendien vind ik dat je vaak onterechte kritiek geeft en zwaar overdreven. Als bij Kluivert 1 keer de bal van zijn voet springt dan is het bij jou al 3-10 keer.
Goed, dat is Spideyman. Hij dacht ook dat Tevez naar psv zou komen. Echt serieus hoef je hem verder ook niet te nemen hoor. Helemaal niet als het Kluif betreft, dat is nogal een zwakke plek bij hem. .
-
pi_23820143
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Waarom wordt Van Nistelrooij er steeds bij betrokken Doe dat in een ander topic.

"Kluivert balvast" is een dogma wat keer op keer herhaald wordt en iedereen roept elkaar na. Als je eens oplet hoe vaak het net-niet lukt met passjes van en naar Kluivert met zijn ploeggenoten dan zul je zien dat dat vrij vaak gebeurt.

Eerlijk is eerlijk, hij heeft een paar leuke acties gehad in de wedstrijden die hij tot nu toe speelde bij Newcastle. Maar tegen Chelsea zag ik weer de Kluivert die niets van zijn ploeggenoten begreep en andersom. Als een automobilist op een snelweg die zich afvraagt waar toch al die tegenliggers vandaan komen. Om die reden is hij ook uit Oranje gepleurd, en terecht.

Hij moet zich eerst maar bewijzen bij Newcastle, tot dan heeft Nederland nog wel 4 of 5 betere spitsen voor Oranje.
Het was een gokje dat je zo'n Ruud-lovertje was. Het doet er verder niet toe; maar het zegt wel wat. Maar goed puur over Kluivert. Jij hebt dus net als mij de hele wedstrijd live gezien? Nou; dan heb je toch echt niet zitten opletten. Kluivert speelde slecht op het moment dat hij niet in balbezit was; maar in balbezit speelde Kluivert prima. Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik kan me niet ÉÉN foute pass bedenken. In een kopduel met Terry kopte hij wel één keer de bal in de voeten van Chelsea en dat was zijn enige foute 'pass'. Voor de rest kunnen we als slecht aanmerken dat ie een paar keer het kopduel tegen Terry heeft verloren. Voor de rest deed ie alles (en er waren erg weinig ballen voor Bellamy en Kluivert) in balbezit goed. Maar hij moet nu wat meer gaan jagen; zeker in de Premiership waar het traditie is dat ze niet aan een fatsoenlijke opbouw doen
pi_23821321
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Spideyman het volgende:

Dit is dus precies de reden waarom de RvN vergelijking hier op zijn plaats is. RvN moet eens zo'n hakje maken als Kluivert, dan ben jij de eerste om et schreeuwen wat voor een wereldtopper het is. Zou hij daarna weer een mindere pot spelen, dan zou je blijven refereren aan die wereldgoal.

Wat je hier doet, is exact omgekeerd
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23822167
In potentie is Kluivert (met Van Nistelrooy) denk ik de beste Nederlandse 4-3-3 spits. Met dat systeem is hij groot geworden, heeft hij enorme successen behaald en is hij nu wie hij is: alltime topscorer van Oranje. Kwaliteiten: scorend vermogen, aanspeelpunt, kaatser, kopsterk. Dus als Van Basten zo star aan 4-3-3 vasthoudt, dan zou Kluivert toch op zn minst een kans verdienen, zeker gezien het niveau van de spelers die hij al eerder een kans gaf. Maar daarmee is ook meteen het probleem van Kluivert genoemd: als je consequent 4-3-3 speelt, heb je niet zo veel spitsen nodig in je selectie en met vaste namen als Van Nistelrooy, Makaay en Van Hooijdonk valt hij dan volgens San Marco buiten de boot. Maar hij verdient in mijn ogen, zeker als hij weer begint te spelen en scoren in Engeland, op zn minst een keer een kans. Kluivert is echt niet ineens een slechte voetballer, als hij de juiste omgeving heeft, dan ben ik ervan overtuigd dat hij het niveau van zijn gouden jaren nog gewoon kan halen. Ja, ik ben wel een beetje Kluiver-fan
pi_23822642
Kluivert speelde afgelopen zaterdag dramatisch slecht, hij kwam niet in het stuk voor. Maar goed, Newcastle kan dan ook niet voetballen. Ik weiger ook te kijken naar de wedstrijden omdat ik me dan alleen maar erger. Zonder te overdrijven kan gesteld worden dat 1 op de 2 passes verkeerd gaat. De enige die nog met enige regelmaat een bal in de voeten van een medespeler weet te krijgen is Bowyer (of all fucking people!!!).
pi_23823274
Hoe kun je nou dramatisch slecht voetballen als Kluivert zijnde als je niet aangespeeld wordt. Je speelt slecht als je ballen verspeeld en domme dingen doet, je komt niet in het stuk voor als je niet aangespeeld wordt.

En de week ervoor speelde Newcastle zeer goed voetbal tegen Everton, Chelsea wist het ze tactisch gewoon moeilijk te maken door sneller druk te zetten. Maar kan soms best heel aardig ballen. Is nog wat wisselvallig. Zodra Kluivert als aanspeelpunt kan fungeren blijkt wel heel vaak het gevaar, want hij kan Bellamy lanceren. Net zoals Arsenal met Bergkamp nu pas weer draait, is een Newcastle dat Kluivert voordurend zoekt in de aanval best gevaarlijk.
pi_23824264
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:22 schreef nikk het volgende:
Kluivert speelde afgelopen zaterdag dramatisch slecht, hij kwam niet in het stuk voor. Maar goed, Newcastle kan dan ook niet voetballen. Ik weiger ook te kijken naar de wedstrijden omdat ik me dan alleen maar erger. Zonder te overdrijven kan gesteld worden dat 1 op de 2 passes verkeerd gaat. De enige die nog met enige regelmaat een bal in de voeten van een medespeler weet te krijgen is Bowyer (of all fucking people!!!).
Ik heb de hele wedstrijd gezien en Dyer was de beste toon op het veld. Helaas dat zowel Bellamy als Kluivert zo weinig ballen hebben gekregen.... En Ameobi heeft ook precies 1 bal geraakt in zijn hele invalbeurt. En dat 1 op de 2 passes fout gaat, is niet alleen bij Newcastle, maar standaard in de premiership.
  woensdag 8 december 2004 @ 00:03:31 #198
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23824419
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed, dat is Spideyman. Hij dacht ook dat Tevez naar psv zou komen. Echt serieus hoef je hem verder ook niet te nemen hoor. Helemaal niet als het Kluif betreft, dat is nogal een zwakke plek bij hem. .
Dude, ik heb nooit gezegd dat Tevez naar PSV zou komen, dat was een andere PSV-aanhanger op dit forum.

En wat een onzin dat ik alleen kritiek geef als kluivert weer eens bagger speelt. Paar weken terug speelde kluivert niet slecht en toen postte ik hier ook. Ook toen konden ze hier niet tegen kritiek.

En nu weer ontopic.
pi_23827894
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:05 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Hoe kun je nou dramatisch slecht voetballen als Kluivert zijnde als je niet aangespeeld wordt. Je speelt slecht als je ballen verspeeld en domme dingen doet
Voetballen is niet alleen in balbezit zijn, je moet ook vrijlopen, gaten induiken, de combinatie opzoeken, de tegenstander storen, ballen afpakken.

In dat voetbalopzicht vind ik dat Kluivert afgelopen zaterdag zeer slecht heeft gespeeld. De schaarse momenten dat hij in balbezit kwam legde hij de bal goed af. Soms een beetje te vaak, hij moet vaker voor eigen succes gaan doe de heer Bellamy immers ook die denkt dat hij een tweede Rivaldo is door uit elke onmogelijke hoek te schieten op doel. Kluivert wint praktisch alle kopduels, onbegrjipelijk dat hij zo weinig ballen hoog voor de goal krijgt. Newcastle speelt zo ontzettend moeilijk voetbal, steeds maar door het midden naar de goal, gebruik de vleugels je hebt een van de beste koppers uit de Premiership geef 10 hoge voorzetten grote kans dat Patrick er eentje keihard binnenkopt. Onbegrijpelijk dat ze hem daarvoor niet optimaal benutten. Kluivert moet eens wat meer zijn bek open doen op het veld, maar misschien vind hij het wel allemaal goed zo. Ik wacht nog steeds tot het moment dat deze grootste voetballer zo kunsten weer laten zien, afgelopen zaterdag was even een dompertje laten we het daar op houden. Maar als je zegt dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld ben je niet realistisch. Dan doe je hem juist te kort want hij kan veel beter.
Viper 4 life
pi_23829502
quote:
Dyer defends team-mate Kluivert

England defender Kieron Dyer has leapt to the defence of his Newcastle team-mate Patrick Kluivert after doubts were raised over the Dutchman's attitude during Saturday's 4-0 defeat at Chelsea.
"Patrick's football brain is so advanced," explained the England midfielder. "He does some things which we, his colleagues, just can't read. "Sometimes it looks like he's played a bad pass or seen something that isn't there but the reality is that he's just so far advanced as a footballer.

Bron: dutch football
Het is een kwaliteit, vraag is: Is het rendabel?
Dan moet ik toch weer aan een citaat van Cruijff denken: Voetbal is simpel. Het
is echter moeilijk om simpel te voetballen.
Viper 4 life
pi_23830151
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef Showtime het volgende:

[..]

Sjonge jonge, zelfs zijn team genoten prijzen hem de hemel is, en nog steeds is het niet goed
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23830289
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef Showtime het volgende:

[..]

Met voetballers om hem heen die wel op zijn niveau zitten haalt het beste in hem naar boven.
-
pi_23830448
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
Sjonge jonge, zelfs zijn team genoten prijzen hem de hemel is, en nog steeds is het niet goed
Ik denk dat je de intentie van mijn vraag verkeerd interpeteert. Ik probeer een realistische discussie op gang te brengen hoe het maximale uit zijn kunnen om te zetten in productiviteit.
Viper 4 life
pi_23853080
Bogarde (alleen handje ophouden) + Kanu (alleen feesten) = Kluivert (combinatie van beide)

geintje hoor , maar wel bizar dat er nu al conclusies daarover worden getrokken, hij zit er net een paar maanden
quote:
Kluivert's future with Newcastle in doubt

Newcastle United striker Patrick Kluivert's stay could be end far sooner than expected with the English daily newspaper 'The Guardian' suggesting that he could be released in the summer.
The Guardian says that Kluivert's deal is for 12 months with the option of two more years should he and the club feel it mutually beneficial - and not the outright three years originally reported.
Although the out of favour Dutch international has shown occasional glimpses of quality , there is a growing sense, increased by his poor performance against Chelsea at Stamford Bridge last Saturday, that he is not justifying wages believed to be 100.000 euros a week.
Kluivert's regular appearances sampling Newcastle's notorious nightlife has also been noted by fans growing sceptical over his true motivation on Tyneside.
Viper 4 life
pi_23870240
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:09 schreef Showtime het volgende:

[..]

Voetballen is niet alleen in balbezit zijn, je moet ook vrijlopen, gaten induiken, de combinatie opzoeken, de tegenstander storen, ballen afpakken.

In dat voetbalopzicht vind ik dat Kluivert afgelopen zaterdag zeer slecht heeft gespeeld. De schaarse momenten dat hij in balbezit kwam legde hij de bal goed af. Soms een beetje te vaak, hij moet vaker voor eigen succes gaan doe de heer Bellamy immers ook die denkt dat hij een tweede Rivaldo is door uit elke onmogelijke hoek te schieten op doel. Kluivert wint praktisch alle kopduels, onbegrjipelijk dat hij zo weinig ballen hoog voor de goal krijgt. Newcastle speelt zo ontzettend moeilijk voetbal, steeds maar door het midden naar de goal, gebruik de vleugels je hebt een van de beste koppers uit de Premiership geef 10 hoge voorzetten grote kans dat Patrick er eentje keihard binnenkopt. Onbegrijpelijk dat ze hem daarvoor niet optimaal benutten. Kluivert moet eens wat meer zijn bek open doen op het veld, maar misschien vind hij het wel allemaal goed zo. Ik wacht nog steeds tot het moment dat deze grootste voetballer zo kunsten weer laten zien, afgelopen zaterdag was even een dompertje laten we het daar op houden. Maar als je zegt dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld ben je niet realistisch. Dan doe je hem juist te kort want hij kan veel beter.
Leuk verhaaltje; helemaal mee eens eigenlijk. Met als note dat niemand hier heeft gezegd dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld! Hij kwam veel te weinig in het spel voor.
pi_23871563
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:09 schreef Showtime het volgende:

[..]

Hij heeft niet goed gespeeld, hij kwam gewoon niet in het stuk voor.

Newcastle heeft helaas geen vleugels. Fransman op links (Roberson ofzo) is 10 keer niks als buitenspeler, Bellamy is een ego, en op rechts hebben ze al helemaal niks.
  vrijdag 10 december 2004 @ 08:07:06 #207
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23871840
Robert.
The Most Incredible, Baby
pi_23875050
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 05:29 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Hij heeft niet goed gespeeld, hij kwam gewoon niet in het stuk voor.

Newcastle heeft helaas geen vleugels. Fransman op links (Roberson ofzo) is 10 keer niks als buitenspeler, Bellamy is een ego, en op rechts hebben ze al helemaal niks.
In theorie zijn Robert en Dyer uitstekende vleugelspelers. Het komt er op dit moment alleen niet echt uit. Het grootste probleem van Newcastle op dit moment is de verdediging. Op het moment dat de opbouw van achter wat beter is en de vleugelspeler niet meer op eigen helft de bal moeten halen zal het een stuk beter gaan. En sowieso moet er veel beter verdedigd worden, het is op dit moment ronduit knudde.
pi_24088707
Heeft iemand de beelden van de goal?
pi_24094235
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:40 schreef Chadi het volgende:
Heeft iemand de beelden van de goal?
Morgen online; beetje geduld mag wel he

Een lullig gif-je is het beste wat ik je nu kan geven:
http://img153.exs.cx/img153/406/kluivert4ac.gif
pi_24094295
Intikkertje deze. Was iets voor Ruud geweest.
  maandag 20 december 2004 @ 00:48:55 #212
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24094472
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:38 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Intikkertje deze. Was iets voor Ruud geweest.
was een Ruud goal inderdaad..

maakte Patje maar vaker zulke doelpunten zou je zeggen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_24094665
Zou ie wel doen als ie vaker in stelling wordt gebracht. Maar Newcastle is toch nogal slecht bezig, en zijn medespelers zijn ook niet de meest snuggere spelers die hem in stelling brengen en zijn kwaliteiten benutten. Ben toch bang dat ie de verkeerde ploeg heeft uitgekozen voor zijn comeback.
pi_24094766
Een engelse club is sowieso niet echt iets voor Patrick. Hij had nooit naar Newcastle moeten gaan. Zeker niet als je Shrearer en Bellamy als concurrenten hebt. Natuurlijk is Kluivert beter, maar die andere twee liggen zo goed bij het publiek (zijn beide engelsen) dat je een van de twee moeilijk uit de basis speelt.
Een spaanse club is veel meer iets voor Kluivert en anders heeft Ajax vast wel interesse. Misschien een stapje terug wat salariering, maar dan weet je ten minste wel dat je in de basis staat, meer kans hebt op de CL en dus meer kans om geselecteerd te worden voor Oranje.
Als Marco Kuijt kiest die bij Feyenoord speelt kan hij dan natuurlijk helemaal niet meer om Kluivert heen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_24094875
Nou ik denk dat er best een hoop Engelse ploegjes zijn die hem wel liggen, ploegen die veel in balbezit zijn en combinatievoetbal spelen. Arsenal, Man U, Liverpool, Chelsea. Maar daar zal ie wel niet in beeld zijn. Ajax zou idd ook wel ideaal zijn, is ie veel aan de bal, kan ie veel scoren in onze HCE, en staat ie weer volop in beeld. Maar of ie zoveel in salaris wil inleveren, en uberhaupt wekelijks in dit land wil spelen betwijfel ik.
pi_24095005
In hoeveel wedstrijden heeft hij de 90 min mogen volmaken?

Werd ergens in het begin van de 2e helft eruit gehaald toen ze achter stonden. En dat komt wel erg vaak bij hem voor...
pi_24095232
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:26 schreef Skwish het volgende:
In hoeveel wedstrijden heeft hij de 90 min mogen volmaken?

Werd ergens in het begin van de 2e helft eruit gehaald toen ze achter stonden. En dat komt wel erg vaak bij hem voor...
Ey bijdehandje, Kluivert was geblesseerd en zou eigenlijk helemaal niet spelen vandaag (of alleen invallen). Echter, Bellamy blesseerde zich tijdens de warming up, dus moest Kluivert alsnog opdraven... (Want Shearer en Bellamy konden dus allebei helemaal niet spelen).

Kluivert is één van de belangrijkste man bij Newcastle en mensen die het tegendeel beweren, die weten helemaal niks van hoe de boel bij Newcastle in elkaar steekt... Hij is een paar wedstrijden eerder vanwege de blessure waarmee hij sukkelde en één UEFA Cup (tegen Souchaux) heeft hij helemaal niet gespeeld voor de zekerheid. Dat deed Souness om zijn "KEY PLAYER" te verzekeren van wat extra rust.

Ik heb de indruk dat jij, Skwish met je suggestieve post bijster weinig op de hoogte bent van Newcastle. En als je dat niet bent, dan moet je in ieder geval geen onzin gaan posten.
pi_24095422
KLUIVERT KLUIVERT FRIESLAND KOMT ERAAN, FRIESLAND KOMT ERAAN!

(op de wijs van Deutschland Deutschland, alles ist...)

pi_24096063
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:48 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Ey bijdehandje, Kluivert was geblesseerd en zou eigenlijk helemaal niet spelen vandaag (of alleen invallen). Echter, Bellamy blesseerde zich tijdens de warming up, dus moest Kluivert alsnog opdraven... (Want Shearer en Bellamy konden dus allebei helemaal niet spelen).

Kluivert is één van de belangrijkste man bij Newcastle en mensen die het tegendeel beweren, die weten helemaal niks van hoe de boel bij Newcastle in elkaar steekt... Hij is een paar wedstrijden eerder vanwege de blessure waarmee hij sukkelde en één UEFA Cup (tegen Souchaux) heeft hij helemaal niet gespeeld voor de zekerheid. Dat deed Souness om zijn "KEY PLAYER" te verzekeren van wat extra rust.

Ik heb de indruk dat jij, Skwish met je suggestieve post bijster weinig op de hoogte bent van Newcastle. En als je dat niet bent, dan moet je in ieder geval geen onzin gaan posten.
Als kluivert zo belangrijk is voor newcastle, waarom scoort ie er dan zo verrekte weinig Of zijn Bellamy en Shearer gewoon betere spitsen?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_24096652
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:08 schreef Shreyas het volgende:

Als Marco Kuijt kiest die bij Feyenoord speelt kan hij dan natuurlijk helemaal niet meer om Kluivert heen
Ik denk dat Marco nu een eigen oorlogje aan het voeren is in plaats van de beste spelers kiezen.

Had veel respect voor Marco maar het is niet meer dan een journalisten baffende coach geworden die standje 69 wel lekker en goed vindt met ze.
pi_24096664
quote:
Op maandag 20 december 2004 07:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als kluivert zo belangrijk is voor newcastle, waarom scoort ie er dan zo verrekte weinig Of zijn Bellamy en Shearer gewoon betere spitsen?
pi_24096727
quote:
Op maandag 20 december 2004 02:07 schreef MaxPower het volgende:
KLUIVERT KLUIVERT FRIESLAND KOMT ERAAN, FRIESLAND KOMT ERAAN!

(op de wijs van Deutschland Deutschland, alles ist...)

Ik dacht op 'Jingle bells'?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24096853
Denk dat Friesland het nu dun doet omdat Newcastle geloot is.
pi_24097352
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:48 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Skwish heeft gelijk dat Patrick er vaak uit wordt gewisseld.
Dit seizoen in de premier league: 13 appearances, 2 daarvan kwam ie er al wissel op en 7 keer werd ie er af gewisseld. Dat betekent maar liefst 4 hele wedstrijden. Hij zit ook pas op 4 goal, in de Premier League en hij zal na dit seizoen op z'n goals worden beoordeeld of die optie van contractverlenging wordt gelift. Hij mag dus wel eens beter z'n best gaan doen en is voorlopig alleen qua potentie één van de belangrijkere spelers van Newcastle

Moet wel worden gezegd dat Bellamy en vooral Shearer ook nog wel weinig doelpunten hebben gemaakt (7 en 5 resp) in de PL
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24104094
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:26 schreef ChAoZ het volgende:
Skwish heeft gelijk dat Patrick er vaak uit wordt gewisseld.
Dit seizoen in de premier league: 13 appearances, 2 daarvan kwam ie er al wissel op en 7 keer werd ie er af gewisseld. Dat betekent maar liefst 4 hele wedstrijden. Hij zit ook pas op 4 goal, in de Premier League en hij zal na dit seizoen op z'n goals worden beoordeeld of die optie van contractverlenging wordt gelift.
Dat zijn allemaal feiten qua Premiership.. Geen zin om over die 5 wedstrijden (van de 6) van UEFA Cup en Carling Cup te praten?
quote:
Hij mag dus wel eens beter z'n best gaan doen en is voorlopig alleen qua potentie één van de belangrijkere spelers van Newcastle
Dit is subjectief + Onzin. Heb jij Kluivert live zien voetballen? Hoe weet je dat hij niet goed zijn best doet? Hoe weet je dat hij NIET één van de belangrijkste spelers is van Newcastle? Echt allemaal dikke onzin wat je zegt!

Souness over Kluivert (22 Nov): "I stand on the touchline in training and I marvel at some of the things he does."
Souness over Kluivert (27 Oct): "He had a couple of niggly injuries at the start of the season, then lately he's had a hamstring problem and top of that has been unable to train with the group properly after having his wisdom teeth out. So to come in and play like that for 60 minutes is a great plus for us. He is a class act, and he showed that on Wednesday. Some of his touches were fantastic and he creates so much for us."
(De Kluivert-kritische) The Sun (krant met grootste oplage) op 6 Nov: "Kluivert is a class above the rest" (Een klasse apart dus)

Dit is wat ik zo snel kan vinden in 1 a 2 minuten.....
quote:
Moet wel worden gezegd dat Bellamy en vooral Shearer ook nog wel weinig doelpunten hebben gemaakt (7 en 5 resp) in de PL
Klopt;
1 Alan Shearer 5 0 0 5 10 (5 penalties)
2 Craig Bellamy 7 0 0 3 10
3 Patrick Kluivert 4 0 0 4 8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')