Technisch gezien de beste spits van Nederland.quote:Op maandag 29 november 2004 21:42 schreef jerryx het volgende:
Gaat ie nog goed spelen ook
Ik hoop dat Marco hem niet gaat selecteren. Genoeg goede spitsen.
de blinde media volgersquote:Op maandag 29 november 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:
Hij is ook geniaal. Alleen een deel van de Nederlanders heeft de pik op hem.
idd!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kluivert is in principe technisch gezien de beste nederlandse spits.
kvind em ook het best in een 4-3-3 systeem passen, Makaay is een counterspits; Ruud kan het wel aardig, maar Kluivert past tog het beste in het 4-3-3 systeem, wat onze bondscoach (terecht) wil spelen
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?
quote:All-Time Barcelona Topscorers
1) César 235 goals
2) Ladislao Kubala 196 goals
3) Faas Wilkes 35 goals Rivaldo 128 goals
4) Mariano Martín 124 goals
5) Patrick Kluivert 123 goals
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:11 schreef FinalComeback het volgende:
whehehe je hebt per ongeluk Faas Wilkes ipv Rivaldo er tussen gezet
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:04 schreef FinalComeback het volgende:
Dankjewel; natuurlijk zijn er enkele filmpjes in zeer matige kwaliteit (zoals de goal van '95 tegen Milan), maar vooral de nieuwste (van Newcastle) zijn toch van zeer redelijke kwaliteit dacht ik
Heel Newcastle speelde kut. En ik denk niet dat Marco alles van een wedstrijd af laat hangen.quote:Op maandag 6 december 2004 09:18 schreef Showtime het volgende:
Kluivert speelde verschrikkelijk slecht zaterdag tegen Chelsea. En dat terwijl Van Basten en Van het Schip op de tribune toekeken.
Hij loopt niet vrij, hij loopt de gaten niet in, het lijkt wel een standbeeld die constant rond de zestien zit vastgeplakt. Komt de bondscoach een keer kijken en dan speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen, Patrick waar ben je mee bezig jongen je kan toch veel beter dan dat.![]()
sorry hoor maar je loopt nu onzin uit te kramen, nooit iets gepresteerd. Laat ik 1 vb noemen: Frank de Boer was op het WK94 en WK98 enorm goed, weinig fouten, opbouwend beter als bouma en stam bij elkaar. Oke laatste tijd was het een beetje over met hem maar dat neemt niet weg dat het een hele goede voetballer was.quote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!! van basten is nu tenminste goed bezig!!! alleen die davids nog ff moven! en vd sar? bij gebrek aan beter...........
Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.quote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!!
pesies, en dat zie ik dit elftal nog niet zo snel evenaren.quote:Op maandag 6 december 2004 10:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |