quote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef woediewokkie het volgende:
fuck die kluivert en heel die ajax bende
Ook een goedenavond, avondhumeurtjequote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef woediewokkie het volgende:
fuck die kluivert en heel die ajax bende
verstand komt met de jarenquote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef nikk het volgende:
Kluivert is Oranje
verkapte tvp
Laten we het hopen voor Marcoquote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
Briljante goal inderdaadquote:Op zondag 21 november 2004 23:38 schreef Chadi het volgende:
heeft iemand de video van die goal? Oh wat was hij weer verrrrrukelijk mooi
Ik gok dus dat nikk al oud isquote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
damn, gemistquote:Op maandag 22 november 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Briljante goal net gezien bij MOTD. Van Castelen droomt daar alleen maar van.
Mijn voetbalheld moet terug bij Oranje en alles sal reg kom.
Ach was binnenkant paalquote:Op maandag 22 november 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
Dat noemen ze een pisbal.
inderdaad, zn laatste jaren bij Barcelona waren fenomenaal en bij Newcastle heeft hij niet eens een vaste basisplaatsquote:Op maandag 22 november 2004 01:09 schreef tong80 het volgende:
Kluivert heeft de pech dat ie al gepresteerd heeft en in de grootste competitie van europa speelt.
Was het een RKC speler geweest zat ie allang bij Oranje.
Z'n laatste jaar bij de grootste club van europa was minder ja. Daarvoor was ie topscorer en de man met de meeste assists.quote:Op maandag 22 november 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, zn laatste jaren bij Barcelona waren fenomenaal en bij Newcastle heeft hij niet eens een vaste basisplaats
op dat moment hoorde Barca niet eens bij de beste 10 clubs van Europa en nog prutste Kluivert er op los.quote:Op maandag 22 november 2004 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n laatste jaar bij de grootste club van europa was minder ja. Daarvoor was ie topscorer en de man met de meeste assists.
Ja hij is al oud inmiddels.quote:Op maandag 22 november 2004 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dat moment hoorde Barca niet eens bij de beste 10 clubs van Europa en nog prutste Kluivert er op los.
en ja hij was goed een jaar of 5 geleden
quote:Op maandag 22 november 2004 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij is al oud inmiddels.
Sorry? Heeft de laatste jaren niets gepresteerd?quote:Op maandag 22 november 2004 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiij heeft de afgelopen jaren niets meer gepresteerd, nu begint hij eindelijk weer fatsoenlijk te ballen en zou hij meteen in Oranje moeten? Nee eerst een tijdje presteren en dan mag hij weer komen ballen in Oranje!
kom in verhouding met andere Nederlandse spitsen presteerde hij bij Barca nou niet echt naar behoren.quote:Op maandag 22 november 2004 01:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry? Heeft de laatste jaren niets gepresteerd?
Vind ik onzin.quote:Op maandag 22 november 2004 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom in verhouding met andere Nederlandse spitsen presteerde hij bij Barca nou niet echt naar behoren.
tis ook zo'n eind vanuit Newcastle naar Nederland, toch al snel 1,5 uur vliegenquote:Op maandag 22 november 2004 13:06 schreef Chadi het volgende:
Als ik Kluivert was zou ik zelf besluiten om te kappen met Oranje. Hoeft hij niet de hele tijd dat heen en weer gereis en is lekker vrij en kan zich concentreren op Newcastle.
Ten opzichte van Van Nistelrooy, Makaay en Van Hooijdonk heeft hij de laatste jaren beduidend minder gepresteerd.quote:Op maandag 22 november 2004 01:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik onzin.
Dat uit-shirt van Valancia staat hem niet.quote:Oranje
Zal wel, maar je kunt geen appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ten opzichte van Van Nistelrooy, Makaay en Van Hooijdonk heeft hij de laatste jaren beduidend minder gepresteerd.
Waarom kan je het presteren van Van Nistelrooy en Makaay (over Pierre ben ik het wel met je eens) ten opzichte van Kluivert niet met elkaar vergelijken?quote:Op maandag 22 november 2004 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zal wel, maar je kunt geen appels met peren vergelijken.
Kluif speelt al minstens 2 jaar onder de maat.. waaraan dit ligt kun je misschien nog over steggelen (kan alleen hijzelf aangeven misschien), maar dat het zo is staat wel vast.quote:Op maandag 22 november 2004 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom kan je het presteren van Van Nistelrooy en Makaay (over Pierre ben ik het wel met je eens) ten opzichte van Kluivert niet met elkaar vergelijken?
Alleen omdat Patrick op de bank zat in Barcelona. Dat was natuurlijk niet voor niks he.
Opstellen is een tweede, maar selecteren kan toch zeker geen kwaad?quote:Op maandag 22 november 2004 14:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zou hem dan ook nog steeds niet in oranje opstellen
Boeit dat wat?quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Heeft Ruud ooit een goal van buiten de 16 gemaakt. Ik zie alleen maar intikkers en afmakers van dichtbij. En heeft ie ooit een stiftgoal gemaakt zoals Landzaat of Bergkamp.
Ja best wel eigenlijk, het valt mij onderhand erg op dat ie zelden met zijn kont buiten de 16 komt wat zijn goals aangaat. Kan ze me niet herinneren. En dat verklaart weer een hoop waarom ie als aanspeelpunt in oranje vaak onzichtbaar is, en als ie al zichtbaar is en zich eindelijk eens wat terug laat zakken, elke keer zo erg faalt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Boeit dat wat?
Dit is wat je noemt een dogma.quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Heeft Ruud ooit een goal van buiten de 16 gemaakt. Ik zie alleen maar intikkers en afmakers van dichtbij. En heeft ie ooit een stiftgoal gemaakt zoals Landzaat of Bergkamp.
streaming vids onderaan deze pagina.quote:Op maandag 22 november 2004 14:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
Post mij eens 1 mooie volley of stift van buiten de 16. Moet lukken.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
streaming vids onderaan deze pagina.
nou mij best, een lobje van een paar weken terug: http://www.soccerclips.net/upload/7SZ2NJ7WFO8W.avi verkeerde linkquote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Shit, mijn explorer en opera lopen vast ermee (komt waarschijnlijk niet door de ingebouwde kwaliteitskeuring), maar het jaar 1998/1999 zegt al een hoop he. 6 jaar geleden.
Kluivert-adepten lijken welhaast op moslimsquote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Spideyman het volgende:
maar goed, daar is het Ruud van Nistelrooij Topic voor, niet dit topic over kluivert waarin je kennelijk geen kritiek mag geven.
nikk ookquote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
Straks als ie weer scoort voor Oranje hebben we het allemaal geweten. Maar vergeet één ding niet. Tong stond altijd achter hem.
Kom op zeg. De keren dat Mr Intikker zulke doelpunten maakt is extreem zeldzaam. Ja, 2 keer bij PSV, en een keer of drie bij Manchester. Poeh poeh. Inzaghi maakt ook zo nu en dan een briljante goal, maakt hem nog niet een betere voetballer ofzo.quote:Op maandag 22 november 2004 14:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dit is wat je noemt een dogma.
De meeste goals maakt Ruud binnen de 16, maar daarnaast ook fabuleuze lobjes, schoten van afstand, dribbels en counters. ik ga de video's niet nog een keer posten.
Ik denk dat ik weet welk doelpunt hij bedoelt, en dat zou ik absoluut geen lobje willen noemen. RvN sprint op zijn eigen onbezonnen wijze op een hoge bal richting de goal, keeper komt uit, RvN probeerde alleen de bal eerder aan te raken dan de keeper en de bal beland dan uiteindelijk in de goal. Nou, wat een briljante lob was dat zeg...quote:Op maandag 22 november 2004 15:09 schreef Edenoniphobic het volgende:, verkeerde filmpje gelinked? Da's toch geen lob?
En Daggla stond er naast.quote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
Straks als ie weer scoort voor Oranje hebben we het allemaal geweten. Maar vergeet één ding niet. Tong stond altijd achter hem.
mij niet vergetenquote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
V. Basten is ongeloofwaardig sinds 'ie z'n eerste speler liet debuterenquote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
anders maakt hij zich ongeloofwaardig
Eindigde ie ook mee.quote:Op maandag 22 november 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Gullit eindigde niet als libero. Daar begon ie.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik een filmpje kan vinden van die wereldgoal..
Idd. Denk toch wel dat hij er bij zal zijn op het WK, als hij dit doorzet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:00 schreef Emoe het volgende:
Ik denk dat van Basten er goed aan doet om Kluivert nog even niet in de selectie op te nemen.
Het lijkt me duidelijk dat hij een geweldige voetballer is als hij in vorm is, maar dat was hij het afgelopen jaar niet.
Nu is hij op de weg terug en uiteindelijk zal hij zijn plek in de selectie wel weer (terecht) afdwingen, maar op dit moment lijkt het me ook beter voor hemzelf als hij bij Newcastle zn draai kan vinden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:04 schreef keijz het volgende:
Patrick
zo iemand hebben ze nodig in oranje om het voetbal van Barca te spelen
Ga het anders nog even nalezenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert hebben ze weggedaan bij Barca,omdat ze anders dat voetbal wat ze nu spelen niet kunnen spelen.
Ja idd mij ook niet alle respect voor Pi-air maar het is mooi geweestquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Kluivert oproepen in plaats van de oude Pi-Air, lijkt me niet onlogisch.
Helaas is onze bondscoach vreemd van alle logicaquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk zit tot na de winterstop nog met een blessure aan de achillespees. Alle gelegenheid voor Van Basten om Kluivert eens uit te testen lijkt mequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Nee, tuurlijk is het geen pupil. Hij zal zich wel opnieuw moeten bewijzen, dus zal hij wel degelijjk gestet moeten worden in dit nieuwe oranje. Goeie argumentatie ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:53 schreef Chadi het volgende:
uit testen wat een onzin. Het is geen pupil
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:58 schreef Chadi het volgende:
Nieuwe oranje? Geloof me nou Van Basten zal op het oude terug vallen na de Nederlaag op Tsjechie.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...
Ja, dat geloof ik zelf. Juist, omdat het onwaarschijnlijk is, zal het gebeuren. De voetbalwereld staat bol van de verrassingen. Goed, daar gaat dit topic niet over. on-topic: Het opstellen van Kluivert verhoogt de kans op zo'n verrassing.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Nederland kwalificeert zich niet eens voor het wereldkampioenschap.
Als je uit niet kunt winnen van Macedonie, dan zullen uitwedstrijden tegen Tsjechie, Roemenie en Finland nachtmerries worden voor Bassie.
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het opstellen van Kluivert verhoogt de kans op zo'n verrassing.
als we ons niet kwalificeren dan mag marco een andere baan gaan zoekenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Nederland kwalificeert zich niet eens voor het wereldkampioenschap.
Als je uit niet kunt winnen van Macedonie, dan zullen uitwedstrijden tegen Tsjechie, Roemenie en Finland nachtmerries worden voor Bassie.
arme marcoquote:Op woensdag 24 november 2004 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we ons niet kwalificeren dan mag marco een andere baan gaan zoeken
Om op de bank plaats te nemen wel te verstaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:53 schreef keijz het volgende:
hij moet iig een kans krijgen!
Schande !quote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kluivert is de op twee na ergste Nederlander aller tijden.. dat er nog mensen zijn die hem aanmoedigen!
Kluivert de op twee na ergste Nederlander aller tijden?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kluivert is de op twee na ergste Nederlander aller tijden.. dat er nog mensen zijn die hem aanmoedigen!
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert de op twee na ergste Nederlander aller tijden?
Heb ik nou weer zo'n onzinverkiezing gemist??
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:10 schreef N-E-R-D het volgende:
Kluivert in oranje en Seedorf ook!
PFFF aan Makaay en RVN hebben we genoeg.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef komrad het volgende:
kluivert is een goed voetballer, maar er zijn gewoon nog betere spitsen. Nu van hooijdonk voorlopig geblesseerd is, lijkt een terugkeer wel gerechtvaardigd. Vergeet echter niet dan Pi-air ook vooral in de spelersgroep erg goed ligt en daarom veel waarde heeft.
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Nederland wil toch altijd 4-3-3 spelen en dan ben ik van menig dat Kluivert een beter keus is dan elke andere nederlandse spits.
Er is geen nederlandse spits beter dan Kluivert.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef komrad het volgende:
kluivert is een goed voetballer, maar er zijn gewoon nog betere spitsen.
daarom schiet van nistelrooij ze bij ManUtd er zo gemakkelijk in, omdat ie er niets van kan. Trouwens nog 4 goaltjes voor Van the Man en hij is mede recordhouder!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er is geen nederlandse spits beter dan Kluivert.
Dat wel hoor. Om scorend vermogen zijn Makaay, Ruud en Hooijdonk gewoon beter.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er is geen nederlandse spits beter dan Kluivert.
Zelfs fucking Dwight Yorke scoorde er lustig op los bij United.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:19 schreef komrad het volgende:
[..]
daarom schiet van nistelrooij ze bij ManUtd er zo gemakkelijk in, omdat ie er niets van kan. Trouwens nog 4 goaltjes voor Van the Man en hij is mede recordhouder!
Gisteren de winnende. Tegen Praag de complete productie, en hetzelfde geldt voor de uitwedstrijd in Lyon, waar hij persoonlijk een 2-0 achterstand omboog.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef Radegast het volgende:
In Europese wedstrijden scoort hij veel ja, maar bijna nooit op belangrijke momenten.
Altijd veel scoren in de eerste groepsronde, daarna gaat de motor ernstig sputteren.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gisteren de winnende. Tegen Praag de complete productie, en hetzelfde geldt voor de uitwedstrijd in Lyon, waar hij persoonlijk een 2-0 achterstand omboog.
En dan heb ik het alleen maar over dit jaar.
En Cole - Yorke was gewoon een fuckin' goed koppel.
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, Legend Killer.
Probeer eens minimaal 5 iq-punten te gebruiken voor een reply.
Verder dan de kwarfinale is hij nooit gekomen met ManU.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd veel scoren in de eerste groepsronde, daarna gaat de motor ernstig sputteren.
Ranglijst Nederlandse Europa Cup-topscorersquote:Op woensdag 24 november 2004 15:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verder dan de kwarfinale is hij nooit gekomen met ManU.
Maar zullen we het dan eens hebben over het geweldige optreden van Kluivert de laatste jaren in de CL, of uberhaupt in Europa?
Kijk maar eens in het RvN topic, en zie de verschillen. Vooral in de gemiddeldes.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef Radegast het volgende:
Ruud van Nistelrooy heeft er de laatste maanden nog een stuk of wat ingeschoten, maar zoals je ziet het ontloopt elkaar niet eens zoveel.
Dat doe ik en dat kan ik van jullie niet zeggen want jullie aanbidden die freakquote:Op woensdag 24 november 2004 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, Legend Killer.
Probeer eens minimaal 5 iq-punten te gebruiken voor een reply.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef FR_08 het volgende:
Kluivert
Bekijk de cijfers van Gerd Müller maar eens. Daar kan onze Ruud nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
Gisteren op de TV werd al gesteld dat van the man, qua gemiddelde ver ver uitschiet boven alle andere spitsen die hoog op de all time ranglijst staan
Het zouden zo de woorden van Cruijff kunnen zijn,quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
RvN is een goede spits, Kluivert een goede voetballer (mits in vorm). Ruud is puur een diepe spits, Kluivert kan op 10, 9 en 4 spelen
Aan Kluivert in vorm heb je veel meer dan aan vN in welke supervorm dan ook.
het zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kluivert op 4, dat lijkt me meer een wervingsactie van een nieuwe TV-zender dan een serieus te nemen voetbaluitspraak hoor.
Als ik dit zo lees zou Kluivert dus niet als spits opgesteld moeten worden, maar als de man achter de spits.quote:Op zondag 28 november 2004 18:29 schreef Showtime het volgende:
Hij speelde briljant vandaag. Elke bal aan zijn voet veranderd in een sublieme pass die zijn medespeler regelmatig in scoringspositie brengt.
Jammer dat die Bellamy zo een ongelofelijke egoist is.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kluivert op 4, dat lijkt me meer een wervingsactie van een nieuwe TV-zender dan een serieus te nemen voetbaluitspraak hoor.
jah zeker!quote:Op zondag 28 november 2004 18:29 schreef Showtime het volgende:
Hij speelde briljant vandaag. Elke bal aan zijn voet veranderd in een sublieme pass die zijn medespeler regelmatig in scoringspositie brengt.
Jammer dat die Bellamy zo een ongelofelijke egoist is.
Technisch gezien de beste spits van Nederland.quote:Op maandag 29 november 2004 21:42 schreef jerryx het volgende:
Gaat ie nog goed spelen ook
Ik hoop dat Marco hem niet gaat selecteren. Genoeg goede spitsen.
de blinde media volgersquote:Op maandag 29 november 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:
Hij is ook geniaal. Alleen een deel van de Nederlanders heeft de pik op hem.
idd!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kluivert is in principe technisch gezien de beste nederlandse spits.
kvind em ook het best in een 4-3-3 systeem passen, Makaay is een counterspits; Ruud kan het wel aardig, maar Kluivert past tog het beste in het 4-3-3 systeem, wat onze bondscoach (terecht) wil spelen
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?
quote:All-Time Barcelona Topscorers
1) César 235 goals
2) Ladislao Kubala 196 goals
3) Faas Wilkes 35 goals Rivaldo 128 goals
4) Mariano Martín 124 goals
5) Patrick Kluivert 123 goals
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:11 schreef FinalComeback het volgende:
whehehe je hebt per ongeluk Faas Wilkes ipv Rivaldo er tussen gezet
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:23 schreef FinalComeback het volgende:
Tuurlijk moet Kluivert in oranje! Daarom heb ik ook die site gemaakt (patrick-kluivert.com). Die 70 MB aan video's vreten bandwidth trouwens..... en hoezo matige beeldkwaliteit? Valt wel mee dacht ik?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:04 schreef FinalComeback het volgende:
Dankjewel; natuurlijk zijn er enkele filmpjes in zeer matige kwaliteit (zoals de goal van '95 tegen Milan), maar vooral de nieuwste (van Newcastle) zijn toch van zeer redelijke kwaliteit dacht ik
Heel Newcastle speelde kut. En ik denk niet dat Marco alles van een wedstrijd af laat hangen.quote:Op maandag 6 december 2004 09:18 schreef Showtime het volgende:
Kluivert speelde verschrikkelijk slecht zaterdag tegen Chelsea. En dat terwijl Van Basten en Van het Schip op de tribune toekeken.
Hij loopt niet vrij, hij loopt de gaten niet in, het lijkt wel een standbeeld die constant rond de zestien zit vastgeplakt. Komt de bondscoach een keer kijken en dan speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen, Patrick waar ben je mee bezig jongen je kan toch veel beter dan dat.![]()
sorry hoor maar je loopt nu onzin uit te kramen, nooit iets gepresteerd. Laat ik 1 vb noemen: Frank de Boer was op het WK94 en WK98 enorm goed, weinig fouten, opbouwend beter als bouma en stam bij elkaar. Oke laatste tijd was het een beetje over met hem maar dat neemt niet weg dat het een hele goede voetballer was.quote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!! van basten is nu tenminste goed bezig!!! alleen die davids nog ff moven! en vd sar? bij gebrek aan beter...........
Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.quote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!!
pesies, en dat zie ik dit elftal nog niet zo snel evenaren.quote:Op maandag 6 december 2004 10:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind 3 halve finales en 2 kwart finales op het WK en EK de afgelopen 10 jaar anders niet gek voor zo een klein voetballandje als Nederland.
In 98 was F. de Boer een van de beste verdedigers van de wereld.quote:Op maandag 6 december 2004 09:59 schreef komrad het volgende:
Laat ik 1 vb noemen: Frank de Boer was op het WK94 en WK98 enorm goed, weinig fouten, opbouwend beter als bouma en stam bij elkaar.
ckersquote:Op maandag 6 december 2004 13:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In 98 was F. de Boer een van de beste verdedigers van de wereld.
STFU Kutnewbiequote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
kluivert en zijn vriendjes(seedorf,reiziger,die sukkels van de boer en davids) hebben hun hele carriere in oranje gespeelt en hebben nog nooit iets gepresteerd!!! van basten is nu tenminste goed bezig!!! alleen die davids nog ff moven! en vd sar? bij gebrek aan beter...........
Zo ey..... jij bent echt rasopportunist? Aanvalleeeeuh, 3-4-3 en Denneboom in de spits. Nederland heeft nog nooit zo slecht gespeeld (onder Advocaat was het nog beter) en maar veren in de reet steken van van Basten. En van Basten zelf? Van Basten zelf zegt over zijn doelstelling voor het WK: "De eerste ronde overleven zou geweldig zijn!"quote:Op maandag 6 december 2004 09:55 schreef borders het volgende:
Ey daar moet ik nu van kotsen zeg!quote:Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef Spideyman het volgende:
Kluivert speelde weer subliem
Jammer dat z'n ploeggenoten hem niet begrepen, want aan kluivert lag het zeker niet dat Newcastle aanvallend niks voor elkaar kreeg. De bal sprong maar 10x van z'n voeten, dat bewijst z'n superieure techniek tov andere spitsen. Kluivert in Oranje
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
precies!quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef FinalComeback het volgende:
[..]
Ey daar moet ik nu van kotsen zeg!Mr. Sarcasme... De bal is bij lange na niet 10x van zijn voeten gesprongen. Hij werd amper bereikt; en hij heeft stuk of 4 keer zijn kopduel tegen Terry verloren. Hij kwam veel te weinig in het stuk voor, maar er is geen balvastere spits als Kluivert voor Oranje, dus je hebt echt een paar schroefjes los. Jij bent zeker zo'n Ruud van Nistelrooy lover; hoeveel veldgoals heeft ie ook al weer gemaakt dit seizoen in de Premiership? EENTJE? Minder dan Kluivert en dat terwijl goals de enige kwaliteit van Ruud zijn.... want meevoetballen kan ie niet.
Ik WIST hetquote:Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef Spideyman het volgende:
Kluivert speelde weer subliem
Jammer dat z'n ploeggenoten hem niet begrepen, want aan kluivert lag het zeker niet dat Newcastle aanvallend niks voor elkaar kreeg. De bal sprong maar 10x van z'n voeten, dat bewijst z'n superieure techniek tov andere spitsen. Kluivert in Oranje
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik bekritiseer Kluivert al 3 jaar. En dan gaat het niet over al die fouten die hij in zijn privéleven heeft gemaakt, moet hij helemaal zelf weten, maar om zijn spel als voetballer. Dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 6 december 2004 21:41 schreef Gijserman het volgende:
[..]
Ik WIST het
Kluivert speelt 1 wedstrijd niet goed en voetbalkenner spideyman laat weer van zich horen, bij de momenten dat ie briljant speelt is ie nergens te bekennen. Vind je jezelf nou echt overtuigend?
Waarom wordt Van Nistelrooij er steeds bij betrokkenquote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef FinalComeback het volgende:
[..]
-hoop geblaat maar geen wol-
Generaliseren is nou ook niet echt overtuigend Spidey.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:
Het valt me wel op dat kluivertfans geen greintje kritiek kunnen verdragen. Alles is mooi en super, dát vind ik nou niet overtuigend.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Jezelf verlagen tot het generaliseren is nou ook niet echt overtuigend Spidey.![]()
Als Kluivert echt slecht speelt dan geef ik dat best toe, maar als Kluivert GOED speelt dan geef jij dat niet toe, dan wacht je het moment af dat ie niet zo goed speelt en dan begin je weer met je kritiek. Bovendien vind ik dat je vaak onterechte kritiek geeft en zwaar overdreven. Als bij Kluivert 1 keer de bal van zijn voet springt dan is het bij jou al 3-10 keer.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is waar.
Er zullen inderdaad Kluivertfans zijn die kritiek kunnen verdragen. En vice versa.
Daar ben je trots op he? Dat je hem al 3 jaar bekritiseerd? Omdat ie toen plotseling slechter is gaan voetballen en zo..... yep....quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bekritiseer Kluivert al 3 jaar. En dan gaat het niet over al die fouten die hij in zijn privéleven heeft gemaakt, moet hij helemaal zelf weten, maar om zijn spel als voetballer. Dus dat gaat niet op.
Je hele argument dat Kluivert-fans geen kritiek kunnen verdragen is nergens op gebaseerd jonge. Ik denk juist dat Van Nistelrooy geen kritiek kunnen verdragen. Dat kan ik onderbouwen omdat het hele Nederlandse kuddevolk fan van Nistelrooy is en het is juist kuddevolk die niet tegen kritiek kan, bang is voor een afwijkende mening en daarvoor op te staan en dat zijn de mensen die niet tegen kritiek kunnen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is waar.
Er zullen inderdaad Kluivertfans zijn die kritiek kunnen verdragen. En vice versa.
Beetje triest aangezien hij 3 jaar geleden prima speelde.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bekritiseer Kluivert al 3 jaar. En dan gaat het niet over al die fouten die hij in zijn privéleven heeft gemaakt, moet hij helemaal zelf weten, maar om zijn spel als voetballer. Dus dat gaat niet op.
Het valt me wel op dat kluivertfans geen greintje kritiek kunnen verdragen. Alles is mooi en super, dát vind ik nou niet overtuigend.
Goed, dat is Spideyman. Hij dacht ook dat Tevez naar psv zou komen. Echt serieus hoef je hem verder ook niet te nemen hoor. Helemaal niet als het Kluif betreft, dat is nogal een zwakke plek bij hem.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:43 schreef Gijserman het volgende:
[..]
Als Kluivert echt slecht speelt dan geef ik dat best toe, maar als Kluivert GOED speelt dan geef jij dat niet toe, dan wacht je het moment af dat ie niet zo goed speelt en dan begin je weer met je kritiek. Bovendien vind ik dat je vaak onterechte kritiek geeft en zwaar overdreven. Als bij Kluivert 1 keer de bal van zijn voet springt dan is het bij jou al 3-10 keer.
Het was een gokje dat je zo'n Ruud-lovertje was. Het doet er verder niet toe; maar het zegt wel wat. Maar goed puur over Kluivert. Jij hebt dus net als mij de hele wedstrijd live gezien? Nou; dan heb je toch echt niet zitten opletten. Kluivert speelde slecht op het moment dat hij niet in balbezit was; maar in balbezit speelde Kluivert prima. Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik kan me niet ÉÉN foute pass bedenken. In een kopduel met Terry kopte hij wel één keer de bal in de voeten van Chelsea en dat was zijn enige foute 'pass'. Voor de rest kunnen we als slecht aanmerken dat ie een paar keer het kopduel tegen Terry heeft verloren. Voor de rest deed ie alles (en er waren erg weinig ballen voor Bellamy en Kluivert) in balbezit goed. Maar hij moet nu wat meer gaan jagen; zeker in de Premiership waar het traditie is dat ze niet aan een fatsoenlijke opbouw doenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waarom wordt Van Nistelrooij er steeds bij betrokkenDoe dat in een ander topic.
"Kluivert balvast" is een dogma wat keer op keer herhaald wordt en iedereen roept elkaar na. Als je eens oplet hoe vaak het net-niet lukt met passjes van en naar Kluivert met zijn ploeggenoten dan zul je zien dat dat vrij vaak gebeurt.
Eerlijk is eerlijk, hij heeft een paar leuke acties gehad in de wedstrijden die hij tot nu toe speelde bij Newcastle. Maar tegen Chelsea zag ik weer de Kluivert die niets van zijn ploeggenoten begreep en andersom. Als een automobilist op een snelweg die zich afvraagt waar toch al die tegenliggers vandaan komen. Om die reden is hij ook uit Oranje gepleurd, en terecht.
Hij moet zich eerst maar bewijzen bij Newcastle, tot dan heeft Nederland nog wel 4 of 5 betere spitsen voor Oranje.
Dit is dus precies de reden waarom de RvN vergelijking hier op zijn plaats is. RvN moet eens zo'n hakje maken als Kluivert, dan ben jij de eerste om et schreeuwen wat voor een wereldtopper het is. Zou hij daarna weer een mindere pot spelen, dan zou je blijven refereren aan die wereldgoal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Spideyman het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij heeft een paar leuke acties gehad in de wedstrijden die hij tot nu toe speelde bij Newcastle. Maar tegen Chelsea zag ik weer de Kluivert die niets van zijn ploeggenoten begreep en andersom. Als een automobilist op een snelweg die zich afvraagt waar toch al die tegenliggers vandaan komen. Om die reden is hij ook uit Oranje gepleurd, en terecht.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en Dyer was de beste toon op het veld. Helaas dat zowel Bellamy als Kluivert zo weinig ballen hebben gekregen.... En Ameobi heeft ook precies 1 bal geraakt in zijn hele invalbeurt. En dat 1 op de 2 passes fout gaat, is niet alleen bij Newcastle, maar standaard in de premiership.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:22 schreef nikk het volgende:
Kluivert speelde afgelopen zaterdag dramatisch slecht, hij kwam niet in het stuk voor. Maar goed, Newcastle kan dan ook niet voetballen. Ik weiger ook te kijken naar de wedstrijden omdat ik me dan alleen maar erger. Zonder te overdrijven kan gesteld worden dat 1 op de 2 passes verkeerd gaat. De enige die nog met enige regelmaat een bal in de voeten van een medespeler weet te krijgen is Bowyer (of all fucking people!!!).
Dude, ik heb nooit gezegd dat Tevez naar PSV zou komen, dat was een andere PSV-aanhanger op dit forum.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed, dat is Spideyman. Hij dacht ook dat Tevez naar psv zou komen. Echt serieus hoef je hem verder ook niet te nemen hoor. Helemaal niet als het Kluif betreft, dat is nogal een zwakke plek bij hem..
Voetballen is niet alleen in balbezit zijn, je moet ook vrijlopen, gaten induiken, de combinatie opzoeken, de tegenstander storen, ballen afpakken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:05 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Hoe kun je nou dramatisch slecht voetballen als Kluivert zijnde als je niet aangespeeld wordt. Je speelt slecht als je ballen verspeeld en domme dingen doet
Het is een kwaliteit, vraag is: Is het rendabel?quote:Dyer defends team-mate Kluivert
England defender Kieron Dyer has leapt to the defence of his Newcastle team-mate Patrick Kluivert after doubts were raised over the Dutchman's attitude during Saturday's 4-0 defeat at Chelsea.
"Patrick's football brain is so advanced," explained the England midfielder. "He does some things which we, his colleagues, just can't read. "Sometimes it looks like he's played a bad pass or seen something that isn't there but the reality is that he's just so far advanced as a footballer.
Bron: dutch football
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |