quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:43 schreef George-Butters het volgende:
Op welke punten zou Wilders volgens jou dan precies in moeten binden om het CDA over te halen.?quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:55 schreef Sidekick het volgende:
Maar sleutelpartij zal het CDA zijn, die Wilders wel nodig zal hebben voor een eventuele coalitie. Wilders zal heel wat moeten inbinden wil hij het CDA overhalen...
Ik denk dat CDA en VVD hun buik wel vol hebben van het regeren met partijtjes die opeens vanuit het niets op komen zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:55 schreef Sidekick het volgende:
VVD is zeker niet onmogelijk. Je ziet dat ze na de afstraffing van 2002 ook weer plaatsnamen in het kabinet, en ondanks de splitsing tussen Wilders en de VVD zitten ze inhoudelijk niet echt ver uit elkaar, en is samenwerking goed mogelijk. Het CDA is een mogelijkheid, maar dat gaat echt conflicten opleveren. En als het CDA kan, dan kan de SGP ook nog eventueel.
PvdA en D66 zijn uitgesloten, zoals Wilders zelf heeft gezegd. GL en SP zijn nog onwaarschijnlijker. De LPF is dood en uitgekotst.
Maar sleutelpartij zal het CDA zijn, die Wilders wel nodig zal hebben voor een eventuele coalitie. Wilders zal heel wat moeten inbinden wil hij het CDA overhalen...
Bijzonder onderwijs bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:02 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Op welke punten zou Wilders volgens jou dan precies in moeten binden om het CDA over te halen.?
Ach, zolang ze makkelijk een andere partij kunnen gebruiken om een meerderheid te halen, zullen ze het niet nalaten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat CDA en VVD hun buik wel vol hebben van het regeren met partijtjes die opeens vanuit het niets op komen zetten.
Natuurlijk, maar ik spitste mijn post op regeringsdeelname, wat in dit topic centraal staat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:10 schreef k_man het volgende:
Als Wilders een zeteltje of vijf haalt ligt het niet voor de hand om mee te gaan regeren.
Lijkt me voor hem ook niet de weg; hij zal zich juist willen profileren, niet het D'66 van de volgende peridoe worden.
Eh, volgens mij is dat nu juist waar Wilders mee bezig is hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs bijvoorbeeld.
Wilders zal moeten zorgen dat hij alleen de islam aanvalt ipv alle geloven om het CDA niet voor het hoofd te stoten. Alleen concreet qua regelgeving zal dat zeer moeilijk gaan worden.
Tjee. Heb je ook een poster van hem boven je bed hangen of zo?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:19 schreef JohnDope het volgende:
Op hoeveel zetels staan we nu eigenlijk? 28?
Het maakt me niet uit met wie CluppieWilders moet gaan regeren, als hij maar gaat regeren.
Trouwens Wilders doet het op TeeVee vet goed, hadden jullie gister netwerk gezien? Ijzersterk deed hij dat. Vandaar dat ik denk dat hij nu op 28 zetels staat.
Ik heb geen poster boven me bed, maar ik voel me pas voor de 2de keer in me leven betrokken worden bij de politiek. Er is weer iemand in de politiek die luistert naar de burger.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee. Heb je ook een poster van hem boven je bed hangen of zo?
Achtentwintig zetels lijkt me rijkelijk overdreven. Al is het afwachten wat ie voor lijst weet op te stellen.
Gozer laten we hopen dat er in 2007 nog politiek bestaat in nederland en niet dat we in een burgeroorlog verkeren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
in 2007 is iedereen wel een beetje moe van het gebash tegen Moslims.
dan heeft iedereen wel zoiets van....nou weten we het wel
Naar mij luisterd hij anders niet echt....quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:32 schreef JohnDope het volgende:
Er is weer iemand in de politiek die luistert naar de burger.
Gozer?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef JohnDope het volgende:
Gozer laten we hopen dat er in 2007 nog politiek bestaat in nederland en niet dat we in een burgeroorlog verkeren.
Naar de burger luisteren ? Volgens mij heeft hij gewoon standpunten die de kortzichtige burger ook wel liggen. Ben je niet benieuwd naar z'n visie op de economie, onderwijs en gezondheidszorg ? Wilders is een economisch liberaal, en zijn standpunten op dat vlak zal hem veel stemmen kosten. Vandaar dat ie zijn klep er ook over houdt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is weer iemand in de politiek die luistert naar de burger.
Helemaal niet, wat Fortuyn en wilders roepen, dat riep ik jaren geleden al, maar toen luisterde niemand naar me :-(quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Gozer?
Je laat je lekker meevoeren op de hype.
Laat wilders nou maar eerst eens die extremisten aanpakken en uitzetten en het land weer een beetje leefbaar maken en dan moet hij weer zich met de dagelijksetaken gaan bezig houden. En als hij daar een zooitje van maakt dan stemmen we hem weer weg, maar dan heeft hij wel eerst goed werk geleverd mbt tot de extremisten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:37 schreef Gallo het volgende:
[..]
Naar de burger luisteren ? Volgens mij heeft hij gewoon standpunten die de kortzichtige burger ook wel liggen. Ben je niet benieuwd naar z'n visie op de economie, onderwijs en gezondheidszorg ? Wilders is een economisch liberaal, en zijn standpunten op dat vlak zal hem veel stemmen kosten. Vandaar dat ie zijn klep er ook over houdt.
Wat heb je te melden dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef Shaman het volgende:
[..]
Naar mij luisterd hij anders niet echt....
Of juist niet ....quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:33 schreef pberends het volgende:
De VVD zou ook raar zijn omdat hij zich daar juist van afgesplitst heeft.
Ik denk dat die dagelijkse bezigheden iets belangrijker zijn dan het gehypte moslimextremisten verhaal.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat wilders nou maar eerst eens die extremisten aanpakken en uitzetten en het land weer een beetje leefbaar maken en dan moet hij weer zich met de dagelijksetaken gaan bezig houden.
Dat zal nog veel meer onvrede meebrengen binnen dit land, dus dat is geen goede oplossingquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nu denk ik wel, dat als hij nu een kudde zetels heeft, dat geen enkele partij met hem een coalitie wil vormen, kansloze missie
Nee, zeker niet, dat hebben we jarenlang gedacht en we hebben gezien dat het helemaal fout is gegaan. Bolkestijn waarschuwde hier al jaren geleden voor en toen luisterde niemand naar hem. Nu moet er gewoon ingegrepen worden voordat er straks echt een burgeroorlog uitbreekt en de onschuldige daar ook moeten onderlijden en dat wil jij niet, dat wil ik niet, dat willen we allemaal niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:41 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik denk dat die dagelijkse bezigheden iets belangrijker zijn dan het gehypte moslimextremisten verhaal.
idd, heel nl tegen extreem rechtsquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer laten we hopen dat er in 2007 nog politiek bestaat in nederland en niet dat we in een burgeroorlog verkeren.
Waarom zou een andere partij of regering moslimextremisten niet kunnen aanpakken ? Is Wilders de messias of zo ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal nog veel meer onvrede meebrengen binnen dit land, dus dat is geen goede oplossing
Genoeg, maar laat ik het er voorlopig op houden dat zijn standpunten niet mijn standpunten zijn. Als je er meer over wilt lezen, ik post hier al een tijdje, voel je vrij om wat terug te lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat heb je te melden dan?
Je moet dat niet meteen extreem-rechts noemen, want we staan dan echt niet alleen met de blanken hoor, de chinezen, hindoestanen en de hele mikmak staan ook aan onze kant.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
idd, heel nl tegen extreem rechts![]()
Maar natuurlijk, een paar extremisten zijn het waard om het complete land in de soep te laten lopen omdat we anders een burgeroorlog krijgen. Nou, proost he. Is het niet een beetje vroeg om al aan de drank te zitten ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, dat hebben we jarenlang gedacht en we hebben gezien dat het helemaal fout is gegaan.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:44 schreef Gallo het volgende:
[..]
Nou, proost he. Is het niet een beetje vroeg om al aan de drank te zitten ?
Het mooie is, het speelt niet alleen in nederland, in heel europa rommelt het tussen de fanatieke-islaam en de europeanen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef Elvislives het volgende:
stel je voor........eerst jan peter en dan wilders als minister-president
wat een prachtig verhaal zou dat zijn in europa, "Holland goes from Harry Potter to Polar bear"
nederland, de haarsetter in Europa
nee, de moslims zullen ons helpen om alle neo nazis het land uit te schoppenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet dat niet meteen extreem-rechts noemen, want we staan dan echt niet alleen met de blanken hoor, de chinezen, hindoestanen en de hele mikmak staan ook aan onze kant.
Het is puur tegen de fanatieke is-lam(synoniem: is-bezopen), dus ook tegen blanke-islamieten.
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:33 schreef pberends het volgende:
Met wie kan Wilders, als hij met zijn partij 15 tot 35 zetels haalt
hoe zijn hun kapsels?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het mooie is, het speelt niet alleen in nederland, in heel europa rommelt het tussen de fanatieke-islaam en de europeanen.
yup, zelfs 2 divisies?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doen ze niet, Hitler werkte vroeger samen met de moslims.
Wat dacht je van PvdA/GL/SP? Ook niet geheel uitgesloten volgens de peilingen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:51 schreef dVTB het volgende:
Wilders kan geen coalitie vormen omdat -ie niet in die positie komt. Het ziet er niet naar uit dat Wilders de grootste partij zal worden bij de volgende verkiezingen, dus het initiatief ligt niet bij hem. Er is grote kans op een PvdA/CDA kabinet, of hoe bizar dat ook moge klinken: Paars 3. Of Wilders nu 10 of 30 zetels haalt, hij wordt veroordeeld tot de oppositie. Zelfs een breed meerderheidskabinet van PvdA/CDA/VVD acht ik waarschijnlijker dan een coalitie met Wilders erin.
*PROEST*quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:02 schreef sizzler het volgende:
De VVD .... een sociaal gezicht .....
Het onafhankelijke Kamerlid Geert Wilders - hij stapte onlangs uit de VVD-fractie - wil dat er per onmiddellijk een immigratiestop wordt ingevoerd voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen verhuizen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet dat niet meteen extreem-rechts noemen, want we staan dan echt niet alleen met de blanken hoor, de chinezen, hindoestanen en de hele mikmak staan ook aan onze kant.
Het is puur tegen de fanatieke is-lam(synoniem: is-bezopen), dus ook tegen blanke-islamieten.
Wilders/VVD/D'66...quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:52 schreef Hymn het volgende:
De enigste partij waar ik wilders evt mee zie regeren is de VVD, aangezien zij er alles voor over hebben om weer te mogen regeren
Niet geheel uitgesloten, maar wel onwaarschijnlijk (geen of een krappe meerderheid). Misschien met nóg een partij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat dacht je van PvdA/GL/SP? Ook niet geheel uitgesloten volgens de peilingen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:02 schreef sizzler het volgende:
De VVD lijkt me nieteens zo gek: die kan dan een sociaal gezicht zijn in een rechts Kabinet. De D66-ers van Balkenende II zeg maar.
D'66 wil altijd wel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet geheel uitgesloten, maar wel onwaarschijnlijk (geen of een krappe meerderheid). Misschien met nóg een partij.
Lijkt me niet dat D66 met de SP gaat regeren, die zijn zowat tegenpolen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:56 schreef k_man het volgende:
[..]
D'66 wil altijd wel.
Is vast geen meerderheid.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wilders met de AEL
d66 lijkt me sterk, als de leden zelf al vragen stellen bij wat ze nu in het kabinet doen zullen ze dat bij wilders helemaal doen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Wilders/VVD/D'66...
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef Elvislives het volgende:
PvdD.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:56 schreef k_man het volgende:
[..]
D'66 wil altijd wel.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
misschien met pberends '07
Is de SP niet ook voor een gekozen burgemeester?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat D66 met de SP gaat regeren, die zijn zowat tegenpolen.
Och, het CDA ook wel hoor...quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:56 schreef k_man het volgende:
[..]
D'66 wil altijd wel.
C.Duhh.A.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zit naar politiekebarometer.nl te kijken ... Waar komen die Christenunie stemmen opeens vandaan ...
Ik zat eerder aan Mozart te denken. Maar Wilders heeft wel charisma met dat hoofd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef Elvislives het volgende:
stel je voor........eerst jan peter en dan wilders als minister-president
wat een prachtig verhaal zou dat zijn in europa, "Holland goes from Harry Potter to Polar bear"
Als D66 dan 31 zetels zou hebben.... Maar dat lijkt me niet realistisch.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Wilders/VVD/D'66...
Zolang Wilders geen 40 zetels haalt zul je toch de PvdA moeten hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als D66 dan 31 zetels zou hebben.... Maar dat lijkt me niet realistisch.
VVD heeft er nu 21, Wilders 24, je moet er meer dan 75 hebben, dus komen ze nog 31 te kort. Zelfs met het CDA erbij (staan nu op 25 zetels in de peiling) zouden ze daarmee geen meerderheid vormen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Met de Vries.
Krijgen we een soort van Herman Renz coalitie!
Mat Herben heeft dan vast nog wel interesse!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
ff zoeken met google naar een bedrijf met aandelen die als core-business "rode neusjes maakt".
Mat en het dooie paard LPF nou nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Mat Herben heeft dan vast nog wel interesse!
Ha! Ech welquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, D'66 is toch een beetje de hoer van de politiek. Geef ze een paar vage toezeggingen en ze doen wel weer mee.
Das mijn zin.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Zolang Wilders geen 40 zetels haalt is het raadzaam om in de oppositie te gaan.
Dat vond ik nou weer net 1 van de weinig goede acties van D66, die openlijke aanval op Donner.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ha! Ech wel![]()
Ik ga dus nooooooooiiiit meer op die partij stemmen. Wat een spijt heb ik daarover.
(offtopic: maar dat komt ook omdat ze nu zo achterlijk doen over het godslasteringartikel, hoezo olie op het vuur gooien)
Sweet dreams.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Ach zolang Wilders er voor kan zorgen dat er geen linkse partijen in de regering komen dan vind ik alles best![]()
De versplintering op rechts dankzij Wilders is eerder in het voordeel van linkse partijen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Ach zolang Wilders er voor kan zorgen dat er geen linkse partijen in de regering komen dan vind ik alles best![]()
Helaas denken veel mensen hetzelfde jij. Ik vind dat jammer, want we willen toch juist ook de normen en waarden terug naar het nivo van vroegah? Daar hoort minder schelden en kwetsen bij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:37 schreef JohnDope het volgende:
Dat vond ik nou weer net 1 van de weinig goede acties van D66, die openlijke aanval op Donner.
Dat laatste betwijfel ik.........quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:57 schreef Sidekick het volgende:
De versplintering op rechts dankzij Wilders is eerder in het voordeel van linkse partijen.
Mooie woordspeling.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:27 schreef Drugshond het volgende:
Dat laatste betwijfel ik.........
Bij een nieuwe aanslag in Nederland of een grote in de wereld kan dit politiek wel eens de doodsteek betekenen voor Links.
'onzin' denk je... ik niet.....quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie woordspeling.
Desalniettemin onzin.![]()
En de linkse partijen staan nog steeds op winst.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:45 schreef Drugshond het volgende:
Bij de moord op Theo van Gogh kwam de maatschappij al tot beroering.
De dialoog aangaan.quote:Wat denk je wat het politieke antwoord van 'links' zal zijn als er morgen een aanslag komt op Amsterdam CS.
In mijn geval is daar een aardverschuiving voor nodig, hoewel ik mezelf niet als 'fundamentalistisch links' beschouw.quote:De maatschappelijke verhoudingen gevoed door de media zijn nu toch aardig op scherp gezet. Het kost nu niet zoveel kracht om van 'links naar rechts te swappen' - of 'omgekeerd'.
Als dat de enige link is...op sociaal vlak zijn het tegenpolen, ook qua internationale politiek (Europa bv).quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is de SP niet ook voor een gekozen burgemeester?
Naar huidige, Westerse maatstaven.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:16 schreef Bagheera het volgende:
maar wel als ze Mohammed een pedofiel noemt. Daar ligt duidelijk de grens.
Is dit blijvende winst ?!?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
En de linkse partijen staan nog steeds op winst.
Zeer zeker waar... een bijprodukt (=overshoot) op onze tollerante samenleving.quote:k denk dat alle partijen zijn wakker geschud. Ook rechtse en middenpartijen hadden de kop min of meer in het zand gestoken "als het gaat om" terrorisme.
De politieke voedingsbodem van onze samenleving is momenteel de afkeer van het huidige kabinet, zowel ter linker- als ter rechterzijde. .quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Drugshond het volgende:
En links staat nog op winst.... (nog wel. De voedingsbodem van onze samenleving is allang geen 'links groene potgrond meer'. . . maar iets heel anders.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:42 schreef popolon het volgende:
Momentopnames.
Wees blij dat er geen verkiezingen zijn nu, zou die rare vlaskop er met een paar zetels vandoor gaan.
Een ragebol met een mening, het moet niet gekker worden.
Het huidige kabinet als 'kop-van-jut'.....quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
De politieke voedingsbodem van onze samenleving is momenteel de afkeer van het huidige kabinet, zowel ter linker- als ter rechterzijde. .
Het is dan wel een feit, maar daar hoef je toch niet keer op keer op te hammeren. Het is zo weinig constructief. Bovendien is het uitermate kwetsend en dient het totaal geen doel. Mohammed is dood en kan zijn leven niet meer beteren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Gia het volgende:
Naar huidige, Westerse maatstaven.
Dat is toch gewoon een feit. Als je hier en nu een meisje van 9 neukt ben je een pedofiel.
Dus Mohammed is naar huidige, Westerse maatstaven een pedofiel.
Heeft niks met uitschelden te maken, is gewoon een feit.
NEE zeg, hallooo.quote:En dan nog? Is dat zo erg dat iemand daar de doodstraf voor verdiend?
Volgens mij is hij tegen landbouwsubsidies, net als de meeste andere subsidies.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Voordat ik hierover een uitspraak zou willen doen zou ik wel eens willen weten hoe Wilders over andere dingen dan alleen de Islam denkt....
Hoe staat hij bijvoorbeeld op het gebied van landbouw ? Koeien geen hoofddoekjes ?
De kans is vrij groot dat hij geen voorstander is van landbouwsubsidie, hoewel je in de conservatieve richting wel kan argumenteren voor landbouwsubsidies, omdat je agricultuur moet hebben voor je eigen onafhankelijkheid oid...quote:Bij het bedrag van 22 miljard Euro zijn bepaalde subsidies, zoals het Gemeenschappelijk Europees Landbouwbeleid - waar Nederland zo'n 1 miljard Euro aan meebetaald - nog niet eens meegerekend.
Geen idee, ik denk dat hij voor een groot genoeg leger is om Nederland te verdedigen en tegelijk mee helpen in te grijpen in internationale conflicten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Defensie ?
Ik meen me te herinneren dat hij voor een kleine sociale zekerheid is en een verhoging van de AOW.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sociale Zekerheid ?
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Woningbouw ?
Lees een en ander op de pagina van de Edmund Burke stichting zou ik zeggen, waarschijnlijk kan je daar wel een en ander vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ga zo maar door....
Aangeklaagd misschien wel, veroordeeld niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef Bagheera het volgende:
Maar misschien wel dat ze aangeklaagd worden op grond van dat godslasteringartikel.
Ik vind de timing gewoon niet handig van D66, maar ook van Donner niet.
Omdat moslims opvolgen wat mohammed voorgekauwd heeft, kun je niet anders dan die man erbij halen als je het hebt over vrouwenrechten. Men vindt mohammed al geweldig omdat die heeft ingevoerd dat je vrouwen niet zonder reden mag slaan en de verwondingen niet zichtbaar mogen zijn. Nou geweldig hoor, applaus, maar niet heus.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Het is dan wel een feit, maar daar hoef je toch niet keer op keer op te hammeren. Het is zo weinig constructief. Bovendien is het uitermate kwetsend en dient het totaal geen doel. Mohammed is dood en kan zijn leven niet meer beteren.
Vrouwenrechten kunnen wel verbeterd worden, dus daarover praten vind ik wel heel goed. Als men het ook over Mohammed gaat hebben denk ik juist dat vrouwenemancipatie onder moslima's langer gaat duren, omdat ze zich helemaal gaan afwenden van de discussie.
Sinds wanneer is mohammed een god?quote:NEE zeg, hallooo.
Maar misschien wel dat ze aangeklaagd worden op grond van dat godslasteringartikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |