Oke ik wil hier wel even my 2 cents aan toevoegen.
Als ik het goed begrijp is het punt dat nu ter discussie staat "wanneer worden smilieposts als ongewenst ervaren" ? Klopt dat?
Wat BE al duidelijk maakt is dat als we zien dat een topic ontspoort op 1 misplaatste opmerking waarop vervolgens iedereen gaat reageren (al dan niet met kotssmilies) we ingrijpen.
Het topic dwaalt dan teveel af van het oorspronkelijke onderwerp en dat is, op zijn zachts gezegd, niet zo leuk voor de TS.
Wat betreft de kotssmilies, en dan met name het gebruik in persoonlijke aanvallen, daar ben ik zelf ook niet dol op. Het betreffende moment in het topic wat Sugar noemt heb ik zelf gemist, had ik het gezien had ik het ws wel weggehaald met de opmerking "zo reageren we hier niet op elkaar" ofzoiets. Mosterd na de maaltijd? Ja helaas wel. Ik denk dat dit wel iets is waar wij alle 3 iets meer op moeten gaan letten, bij deze dus de afspraak dat we dat niet meer toestaan.
Verder heb ik hier nogal wat opmerkingen voorbij zien komen waar ik nog even op in wil gaan:
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Anitra het volgende:ik begrijp donders goed wat Sugar bedoelt en ik vind dat ze gelijk heeft. Ik heb het nu ook al een paar keer gezien dat er met een dubbele standaard gemodereerd word. Het zou idd makkelijik zijn als het lijntje duidelijk is. Want dit is psies hetzelfde als voor een paar weken geleden. En hoe vaak moet deze discussie nog gevoerd worden tot er een lichtje gaat branden?
Verklaar je nader Anitra alsjeblieft, dit topic is er oa ook om iets van te leren.
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:21 schreef moussy het volgende:Oke, dus ik mag wel aanvallend posten, maar er mag niemand op reageren. Mooi weet deze reldel dat ook weer
![]()
dus geen waarschuwingen meer voor mij dan he? Oke, afgesproken
![]()
Dit klopt natuurlijk niet
![]()
maar dat had je vast zelf ook al begrepen.
Nogmaals, zoals BE al eerder netjes zei, we overleggen altijd. Niet altijd ten tijde van een actuele situatie maar achteraf praten we altijd nog na. We zijn nu eenmaal niet altijd tegelijk online.
Wat ik wel graag nog even kwijt wil aan jullie en met name Sugar, en ik bedoel dit niet als kritiek. Als je je weer in zo'n situatie bevind waarin je vervelende gevoelens hebt bij een reactie van iemand, trek dan aan de bel. We zijn altijd via de mail te bereiken of via dit topic. We proberen zoveel mogelijk alles wat dagelijks gepost wordt te lezen maar ook wij zien weleens wat over het hoofd. Sommige sarcastische opmerkingen die wij misschien net op het randje vinden kunnen bij iemand hele nare gevoelens opwerpen die wij niet kunnen voorzien. Dan horen we het liever gelijk dan dat we er bij de volgende rel weer op gewezen worden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥