quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:47 schreef moussy het volgende:spekkie, het staat toch al in je onderdinges
In d'r onderwatte? d'r onderbroek?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:47 schreef moussy het volgende:spekkie, het staat toch al in je onderdinges
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef SadKingBilly in dit topic het volgende:
Ik zou me er ook geen flikker van aantrekken, het boeit mij namelijk ook voor geen meter.
Life sucks & then you die, get used to it!
En ja, ik ben inderdaad een egoïstische klootzak die niets om onbekenden geeft.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Jah, echt dramatisch vergeleken met de 225.000 doden van de tsunami in Azië...
Ik zou es naar een psychiater gaan als ik jou was, want even heel bot gezegd heb je ze niet allemaal meer op een rijtje.
Dat is in het kader van de frisse wind. Een opmerking moet best grof kunnen wezen, maar een reactie daarop moet dan weer niet kunnen. Logisch toch?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:12 schreef bixister het volgende:
niet schokkend misschien, maar er mag toch wel op gereageerd worden? het leek mij niet meer dan normaal dat iemand even iets tegen SKB zei over dat je alles wel kunt wegrelativeren met tsunami's, maar dat je daar weinig aan hebt als je met een ander probleem zit. dat beefcake dat dus ff deed leek mij een prima zet.
maar ik lees net dat alles wat op SKB's opmerking ingaat wegge-edit wordt? beetje vreemd. dan kun je beter zijn uitspraak ook weghalen (hoewel ik anti-editten ben over 't algemeen.)
Zo strikt bedoel ik het natuurlijk niet, maar reacties alsquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:12 schreef bixister het volgende:
niet schokkend misschien, maar er mag toch wel op gereageerd worden? het leek mij niet meer dan normaal dat iemand even iets tegen SKB zei over dat je alles wel kunt wegrelativeren met tsunami's, maar dat je daar weinig aan hebt als je met een ander probleem zit. dat beefcake dat dus ff deed leek mij een prima zet.
maar ik lees net dat alles wat op SKB's opmerking ingaat wegge-edit wordt? beetje vreemd. dan kun je beter zijn uitspraak ook weghalen (hoewel ik anti-editten ben over 't algemeen.)
Hee, nieuw beleid?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
maar reacties alsschiet ik niks mee op
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:39 schreef Sugar het volgende:
Hee, nieuw beleid?
Wat wil je dan dat er mee gedaan word?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef Sugar het volgende:
En mogen wij ook ergens zeggen dat we je persoonlijke mening dan niet delen?
Hier?
Oké, ik deel hem niet.
Wordt daarmee iets gedaan? Stel dat meer mensen die persoonlijke mening niet delen?
![]()
De ene keer mag kotsen wel en is kotsen niet editwaardig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:08 schreef jessie het volgende:
Ik vind het vrij duidelijk BE. Ik snap eigenlijk niet Sugar, wat jij bedoelt met dat niet achterliggende punt wat niet stilligt
Als zou blijken dat regelmatig meer users vinden dat er te weinig afgegaan wordt op "het gevoel van een groot aantal users" en vooral op de persoonlijke mening van een moderator, zou ik me kunnen voorstellen dat die moderator zijn persoonlijke mening dan ietwat minder zwaar zou laten wegen bij het al dan niet editten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wat wil je dan dat er mee gedaan word?
Die post alsnog ge-edit hebben?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:21 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het een gevalletje ken je user moderator is
moderators zijn ook users...quote:
NEEEEE!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef moussy het volgende:
Volgend jaar pas weer Troel, nu heb ik de titel.
Sorry, dan heb ik je idd niet goed begrepen... ik dacht dat je het over de beslissing wel of niet editten van die post had.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:27 schreef Sugar het volgende:
BE, ik begrijp je nu even niet. Ik héb het toch ook over smiley-posts?
En juist omdat je aangeeft dat het je persoonlijke mening is en ik daar al eerder een rotgevoel bij heb gehad, ga ik daarop in.
Misschien begrijpen we elkaar nu niet?
Hoi,quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:32 schreef moussy het volgende:
Maar ik draag de titel nog tot eind 2005Jammer voor je troel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |