555quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Oh nee, daar gaan we weer. Ik hoopte dat we na de afsluiting van de mediahype wel verlost zouden zijn van dit soor huilie-topics.![]()
Je hebt het blijkbaar niet gezien, het was te triest vooorden.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Oh nee, daar gaan we weer. Ik hoopte dat we na de afsluiting van de mediahype wel verlost zouden zijn van dit soor huilie-topics.![]()
Je hebt alleen dat stukje gezien, maar je hebt niet eens het hele verhaal van hem geluisterd, ligt er dus net maar aan in welk soort context dit geplaatst wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:44 schreef Petra76 het volgende:
Wie heeft 'm ook gezien op tv gisteravond, die vadsige Nederlandse man op vakantie aan een strand in Azië: "Ik kan toch niet zomaar mijn vakantie afgaan zeggen voor zo'n ramp? Tja, je leeft toch alleen voor jezelf?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ondertussen 100 meter verderop de lijken op het strand liggen. Van mij had ie zelf weggespoeld mogen worden. Bah, wat heb ik een hekel aan dit soort egoïstische mensen
![]()
Het lijkt me dat in geval van tsunami je je vakantie wel mag annuleren en later alsnog kunt doen. Of omboeken naar een ander stuk bounty-strand, ik vind het echt niet erg dat er mensen op het strand gaan liggen maar je zag gewoon achter die man de lijken liggen. Dat is asociaal, afschuwelijk, en gewoon dom om daar dan te gaan liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:09 schreef Bill_E het volgende:
Mischien heeft die man wel 4 jaar moeten sparen om eens op vakantie te kunnen Ik geef hem groot gelijk. Iedereeen vind maar dat je moet helpen. Nou er is hulp genoeg. Dus kappe met dat gezeik. En als je het zo erg vind koop dan een vliegticket en gaat zelf helpen
Ehm.. *kuch*reis/annuleringsverzekering*kuch*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:09 schreef Bill_E het volgende:
Mischien heeft die man wel 4 jaar moeten sparen om eens op vakantie te kunnen Ik geef hem groot gelijk. Iedereeen vind maar dat je moet helpen. Nou er is hulp genoeg. Dus kappe met dat gezeik. En als je het zo erg vind koop dan een vliegticket en gaat zelf helpen
Ach hou toch op, jij hebt ook helemaal niks gehoord. En je hebt al helemaal niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:16 schreef xstatic1975 het volgende:
Als je de man hoorde praten was de context wel duidelijk.. het interesseerde em gewoon niet de hond.
Jij moet niet ouwehoeren, ik heb de hele avond zitten kijken!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach hou toch op, jij hebt ook helemaal niks gehoord. En je hebt al helemaal niet goed gekeken.
Televisie zoals we gewend zijn van Niehe. Die is er niet vies van om dingen naar zijn hand te zetten.
Op de achtergrond werden nog lijken en puin geruimd, ze hadden beter de handen uit de mouw kunnen steken..... Ik snap drommels goed dat ze daar afhankelijk zijn van toeristen, maar dit vond ik wel een enorm geval van misplaatste oogkleppenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach hou toch op, jij hebt ook helemaal niks gehoord. En je hebt al helemaal niet goed gekeken.
Televisie zoals we gewend zijn van Niehe. Die is er niet vies van om dingen naar zijn hand te zetten.
Wat is dat nu voor een gare poging om Niehe de schuld hiervan te geven ? Dat je t niet met zijn manier van tv maken eens bent, oke. Maar dat neemt niet weg dat die papzak met z'n domme uitsprakan model staat voor een heel groot aantal westerlingen die er exact zo over denken. Wat ook blijkt uit meerdere reacties hier op Fok ...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:29 schreef XemmyX het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal al gestort op 555 en hoeveel?
Heb je dan ook gezien hoe zijn maat er bij zat?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Jij moet niet ouwehoeren, ik heb de hele avond zitten kijken!!!!!
Nog geen cent en dat zal niet gebeuren ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:29 schreef XemmyX het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal al gestort op 555 en hoeveel?
De man heeft wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:44 schreef Petra76 het volgende:
Wie heeft 'm ook gezien op tv gisteravond, die vadsige Nederlandse man op vakantie aan een strand in Azië: "Ik kan toch niet zomaar mijn vakantie afgaan zeggen voor zo'n ramp? Tja, je leeft toch alleen voor jezelf?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ondertussen 100 meter verderop de lijken op het strand liggen. Van mij had ie zelf weggespoeld mogen worden. Bah, wat heb ik een hekel aan dit soort egoïstische mensen
![]()
Natuurlijk heeft het impact op die mensen, maar steek dan je handen uit de mouwen, dan draag je tenminste nog iets bij.... Als iedere toerist een paar uurtjes van zijn tijd beschikbaar stelt om te helpen, dan zou het allemaal een stuk soepeler gaan....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:43 schreef dafjedaf het volgende:
Dirkh heeft wel gelijk over die maat van die gast. Volgens mij was die in shock ofzo. Misschien die man die praatte ook wel, dat ie zich uit schrik er voor af sloot.
ik ook......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:56 schreef N.icka het volgende:
Walgelijk die mentaliteit van die kerel , Je leeft toch alleen voor je eigen. ik kots op dat soort mensen
Maar je zag die man zitten en op de achtergrond zag je puin en lijken. Ga dan een stuk verderop zitten, denk ik dan. Als je niks wil doen, prima. Ik stort ook niet en iedereen moet het allemaal zelf weten. Maar er bestaat ook nog zoiets als basic respect naar je medemens, en je gaat gewoon niet met je HEMA-handdoek op exact dat stuk strand zitten waar zo kort geleden zo veel mensen zijn omgekomen. Ga dan een stuk verderop zitten, boek je reis om en ga niet daar zitten waar die mensen die alles kwijt zitten je kunnen zien. Is bovendien een stuk veiliger voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:53 schreef desiredbard het volgende:
De man heeft wel een beetje gelijk
je hebt dat geld toch al uitgegeven en als je op koh Samui zit heb je geen last van lijken
Hard maar waar
Misschien heeft die vent dat ook wel gedaan...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het impact op die mensen, maar steek dan je handen uit de mouwen, dan draag je tenminste nog iets bij.... Als iedere toerist een paar uurtjes van zijn tijd beschikbaar stelt om te helpen, dan zou het allemaal een stuk soepeler gaan....
geloof je het zelf ?????quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:04 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Misschien heeft die vent dat ook wel gedaan...
Nee, maar jij moet niet meteen zo lopen te bleren terwijl je niet eens weet wat die vent de rest van de dag heeft gedaan. Zorg eerst dat je volledig op de hoogte bent en hou anders je mond liever.quote:
De woorden van die man spraken voor zichzelf.........quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:13 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Nee, maar jij moet niet meteen zo lopen te bleren terwijl je niet eens weet wat die vent de rest van de dag heeft gedaan. Zorg eerst dat je volledig op de hoogte bent en hou anders je mond liever.
Boehoehoequote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wens die man dood.
Ik ben geen heilige.......maar zoiets op tv zeggen.....dan heb je gewoon een gebrek aan hersernen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |