555quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Oh nee, daar gaan we weer. Ik hoopte dat we na de afsluiting van de mediahype wel verlost zouden zijn van dit soor huilie-topics.![]()
Je hebt het blijkbaar niet gezien, het was te triest vooorden.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Oh nee, daar gaan we weer. Ik hoopte dat we na de afsluiting van de mediahype wel verlost zouden zijn van dit soor huilie-topics.![]()
Je hebt alleen dat stukje gezien, maar je hebt niet eens het hele verhaal van hem geluisterd, ligt er dus net maar aan in welk soort context dit geplaatst wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:44 schreef Petra76 het volgende:
Wie heeft 'm ook gezien op tv gisteravond, die vadsige Nederlandse man op vakantie aan een strand in Azië: "Ik kan toch niet zomaar mijn vakantie afgaan zeggen voor zo'n ramp? Tja, je leeft toch alleen voor jezelf?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ondertussen 100 meter verderop de lijken op het strand liggen. Van mij had ie zelf weggespoeld mogen worden. Bah, wat heb ik een hekel aan dit soort egoïstische mensen
![]()
Het lijkt me dat in geval van tsunami je je vakantie wel mag annuleren en later alsnog kunt doen. Of omboeken naar een ander stuk bounty-strand, ik vind het echt niet erg dat er mensen op het strand gaan liggen maar je zag gewoon achter die man de lijken liggen. Dat is asociaal, afschuwelijk, en gewoon dom om daar dan te gaan liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:09 schreef Bill_E het volgende:
Mischien heeft die man wel 4 jaar moeten sparen om eens op vakantie te kunnen Ik geef hem groot gelijk. Iedereeen vind maar dat je moet helpen. Nou er is hulp genoeg. Dus kappe met dat gezeik. En als je het zo erg vind koop dan een vliegticket en gaat zelf helpen
Ehm.. *kuch*reis/annuleringsverzekering*kuch*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:09 schreef Bill_E het volgende:
Mischien heeft die man wel 4 jaar moeten sparen om eens op vakantie te kunnen Ik geef hem groot gelijk. Iedereeen vind maar dat je moet helpen. Nou er is hulp genoeg. Dus kappe met dat gezeik. En als je het zo erg vind koop dan een vliegticket en gaat zelf helpen
Ach hou toch op, jij hebt ook helemaal niks gehoord. En je hebt al helemaal niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:16 schreef xstatic1975 het volgende:
Als je de man hoorde praten was de context wel duidelijk.. het interesseerde em gewoon niet de hond.
Jij moet niet ouwehoeren, ik heb de hele avond zitten kijken!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach hou toch op, jij hebt ook helemaal niks gehoord. En je hebt al helemaal niet goed gekeken.
Televisie zoals we gewend zijn van Niehe. Die is er niet vies van om dingen naar zijn hand te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |