Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd hier in OUD!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:39 schreef clauwheee het volgende:
In het algemeen BE? Want behalve mijn smiley-post heb ik er verder geen één gezien in dit geval.
Jij had graag dat blauwe kleurtje van BE willen hebben he?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:47 schreef Troel het volgende:
Jeetje BE dat wist je toen je eraan begon. Dan had je er niet aan moeten beginnen hoor
Dank je wel Luchtbel!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het probleem is aangezien het een opmerking was in mijn richting en het mij geen zak kan schelen lijkt het er in mijn ogen niet op dat er verder een probleem is. Als ik me ergens aan stoor of om moet janken dan ga ik hier zelf wel zitten miepen en m'n verhaal insturen bij de Vriendin ofzo.![]()
![]()
wat een toeval!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:50 schreef Lucille het volgende:
[quote weg]
Nopes, niet echt, sorryquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Jij had graag dat blauwe kleurtje van BE willen hebben he?!
Persoonlijke mening dus.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:50 schreef sombie het volgende:
Over het algemeen doen de mods het volgens mij erg goed in OUD. Ik vraag me nu wel af waarom Spindizzy wel op Sugar mocht kotsen maar Clauwhee niet op SadKingBilly.
Ik snap wat je bedoelt te zeggen, maar ben het niet met je eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 06:28 schreef Sugar het volgende:
BE, het gaat me er niet om of je overleg hebt. Het gaat me erom dat je persoonlijke mening doorslaggevend is en niet altijd begrepen wordt (zie post van sombie). Overduidelijk is dat natuurlijk precies het voorbeeld waardoor ik moeite heb met je manier van modereren.
Snap je mijn punt?
En zin om erop in te gaan?
Misschien heeft het te maken met context?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:56 schreef Sugar het volgende:
Oké, dan vind ik het van jullie 3-en raar dat het ene moment wel gekotst mag worden en het andere niet.
Context.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |