quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahaha mag je die hier gewono schoppne?
Henk
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:47 schreef rubbereend het volgende:
DG moet je hier niet meteen aan een modje vragen of ze van zou zo maken?
tot hoever gaat die nacht?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:37 schreef golfer het volgende:
Rustig aan, de nachtmod doet nog een laatste rondje, komt allemaal goed.
een uur of 5?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tot hoever gaat die nacht?
volgens mij mag t beidequote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
Overigens is taalkundig deze topictitel volgens mij ook niet helemaal correct.
Het is volgens mij: schop een mod zo hard je kunt.
Ge wit wa ik bedoel jungskequote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
Overigens is taalkundig deze topictitel volgens mij ook niet helemaal correct.
Het is volgens mij: schop een mod zo hard je kunt.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ge wit wa ik bedoel jungske
Dat bedoel ik,we werken tenslotte niet allemaal bij een krantquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Dat bedoel ik,we spelen tenslotte niet allemaal als een natte krant
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je wel gelijk hebt en sluit het topic wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:20 schreef Eilanden het volgende:
Hoort dat topic over Voetbalzone niet op slot te zitten? Zoals ik al eerder aangegeven heb, lijkt het me onzin om over één specifieke website een topic te hebben. Er zijn toch ook geen VI.nl, Voetbalplus, Voetbaprimeur, Eredivisievoetbal, Voetbalplace, Voetballog enz enz enz topics? Misschien dat een Centraal Voetbalwebsites topic een idee is, maar een topic voor één website vind ik onzin....
Daarvoor hebben we dus de (een beetje brak werkende) zoekknop rechtsbovenop de site staan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dus toch beter moeten zoeken over naar een topic over scheidsrechters.![]()
47 posts...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahaha mag je die hier gewono schoppne?
Henk
Omdat niemand hem moetquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zijn alle Boudewijn Zenden topics dicht?![]()
Boudewijn Zenden
Het grote Boudewijn Zenden topic.
Maak maar even een nieuwe danquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zijn alle Boudewijn Zenden topics dicht?![]()
Boudewijn Zenden
Het grote Boudewijn Zenden topic.
De groeten terug, ook van Brighteyes.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef popolon het volgende:
Even de groetjes aan golfert en boes
Rechtsbovenin de pagina zit een zoek-knop. Als je die gebruikt op het steekwoord voetbalhumor kom je vanzelf terecht bij Het grote voetbal-humor topicquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef paultjuhhh het volgende:
waar is dat voetbalhumortopic dan
quote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Rechtsbovenin de pagina zit een zoek-knop. Als je die gebruikt op het steekwoord voetbalhumor kom je vanzelf terecht bij Het grote voetbal-humor topic
quote:Op maandag 22 november 2004 16:27 schreef Dos37 het volgende:
Kan een mod even bij de titel van het centrale FC twente topic deel 2 toevoegen belangrijk om te weten dat we al 2 topics hebben
K thxquote:Op maandag 22 november 2004 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gedaan.
Stond me al iets bij dat er meerdere deeltjes waren geweest. Aangepast.quote:Op maandag 22 november 2004 20:04 schreef Moody het volgende:
[Centraal] FC TWENTE ENSCHEDE, deel 5
Kan de titel veranderd worden naar:
[Centraal] FC TWENTE ENSCHEDE #5
Bedankt
Klikspaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Sloggi het volgende:
[UEFA CL] Juventus - Ajax 23/11/2004: 20:45
Streetracer loopt te kutten
Het was JOUW topic niet maar een topic van Tong80 en het is niet de bedoeling om voor users in VBL aparte naam/flame topics te openen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:14 schreef Furby het volgende:
Hey ? Waarom is m'n topic op slot ? het liep goed en die views waren sky high. Dit is toch een forum alwaar de topics voor de users zijn en niet voor het ego van de moderatorkes ?
Je moet je stompzinnige vragen maar ergens anders gaan stellen dan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:27 schreef Furby het volgende:
Het was geen naam topic maar een apart topic alwaar ik m'n vragen mocht stellen. OP lezen is ook een vak zullen we maar denken.
Hersteld.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is iets fout gegaan bij de topictitel van Amica Wronki - AZ, kan dit even aangepast worden? Alvast bedankt.
Done.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Kan een mod in de topictitel van : Het Officiële PSV Topic # 53 - De 2e ronde de ene e die er niet hoort weghalen.
Bij voorbaad dank.
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |