abonnement Unibet Coolblue
pi_27074934
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Is er ook een leuk snowboard spel voor de pc? die er grafisch redelijk goed uit ziet en een goede gameplay?
Ik heb al veel gezocht alleen kom ik veel van die domme fungames spelletjes tegen
Ik weet dat er voor de nintendo 64 altijd een leuke was, iets met: 360 degrees ofzo :S
Weten jullie nog een leuke? of een leuk ski spel ofzo
Op de Xbox/GameCube is er SSX 3, één van de leukste arcade snowboard spellen.
Voor de pc wordt het denk ik wat moeilijker. Kijk hier eens. Of misschien Boarderzone ?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27108629
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Is er ook een leuk snowboard spel voor de pc? die er grafisch redelijk goed uit ziet en een goede gameplay?
Misschien een beetje oud (gelukkig wel Direct3D op Windows), maar probeer eens: X-Games: Pro Boarder, Championship Snowboaring 2004, of Supreme Snowboarding (= ook Boarder Zone).
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:00:06 #253
73380 MuzzleFlash
Gourmandises
pi_27113921
Een paar jaar geleden speelde ik een simpel spelletje op mijn oude Windows 95 pctje. De bedoeling was dat je met riddertjes allemaal landjes moest inpikken. Het speelveld was opgedeelt in hexagons, 6 hoekige vakjes dus. Wanneer elk 6 hoekje van jouw is, heb je alles veroverd en heb je gewonen.

Aan het begin van het spel hebben alle 6 hoekige vakjes een random kleur gekregen. Dat waren een stuk of 5,6 kleuren. De speler speelde altijd met de groene kleur. Op elk 6 hoek vakje stond of een andere riddertje van één van de computer gestuurde tegen parijen, of er stond een palmboom, een hutje, of niks. Om nou een 6 hoekje te veroveren, moest je 1 van je eigen riddertjes aan klikken en slepen naar vakje van een tegenpartij, een andere kleur vakje dus. Als er op dat vakje precies zo'n zelfde ridder stond, kon je dat vakje niet innemen. Hier komt het leuke, als je één van je eigen riddertje oppakt en neerzet op een andere riddertje dat van jouw is, dan werden ze "samen gesmolten" tot een sterkere ridder, ze krijgen dan bijvoorbeeld een lans in de armen om aan te geven dat deze unit zeg maar, sterker is. Als je nu dit nieuwe riddertje oppakt en sleept naar een vak van de vijand waarom een gewone ridder staat, dan heb je het vakje ingenomen en krijgt het jouw kleur. Zo moet je strategisch te werk gaan en alle landjes (6 hoeken) te veroveren.

Het spel is turned based, dus wanneer je al je moves hebt gedaan, is het de beurt aan de andere 5 of 5 computer gestuurde ridder legers. De kans dat je daarbij landjes verliest bestaat, maar je kan heel makkelijk winnen. Als je de juiste beslissingen maakt, krijg je om de zoveel beurten, of elke beurt versterkingen. Dit zijn gratis riddertje die zelf op één van ke eigen vakjes mag zetten totdat je alle versterkingen op het speelveld zijn geplaats.

Nog 2 belangrijke dingen:

Er staat mij iets van bij dat dit spel iets als "Clay Castle" heet. Ik heb op google gezocht maar kon niks vinden. Maar ik weet toch bijna zeker dat dit spelletje Clay Castle heette. Iets met Clay ofzo...

Verder heb ik in Paint ff een schets getekend van hoe het speelveld er ongeveer uitzag. Ik heb alleen niet de riddertjes getekend, lol. Hier issie:



Zo ziet het speelveld er onngeveer uit in het begin van een ronde, dus random gekleurde vakjes met random riddertjes en palmbomen en hutjes etc.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit spel nou precies heet en waar ik het kan krijgen.
Alizée, Muziek, Half-Life Level Design, vb.NET
pi_27114217
Slay

[ Bericht 89% gewijzigd door Mr_Belvedere op 18-05-2005 16:08:38 (hele rare copy paste , mijn excuses) ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:19:33 #255
73380 MuzzleFlash
Gourmandises
pi_27117997
HOLY SHIT!

DAT IS EM!

Thanks!

Slay en Clay, waar ik haal ik in godsnaam Clay vandaan. Aw well.
Alizée, Muziek, Half-Life Level Design, vb.NET
pi_27119535
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef MuzzleFlash het volgende:
HOLY SHIT!

DAT IS EM!

Thanks!

Slay en Clay, waar ik haal ik in godsnaam Clay vandaan. Aw well.
Nog mijn excuses voor die hele rare zin in mijn eerste reactie. Er ging een copy/paste actie faliekant fout

Slay kun je gratis downloaden op : http://www.windowsgames.co.uk/slay.html
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:57:29 #257
59674 Koekwaus
Cartoons!
pi_27195890
Ik ben op zoek naar een redelijk oud spel. Het is een soort top-down space sim waarin je behalve (ala Asteroids) vijanden neer moest knallen ook allerlei resource- en science missions moest doen. En er zat ook een teleporter in.
Be Vigilant. ~Linc.
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 16:14:44 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_27246688
Ik ben niet op zoek naar een specifiek spel: wel naar titels van leuke multiplayer NES spellen. Ik heb al een beetje gegoogled, maar echt een lijst met titels kan ik niet zo snel vinden. Het maakt niet zo veel uit wat voor soort spel, alleen strategie ben ik niet zo dol op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_27248593
Bestaat er een spel waarbij je grote gevaartes kunt besturen zoals hijskranen, bulldozers, graafmachines, etc. ? Als het er is zou ik graag de naam van het spel willen weten, vast bedankt!
  maandag 23 mei 2005 @ 20:42:19 #260
91947 joruku
brain for eat, not for think
pi_27287356
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een specifiek spel: wel naar titels van leuke multiplayer NES spellen. Ik heb al een beetje gegoogled, maar echt een lijst met titels kan ik niet zo snel vinden. Het maakt niet zo veel uit wat voor soort spel, alleen strategie ben ik niet zo dol op.
ik speelde veel van die side scrolling fighting spellen zoals double dragon. er waren ook wel een paar puzzelgames als bubble bobble, die was wel gaaf.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:34:17 #261
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_27291529
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef Maurice1988 het volgende:
Bestaat er een spel waarbij je grote gevaartes kunt besturen zoals hijskranen, bulldozers, graafmachines, etc. ? Als het er is zou ik graag de naam van het spel willen weten, vast bedankt!
Battle Construction Vehicles op de PS2
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_27329157
Ik zoek een racegame, dat ik ongeveer 10 jaar geleden op de PC bij een vriend heb gespeelt.
Het was een racegame dat over LAN kon, en je kon erg veel dingen oppakken om je tegenstander op te blazen enzo
Dus: bommen; raketten; mijnen etc etc.
Maar ik heb echt geen idee hoe dit spel heet..
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:04:28 #263
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_27336856
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bot13 het volgende:
Ik zoek een racegame, dat ik ongeveer 10 jaar geleden op de PC bij een vriend heb gespeelt.
Het was een racegame dat over LAN kon, en je kon erg veel dingen oppakken om je tegenstander op te blazen enzo
Dus: bommen; raketten; mijnen etc etc.
Maar ik heb echt geen idee hoe dit spel heet..
Carmageddon... Quarantine?
pi_27339869
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Carmageddon... Quarantine?
Als ik afga op de screenshots van carmageddon moet ik zeggen dat het daar wel wat van weg heeft.
Nog wat info: Je kunt niet vanuit de auto kijken (niet dat ik weet iig), en ik geloof dat de auto's ook geen gewone auto's waren. Echt rare rally/legotechnic achtige dingen.

écht moeilijk om te beschrijven Ik was 6 of 7 ofzo
pi_27368230
Ik zoek een MSX spel dat ik zo'n 15 jaar geleden bij een klasgenootje speelde. Het was een shmup (shooter), naar alle waarschijnlijkheid verticaal geörienteerd. Enige dat ik me nog kan herinneren dat 2 alien / elfjes achtige beesten aan het begin van het spel uit een ruimteschip werden 'gelanceerd'. Je speelde dus niet met een 'spaceship' / vliegtuig maar met die aliens / elfjes.

Ik weet dat het een speld in de hooiberg is gezien de vele shmups op de MSX, maar je weet maar nooit.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:02:28 #266
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_27409897
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Als ik afga op de screenshots van carmageddon moet ik zeggen dat het daar wel wat van weg heeft.
Nog wat info: Je kunt niet vanuit de auto kijken (niet dat ik weet iig), en ik geloof dat de auto's ook geen gewone auto's waren. Echt rare rally/legotechnic achtige dingen.

écht moeilijk om te beschrijven Ik was 6 of 7 ofzo
Was het niet een Lego Racer variant dan?
pi_27410568
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Carmageddon... Quarantine?
DeathTrack misschien... alhoewel je voorafgaand aan de race raketten en zo moest kopen.
pi_27411550
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

DeathTrack misschien... alhoewel je voorafgaand aan de race raketten en zo moest kopen.
Nouzeg
Die paarse straalmotor aan de achterkant geeft me het gevoel dat ik die eerder had gezien
Screenshot:


Maar ik zie dat deze uit 2000 komt? Die maat waarbij ik dat speelde is in '98 of '99 al verhuist, en daarvoor speelde ik het al bij hem.
Dus dat is weer een wankel puntje
pi_27445586
^ Dat lijkt verrekte veel op Rollcage...
pi_27446547
quote:
Op zondag 29 mei 2005 09:17 schreef NutKees het volgende:
^ Dat lijkt verrekte veel op Rollcage...
Geweldig!!
Hij kwam in 1999 uit, dus dat kan best nog wel 's het spel geweest zijn dat ik zoek
Enorm bedankt!

Nog even een screenshotje wat 'het nodige jeugdsentiment' bij me oproept :
  maandag 30 mei 2005 @ 15:13:55 #271
83238 s0d
no fear..
pi_27483111
rollcage, pod, deathkarz.. allemaal superspellen
face your fears.. live your dreams..
pi_27532927
ik zoek een spel voor de PC waar ik de nurburgring kan rijden.
't is de bedoeling dat als ik de baan een beetje ken ik daar echt een keer ga rijden.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_27536697
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 03:51 schreef mighty_myte het volgende:
ik zoek een spel voor de PC waar ik de nurburgring kan rijden.
't is de bedoeling dat als ik de baan een beetje ken ik daar echt een keer ga rijden.
Ik weet niet of die ook op de PC uitgekomen is, maar volgens mij kun je bij Project Gotham de originele Nurburgring unlocken.

PS> ik ben er 2 jaar geleden nog geweest, maar volgens mij kun je niet meer het authentieke circuit helemaal als ronde rijden (en iig niet racen, want je komt van 2 kanten verkeer tegen...)
pi_27556875
ik ben op zoek naar een nieuw spel. het is een race spel, een soort carmagedon. je moet of als eerste over de finish komen of zorgen dat jij de enigste bent die nog kan rijden. het is nog maar net uit en ik dacht dat het van ea games was maar op de site kan ik hem niet vinden
pi_27642566
Packman.

en niet zomaar een Packman, dé packman. Ik zoek een spel dat waarschijnlijk zo'm 10 tot 5 jaar geleden werd gespeeld. Het spel had 100 verschillende levels, was in kleur en was opzich best uitgebreid voor een packman. Ik kan me herrineren dat er verschillende soorten vijanden waren, waarvan de spookjes de agressiefste waren, er waren dus ook dommere soorten. het spel onthield bij welk level je gebleven was.
Ik wil het gewoon nog eens een keertje spelen (hoeweli k er waarschijnlijk binnen een dag op uitgekeken ben ).
weet iemand waar ik het over heb? bedankt!

[ Bericht 16% gewijzigd door Tweater op 05-06-2005 16:53:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')