Een van de oude Laura Bow spellen misschien? Al ben ik niet zeker of die ook op cd-rom zijn uitgebracht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:03 schreef Xanna-X het volgende:
Ik heb in 1997 ergens een spel geleend van m'n toenmalige buurjongen, ik vond het helemaal geweldig ook al snapte ik er geen fuck van (Engels). Na een tijdje was die CD-Rom dus pleite en heb er nooit meer naar gevraagd.
Volgens mij is dit 'm niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn eerste gedachte is Phantasmagoria of misschien deel 2. Als dat het niet is, probeer dan toch nog wat meer te vertellen. Was het spel grappig, serieus, eng? Een point'n'click adventure of moest je ook vechten? Hoe waren de graphics (cartoon, 'echte acteurs' of geanimeerd)? etc. Alle kleine beetjes kunnen helpen.
Lijkt er niet echt opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Een van de oude Laura Bow spellen misschien? Al ben ik niet zeker of die ook op cd-rom zijn uitgebracht.
Hoe zag het eruit, was het in 3D of waren het getekende sprites? Leek het op een ander vechtspel?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Niwa het volgende:
Het is een vechtspel, dat je volgens mij met een joypad moést spelen. Wat ik me kan herrinneren is een lvl waar je op een heel hoog gebouw stond, en dat je daar dus moest vechten. Misschien kunnen jullie me helpen.
Bedankt
Weet je dat zeker? Stunts is al 15 jaar oud. Ik moet ook zeggen dat ik zo geen 2D race spellen meer kan bedenken die niet minstens 10 jaar oud zijn (sowieso geen met bloemetjes, maar toch).quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:11 schreef ForumGek het volgende:
Ik moet weten hoe dit heet en wil het weer spelen, ik speelde het pakweg 5 jaar geleden, tegelijk met stunts ( ).
Ik weet wel welke jij bedoelt, dat is toch een soort BMX, ik denk dat je dan moet gaan zoeken naar summer games ( iets van olympics ongeveer) daar was het een stuk van als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef ForumGek het volgende:
Hmm..dan geen 15 jaar geleden ( ik ben 18). Dus dat kan niet, maar volgens mij heb ik in hem daarnet al gevonden via via via. Dus ik edit zo ff...
/edit:
[afbeelding]
www.elastomania.com
Daar lijkt ie op, engine () is hetzelfde maar het spel was kaler, help me !
![]()
Je bedoeld denk ik de MS-DOS voorganger van Elasto Mania, die heette Action Supercrossquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef ForumGek het volgende:
www.elastomania.com
Daar lijkt ie op, engine () is hetzelfde maar het spel was kaler, help me !
![]()
Het was 3d, maar ik was jong, dus ik vond alle vechtspellen op elkaar lijken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit, was het in 3D of waren het getekende sprites? Leek het op een ander vechtspel?
Zoek eens op Virtua Fighter of anders Battle Arena Toshinden, deze zijn van ong. dezelfde tijd als Panzer Dragoon en Nascar Racing dacht ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef Niwa het volgende:
Ik zoek een spel dat ik (mijn vader eigenlijk) gratis bij de pc kregen.
We kregen er ook Panzer Dragoon bij, en Nascar Racing(als iemand van jullie weet welke versie, wik ik dat ook wel weten).
Het is een vechtspel, dat je volgens mij met een joypad moést spelen. Wat ik me kan herrinneren is een lvl waar je op een heel hoog gebouw stond, en dat je daar dus moest vechten. Misschien kunnen jullie me helpen.
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |