Shit, was te laat achter dit topic, maar dan had ik ook SeaFox gezegd....quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Holy Fuck !
Dont ask how maar ik heb m gevonden
http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2247
het is seafox !
Heb je 3 en 4 al wel want die zag ik laats nog staan!quote:Op maandag 22 november 2004 09:55 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik zoek een legale kopie van Monkey Island 1 en Monkey Island 2: Revenge of LeChuck, maar ik heb geen creditkaart voor online te bestellen en dit ben ik ook niet van plan.
ja, allebei al legaal in huis liggenquote:Op maandag 22 november 2004 14:14 schreef Lighthouse het volgende:
[..]
Heb je 3 en 4 al wel want die zag ik laats nog staan!
Als we een leuke deal kunnen sluiten, wil ik hem best van de hand doen, ik speel hem toch niet meer...quote:Op maandag 22 november 2004 22:20 schreef Young_David het volgende:
Perfect Dark ... maar die is voor de N64
Is dat misschien Sid Meier's Alien Crossfire of StarCraft Battle Chest?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:21 schreef Viper_74 het volgende:
Ik zoek een strategy spel voor de pc:
Ik speelde het vroeger wel eens met een maat van me.
Je hebt in ieder geval 2 partijen (terran achtig en een soort van protoss). Het is een ruimte strategy spel. Je hebt een paar planeten binnen een stelsel en je kunt daar omheen een aantal gebouwen bouwen. Verder kun je nog defence bouwen en schepen en door een soort waygates kun je naar andere stelsels vliegen.
Die protoss partij had als lompe schepen altijd een soort frisbee achtig ding met een zoeklaser voorop.
Lijkt op homelands achtig, maar dan realtime strategy.
eventueel Imperium Galactica? (of sla ik nu de plank volledig mis?quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is dat misschien Sid Meier's Alien Crossfire of StarCraft Battle Chest?
hehe zoiets speelde ik vroeger ook op een ouwe Tandyquote:Op woensdag 17 november 2004 22:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan deel 5 niet vinden en deel 4 is gesloten dus een nieuwe dan maar ?
Ik zoek een spel op de C64. Het was een spel met duikbootjes op 1 niet meebewegend scherm ( je kon dus niet verder gaan, t speelde zich allemaal af in 1 scherm ) Je zag alles van de zijkant. Boven op de waterspiegel voeren ( vaarde ? vierde ? gevaard hebben ?) boten die je dmv bommen kon doden. Je kon bommen naar voren schieten ( torpedo's ) en bommen naar boven schieten. In level 3 lieten de boten ook dieptebommen vallen. Ook waren er natuurlijk andere zeeboten die jij dan neer moest torpedo-en
Ik zal zo ff een screentje maken ( in paint that is)
Screentje:
Klik voor screentje ( 1mb in bmp formaat )
hehe dat heb ik nog ergens op cd-rom liggen.. heb het ook nog veel gespeeldquote:Op donderdag 25 november 2004 10:02 schreef TETSU het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het oude amigaspel "Sensible Soccer" voor op de pc.
Is dit ergens te vinden, of wordt dit tegenwoordig als freeware weggeven?
Tetsu
Is dat een spel wat je van de zijkant ziet? Met een blauw vliegtuigje met witte witte onderkant?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:21 schreef type_29 het volgende:
ik zoek een spel met een vliegtuig dat alle kanten kan uitvliegen
dit heeft toch geen nut man om dit hier neer te zetten
duh...
Zou kunnen, ik dacht dat ik het gevonden had, namelijk 'vanguard 2'.quote:Op maandag 29 november 2004 09:37 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Is dat een spel wat je van de zijkant ziet? Met een blauw vliegtuigje met witte witte onderkant?
Boven zee (schepen bmbarderen) en boven eilandjes (kanonnen onschadelijk maken)?
Tegen de japanners zegmaar?
Zoja, dan weet ik wat je bedoeld, maar ik kom totaal niet op de naam.
Speelde het vroeger veel op deAmiga 500
![]()
1942 en 1943 zijn ook opties... (waren ook aanwezig op C=64)quote:Op maandag 29 november 2004 10:03 schreef type_29 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik dacht dat ik het gevonden had, namelijk 'vanguard 2'.
Alleen zag het er zo verrot uit dat ik toch twijfel.
Dat van jouw zou een soort 1941 kunnen zijn, maar dan van boven.
Ik zeg toch van de zijkantquote:Op maandag 29 november 2004 10:03 schreef type_29 het volgende:
Dat van jouw zou een soort 1941 kunnen zijn, maar dan van boven.
Wings of Furyquote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zeg toch van de zijkant
Naam kom ik straks wel weer op. 1941 was het niet (42 en 43 ook niet btw)
Wof was zo tofquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Wings of Fury
trouwens daar was laatst een remake van uitgebracht
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/976161
http://forum.fok.nl/topic/626635quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Wings of Fury
trouwens daar was laatst een remake van uitgebracht
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/976161
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:39 schreef Skull-splitter het volgende:
ik zoek nog een legale copy van Aquanox en Deadly Tide
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:50 schreef stickybandit het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar het spelletje STUNTS. Beetje racen met een auto, maar het mooie was: je kon je eigen baan bouwen met loopings jumps etc. Iemand die mij hier aan kan helpen?
Ik heb dit ook gehad vroeger, was niet GATO (ook geweldig jeugdsentiment)quote:Op woensdag 17 november 2004 22:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan deel 5 niet vinden en deel 4 is gesloten dus een nieuwe dan maar ?
Ik zoek een spel op de C64. Het was een spel met duikbootjes op 1 niet meebewegend scherm ( je kon dus niet verder gaan, t speelde zich allemaal af in 1 scherm ) Je zag alles van de zijkant. Boven op de waterspiegel voeren ( vaarde ? vierde ? gevaard hebben ?) boten die je dmv bommen kon doden. Je kon bommen naar voren schieten ( torpedo's ) en bommen naar boven schieten. In level 3 lieten de boten ook dieptebommen vallen. Ook waren er natuurlijk andere zeeboten die jij dan neer moest torpedo-en
Ik zal zo ff een screentje maken ( in paint that is)
Screentje:
Klik voor screentje ( 1mb in bmp formaat )
Scorched Earth? http://www.classicgaming.com/scorch/quote:Op woensdag 8 december 2004 00:14 schreef camaro het volgende:
(veel geweld)
Nee, helaas. Deze bedoel ik niet, maar ook dit is een leuk spel welke ik vegeten was, bedankt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:41 schreef Cascade het volgende:
[..]
Scorched Earth? http://www.classicgaming.com/scorch/
Diablo 2? Counterstrike? Hoe kunnen wij nou weten welke soort spellen je leuk vind? Maar Diablo 2 is qua community zeer aan te raden...quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:31 schreef Kang-He het volgende:
Ik zoek een leuk spel dat ik online multiplayer nog kan spelen met m'n Athlon 1.2Ghz en Geforce 2 MX/MMX, en dat nog een beetje community heeft.
Ik vind dit soort vragen eerlijk gezegd nogal nutteloos, veel te algemeen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:31 schreef Kang-He het volgende:
Ik zoek een leuk spel dat ik online multiplayer nog kan spelen met m'n Athlon 1.2Ghz en Geforce 2 MX/MMX, en dat nog een beetje community heeft.
Ja die heb ik wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
ow?
Kennik nie?
Maar doet me denken aan een antieke game die 'Zorg om het Water' heet.
(Kan iemand mij daaraan helpen?)
De serie van Gazillionaire Deluxe is een trilogie, met als eerste Gazillionaire Deluxe, dan Zapitalism en dan Profitania.quote:Op zondag 26 december 2004 13:53 schreef kokos het volgende:
Is Zapitalism Deluxe een vervolg op Gazillionaire Deluxe ?
Ik speelde altijd Halo met mn athlon 1,7 en geforce2. Heel goed te doen op lage resolutie. Ondertusen heb ik een andere videokaart aangeschaft. Halo is wat minder actief door de komst van deel 2 maar er is nog genoeg activiteit. Daarnaast is het gewoon het beste spel ooit en ik heb er heel wat gespeeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:31 schreef Kang-He het volgende:
zomaar een gokje, Falcon??quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Zijpie het volgende:
ik zoek een heel oud spel wat ik ooit eens vele jaren terug op de pc heb gespeeld.
Je bent een vliegtuig en je start op een vliegdek schip en je moet andere vliegtuigen neerhalen dit allemaal in 2d
heel erg vage beschrijving ik weet et maar ik hoop hem nog te vinden
Wings of Fury ? Was op vorige pagina ook nog genoemd..quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Zijpie het volgende:
ik zoek een heel oud spel wat ik ooit eens vele jaren terug op de pc heb gespeeld.
Je bent een vliegtuig en je start op een vliegdek schip en je moet andere vliegtuigen neerhalen dit allemaal in 2d
Fear Factoryquote:Op donderdag 30 december 2004 12:17 schreef menesis het volgende:
van wie is de muziek van Carmageddon 1 ? Ik luister het nu al de hele dag en ik wil meeeer ervan!
Speedballquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef zanzibar het volgende:
Ik zoek een spel dat ik vele jaren geleden op n 386 speelde, het was een soort van futuristisch rugby op een ijzeren veld. Ik ben de naam hiervan kwijt zou iemand me kunnen helpen ?
BVD
Jetstrike?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Zijpie het volgende:
Dynasty Warriors 2 misschien?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
...
Was soort van Hack n slash game met soort van Samurai legers.
...
misschien is games.yahoo.com dan wat voor jequote:Op zondag 2 januari 2005 00:44 schreef Odie het volgende:
Ik zoek een engelstalige website waar je online games kon doen tegen elkaar, zoals seabatlle, dammen, schaken, scrabble en nog wat. Je voerde je naam in, het land waar je woont en welk spel je wilt doen, en dan kwam je in een soort wachtruimte en daar zag je namen staan met het land waar ze vandaan kwamen en wat voor spel ze wilden doen. Je kon dan op iemand klikken en zo tegen elkaar spelen. Aan de linkerkant zat een chatvenster. Een paar jaar terug speelde ik hier regelmatig op maar nu kan ik de naam niet meer vinden van die site, het begon volgens mij met games en dan een K nog ergens, gamesk...? Wie weet welke site ik bedoel en of die nog bestaat.
http://www.anarchyonline.comquote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef borisz het volgende:
ik zoek mmorpg's die gratis zijn
Aztec Challengequote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben op zoek naar een spelletje dat ik vroeger speelde. Ik had een toshiba toetsenbord en moest het spel met een cassettebandje laden. Het spel ging over een ventje dat allerlei levels moest doorlopen, hij kwam veel hindernissen tegen. Zo moest je af en toe aan lianen slingeren over een plas water terwijl er ook bijen vlogen die je dan moest ontwijken.
ik hoop dat iemand weet welk spel ik bedoel
Dallas (oils well remake in Java)quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:47 schreef PM-girl het volgende:
Vroeger (heel vroeger) hadden wij op een oude pc het spel oilswell.Je moest dat met je joystick door een soort doolhof van bovenaf naar beneden gaan om puntjes en kelkjes te eten. maar als er een bom of beestje aankwam en door jouw arm dreigde te komen(je zat namelijk vast aan een arm die dus steeds langer werd) moest je als de sodemieter maken dat je weer omhoog ging.
Wie o wie kent dit spel en weet of het nog ergens te vinden is?
Impossible Mission IIquote:Daarnaast speelden we een spel, dat speelde zich af in een soort mijn schacht. Met liftjes ging je allerlei verdiepingen en ruimtes af, waarin o.a. bureaus stonden. Je moest zoeken naar puzzelstukjes ofzo (in bureaulaatjes o.a.). Hier kan ik me de naam niet meer van herinneren maar het was wel gaaf. Dit is denk ik geweest tussen 1986 en 1990 ongeveer.
Geweldig!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef BdR het volgende:
[..]
Dallas (oils well remake in Java)
[..]
Impossible Mission II
[afbeelding]
knights onlinequote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef borisz het volgende:
ik zoek mmorpg's die gratis zijn
top spin is uit op de pc, en als het iets ouder mag zijn virtua tennis of tennis elbow.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef TIM-846 het volgende:
weet iemand een leuk tennisspel voor de pc?
pongquote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef TIM-846 het volgende:
weet iemand een leuk tennisspel voor de pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |