Het puzzelgedeelte komt uit de challenge mode. In deze mode krijg je een map met een start en finish en vaak nog een aantal checkpoints en stukken baan. Aan jou de taak om deze baan zo efficient mogelijk af te bouwen met een klein aantal 'pieces' en deze hierna binnen een bepaalde tijd af te leggen.
Naast de challenge mode zit er natuurlijk nog een racemode in het spel, waarin je mag racen over meegeleverde banen. Ook in deze mode race je tegen de klok.
Natuurlijk zit er ook een multiplayer mode in het spel. Deze kan via het internet, LAN of met meerdere spelers op 1 pc worden gespeeld. In de multiplayer krijg je totale vrijheid voor het bouwen van je banen. Deze banen worden dan met de andere spelers uitgewisseld. Aangezien de trackfiles zo'n 20 kb groot zullen zijn, gaat dit snel en krijg je in de multiplayer steeds nieuwe tracks te zien.
Op dit moment is er een beta demo in omloop. Deze demo is te downloaden van Gamershell.
Hou er rekening mee dat het nog een beta versie is en dat er dus nogal veel bugs in het spel zitten. Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.
Links:
Officiele site
Custom skins
Oneindig aantal pieces
Screens:
[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 27-10-2003 23:11]
quote:Kijk, dit wist ik dus niet... Bij mij crasht het spel telkens na de eerste race. Meteen ff proberen!
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.
quote:Toevallig een firewall of router? Je moet dan poort 2350 opengooien.
Op dinsdag 4 november 2003 20:07 schreef Fantus het volgende:
Ik speel de demo nu ook al een tijdje en het is echt gaaf. Het enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is multiplayeren in mijn zelfgemaakte track. De normale levels werken prima, maar zodra ik een server begin met mijn eigen level kan de ander niet connecten. Ook als die andere de file van mijn level in zijn /my challenges/ map plakt. Iemand een idee?
quote:Na challenge 7 moet je er nog een hoor
Op woensdag 5 november 2003 23:18 schreef kipknots het volgende:
Nog maar 1 te gaan
daar lijkt he iig op
waar kan ik hem downen? die gamershell link ofzow doet het NIET
quote:De link werkt weer. Gamershell lag vanmiddag plat.
Op donderdag 6 november 2003 16:28 schreef JorricK het volgende:
haha lachen zeg een soort van STUNTSdaar lijkt he iig op
waar kan ik hem downen? die gamershell link ofzow doet het NIET
quote:Aan mijn firewall ligt het niet. Normale tracks online spelen gaat prima, maar custom tracks niet.
Op dinsdag 4 november 2003 23:04 schreef kipknots het volgende:[..]
Toevallig een firewall of router? Je moet dan poort 2350 opengooien.
De demo blijft trouwens leuk. Ik wil toch echt een keer alle tracks hebben. (Moet alleen de 10e race nog vrijspelen).
Dit is gewoon een leuk spel voor de lol, niet voor de graphics of physiscs
Leuk om te zien hoe de verschillende omgeving ook een totaal andere stijl van racen bieden. Vooral de rallys lijken me leuk.
quote:bron
In fact, the problem is that TrackMania exposes the simple fact that modern racing games are often pretentious, overblown affairs, and they simply can't match this for sheer fun. It almost feels awkward to play something this understated, but once you get over that you realise that all you need to have fun is a few squares of track snapped together creatively - and that you don't need in-game radio stations, real-time reflections or modern cityscapes to make your case. Nadeo just lets the gameplay do the talking, and it certainly talks to me. In the end, it's a package worth buying on its own - as long as you can stand the lack of licensing, narrative, voice acting or motion-capture, and I feel sure you can - and if you're reading this in 12 months' time and www.trackmaniagame.com is still alive and buzzing, then you can add one to the number below.Rating: 8 out of 10
Het spel is nu ook uit in Frankrijk, nog een weekje wachten tot hij hier te krijgen is.
En dan de trackeditor, die er naar mijn mening erg Stunts-getrouw uitziet:
De Features:
Ik ben erg benieuwd naar deze game, over een paar maanden zou 'ie uit moeten komen
Bron: Gamer.nl
http://badj.free.fr/trackmania1.wmv
http://badj.free.fr/trackmania2.wmv
http://badj.free.fr/trackmania3.avi
http://perso.club-internet.fr/bazin.nicolas/Meteor_Tube.mpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |