Je moet eerst de motor starten, standaard is dat met "e"quote:Op zondag 14 november 2004 16:46 schreef SuperFruitig het volgende:
ik kan niet opstijgenhij heeft nooit genoeg vaart
wel erg vet gemaakt
Ik start gewoon met het icoontje vanuit windows xp op, hoe kan ik hem anders draaien? Het is wel full-screen dus niet een klein venster als je dat bedoelt. Ik zal de overige programma's eens uitzetten.quote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef Edoll het volgende:
Arnold_fan: speel je het spel toevallig in windowed mode ofzo? hij zou niet mogen stotteren / haperen (misschien een achtergrond service die de game verstookt van cpu tijd?)
Je moet eerst die losse huisjes vernielen, daarna ga je naar de bunkers, als je die beschiet komen de poppetjes eruit. Deze mensen rennen naar de 2 andere kanten, je moet dus de mensen die lopen neerschieten. Als je ze allemaal hebt kunnen ze niet meer schieten, en heb je het eiland binnen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:16 schreef SuperFruitig het volgende:
waarom spawnen die kanonnen de hele tijd?
Ik had de toetsen veranderd, en als ik alt indruk doet hij vervelend, nu ik andere toetsen heb speelt hij prima.quote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef Edoll het volgende:
Arnold_fan: speel je het spel toevallig in windowed mode ofzo? hij zou niet mogen stotteren / haperen (misschien een achtergrond service die de game verstookt van cpu tijd?)
Met G zet je het landingsgestel uit. Safe optie zou idd perfect zijn (had ik op mijn oude pc wel trouwens) Daar had ik alle levels al op het spel dat ik kreeg, en kon dus zo gelijk op hogere niveau's spelen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:30 schreef SuperFruitig het volgende:
mmm okay so far so good, ik heb lvl2 gehaald maar daarna ga ik weer zwaar dood, vind de besturing met uitgeklapt landingsstelsel zwaar vervelend en misschien een per level safe optie handig?
Verder meer dan lof![]()
ow en bij de lvl2 briefing staat niet de hele briefing erop ( bugje? )
Post die cheats hier eens danquote:Op zondag 14 november 2004 23:13 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Okay, hij werkt na een herstart.
Ziet er tot nu toe behoorlijk hetzelfde uit als het origineel. Ik kan duidelijk merken dat ik dat spel een tijd niet gespeeld heb
Ik herinner me opeens cheats met allerlei knopjes waarmee je bijvoorbeeld rook uit kon zetten, de handling kon veranderen en een heleboel balonnen uit het vliegdekschip kon laten komen.
De luchtgevechten met andere vliegtuigen waren altijd erg cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |