abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23269591
Ik heb vanaf vandaag mijn remake van Wings Of Fury gereleased op mijn website, ik weet dat er een boel mensen zijn die dit spel nog wel kennen van de c64 en/of de amiga (pc versie was dikke ruk toendertijd heh)

Het is een freeware game en niet alleen leuk voor de retrogamers hoop ik

De game is te vinden op http://www.bytethebullet.tk

En laat weten wat je er van vind

[ Bericht 11% gewijzigd door Edoll op 12-11-2004 16:58:46 ]
pi_23270375
Wat was ook alweer het geheim met opstijgen bij de originele? Ik vloog altijd meteen het water in
War. War never changes.
pi_23270449
Hetzelfde geheim als bij deze remake default toetsen links+omhoog BEIDE ingedrukt houden netzolang tot je in de lucht zit
pi_23270752
Ik ga hem nu proberen
War. War never changes.
pi_23270986
Vet!

Was vroeger 1 van mijn favo spelletjes ,
ga hem gelijk effe proberen,

Thanx!
pi_23271005
Ik vind hem erg cool, knap werk
War. War never changes.
  zondag 14 november 2004 @ 16:02:19 #7
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_23308152
cool
der is ook een gameboy color verzie
alleen heb ik die nooit meer ergens kunnen vinden
maar t blijft natuurlijk t tofst op je amiga met je arcade joystick
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_23309169
ik kan niet opstijgen hij heeft nooit genoeg vaart

wel erg vet gemaakt
pi_23309437
Als hij het doet ben ik je erg dankbaar, ik speelde hem vroeger elke dag Ik heb er al 3 jaar naar lopen zoeken.

Bedankt
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_23309917
ik kan al opstijgen maar verder is t verdomde moeilijk
  zondag 14 november 2004 @ 17:19:51 #11
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_23309980
Hij is echt geweldig, vet retro en oh zo verslavend nog steeds.

Er is trouwens een band die heeft zijn naam afgeleid van dit spel:
http://clik.to/wingsoffury
pi_23314838
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:46 schreef SuperFruitig het volgende:
ik kan niet opstijgen hij heeft nooit genoeg vaart

wel erg vet gemaakt
Je moet eerst de motor starten, standaard is dat met "e"
pi_23314883
Het spel hapert wel soms, als ik een raket afvuur stopt hij even en lig ik zodra hij weer een nieuw beeld geeft op de grond, of zit ergens heel veel verder. Iemand enig idee hoe dit komt? Het is niet een oude pc, dus dat kan het niet zijn(zoveel geheugen heeft hij trouwens niet nodig:) )
pi_23315264
Arnold_fan: speel je het spel toevallig in windowed mode ofzo? hij zou niet mogen stotteren / haperen (misschien een achtergrond service die de game verstookt van cpu tijd?)
pi_23315290
Wings of Fury!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23316740
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef Edoll het volgende:
Arnold_fan: speel je het spel toevallig in windowed mode ofzo? hij zou niet mogen stotteren / haperen (misschien een achtergrond service die de game verstookt van cpu tijd?)
Ik start gewoon met het icoontje vanuit windows xp op, hoe kan ik hem anders draaien? Het is wel full-screen dus niet een klein venster als je dat bedoelt. Ik zal de overige programma's eens uitzetten.
pi_23317162
waarom spawnen die kanonnen de hele tijd?
pi_23317450
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:16 schreef SuperFruitig het volgende:
waarom spawnen die kanonnen de hele tijd?
Je moet eerst die losse huisjes vernielen, daarna ga je naar de bunkers, als je die beschiet komen de poppetjes eruit. Deze mensen rennen naar de 2 andere kanten, je moet dus de mensen die lopen neerschieten. Als je ze allemaal hebt kunnen ze niet meer schieten, en heb je het eiland binnen.

Overigens vind ik het spel prachtig, alleen waarom doet dat schermpje onderin het niet? Op de pc vroeger kon je zo bepalen hoe hoog je vloog en wat er in de verte gebeurde, zo kon ik laag vliegen op de hoogte van de boot en zo landen.
pi_23317475
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef Edoll het volgende:
Ik had de toetsen veranderd, en als ik alt indruk doet hij vervelend, nu ik andere toetsen heb speelt hij prima.
pi_23317587
mmm okay so far so good, ik heb lvl2 gehaald maar daarna ga ik weer zwaar dood, vind de besturing met uitgeklapt landingsstelsel zwaar vervelend en misschien een per level safe optie handig?

Verder meer dan lof

ow en bij de lvl2 briefing staat niet de hele briefing erop ( bugje? )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2004 22:30:55 ]
pi_23317906
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:30 schreef SuperFruitig het volgende:
mmm okay so far so good, ik heb lvl2 gehaald maar daarna ga ik weer zwaar dood, vind de besturing met uitgeklapt landingsstelsel zwaar vervelend en misschien een per level safe optie handig?

Verder meer dan lof

ow en bij de lvl2 briefing staat niet de hele briefing erop ( bugje? )
Met G zet je het landingsgestel uit. Safe optie zou idd perfect zijn (had ik op mijn oude pc wel trouwens) Daar had ik alle levels al op het spel dat ik kreeg, en kon dus zo gelijk op hogere niveau's spelen.
  zondag 14 november 2004 @ 22:51:27 #22
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_23318132
Wings of Fury, cool, veel gespeeld op de Amiga. De GBA versie is niet helemaal hetzelfde.

Hij wil hier op het moment niet werken, maar het kan zijn dat ik eerst Windoze even opnieuw moet starten.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 14 november 2004 @ 23:13:46 #23
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_23318688
Okay, hij werkt na een herstart.

Ziet er tot nu toe behoorlijk hetzelfde uit als het origineel. Ik kan duidelijk merken dat ik dat spel een tijd niet gespeeld heb

Ik herinner me opeens cheats met allerlei knopjes waarmee je bijvoorbeeld rook uit kon zetten, de handling kon veranderen en een heleboel balonnen uit het vliegdekschip kon laten komen.

De luchtgevechten met andere vliegtuigen waren altijd erg cool.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_23324552
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:13 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Okay, hij werkt na een herstart.

Ziet er tot nu toe behoorlijk hetzelfde uit als het origineel. Ik kan duidelijk merken dat ik dat spel een tijd niet gespeeld heb

Ik herinner me opeens cheats met allerlei knopjes waarmee je bijvoorbeeld rook uit kon zetten, de handling kon veranderen en een heleboel balonnen uit het vliegdekschip kon laten komen.

De luchtgevechten met andere vliegtuigen waren altijd erg cool.
Post die cheats hier eens dan
pi_23334292
Cheats zitten er niet in - misschien als ik wof herontwerp er een "cheat" kan komen als debug mode ofzo

een saVe optie zal er denk ik niet komen, misschien een passwoord systeem op den duur.

En de vijandelijke vliegtuigen zal binnenkort aan gewerkt worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')