Ja, dat mag.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een niet kloppende opmerking Maanvis! Dat mag toch?
Suggesties zijn altijd leuk!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Ik weet dat jullie kritische vragen stelselmatig oost-indisch reageren, maar ik doe maar weer een gooi. Call me hopeful.
Inso is dus weg.
Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Het is bijna een soort openlijk afvallen. Zou het iets met maken hebben met de manier waarop ze is vertrokken?
Beetje jammer dat die nog niet "af" is.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Jeuh. Het Fok!-logo is veranderd.
Zal mij aan mijn bruine kadetjes roesten.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die nog niet "af" is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Inso is dus weg.
Mij heb je dat ook niet zien posten volgens mij.quote:Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Het heeft helemaal niks te maken met de manier waarop ze vertrokken is. Ik zie niet in waarom ik hier een keer uit moet gaan leggen hoe jammer ik het vind en hoe erg ik er mee zit.quote:Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Het is bijna een soort openlijk afvallen. Zou het iets met maken hebben met de manier waarop ze is vertrokken?
Het lijkt me meer op een mededeling.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Ik weet dat jullie kritische vragen stelselmatig oost-indisch reageren, maar ik doe maar weer een gooi. Call me hopeful.
Inso is dus weg.
Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Heeft het ergens anders mee te maken dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:11 schreef Dirkh het volgende:
Het antwoord daarop is: Nee, dat heeft er niks mee te maken wat mij betreft.
Zuurpruim. Zoek eens niet zo, en laat die slakken eens met rust.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Inso is dus weg.
Nee. Het is gewoon zo gelopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heeft het ergens anders mee te maken dan?
Dat bedoel ik ook helemaal niet. Gewoon beetje leuke uitleiding ofzo. Ik neem ook niet aan dat je er mee zit.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:10 schreef Knut het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hier een keer uit moet gaan leggen hoe jammer ik het vind en hoe erg ik er mee zit.
Ohja, weet Inso dat? Nou, dan is het goed.quote:Inso weet hoe het zit. Daar gaat het toch om ?
Inso kent mij namelijk goed genoeg om te weten wat ik van haar optreden als onzin mod vond en inso kent mij echt wel goed genoeg om te weten dat ik nooit reageer op "soppy" afscheidstopics. Of het nou voor of achter de schermen geplaatste topics zijn.
Als die de kans krijgen wel ja. Door een overdreven aanwezige Frenkie is dit deze keer niet het geval.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij zijn het bijna altijd de ex-mods van je forum die het afscheidstopic openen.
Volgens mij zit dat wel goedquote:Op woensdag 17 november 2004 21:25 schreef NiNi het volgende:
Ohja, weet Inso dat? Nou, dan is het goed.
Jij bent geen mod hier ( jammer hč?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zuurpruim. Zoek eens niet zo, en laat die slakken eens met rust.
En nu is het zeker stop-contact?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat wel goed. Inso en ik hebben vaak genoeg contact gehad.
én dat is fout, omdat?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef NiNi het volgende:
Ik krijg gewoon erg het idee dat jullie het wel best vinden dat ze weg is.
Nogal ONZ NiNI. Waar zit je nou naar te vissen?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent geen mod hier ( jammer hč?) dus bemoei er eens niet mee.
Ik vroeg me iets af, daar vraag ik naar. Klaar.
Waarom leest iedereen zo selectief.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef Tiemie het volgende:
[..]
én dat is fout, omdat?
wat moeten dirkh en knut dan doen? eindeloos posten hoe vreselijk ze inso wel niet missen?
Wat snapte je precies niet aan het laatste woord van die post van mij, Snakey?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nogal ONZ NiNI. Waar zit je nou naar te vissen?
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent geen mod hier ( jammer hč?) dus bemoei er eens niet mee.
Ik vroeg me iets af, daar vraag ik naar. Klaar.
Maar jij kon niet antwoorden op mijn post aangezien het jou niet aanging.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.
quote:Ik vind het erg laag en grievend hoe je hier het weggaan van Inso op deze manier probeert te interpreteren, alsof knut en dirkh blij zouden zijn dat ze weg is oid.
Dat klopt. En dat tweede vroeg ik me af. Dat deed ik hier. Was dat nou de wereldzonde?quote:Wat is gebeurd is gebeurd, en daar verander je verder niets aan. Er zijn geen schuldigen, en ik ga er niet vanuit dat de anderen in dit ONZ-modteam blij zijn dat ze weggaat.
NiNi is niet laag en grievend bezig. Het viel haar op dat -tig modjes in mijn -tig afscheidstopics hebben gereageerd, behalve de modjes van mijn ex-forum. Haar goed recht om daar vragen over te stellen hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.
Ik vind het erg laag en grievend hoe je hier het weggaan van Inso op deze manier probeert te interpreteren, alsof knut en dirkh blij zouden zijn dat ze weg is oid.
Wat is gebeurd is gebeurd, en daar verander je verder niets aan. Er zijn geen schuldigen, en ik ga er niet vanuit dat de anderen in dit ONZ-modteam blij zijn dat ze weggaat.
Het was kort en we hebben niet lang genoeg samen gewerkt om er een goed waardeoordeel over te geven. Wel vond ik je een prima mod die net zoals iedereen zijn/haar minpunten had.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het ook fijn om met jullie samen te werken jongens en ik zal jullie stiekem toch wel een beetje missen.
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweestquote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was kort en we hebben niet lang genoeg samen gewerkt om er een goed waardeoordeel over te geven. Wel vond ik je een prima mod die net zoals iedereen zijn/haar minpunten had.
Niks geen knuffelkroel gedoe.
Ik ben gewoon een verbitterde user, MV.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef Maanvis het volgende:
De manier waarop was 'een beetje' laag, en kwam erg 'zoekerig' over.
Dank u.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NiNi is niet laag en grievend bezig. Het viel haar op dat -tig modjes in mijn -tig afscheidstopics hebben gereageerd, behalve de modjes van mijn ex-forum. Haar goed recht om daar vragen over te stellen hoor!
Je was/bent een goede mod Inso. Het was fijn dat je dat hier een tijdje hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het ook fijn om met jullie samen te werken jongens en ik zal jullie stiekem toch wel een beetje missen.
Zie je wel.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweest.
Tistochzo.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dank u.
Ik heb het over knuffelkroel, niet over welgemeende bedankjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Zie je wel.
No need to say all that shit.
Opgelost. Opgehouden. Klaaaaaaaar.
Sorry.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een verbitterde user, MV.![]()
En het is eerder 'zoeken' om mij in kwaad daglicht te stellen van jouw kant nu.
Dat was je wel!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweest.
Bron? Link? URL?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was je wel!
Dat dus! sssssssssst!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
pomtiedom
Haal die quote ff weg, dat heb ik nooit gezegd :')quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
En dan rest alleen nog maar de herinnering aan jouw moderatorschap, diep in ons hart.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus! sssssssssst!
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:02 schreef Absinth het volgende:
[..]
Haal die quote ff weg, dat heb ik nooit gezegd
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 17 november 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Haal jij hem dan ook weg, Absint.
Maar als ze dit lezen, weten ze meteen waar het over gaatquote:Op woensdag 17 november 2004 22:10 schreef Absinth het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |