De NOS. Weggekocht ofzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
Is PR weg????
Waarheen dan?????????
Ben je dood?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Waahaarheeeeen.. waahaaarvoooooor...
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie. :').quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je dood?![]()
Jij was nooit leuk, maar je hebt hier nu wel wat te zoeken..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:31 schreef Dirkh het volgende:
Doei PR en nou opzouten, je was leuk en zo, maar je hebt hier niks meer te zoeken
Onzin.. wat een onzin, die erectie stelde nooit wat voorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie..
Dat jij nou zo uitgerekt bent daaronder, daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
Onzin.. wat een onzin, die erectie stelde nooit wat voor
![]()
Zoiets ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup. Levenloos lichaam. Het enige dat nog verraadt dat ik ooit leefde is mijn erectie..
DirkH heeft daar overigens geen problemen meequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat jij nou zo uitgerekt bent daaronder, daar kan ik niets aan doen..
Dat hij nou graag zijn hoofd erin stopt, is zijn ding.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
DirkH heeft daar overigens geen problemen mee
Dat komt omdat PR altijd vlak na mij gaat, dan is ie nog niet terug in de oude vorm.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
DirkH heeft daar overigens geen problemen mee
Whehe, you pig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:39 schreef Knut het volgende:
kutzooi
Stomme hotlinking altijd :
Zo dan!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |