Ik hoop dat het vanavond klaar is collega VAC.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik plak 'em wel erbij als ik mod ben, collega Dirkh.
Ja, dat zou vast wel kunnen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef Tiemie het volgende:
Kan niemand van de "oh zo geweldige" ovjl crew zelf geen OP bedenken?
Ja, vind ik ook. Doe het lekker zèlf!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef Tiemie het volgende:
Jogy zou dat wel evt kunnen, maar die is zo van de wereld dat ie vast nog niet eens weet dat inso weg isquote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef Tiemie het volgende:
Doe dat dan!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zou vast wel kunnen.
is die nog crew dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jogy zou dat wel evt kunnen, maar die is zo van de wereld dat ie vast nog niet eens weet dat inso weg is
Pardon? Wie ben jij om mij te commanderen?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Doe dat dan!
laatste keer dat ik hem zag wel , ergens in 2003quote:Op woensdag 17 november 2004 19:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
is die nog crew dan?
Ik vroeg het aardig hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij om mij te commanderen?
Dan wil ik nog wel eens zien wanneer je iemand commandeert.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik vroeg het aardig hoor![]()
Userid Tiemie : 46383quote:Op woensdag 17 november 2004 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij om mij te commanderen?
Oh, nee dan is het goed.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Userid Tiemie : 46383
Ownt
Userid Dirkh : 59211
-------------------------
Postcount Tiemie : 38940
Ownt
Postcount Dirkh : 11967
-------------------------
Tip : Laat compensatietieten groeienquote:Op woensdag 17 november 2004 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nee dan is het goed.
Ja, ik ben te lui.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:31 schreef Tiemie het volgende:
De crew mag best eens het "goede voorbeeld" geven hoor, en dat kan bv. door zelf een "leuke" openingspost te bedenken voor een Feedbacktopic.
Dat jij daar te lui voor bent, prima, laat een ander crewlid dat dan doen.
Blijkbaar wel, ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik ben te lui.![]()
Vind ik an sich best een goed punt.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:31 schreef Tiemie het volgende:
De crew mag best eens het "goede voorbeeld" geven hoor, en dat kan bv. door zelf een "leuke" openingspost te bedenken voor een Feedbacktopic.
Toch nog een vinger in de pap willen hebben hè ...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh! Linkje naar het vorige deel zou handig zijn..
Jij bent slim, jij zou mod moeten worden.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:55 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Toch nog een vinger in de pap willen hebben hè ...
Doe niet zo serieusquote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?
het is maar een uitdrukking Inso...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?
Ik reageer gewoon op een niet kloppende opmerking Maanvis! Dat mag toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus
Die niet van mij op toepassing is, vandaar dat ik er op reageerde.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
het is maar een uitdrukking Inso...
Donequote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
PI.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Done
Inso, wordt weer eens mod!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die niet van mij op toepassing is, vandaar dat ik er op reageerde..
Zonder t en nee!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inso, wordt weer eens mod!![]()
F7 zei met!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zonder t en nee!
Wat nu?quote:nouk zegt:
ik wil geen mod worden
als ovjl-mod kun je best een "goed voorbeeld" geven.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef Knut het volgende:
Je kan het als luiheid zien. Maar doe dat maar niet. Want het is niet zo. Verder ben ik al een paar topics lang aan het zeuren dat de openingspost gewoon outdated is en dat ik een nieuwe wil
Ow als ik heel erg mijn best zou doen zou ik vast ergens mee op de proppen kunnen komen. Maar ik weet dat ik niet zo'n goede creatieve geest heb als een bergje users hier.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Tiemie het volgende:
[..]
als ovjl-mod kun je best een "goed voorbeeld" geven.
en hoezo moet een openingspost van een feedbacktopic zo geweldig zijn
"hier verder" volstaan in andere fora ook prima.
Als je meer wilt, doe dat dan zelf.
my 2 cents.
Omdat dit FB-topic het best lopende SC-reeks in ONZ is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Tiemie het volgende:
en hoezo moet een openingspost van een feedbacktopic zo geweldig zijn
Niets. Dunkt mij.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:34 schreef Knut het volgende:
Wat is er mis met de traditie van een leuke openings post ?
de.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat dit FB-topic het best lopende SC-reeks in ONZ is natuurlijk.
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een niet kloppende opmerking Maanvis! Dat mag toch?
Suggesties zijn altijd leuk!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Ik weet dat jullie kritische vragen stelselmatig oost-indisch reageren, maar ik doe maar weer een gooi. Call me hopeful.
Inso is dus weg.
Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Het is bijna een soort openlijk afvallen. Zou het iets met maken hebben met de manier waarop ze is vertrokken?
Beetje jammer dat die nog niet "af" is.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Jeuh. Het Fok!-logo is veranderd.
Zal mij aan mijn bruine kadetjes roesten.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die nog niet "af" is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Inso is dus weg.
Mij heb je dat ook niet zien posten volgens mij.quote:Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Het heeft helemaal niks te maken met de manier waarop ze vertrokken is. Ik zie niet in waarom ik hier een keer uit moet gaan leggen hoe jammer ik het vind en hoe erg ik er mee zit.quote:Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Het is bijna een soort openlijk afvallen. Zou het iets met maken hebben met de manier waarop ze is vertrokken?
Het lijkt me meer op een mededeling.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Ik weet dat jullie kritische vragen stelselmatig oost-indisch reageren, maar ik doe maar weer een gooi. Call me hopeful.
Inso is dus weg.
Toen (bijvoorbeeld) PR vertrok was daar een sticky bedankt-topic. Daar werd hij (terecht) bedankt voor zijn inzet. Het was jammer dat hij weg en zo wat al niet meer..
Ik zie hier de ONZ-mods NIETS zeggen over Inso en haar tomeloze inzet die zij bij het modden van ONZ heeft getoond. Zelfs in topic geopend door Loeder wordt niet gereageerd. Leek mij wel op zijn plaats voor een ex-collega en degene die voor velen ONZ weer leuker maakte. Ben namelijk benieuwd hoe jullie het nu allemaal waar gaan maken met z'n tweetjes. Maar dat terzijde.
Heeft het ergens anders mee te maken dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:11 schreef Dirkh het volgende:
Het antwoord daarop is: Nee, dat heeft er niks mee te maken wat mij betreft.
Zuurpruim. Zoek eens niet zo, en laat die slakken eens met rust.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
Inso is dus weg.
Nee. Het is gewoon zo gelopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heeft het ergens anders mee te maken dan?
Dat bedoel ik ook helemaal niet. Gewoon beetje leuke uitleiding ofzo. Ik neem ook niet aan dat je er mee zit.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:10 schreef Knut het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hier een keer uit moet gaan leggen hoe jammer ik het vind en hoe erg ik er mee zit.
Ohja, weet Inso dat? Nou, dan is het goed.quote:Inso weet hoe het zit. Daar gaat het toch om ?
Inso kent mij namelijk goed genoeg om te weten wat ik van haar optreden als onzin mod vond en inso kent mij echt wel goed genoeg om te weten dat ik nooit reageer op "soppy" afscheidstopics. Of het nou voor of achter de schermen geplaatste topics zijn.
Als die de kans krijgen wel ja. Door een overdreven aanwezige Frenkie is dit deze keer niet het geval.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij zijn het bijna altijd de ex-mods van je forum die het afscheidstopic openen.
Volgens mij zit dat wel goedquote:Op woensdag 17 november 2004 21:25 schreef NiNi het volgende:
Ohja, weet Inso dat? Nou, dan is het goed.
Jij bent geen mod hier ( jammer hè?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zuurpruim. Zoek eens niet zo, en laat die slakken eens met rust.
En nu is het zeker stop-contact?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat wel goed. Inso en ik hebben vaak genoeg contact gehad.
én dat is fout, omdat?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef NiNi het volgende:
Ik krijg gewoon erg het idee dat jullie het wel best vinden dat ze weg is.
Nogal ONZ NiNI. Waar zit je nou naar te vissen?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent geen mod hier ( jammer hè?) dus bemoei er eens niet mee.
Ik vroeg me iets af, daar vraag ik naar. Klaar.
Waarom leest iedereen zo selectief.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef Tiemie het volgende:
[..]
én dat is fout, omdat?
wat moeten dirkh en knut dan doen? eindeloos posten hoe vreselijk ze inso wel niet missen?
Wat snapte je precies niet aan het laatste woord van die post van mij, Snakey?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nogal ONZ NiNI. Waar zit je nou naar te vissen?
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent geen mod hier ( jammer hè?) dus bemoei er eens niet mee.
Ik vroeg me iets af, daar vraag ik naar. Klaar.
Maar jij kon niet antwoorden op mijn post aangezien het jou niet aanging.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.
quote:Ik vind het erg laag en grievend hoe je hier het weggaan van Inso op deze manier probeert te interpreteren, alsof knut en dirkh blij zouden zijn dat ze weg is oid.
Dat klopt. En dat tweede vroeg ik me af. Dat deed ik hier. Was dat nou de wereldzonde?quote:Wat is gebeurd is gebeurd, en daar verander je verder niets aan. Er zijn geen schuldigen, en ik ga er niet vanuit dat de anderen in dit ONZ-modteam blij zijn dat ze weggaat.
NiNi is niet laag en grievend bezig. Het viel haar op dat -tig modjes in mijn -tig afscheidstopics hebben gereageerd, behalve de modjes van mijn ex-forum. Haar goed recht om daar vragen over te stellen hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar ik heb weldegelijk een mening over die post van je dus ik reageer daar gewoon op. Als je daar problemen mee hebt mag je eroverheen lezen.
Ik vind het erg laag en grievend hoe je hier het weggaan van Inso op deze manier probeert te interpreteren, alsof knut en dirkh blij zouden zijn dat ze weg is oid.
Wat is gebeurd is gebeurd, en daar verander je verder niets aan. Er zijn geen schuldigen, en ik ga er niet vanuit dat de anderen in dit ONZ-modteam blij zijn dat ze weggaat.
Het was kort en we hebben niet lang genoeg samen gewerkt om er een goed waardeoordeel over te geven. Wel vond ik je een prima mod die net zoals iedereen zijn/haar minpunten had.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het ook fijn om met jullie samen te werken jongens en ik zal jullie stiekem toch wel een beetje missen.
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweestquote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was kort en we hebben niet lang genoeg samen gewerkt om er een goed waardeoordeel over te geven. Wel vond ik je een prima mod die net zoals iedereen zijn/haar minpunten had.
Niks geen knuffelkroel gedoe.
Ik ben gewoon een verbitterde user, MV.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef Maanvis het volgende:
De manier waarop was 'een beetje' laag, en kwam erg 'zoekerig' over.
Dank u.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NiNi is niet laag en grievend bezig. Het viel haar op dat -tig modjes in mijn -tig afscheidstopics hebben gereageerd, behalve de modjes van mijn ex-forum. Haar goed recht om daar vragen over te stellen hoor!
Je was/bent een goede mod Inso. Het was fijn dat je dat hier een tijdje hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het ook fijn om met jullie samen te werken jongens en ik zal jullie stiekem toch wel een beetje missen.
Zie je wel.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweest.
Tistochzo.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dank u.
Ik heb het over knuffelkroel, niet over welgemeende bedankjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Zie je wel.
No need to say all that shit.
Opgelost. Opgehouden. Klaaaaaaaar.
Sorry.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een verbitterde user, MV.![]()
En het is eerder 'zoeken' om mij in kwaad daglicht te stellen van jouw kant nu.
Dat was je wel!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof ik ooit into knuffelkroelgedoe ben geweest.
Bron? Link? URL?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was je wel!
Dat dus! sssssssssst!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
pomtiedom
Haal die quote ff weg, dat heb ik nooit gezegd :')quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
En dan rest alleen nog maar de herinnering aan jouw moderatorschap, diep in ons hart.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus! sssssssssst!
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:02 schreef Absinth het volgende:
[..]
Haal die quote ff weg, dat heb ik nooit gezegd
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 17 november 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Haal jij hem dan ook weg, Absint.
Maar als ze dit lezen, weten ze meteen waar het over gaatquote:Op woensdag 17 november 2004 22:10 schreef Absinth het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Jogyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:58 schreef jogy het volgende:
Heb ik wat gemist?
Domme kuttekop. Ik ben niet boos hoor, alleen maar teleurgesteld.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jogyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!
Sorry mop, ik heb je in de steek gelaten!
Vergeef me, alsjeblieft!
Oh nee. De "ik ben niet boos, enkel diep, diep, DIEP teleurgesteld in je" houding.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Domme kuttekop. Ik ben niet boos hoor, alleen maar teleurgesteld.
Sick fucks think alike.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:04 schreef jogy het volgende:
Pijpen is ook goed!
Die zijn het beste inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2004 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh nee. De "ik ben niet boos, enkel diep, diep, DIEP teleurgesteld in je" houding.!
Welk lijstje?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef jogy het volgende:
Maar nu je geenvoorbeeldfunctie
meer hebt he, wie staat er bovenaan je lijstje?
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welk lijstje?
De "ik wil je heel hard neuken en ga je nu forumbreed stalken lijst"?
De "ik heb zo'n schurfthekel aan je dat ik je forumbreed ga stalken lijst"
Of de "ik poep op jullie lijst"?
Nee mên, die zijn dodelijk! Wees gewoon kwaad op me.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Die zijn het beste inderdaad.
Okay!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja.
Nee hoor, ik respecteer je beslissingquote:Op woensdag 17 november 2004 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, die zijn dodelijk! Wees gewoon kwaad op me..
Ah pokke, hier was ik dus al bang voor! Ik wilde je nog bellen maar ik durfde niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik respecteer je beslissing.
.
.
Hoe doe ik dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah pokke, hier was ik dus al bang voor! Ik wilde je nog bellen maar ik durfde niet.
Maar doe niet zo, alsjeblieft!
Elk voordeel hep z'n nadeel. Inso heeft nu meer tijd voor sex met users.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik respecteer je beslissing.
.
.
Johogy!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe doe ik dan? [afbeelding] [afbeelding]
Oh? Is dat een logisch gevolg? Ik wil ook sex met users!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Elk voordeel hep z'n nadeel. Inso heeft nu meer tijd voor sex met users.![]()
Jij hep een wijf. Ga die maar uithonen.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh? Is dat een logisch gevolg? Ik wil ook sex met users!!!!
Ik snap je vraag niet, kan ie wat korter?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, die openingspost hè... ga ik ook overladen worden met bakken eer en glorie als mijn inzending zo leuk als kanker is op basis van de bespottelijke hoeveelheid muisklikjes* die ik er aan ga besteden?
* Het kan vast wel gemakkelijker en sneller maar ik heb grote delen van mijn leven besteed aan het bewijzen dat ik dol ben op de lange en tergende route.
Zeg; "Goed zo Karboenkeltje, heel mooi." als ik een openingspostinzending plaats.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet, kan ie wat korter?
Wat ben ik ook een slappe zak,. Ik doe weer normaal schattepoppiequote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Johogy!
Ik doe écht alles voor je! Ik kras je naam in mn borst en steek mezelf twee keer in de fik! Maar alsjeblieft, doe weer liev!!
Je bent geen slappe zak, je bent geweldig.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een slappe zak,. Ik doe weer normaal schattepoppie.
.
*glijmiddel pakt*quote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent geen slappe zak, je bent geweldig.!
en ik maak het snel goed met je!
Okay, dan ben ik je een kwartier dankbaar en zal ik een biertje op je drinken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dirkh, nu nog niet. Jogy, te vroeg, te veel.
*bukt*quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
*glijmiddel pakt*
Deal. Maar als je zo weinig biedt dan ga ik mijn best er niet op doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik je een kwartier dankbaar en zal ik een biertje op je drinken.
Zo goed?
Oh, als je toch een houtje hebt hoeft het glijmiddel ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*bukt*
*houtje zoekt om op te bijten*
Okay, een uur dankbaarheid en 4 biertjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Deal. Maar als je zo weinig biedt dan ga ik mijn best er niet op doen.
Maak me gek baby! Straf me!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, als je toch een houtje hebt hoeft het glijmiddel ook niet.
*knijp*quote:Op woensdag 17 november 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maak me gek baby! Straf me!!
Kheb weer een nieuwe aflevering van de SOOP geschreven en jij zit er ook in. Wil je nu aan mn tieten zitten?
Wauwie! Ik heb er zelfs mijn muis langzamer voor gezet!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef jogy het volgende:
En ik zal wat beter op mijn spelling letten.
Je zal zien dat mijn spelfouten per dag al drastisch zijn verminderd.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wauwie! Ik heb er zelfs mijn muis langzamer voor gezet!
Hodfr! Wat doe je dat geil!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
*knijp*
Bijf eens gewoon user jij.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, ik wou even klagen over het feit dat ik nog niet kan modden hier.
Mijn vingers jeuken nogal.
Niet vriendelijke groeten,
VAC.
ik ben nodig op deze functie.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Bijf eens gewoon user jij.
En anders kun je altijd nog na 3 dagen stoppen he FF?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
ik ben nodig op deze functie.
Het volk wil het.
Dat soort dingen roepen is leevenschgevaerleijck deeserdaeghen.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het volk wil het.
Tweeëndertig!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog na 3 dagen stoppen he FF?
*kapsel aanpastquote:Op donderdag 18 november 2004 09:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat soort dingen roepen is leevenschgevaerleijck deeserdaeghen.
Je kapsel aanpassen schijnt averechts te werken.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
*kapsel aanpast
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je kapsel aanpassen schijnt averechts te werken.
Ave 'rechts'.![]()
![]()
!
Doe dat dan consequent en niet alleen bij bbd/nh-topics.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:50 schreef Knut het volgende:
Je hoeft niet altijd positief te reageren op een topic. Maar topicverneukend je gram willen halen en totaal offtopic de TS dingen te verwijten is niet de bedoeling.
ach ja, t zijn ieders vriendjesquote:Op donderdag 18 november 2004 09:59 schreef Knut het volgende:Beschuldig je me nou dat ik BBD en NH in bescherming neem ?
Get your facts straight before you start to whine.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ach ja, t zijn ieder vriendjes
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Get your facts straight before you start to whine.
BBD heeft mijn bescherming totaal niet nodig. Ik red alleen een topic wat gewoon leuk was. Het is ook niet alsof ik alleen jouw reacties verwijderde
Ik ben helemaal niks vergeten FF.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.
Wat mis ik ?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Doe dat dan consequent en niet alleen bij bbd/nh-topics.
Als ze tegen mij bezig zijn zie je jullie (mods) nooit.
Wat probeer je. Ben je weer je welbekende stoornissen aan het vertonen.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.
Ik zou graag van FlyingFox een nadere uitleg willen van hoe en wanneer "we" tegen hem "bezig" zijn. Aangezien ik me juist niet met hem wil bemoeien op fok. Dus hij moet kappen met loze beschuldigingen en autistische sprongen omdat hij niet genoeg aandacht krijgt. Ook heb ik niet meegekregen wat er in dat topic gaande was. Dus waarom valt mijn naam hier, FF.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:45 schreef Knut het volgende:
BBD
Wat dingen uit het orgineel gebruikt en wat dingen ebrij verzonnen. Dat was het hele punt. Dingen bedenken waaraan je kunt merken dat je in 2004 leeft.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt wat dingen gebruikt? Je bedoeld, je hebt er een paar bij verzonnen.
Als je geen plagiaat pleegt, geen teksten steelt en origineel bent.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik er nu het millenium van maak
Nou ik steelde nietquote:Op donderdag 18 november 2004 13:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je geen plagiaat pleegt, geen teksten steelt en origineel bent.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou ik steelde nietIk leende het
En orgineel is het nu al niet meer. Bovendien moet ik toch weer studeren nu
Ik ben echt zielig. Stomme muts
Ik moet zeggen, ik voel jouw aanwezigheid. En ik stel dat zeer op prijs.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik kan jullie vooralsnog niet helpen met modden.
Maar ik hou de boel wel stevig in de gaten.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
wat een geweldige inzetquote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben als een schaduw.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een geweldige inzet
kan me voorstellen dat de heren rustiger slapen nu...
Je inzet draagt erg bij tot het gevoel van veiligheid. Ik voel me een stuk veiliger nu ik weet dat je een oogje in het zeil houdt.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het is vrij rustig maar ik blijf alert.
Juist op deze momenten kan er chaos ontstaan.
VAC voor stadswacht!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je inzet draagt erg bij tot het gevoel van veiligheid. Ik voel me een stuk veiliger nu ik weet dat je een oogje in het zeil houdt.![]()
Ik vind je gretigheid aandoenlijk VAC.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nu nog een zwarte schaduw, maar weldra blauw.
Jij was toch die 1337 hacker, of nietquote:Op donderdag 18 november 2004 10:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je. Ben je weer je welbekende stoornissen aan het vertonen..
*onder de indruk is*quote:Op donderdag 18 november 2004 15:12 schreef Absinth het volgende:
[..]
Jij was toch die 1337 hacker, of niet
Kneus
Hun eerste woordjes waren... ?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het volk heeft gesproken!
Samengevat dat ik een toffe mod zou zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:42 schreef gfree het volgende:
[..]
Hun eerste woordjes waren... ?
Wat bier toch allemaal aan kan richten he..quote:Op donderdag 18 november 2004 15:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Samengevat dat ik een toffe mod zou zijn.
VAC, je hebt concurrentie.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:37 schreef Tha_T het volgende:
Voor zover het gebagger
Jij hoeft dat niet aan te vragen, jij kan het zelf in de TTT plaatsen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Schokkend! Verborgen boodschappen in user names!
*TTT-aanvraag doet
Er zal wel wat vertraging zijn ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hoeft dat niet aan te vragen, jij kan het zelf in de TTT plaatsen hoor.
Eensch, Architect-Veldvisquote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Schokkend! Verborgen boodschappen in user names!
*TTT-aanvraag doet
Weet je wel dat er ook kleine kinderen meelezen?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:41 schreef cygnusx het volgende:
Dirk! Mijn topic, wat doe je!
Sinterklaas bestaat niet!!!!!
dat was een belangerijke mededeling!
die horen niet eens op fok te komenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weet je wel dat er ook kleine kinderen meelezen?
Die nam ik in bescherming.
Ik ben geen concurrentie. Ik opende maar twee kuttopics hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 16:47 schreef gfree het volgende:
[..]
VAC, je hebt concurrentie.
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:00 schreef Snakey het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?![]()
Gedraag je *hier* als een kind!
Wel g*dverdomme, wie heeft dat gedaan? Wacht maar, ik ga meteen ruzie zoeken met die kutmod.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:00 schreef Snakey het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?![]()
Gedraag je *hier* als een kind!
Geef me even door wie het was, ik ben wel in voor een potje matten.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel g*dverdomme, wie heeft dat gedaan? Wacht maar, ik ga meteen ruzie zoeken met die kutmod.
Ik weet niet wie het was.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geef me even door wie het was, ik ben wel in voor een potje matten.![]()
Ik zal een gepaste straf bedenken.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was.
knut
Ik vind van nietquote:Op donderdag 18 november 2004 20:27 schreef cygnusx het volgende:
oh nee, hij is dicht, maar iemand was zo boos dat hij gewoon dom een nieuwe heeft gemaakt om door te gaan
Wat een toffe peer is dat..
Welles!!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Er zijn alleen nog maar oudjes on-line.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom schijft iedereen nu in sub?
OMDAT ZE HET FEEDBACK TOPIC GEBRUIKEN VOOR IETS HEEL ANDERS DAN WAAR FEEDBACK VOOR BEDOELD IS.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom schijft iedereen nu in sub?
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OMDAT ZE HET FEEDBACK TOPIC GEBRUIKEN VOOR IETS HEEL ANDERS DAN WAAR FEEDBACK VOOR BEDOELD IS.![]()
Hij heeft het wel gezien met die pindarots?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:36 schreef JaWi het volgende:
Hij beklimt de mont blanc.
Lees de sluitpost nog maar eens een keer. Wat ik daar schreef geldt ook voor hier.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:53 schreef DePresident het volgende:
Tessje en DePresident gaan trouwen
Waarom is dit topic, waar lang over is nagedacht, dicht?
Het zal wel , doeiquote:Op donderdag 18 november 2004 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees de sluitpost nog maar eens een keer. Wat ik daar schreef geldt ook voor hier.
Ik begrijp ook niet hoe die dwerg erbij komt dat ik met hem wil trouwenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees de sluitpost nog maar eens een keer. Wat ik daar schreef geldt ook voor hier.
Wat ben je opwindend als je streng bentquote:Op donderdag 18 november 2004 21:57 schreef Knut het volgende:
DePresident zou er nu heel even heel slim aan doen om in #fok!crew te komen chatten.
Volgens mij verwar je 'opwindend' met 'licht neurotisch'.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben je opwindend als je streng bent
Mannen die bezet zijn zijn per definitie een stuk opwindenderquote:Op donderdag 18 november 2004 22:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je 'opwindend' met 'licht neurotisch'.
Balkenende is getrouwd he? Hmmm...ik zie je punt.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mannen die bezet zijn zijn per definitie een stuk opwindender
mail msn rooksignalenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
Mike?
Waarom bel je me nooit meer als ik zit te poepen?
Ik vind het erg moeilijk in te schatten op welke tijdstippen jij op de plee zit.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
Mike?
Waarom bel je me nooit meer als ik zit te poepen?
Geen diarree Mike.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk in te schatten op welke tijdstippen jij op de plee zit.
Maar de kans is groot dat je de afgelopen dagen van een aantal dingen diarree hebt gekregen en dan kan ik je natuurlijk de hele dag bellen.
Ik heb geen gegevens van Inso...dit topic is alles wat ik heb.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mail msn rooksignalen
Nee hoor, ga maar naar R&P met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb geen gegevens van Inso...dit topic is alles wat ik heb.
Dit is ook alles wat ik van jou heb Mike. En fijne herinneringen tijdens het poepen.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb geen gegevens van Inso...dit topic is alles wat ik heb.
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:03 schreef Nouk het volgende:
Tis koud buiten zeg tegenwoordig.
Ja!quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:03 schreef Nouk het volgende:
Tis koud buiten zeg tegenwoordig.
1) nutteloos topicquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:46 schreef RealKnuckles het volgende:
en waarom is deze gesloten?
Probeer dit eens!
1. Nee iedereen reageerde normaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:02 schreef Knut het volgende:
[..]
1) nutteloos topic
2) Copy paste van een andere site
3) bagger.
Samenvatting: Het was bagger en had geen enkel kenmerk van humorquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
1. Nee iedereen reageerde normaal
2. Ik heb het verzonnen
3. ABSOLUUT NIET.
Dat was ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Samenvatting: Het was bagger en had geen enkel kenmerk van humor
Niet zeuren dan dat hij dicht isquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Niet zeuren dan dat hij dicht is
Idd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef Tessje het volgende:
Kijk Knut.. Zo doe je dat
Ja! Vreselijk, was het maar weer zomerquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja!
En sneeuwen hagel
![]()
Winter
Ja de mijne ook, boehoe!quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:20 schreef Ruis het volgende:
I OWN BOOBS
daar word zonder toestemming een user foto met "bijschrift" gebruikt, mag die ff weg...
Als ik nog sinterklaas rijmpjes heb kom ik naar jou toequote:Op zaterdag 20 november 2004 09:50 schreef CartWOman het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Echt hoge eisen stel je niet, hè?quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als ik nog sinterklaas rijmpjes heb kom ik naar jou toe
Nopequote:Op zaterdag 20 november 2004 09:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt hoge eisen stel je niet, hè?![]()
Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:06 schreef PrivateRyan het volgende:
Een beetje empathie mág hoor!.
Sorry!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken?
Het is al goed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sorry!.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is al goed.
Jij opent tegen de afspraak in, meerdere kut topics. Die gooi ik gewoon op slot. Laat het duidelijk zijn, dat als ik een topic van jou dicht donder, het niet de bedoeling is dat jij alsnog een ander bagger topic opent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:02 schreef Conflict het volgende:
Uhhhh
Ja, jij wel. Zolang het met mate is kan het best.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:11 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik maak kwaliteit topicstoch dirkie?:*
Oke, dan wacht ik nu wel een uurtje voor mijn nieuwe meesterwerk wordt geopendquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Zolang het met mate is kan het best.![]()
Oei, een voorbode van een totale burnoutquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij opent tegen de afspraak in, meerdere kut topics. Die gooi ik gewoon op slot. Laat het duidelijk zijn, dat als ik een topic van jou dicht donder, het niet de bedoeling is dat jij alsnog een ander bagger topic opent.
Ik ga zo ook een uurtje liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oei, een voorbode van een totale burnout
Goedzo. We kunnen je nog niet missen Dirkh, anders zijn we weer op het niveau van PDD en Dirk belandquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een uurtje liggen.
Ben je nou nog niet blauw?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vang het mod-werk wel op, Dirkh.
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:25 schreef gfree het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet blauw?![]()
En de elite wil het ook. Bij deze.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het volk wil het!
Verbloemen mag wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah. Precies wat ONZ nodig heeft om weer tof te worden. Een zwartgallige dictator uit Limburg..
Hoi, Jarno.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Bah, weer zo'n prutsmod. ONZ is ten dode opgeschreven."
hè kijk, Gellarboy is terugquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoi, Jarno.
Ah, je bent het alweer niet geworden hè?quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:33 schreef Ruis het volgende:
hè kijk, Gellarboy is terug
Vertel!quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
hè kijk, Gellarboy is terug
Zoals jij wil.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
oow jah Dirkh
het is een vraag geen bagger Dirkh
Ikke woedendquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoals jij wil.
Het is een heel leuk topic, maar geen TTT.quote:Op zondag 21 november 2004 00:41 schreef cerror het volgende:
TTT voor xebozuis zijn Ironie
Ik vind eigenlijk van wel. Maar goed. Wat boeit een TTT in godsnaam.quote:Op zondag 21 november 2004 01:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is een heel leuk topic, maar geen TTT.
En sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op zondag 21 november 2004 01:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is een heel leuk topic, maar geen TTT.
Exactemundo...quote:Op zondag 21 november 2004 02:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van wel. Maar goed. Wat boeit een TTT in godsnaam.
Waarschijnlijk sinds hij moderator is.quote:Op zondag 21 november 2004 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En sinds wanneer bepaal jij dat?
Als moderator heb je het recht niet om je als zuurpruim te gedragen!quote:Op zondag 21 november 2004 02:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sinds hij moderator is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |