quote:Op woensdag 17 november 2004 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zat al een hele dag op dat cliche te broeden Tong
Ietsje verder naar beneden scrollen is ook wel handig....quote:Op woensdag 17 november 2004 18:41 schreef Praag het volgende:
Baro¨ in de 16e minuut trouwens gewisseld. Blessure?
http://www.fotbal.cz/c/nat/AM/2004/match15.asp
inmiddels vrij gedateerdquote:Op woensdag 17 november 2004 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Mutu blijft ondanks een minder jaar bij Chelsea onomstreden.
Wat je zegt....quote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Praag het volgende:
90.min - 0:2!!! Koller proměňuje Jankulovskiho centr a tři body se povezou do České republiky!
Dat de 3 punten naar Tsjechie gaan...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat je zegt....
Ach ja dat was wel te verwachtenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:31 schreef Praag het volgende:
[..]
Dat de 3 punten naar Tsjechie gaan...
Finland kan ook nog stuntenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Roemenië blijft een gevaarlijke outsider.
Hij weg, al een paar spelers bedankt als international, Mutu geschorst, Chivu niet fit... Zware tijden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:47 schreef Chielus het volgende:
Roemeense Bondscoach, Iordanescu heeft zn ontslag ingediend. Moet nog wel geaccepteerd worden door de bond.
Idd, veel geblesseerden enzo, jammer dat ze komende maanden niet hoeven te spelen, nu kunnen ze weer een beetje recapetuleren.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij weg, al een paar spelers bedankt als international, Mutu geschorst, Chivu niet fit... Zware tijden.
Ja. Lang leve de goksyndicaten op de Balkan!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Is dat een eindstand? Ongelooflijk!
Is dat die gozer die bijna de Gouden Schoen won met z'n 45 doelpunten enkele jaren geleden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ara Hakobian doet het. Netjes!
Misschien een leuke spits voor Den Bosch!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
FC Banants, lijkt het...
Die heb ik vorig seizoen nog zien spelen op het Kasteel tegen een Israelische ploeg voor de UEFA Cupquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
FC Banants, lijkt het...
Damn, je kunt hier geen tabs gebruiken, erg irritant. Daar is toch wel een oplossinkje voor?quote:mp w d l gf ga p
Nederland 5 4 1 0 12 3 13
Tsjechië 5 4 0 1 10 5 12
Roemenië 6 3 1 2 10 7 10
Finland 6 3 0 3 13 10 9
Macedonië 6 1 2 3 6 7 5
Armenië 6 1 1 4 4 13 4
Andorra 6 1 1 4 3 13 4
De wedstrijden daarna zijn vanaf 4 juni.quote:woensdag 30-03-2005, 16:50 (Andorra La Vella):
Andorra - Tsjechië
woensdag 30-03-2005, 20:00 (Skopje)
Macedonië - Roemenië
woensdag 30-03-2005, 20:30 (Eindhoven):
Nederland - Armenië
In notepad (kladblok) spaties gebruikenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef heiden6 het volgende:
http://fifaworldcup.yahoo(...)rview.html?grp=eur_1
Damn, je kunt hier geen tabs gebruiken, erg irritant. Daar is toch wel een oplossinkje voor?
Er verandert eigenlijk niets.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
In notepad (kladblok) spaties gebruiken
ik geloof dat jij zei dat voetbal je geen flikker interesseerdequote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=67928/sc=f4cb8e
We zullen je missen, Arjen.
Nee, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
ik geloof dat jij zei dat voetbal je geen flikker interesseerdenu ineens wel?
Je mag me gerust quoten.quote:
In codetags zetten helptquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | mp w d l gf ga p 1. Nederland 5 4 1 0 12 3 13 2. Tsjechië 5 4 0 1 10 5 12 3. Roemenië 6 3 1 2 10 7 10 4. Finland 6 3 0 3 13 10 9 5. Macedonië 6 1 2 3 6 7 5 6. Armenië 6 1 1 4 4 13 4 7. Andorra 6 1 1 4 3 13 4 |
De Tjechen halen het ook telkens maar net, eerst in de 90ste minuut 2x gescoort en nu komen ze er weer net onderuit. Overschatten we ze niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Dat terwijl het Finland van nu veel beter is dan dat van tien jaar terug. Helaas voor Jari staat de rest ook niet stil.
En ik zie de Tsjechen niet verliezen in Roemenië trouwens.
Het feit dat Tsjechie het er moeilijk mee had zegt niets, ik vind Tsjechie namelijk helemaal niet goed. Van Macedonie en Finland werd alleen gewonnen met alle geluk van de wereld. Pure mazzel, elke keer een goal 2 minuten voor tijd. Maar goed, in de kwalificaite heeft Nederland meestal veel pech. Dus moet Tsjechie wel het geluk hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef Suijk het volgende:
Finland is ook niet alles en daar had Tsjechië het ook moeilijk mee.
Ik denk ook niet dat Roemenie van ze gaat winnen, maar het klopt wel dat Tsjechie tot nu toe ook tegenvalt.
De beste 2 zal wel niet, aangezien andere poules makkelijker zijn en dus een hoger doelsaldo kunnen halen. Verder is Tjechië ook niet zo geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:02 schreef Pinnokkio het volgende:
Ik denk dat Tsjechie eerste wordt in de poule en Nederland tweede, hopelijk behoren we dan tot de beste nummers 2 dan plaatsen we ons rechtstreeks voor het WK.
Hoezo niet beste nummer 2? Ik zie in alle poules maar 1 team die meer punten heeft als Nederland en er is maar 1 nummer 2 in alle poules die ook net zoveel punten heeft als ons.. En dat is Slowakije en die zie ik aan het eind niet zoveel punten halen als Nederland. En Tsjechie moet nog uit naar Roemenie en naar Finland...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
De beste 2 zal wel niet, aangezien andere poules makkelijker zijn en dus een hoger doelsaldo kunnen halen. Verder is Tjechië ook niet zo geweldig
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. NEDERLAND 6 5 1 0 16 14- 3 2. Tsjechië 6 5 0 1 15 14- 5 3. Roemenië 7 4 1 2 13 12- 8 4. Finland 6 3 0 3 9 13-10 5. Macedonië 7 1 2 4 5 7- 9 6. Armenië 7 1 1 6 4 4-15 7. Andorra 7 1 1 6 4 3-17 |
Zoals ik al eerder zei. Zo goed is Tsjechië nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:43 schreef Lionheaad het volgende:
Doelsaldo van Nederland is op het moment dus nog beter als dat van Tsjechië
Maar is dat niet voor de nummer 2 alleen? Zodat je kan vergelijken wie de beste nummer 2 isquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de reslutaten tegen de nummer laatst tellen niet in de poule. Wat dat voor eventuele consequenties heeft weet ik niet precies maar is iig niet gunstig voor Nederland.
Is logisch omdat wij in een grote poule zitten er zijn andere poules van 6 teams. Dat moet je gelijk krijgen aan elkaar. Maar dat is dus alleen voor de nummer 2 van noodzaak. Nummer 1 is gewoon geplaatstquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:58 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden het er bij Langs de lijn over gisteravond, ik begreep het ook niet helemaal. Maar ze concludeerden wel dat de huidige situatie nadelig voor nederland was. Raar iets weer van de FIFA.
Is te doen, zeker omdat Tsjechië ook niet zo geweldig is. Robben erbij en we winnen gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
Gewoon zorgen dat je uit bij Tsjechie niet verliest.
Dan is er niks aan de hand.
Voordeel nu is ook dat als beide landen tot het onderlinge duel geen punten meer verspelen, Tsjechie moet winnen en wij niet want wij hebben dan in principe aan een gelijk spelletje genoeg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is te doen, zeker omdat Tsjechië ook niet zo geweldig is. Robben erbij en we winnen gewoon.
Ik droomde er vorige week vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
We worden toch kampioen
En ze hebben er ook 3 tegen gekregen thuis van Finland. Vooralsnog heeft Nederland het betere doelsaldo. Maar waar praten we nu eigenlijk over? Als Nederland gelijkspeelt tegen Tsjechie en voor de rest alles wint zijn we groepswinnaar. We hoeven daar niet eens te winnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
De Tsjechen hebben alvast met 0-4 in Andorra gewonnen, dus dat doen ze qua doelsaldo beter.
Jankulovski, Baros, Lokvenc, Rósicky
Die 3 tegengoals tegen Finland zeggen me meer dan dat goaltje meer dan ze hebben gemaakt in Andorra.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
En ze hebben er ook 3 tegen gekregen thuis van Finland. Vooralsnog heeft Nederland het betere doelsaldo. Maar waar praten we nu eigenlijk over? Als Nederland gelijkspeelt tegen Tsjechie en voor de rest alles wint zijn we groepswinnaar. We hoeven daar niet eens te winnen.
Juist niet, als ze wat beter stonden deden ze misschien nog hun best om van Tsjechië te winnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel ideaal dat Roemenië al zo vroeg kansloos is.
Nederland mag nog een keer tegen Andorra he, Tsjechië niet. En het zijn maar 3 doelpunten verschil.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Remote het volgende:
Het ziet er altijd zo mooi uit als Nederland bovenaan staat. Eindelijk is Oranje een keer goed. Jammer dat Tsjechie z'n doelsaldo heeft opgekrikt
![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Macedonië staat met 1-0 voor op Tsjechië. Nu 23 minuten gespeeld.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Even in theorie. Stel we winnen vanavond en Tsjechië verliest vandaag. Zijn we dan binnen?
Nee, maar als het dan nog misgaat ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Even in theorie. Stel we winnen vanavond en Tsjechië verliest vandaag. Zijn we dan binnen?
Nee maar wel een stuk gelukkigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Ben er maar niet bang voor hoor, ik geloof dat Tsjechië al 2 keer eerder in de laatste minuten is ontsnapt. Ik verwacht nu ook niet andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
Tsjechië - Macedonië nog altijd 0-1 volgens Teletekst. Het zal toch niet...?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
Tsjechië - Macedonië nog altijd 0-1 volgens Teletekst. Het zal toch niet...?
Klopt. Maar we moeten natuurlijk gewoon eerste worden in deze poule.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef LePenseur het volgende:
Maar als NL 2e wordt, dan kunnen we toch alsnog direct geplaatst worden? Ik d8 dat de twee beste nummers2 ook een direct startbewijs voor het WK kregen.
Baros scoorde er 1quote:
Volgens soccerstand heeft hij ze alle 4 gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Baros scoorde er 1
14' [0 - 1] G. Pandev
42' [1 - 1] J. Koller
45' [2 - 1] M. Baros
49' [3 - 1] J. Koller
53' [4 - 1] J. Koller
mrbookmaker.nl en livescore geven aan van nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens soccerstand heeft hij ze alle 4 gemaakt.
klopt ook volgens teletekstquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Volgens active.scores:
Jan Koller 42
Jan Koller 44
Jan Koller 49
Jan Koller 53
Vreemd?
Nickelodeon ofzoietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef nightfall het volgende:
welke zender word het eigenlijk uitgezonden?,. krijg het niet gevonden bij teletekst..
677/678quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef nightfall het volgende:
welke zender word het eigenlijk uitgezonden?,. krijg het niet gevonden bij teletekst..
Mochten we toch al nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef mordradead het volgende:
nou, dan mogen we dus niet tegen tsjechie verliezen
Ik hoop dat ze op oping worden betraptquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef DrDentz het volgende:
tsjechie vermasterd al die ploegen en binnekort ook nederland![]()
Die is gestopt met de interlandsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Maquiladora het volgende:
Doet dat misbaksel van een Nedved al weer mee?
Ja, dat dachten ze eerst ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef DrDentz het volgende:
tsjechie vermasterd al die ploegen en binnekort ook nederland![]()
Maar Nederland heeft lekker gewonnen, puhquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:43 schreef DrDentz het volgende:
toen waren ze ook veel sterker
Gelukkig winnen we gewoon van Tjechie en hebben we genoeg punten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
6-1 inmiddels. Ze schroeven hun doelsaldo wederom flink omhoog. Die gaan we niet meer inlopen op doelsaldo.
Gelijkspelletje tegen Tsjechië is al genoeg als we vanavond winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Gelukkig winnen we gewoon van Tjechie en hebben we genoeg punten.
Weten we wat ons te doen staat. Sorry Finland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En nu ook wel afgelopen. Tsjechië heeft met 8 wedstrijden gespeeld +21 doelpunten. Nederland staat met 7 wedstrijden op +13 doelpunten.
Wij zijn ook iets minder afhankelijk van 1 man.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Koller nu op 9 doelpunten in de poule
Ruud , onze spits, heeft er nog maar 3![]()
Ow, das een makkie...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef golfer het volgende:
Gelijkspelletje tegen Tsjechië is al genoeg als we vanavond winnen.
10-1 dan, Jari moet ook scorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef DrDentz het volgende:
nulletje of 10 tegen finland is wel genoeg
toch zou ik ruud niet willen ruilen tegen koller, ruud moet gewoon ff op dreef komen
19.20 voorbereidingquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk op tv? Incl. voorbereiding. Kan het nergens vinden..
19:20 voorbeschouwing, 20:00 aftrap.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk op tv? Incl. voorbereiding. Kan het nergens vinden..
De macedoniers wel, tot de 42e minuutquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
6-1, goede overwinning
Had niet anders verwacht.
We winnen heus wel nog een keer van Tsjechie, hoor. Tenminste, als Marco de wind in zijn rug houdt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef ChAoZ het volgende:
Tja, we zullen nu wel een resultaat moeten neerzetten in Tsjechie.
Ik ook, de finnen zijn te vaak gevaarlijk geweest in de eerste helftquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:16 schreef ChAoZ het volgende:
Ik heb er nog een hard hoofd in.
Eejz, Marco heeft een gouden pik, he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We winnen heus wel nog een keer van Tsjechie, hoor. Tenminste, als Marco de wind in zijn rug houdt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef VoreG het volgende:
En dat terwijl Tjechie nog tegen Roemenie en Finland en Nederland moet, en wij eigenlijk nog alleen maar tegen Tjechie
Dat is nu min of meer al zeker jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef BB-King het volgende:
Nou ja, wat er ook gebeurd.. Nederland en Tsjechië gaan allebei naar het WK.
Net als de ene club met al die huilies als supporterquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
De groep zit ook gewoon goed in elkaar als je dat ziet bij elke goal, met z'n alle feest vieren enz. Klikt goed volgens mij
Daarom knikkeren we van bommel er ook gewoon uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als de ene club met al die huilies als supporter![]()
Daar staar ik mij nooit zo blind op, al vaak zat gezien dat dat allemaal schijn is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
De groep zit ook gewoon goed in elkaar als je dat ziet bij elke goal, met z'n alle feest vieren enz. Klikt goed volgens mij
Idd beetje een PSV sfeertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als de ene club met al die huilies als supporter![]()
inderdaad dat zal wel tot aan de winterstop duren. Minimaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Lucius kuitbeen gebroken dus die zien we niet meer.
Ach, thuis rollen we die wel op hoor... desnoods met slecht voetbal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef Ixnay het volgende:
Vergeet Macedonië niet daar hebben ze al eens punten tegen verloren.
Uit WK Kwalificatie 2006: Finland - Nederland deel 5quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef andre77 het volgende:
De stand van de mogelijke beste nummers 2:
Nederland 7-19 (17-3)
Tsjechië 6-15 (16-6)
Polen 7-18 (22-5)
Engeland 6-16 (13-3)
Kroatië 6-16 (16-3)
Zweden 6-15 (23-2)
Als Nederland van Macedonië en Armenië wint, is het ongunstig als zowel Engeland-Polen als Kroatië-Zweden gelijk worden. Degene met het beste doelsaldo komt dan (net als evt. Nederland) op 5 verliespunten. Het is dan zaak om de 2 wedstrijden ruim genoeg te winnen.
Het is heel goed denkbaar dat Andorra-Armenië beslist over rechtstreekse plaatsing. De verliezer van dit duel wordt 7e en de wedstrijden tegen dat land vallen af. Als Armenië een +4 doelsaldo oplevert en Andorra een +7 doelsaldo dan kan dat net het verschil maken.
Dat zie je pas als ze een tegenslag te verwerken krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Het 'verlies' van bommeltje lijkt goed verwerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zie je pas als ze een tegenslag te verwerken krijgen.
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk best slecht. En dan toch met 0-4 winnen. Geweldig doelpunt van Ruud en dito invalbeurten van Van Persie en Maduro. Melchiot kan nu wel afgeserveerd worden.
Heeft Davids genoeg gekaart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassen![]()
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ooijer en Bouma kunnen hun vakantie boeken voor komend jaar, als je de uitspraken van de BC hoorde...
lijkt me eerder andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef DeTolk het volgende:
Ruud van Nistelrooij na de wedstrijd "Maduro zette de wedstrijd naar zijn hand en toen begon het pas te lopen"
HEDWIGES !!!!
Ooijer heeft met Kromkamp, Boulahrouz, Heitinga en Lucius 4 man voor zich. Een extra linksbenige verdediger is nooit weg.quote:
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Toch moet ik nog even zeggen dat Landzaat en vooral De Jong een drama waren gisteren.
dat zal nu ook wel gebeurenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huis
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
Nederland is Europa's beste maar moet oppassen
bla bla bla....
We pakken het puntentotaal er even bij ter verduidelijking, want je hebt volgens mij nog gelijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.
Op kwaliteit moet Engeland dat wel redden jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Polen moet nog uit naar Engeland, thuis tegen Wales en Oostenrijk. Kan maar zo zijn dat Polen die alledrie verliest... Engeland uit naar Wales en N-Ierland en thuis tegen Oostenrijk en Polen. Dus Engeland zal wel poulewinnaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |