Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef VoreG het volgende:
En dat terwijl Tjechie nog tegen Roemenie en Finland en Nederland moet, en wij eigenlijk nog alleen maar tegen Tjechie
Dat is nu min of meer al zeker jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef BB-King het volgende:
Nou ja, wat er ook gebeurd.. Nederland en Tsjechië gaan allebei naar het WK.
Net als de ene club met al die huilies als supporterquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
De groep zit ook gewoon goed in elkaar als je dat ziet bij elke goal, met z'n alle feest vieren enz. Klikt goed volgens mij
Daarom knikkeren we van bommel er ook gewoon uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als de ene club met al die huilies als supporter![]()
Daar staar ik mij nooit zo blind op, al vaak zat gezien dat dat allemaal schijn is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
De groep zit ook gewoon goed in elkaar als je dat ziet bij elke goal, met z'n alle feest vieren enz. Klikt goed volgens mij
Idd beetje een PSV sfeertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als de ene club met al die huilies als supporter![]()
inderdaad dat zal wel tot aan de winterstop duren. Minimaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Lucius kuitbeen gebroken dus die zien we niet meer.
Ach, thuis rollen we die wel op hoor... desnoods met slecht voetbal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef Ixnay het volgende:
Vergeet Macedonië niet daar hebben ze al eens punten tegen verloren.
Uit WK Kwalificatie 2006: Finland - Nederland deel 5quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef andre77 het volgende:
De stand van de mogelijke beste nummers 2:
Nederland 7-19 (17-3)
Tsjechië 6-15 (16-6)
Polen 7-18 (22-5)
Engeland 6-16 (13-3)
Kroatië 6-16 (16-3)
Zweden 6-15 (23-2)
Als Nederland van Macedonië en Armenië wint, is het ongunstig als zowel Engeland-Polen als Kroatië-Zweden gelijk worden. Degene met het beste doelsaldo komt dan (net als evt. Nederland) op 5 verliespunten. Het is dan zaak om de 2 wedstrijden ruim genoeg te winnen.
Het is heel goed denkbaar dat Andorra-Armenië beslist over rechtstreekse plaatsing. De verliezer van dit duel wordt 7e en de wedstrijden tegen dat land vallen af. Als Armenië een +4 doelsaldo oplevert en Andorra een +7 doelsaldo dan kan dat net het verschil maken.
Dat zie je pas als ze een tegenslag te verwerken krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Het 'verlies' van bommeltje lijkt goed verwerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zie je pas als ze een tegenslag te verwerken krijgen.
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk best slecht. En dan toch met 0-4 winnen. Geweldig doelpunt van Ruud en dito invalbeurten van Van Persie en Maduro. Melchiot kan nu wel afgeserveerd worden.
Heeft Davids genoeg gekaart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassen![]()
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ooijer en Bouma kunnen hun vakantie boeken voor komend jaar, als je de uitspraken van de BC hoorde...
lijkt me eerder andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef DeTolk het volgende:
Ruud van Nistelrooij na de wedstrijd "Maduro zette de wedstrijd naar zijn hand en toen begon het pas te lopen"
HEDWIGES !!!!
Ooijer heeft met Kromkamp, Boulahrouz, Heitinga en Lucius 4 man voor zich. Een extra linksbenige verdediger is nooit weg.quote:
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Toch moet ik nog even zeggen dat Landzaat en vooral De Jong een drama waren gisteren.
dat zal nu ook wel gebeurenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huis
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
Nederland is Europa's beste maar moet oppassen
bla bla bla....
We pakken het puntentotaal er even bij ter verduidelijking, want je hebt volgens mij nog gelijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.
Op kwaliteit moet Engeland dat wel redden jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Polen moet nog uit naar Engeland, thuis tegen Wales en Oostenrijk. Kan maar zo zijn dat Polen die alledrie verliest... Engeland uit naar Wales en N-Ierland en thuis tegen Oostenrijk en Polen. Dus Engeland zal wel poulewinnaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |