Heb je je Nederlands paspoort al ingeleverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef fransie102 het volgende:
Dit elftal gaat er echt aan tegen Tsjechie.Marco
De mening van Sir Alex is niet echt relevant als het gaat om het Nederlands elftal en ik mag aannemen dat Van Basten zich niet druk maakt over de mening van Sir Alex. Of zou Hiddink zich ook bemoeien met de selectie van Peru en Lok met de selectie van Ecuador?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
'Zijn' Van Nistelrooij staat er niet in en Sir Alex gaat ervan uit dat gewoon 'hoort'.
Er valt genoeg te zeiken over deze wedstrijd, maar als een speler zijn doelpunt wil vieren moet dat kunnen...quote:
Ik kan me niet voorstellen dat van Basten wakker ligt van Sir Alexquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De mening van Sir Alex is niet echt relevant als het gaat om het Nederlands elftal en ik mag aannemen dat Van Basten zich niet druk maakt over de mening van Sir Alex. Of zou Hiddink zich ook bemoeien met de selectie van Peru en Lok met de selectie van Ecuador?
Ik ook niet. Sowieso doet de mening van Sir Alex er niet toe, net zoals Hiddink, Blind, Adriaanse, Mourinho en Wenger zich niet druk hoeven te maken over het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat van Basten wakker ligt van Sir Alex
Vind ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er valt genoeg te zeiken over deze wedstrijd, maar als een speler zijn doelpunt wil vieren moet dat kunnen...
Eens, die ploegen spelen niet geweldig, belabberd zelfs. Daarnaast laten ze nog eens veel punten liggen en winnen ze niet met overtuigende cijfers van ploegen van het kaliber Roemenië en Finland. Bosnië en Litouwen zijn echt minder dan Roemenië en Finland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef JaWi het volgende:
Spanje is nou ook niet echt een toernooiploeg, als ik eerlijk ben. Zelfde als Italië.
Oranje is ook (nog) geen hecht team.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Brazilië is geen hecht team, individuele kwaliteiten zeggen ook niet alles, het team moet wel in balans zijn en als team er voor gaan.
quote:Duitsland is echt wel slechter dan dit Nederlands elftal.
ze gaan wel goed met elkaar om lijkt het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oranje is ook (nog) geen hecht team.
[..]
![]()
Dat is, als ik me niet vergis, precies waar Van Basten op rekende, helemaal gezien de vorige wedstrijd tegen de Finnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Typische doodlopers trouwens, die Finnen. In het begin veel krachten verspelen, veel rennen en hollen, en op het eind zijn de krachten op.
Tja, maar sir heeft overal een mening over, he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso doet de mening van Sir Alex er niet toe, net zoals Hiddink, Blind, Adriaanse, Mourinho en Wenger zich niet druk hoeven te maken over het Nederlands elftal.
Tja als je alle 'lastige' spelers wegstuurd...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze gaan wel goed met elkaar om lijkt het.
dat is een goed begin
Klopt. Ik zal morgen eens alle argumenten op een rijtje zetten. Kan je een best leuk stuk van maken . Eigenlijk zijn er, zoals Marco zegt, 32 goede spelers. De enige die zekerheid hebben zijn eigenlijk Sar en Robben, een vreemd luxeprobleemquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eens, die ploegen spelen niet geweldig, belabberd zelfs. Daarnaast laten ze nog eens veel punten liggen en winnen ze niet met overtuigende cijfers van ploegen van het kaliber Roemenië en Finland. Bosnië en Litouwen zijn echt minder dan Roemenië en Finland.
Yup, ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb de indruk dat de jongens het onderling prima kunnen vinden hoor.
Ik vind dat Nederland zich als team manifesteert. Lang is deze groep niet bij elkaar, dus dat kan met het oog op 2006 alleen maar beter gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oranje is ook (nog) geen hecht team.
[..]
![]()
dat lijkt dus een goede beslissingquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tja als je alle 'lastige' spelers wegstuurd...
Klopt, maar daar kunnen ze nog ook nog niet mee omgaan. Dat moet echt nog beter want dat we (wederom) wat geluk hebben gehad valt niet te ontkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Dat is, als ik me niet vergis, precies waar Van Basten op rekende, helemaal gezien de vorige wedstrijd [edit] tegen de Finnen natuurlijk [/edit].
Gio, Kromkamp, Melchiot, Ooijer, Bouma, Heitinga, Boula, Kromkamp, Mathijssen en wat ik al niet vergeet. Verdedigers zat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Nog ff over de verdediging nagedacht, met kromkamp en mathijsen komt het toch goed
Straks ook Mathijssen en Kromkamp er weer bij, misschien breekt er nog wel ergens een talent door. v/d Vaart volgend seizoen in een nieuwe omgeving, wellicht bloeit hij daar weer op. Een brede selectie en een hecht team. Zo maak je meer kans op de wereldtitel dan met een verzameling volgevreten vedetten die het allemaal wel best vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal morgen eens alle argumenten op een rijtje zetten. Kan je een best leuk stuk van maken . Eigenlijk zijn er, zoals Marco zegt, 32 goede spelers. De enige die zekerheid hebben zijn eigenlijk Sar en Robben, een vreemd luxeprobleem.
Dat blijkt prima te werken. Geen Davids, geen Seedorf en geen Kluivert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tja als je alle 'lastige' spelers wegstuurd...
Dat kan ik inderdaad nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen ze nog ook nog niet mee omgaan. Dat moet echt nog beter want dat we (wederom) wat geluk hebben gehad valt niet te ontkennen.
NL staat op 22 uit 8 en tjechie op 21 uit 8..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef andre77 het volgende:
De stand van de mogelijke beste nummers 2:
Nederland 7-19 (17-3)
Tsjechië 6-15 (16-6)
Polen 7-18 (22-5)
Engeland 6-16 (13-3)
Kroatië 6-16 (16-3)
Zweden 6-15 (23-2)
Door de brievenbus heet datquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zie net die goal van Ruud terug, grote klasse hoe hij hem afmaakt.![]()
Grote drijfveer Kuyt???? no way, pas toen van persie erin kwam zag ej Kuyt eindelijk eens en ook Robben kwam pas los toen van persie het veld in kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Een waardeloze 0-4. Was er wel een middenveld? Ik zag ze pas in de 88ste minuut. De eerste keer een beetje een lijn in de 89ste. Melchiot mag voortaan ook thuisblijven.
Maar goed, laten we het positief zien. De aanval leek wel goed op elkaar ingespeeld, met een pluim voor grote drijfveer Kuyt, die eigenlijk middenveld en voorhoede tegelijk was. Robben was niet geheel op dreef, maar toch genoeg. En wat een mooi schot van vPersie, die liet het werken ook niet na. Ruud was trouwens ook beter als de vorige. Hij was meer aanwezig en kwam ook uit de voorlinie meehelpen en zo meer aan de bal.
Als ze over een maandje of wat weer kunnen lopen wel, ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Nog ff over de verdediging nagedacht, met kromkamp en mathijsen komt het toch goed
De komende maand worden er toch geen interlands gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Noorman het volgende:
[..]
Als ze over een maandje of wat weer kunnen lopen wel, ja.
Je loopt een beetje achter:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef andre77 het volgende:
De stand van de mogelijke beste nummers 2:
Nederland 7-19 (17-3)
Tsjechië 6-15 (16-6)
Polen 7-18 (22-5)
Engeland 6-16 (13-3)
Kroatië 6-16 (16-3)
Zweden 6-15 (23-2)
Als Nederland van Macedonië en Armenië wint, is het ongunstig als zowel Engeland-Polen als Kroatië-Zweden gelijk worden. Degene met het beste doelsaldo komt dan (net als evt. Nederland) op 5 verliespunten. Het is dan zaak om de 2 wedstrijden ruim genoeg te winnen.
Het is heel goed denkbaar dat Andorra-Armenië beslist over rechtstreekse plaatsing. De verliezer van dit duel wordt 7e en de wedstrijden tegen dat land vallen af. Als Armenië een +4 doelsaldo oplevert en Andorra een +7 doelsaldo dan kan dat net het verschil maken.
Alsof Finland een test is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die 4-0 zegt natuurlijk helemaal niks
Op het WK zijn ze erbijquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Noorman het volgende:
[..]
Als ze over een maandje of wat weer kunnen lopen wel, ja.
Ik wou het net zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef twi het volgende:
Debiele interviewer.
0-4 in Finland is een prima uitslag hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alsof Finland een test is.Dramatisch dit spel. Ik blijf me verbazen dat dit goed blijft gaan.
Dat, beste Loekje, is nou de klasse van Van Basten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef fransie102 het volgende:
Alsof Finland een test is.Dramatisch dit spel. Ik blijf me verbazen dat dit goed blijft gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |