Het 'verlies' van bommeltje lijkt goed verwerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zie je pas als ze een tegenslag te verwerken krijgen.
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk best slecht. En dan toch met 0-4 winnen. Geweldig doelpunt van Ruud en dito invalbeurten van Van Persie en Maduro. Melchiot kan nu wel afgeserveerd worden.
Heeft Davids genoeg gekaart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kluivert, Seedorf en Bommel zoeken nog een 4e man voor klaverjassen![]()
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ooijer en Bouma kunnen hun vakantie boeken voor komend jaar, als je de uitspraken van de BC hoorde...
lijkt me eerder andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ooijer lijkt me ook niet meer dan logisch. Bouma zou ik dan wel weer vreemd vinden.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef DeTolk het volgende:
Ruud van Nistelrooij na de wedstrijd "Maduro zette de wedstrijd naar zijn hand en toen begon het pas te lopen"
HEDWIGES !!!!
Ooijer heeft met Kromkamp, Boulahrouz, Heitinga en Lucius 4 man voor zich. Een extra linksbenige verdediger is nooit weg.quote:
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Toch moet ik nog even zeggen dat Landzaat en vooral De Jong een drama waren gisteren.
dat zal nu ook wel gebeurenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op basis van De Jong snap ik niet waarom Bommel naar huis is gestuurd. Als hij (basten) consequent is sturrd hij De Jong ook naar huis
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
Nederland is Europa's beste maar moet oppassen
bla bla bla....
We pakken het puntentotaal er even bij ter verduidelijking, want je hebt volgens mij nog gelijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar goed, ze vergeten dat Engeland toch groepswinnaar wordt en dat Polen die nu 1e staat nog genoeg punten gaan verliezen... Dan blijft alleen Zweden over als concurrent voor de 2e plek.
Op kwaliteit moet Engeland dat wel redden jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Polen moet nog uit naar Engeland, thuis tegen Wales en Oostenrijk. Kan maar zo zijn dat Polen die alledrie verliest... Engeland uit naar Wales en N-Ierland en thuis tegen Oostenrijk en Polen. Dus Engeland zal wel poulewinnaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |