De beste 2 zal wel niet, aangezien andere poules makkelijker zijn en dus een hoger doelsaldo kunnen halen. Verder is Tjechië ook niet zo geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:02 schreef Pinnokkio het volgende:
Ik denk dat Tsjechie eerste wordt in de poule en Nederland tweede, hopelijk behoren we dan tot de beste nummers 2 dan plaatsen we ons rechtstreeks voor het WK.
Hoezo niet beste nummer 2? Ik zie in alle poules maar 1 team die meer punten heeft als Nederland en er is maar 1 nummer 2 in alle poules die ook net zoveel punten heeft als ons.. En dat is Slowakije en die zie ik aan het eind niet zoveel punten halen als Nederland. En Tsjechie moet nog uit naar Roemenie en naar Finland...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
De beste 2 zal wel niet, aangezien andere poules makkelijker zijn en dus een hoger doelsaldo kunnen halen. Verder is Tjechië ook niet zo geweldig
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. NEDERLAND 6 5 1 0 16 14- 3 2. Tsjechië 6 5 0 1 15 14- 5 3. Roemenië 7 4 1 2 13 12- 8 4. Finland 6 3 0 3 9 13-10 5. Macedonië 7 1 2 4 5 7- 9 6. Armenië 7 1 1 6 4 4-15 7. Andorra 7 1 1 6 4 3-17 |
Zoals ik al eerder zei. Zo goed is Tsjechië nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:43 schreef Lionheaad het volgende:
Doelsaldo van Nederland is op het moment dus nog beter als dat van Tsjechië
Maar is dat niet voor de nummer 2 alleen? Zodat je kan vergelijken wie de beste nummer 2 isquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de reslutaten tegen de nummer laatst tellen niet in de poule. Wat dat voor eventuele consequenties heeft weet ik niet precies maar is iig niet gunstig voor Nederland.
Is logisch omdat wij in een grote poule zitten er zijn andere poules van 6 teams. Dat moet je gelijk krijgen aan elkaar. Maar dat is dus alleen voor de nummer 2 van noodzaak. Nummer 1 is gewoon geplaatstquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:58 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden het er bij Langs de lijn over gisteravond, ik begreep het ook niet helemaal. Maar ze concludeerden wel dat de huidige situatie nadelig voor nederland was. Raar iets weer van de FIFA.
Is te doen, zeker omdat Tsjechië ook niet zo geweldig is. Robben erbij en we winnen gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
Gewoon zorgen dat je uit bij Tsjechie niet verliest.
Dan is er niks aan de hand.
Voordeel nu is ook dat als beide landen tot het onderlinge duel geen punten meer verspelen, Tsjechie moet winnen en wij niet want wij hebben dan in principe aan een gelijk spelletje genoeg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is te doen, zeker omdat Tsjechië ook niet zo geweldig is. Robben erbij en we winnen gewoon.
Ik droomde er vorige week vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
We worden toch kampioen
En ze hebben er ook 3 tegen gekregen thuis van Finland. Vooralsnog heeft Nederland het betere doelsaldo. Maar waar praten we nu eigenlijk over? Als Nederland gelijkspeelt tegen Tsjechie en voor de rest alles wint zijn we groepswinnaar. We hoeven daar niet eens te winnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
De Tsjechen hebben alvast met 0-4 in Andorra gewonnen, dus dat doen ze qua doelsaldo beter.
Jankulovski, Baros, Lokvenc, Rósicky
Die 3 tegengoals tegen Finland zeggen me meer dan dat goaltje meer dan ze hebben gemaakt in Andorra.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
En ze hebben er ook 3 tegen gekregen thuis van Finland. Vooralsnog heeft Nederland het betere doelsaldo. Maar waar praten we nu eigenlijk over? Als Nederland gelijkspeelt tegen Tsjechie en voor de rest alles wint zijn we groepswinnaar. We hoeven daar niet eens te winnen.
Juist niet, als ze wat beter stonden deden ze misschien nog hun best om van Tsjechië te winnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel ideaal dat Roemenië al zo vroeg kansloos is.
Nederland mag nog een keer tegen Andorra he, Tsjechië niet. En het zijn maar 3 doelpunten verschil.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Remote het volgende:
Het ziet er altijd zo mooi uit als Nederland bovenaan staat. Eindelijk is Oranje een keer goed. Jammer dat Tsjechie z'n doelsaldo heeft opgekrikt
![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Macedonië staat met 1-0 voor op Tsjechië. Nu 23 minuten gespeeld.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Even in theorie. Stel we winnen vanavond en Tsjechië verliest vandaag. Zijn we dan binnen?
Nee, maar als het dan nog misgaat ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Even in theorie. Stel we winnen vanavond en Tsjechië verliest vandaag. Zijn we dan binnen?
Nee maar wel een stuk gelukkigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef JaWi het volgende:
Ben er maar niet bang voor hoor, ik geloof dat Tsjechië al 2 keer eerder in de laatste minuten is ontsnapt. Ik verwacht nu ook niet andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
Tsjechië - Macedonië nog altijd 0-1 volgens Teletekst. Het zal toch niet...?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
Tsjechië - Macedonië nog altijd 0-1 volgens Teletekst. Het zal toch niet...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |