which he did not, dus ze gaan hem halenquote:SANTA MARIA, California (CNN) -- Michael Jackson was late for his trial Thursday, and the California judge trying the pop superstar's child molestation said he would issue a bench warrant for Jackson's arrest if he did not appear in court within an hour.
The order by Superior Court Judge Rodney Melville came at 8:35 a.m. (11:35 a.m. ET)
Defense attorney Thomas Mesereau Jr. told Melville that Jackson was in Cottage Hospital with a "serious back problem" but reportedly was on his way to court.
But Melville said he would issue the warrant and Jackson would forfeit his $3 million bail, meaning Jackson would be taken back into police custody and jailed if the singer did not appear in court within an hour.
en de prijs voor meest originele MJ grap gaat naar...quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:10 schreef milagro het volgende:
het moet wel erg zijn met die rug, zijn gezicht is spierwit van de pijn gewoon...
oh wacht
Zo te zien heb jij (gelukkig) nog nooit last van je rug gehad... Ik kan je wel vertellen dat het mogelijk is om je met rugpijn zo snel om te draaien... sneller dan jij 'vitiligo' kunt zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
ja ik zou ook gauw een pyjama broek aantrekken als ik zogenaamd net uit het ziekenhuis moest komen
en last van zijn rug?
voor iemand die last van zijn rug heeft draaide hij zich anders rap om
dan kan je wel heel langzaam lopen om het geloofwaardig te maken, maar als je vergaat van de pijn dan is je omdraaien zoals ik hem dat zag doen (*swoosh..) een absolute onmogelijkheid.
Ik denk niks, ik was er niet bij en ik heb de rechtzaak niet kunnen volgen. Ik zei of hij schuldig is of niet, dat maakt me niet uit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En het is een wel heel vreemde reden om te gaan denken dat Jackson schuldig is...
Ik heb Bechterewquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij (gelukkig) nog nooit last van je rug gehad... Ik kan je wel vertellen dat het mogelijk is om je met rugpijn zo snel om te draaien... sneller dan jij 'vitiligo' kunt zeggen.
Neemt niet weg dat ik de indruk heb dat MJ wel eens koning kleinzerig zou kunnen zijn. Tsja... iedereen heeft een andere pijngrens.
Ze hebben nog maanden nodig om al die celebrities te laten getuigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:34 schreef MJboard het volgende:
MJ heeft geen reden om tijd te rekken omdat tot op heden de verdediging veel sterker is dan de aanklager. De kant v/d aanklager heeft wisselende verklaringen en de verdediging speelt hier op in. Er wordt nu al afgevraagd hoe deze zaak 5 á 6 maanden kan doorgaan als de zaak nu al zo ver is in 1,5 week.
Kan me ook niet voorstellen dat mensen het niet verdacht vinden als ze weten wat de geschiedenis is van de aanklagende familie. En al helemaal nu de aanklagers blijken te liegen onder ede.
Howard Hughes was een geniaal persoon, die heel veel bereikt heeft op commercieel, wetenschappelijk en artistiek vlak. Ja de man leed aan een geestesziekte, maar dat lijkt mij nou niet bepaald een reden om deningrerend over hem te denken.quote:
Ja, ik zal het niet meer doen Milagro.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
Niet spotten met zwarte (nu ja..) messias, Schatje!!!!!
Nog egoistischer als het niet waar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:32 schreef DrDentz het volgende:
beetje egoistisch van dat kind als het wel waar is,
Beetje rustig aan linke matthijst, praat niet zo stoer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:31 schreef matthijst het volgende:
Vieze mannetjes dan, die miechel en michel.
Leer typen, mongool.
Hmm dat ventje word vandaag weer gehoord , ik hoor net op het journaal dat het proces min of meer afhankelijk is van de geloofwaardigheid van die jongen , dat kan dan wat worden vandaag .quote:Gavin heeft aan z'n voormalige leraar toegegeven niet te zijn misbruikt door Michael Jackson. Vorige week vertelde de 15-jarige jongen aan de jury dat de zanger hem twee keer misbruikt heeft. Maar nu het proces de 3e week ingaat biechte hij aan z'n leraar, Jeffrey Alport, op dat ''er niets gebeurt is'' . Hij zei ''Ik vertelde de leraar dat Jackson niets met me gedaan heeft''. Het gesprek met de leraar moet hebben plaatsgevonden direct na de uitzending van Martin Bashir's documentaire ''Living with Michael Jackson''. De jongen gaf ook toe dat hij vervelend was op school en dat hij verward was over z'n seksualiteit. De jury heeft nu gehoord dat hij in gevechten verwikkeld is geweest, en dat hij vaak ruzie had met leraren, en z'n schoolcijfers waren slecht. ''Je had een gesprek met het schoolhoofd vanwege beschuldigingen over jouw discipline problemen'' zei advocaat Mesereau. ''Nee'', gaf de jongen als antwoord. ''Ik had een gesprek met hem omdat ík een discipline probleem had, ik was niet zo'n goed kind toen, ik had ruzie met leraren en dat soort dingen''. De leraar wordt mogelijk als getuige voor de verdediging van Jackson opgeroepen. Volgens Jackson's advocaten hebben de jongen en z'n familie de seks beschuldigingen volledig verzonnen. En ze zeggen ook dat de moeder haar drie kinderen traint in het liegen onder ede met als doel ''geld scoren uit rechtszaken''. Jackson kwam gisteren keurig op tijd aan bij de rechtbank, niet zoals afgelopen donderdag toen hij in z'n pyama en op slippers een uur te laat aankwam.
Source: Sky News
Ai... hoezo kansloze zaak?quote:"I told Dean Alpert he didn't do anything to me," replied Arvizo, "I told him twice."
Dat geld kunnen ze wel op hun buik schrijven.quote:Tom Sneddon's Triad
According to a February 2004 NBC Today Show report by Mike Taibbi, Katz is just one of three key figures in the Prosecution's triad who also were involved in the allegations made against Michael more than ten years ago. (Tom Sneddon and Larry Feldman complete the trio.)
Taibbi postulated that "...the names common to both cases suggest an agenda, even a vendetta."
The most outstanding piece of news taken from that report (but largely overlooked by the world's press then and now) was a quote from Dr. Katz addressing the Accuser; "Look, if you go ahead with this... ...your family will get money if they win."
BRON: www.mjni.com
Ja, ja, dat is jullie kant van de zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:58 schreef Vitalogy het volgende:
Pfff enge mensen zeg. Het lijkt de middeleeuwen wel.
quote:One of my kids said today that he thinks "Michael Jackson is going to jail" I asked, "yeah? what for?" he said "Oh I dunno miss, its just what people say!"
De Wacko fan-club.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:03 schreef Vitalogy het volgende:
Wie is jullie?
En nu even in normaal Nederlands of Engelsquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:34 schreef DrDentz het volgende:
dont be silly, doodoohead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |