abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25471897
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:56 schreef milagro het volgende:

de man is Howard Hughes all over again.
Howard Hughes was een geniaal persoon, die heel veel bereikt heeft op commercieel, wetenschappelijk en artistiek vlak. Ja de man leed aan een geestesziekte, maar dat lijkt mij nou niet bepaald een reden om deningrerend over hem te denken.

Bovendien vind ik het aantal vooroordelen wat je alleen al in één zin kan stoppen bijzonder opmerkelijk.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:03:33 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_25477863

bron

.
pi_25478204
Niet spotten met de zwarte (nu ja..) messias, Schatje!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:31:27 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_25478314
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
Niet spotten met zwarte (nu ja..) messias, Schatje!!!!!
Ja, ik zal het niet meer doen Milagro.
pi_25478340
beetje egoistisch van dat kind als het wel waar is, mj maakt zoveel mooie dingen, zo iemand laat je toch niet opsluiten? boeiend als ie aan je reet heeft gezeten, denk eens aan al die arme mensen die straks misschien geen goede nieuwe muziek meer kunnen kopen kutkind
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:30:57 #281
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_25483221

Waar ligt ook al weer die uitschuifbare Pinokkio-neus ?
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:42:23 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25483438
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:32 schreef DrDentz het volgende:
beetje egoistisch van dat kind als het wel waar is,
Nog egoistischer als het niet waar is.

en daar begint het naar mijn idee heel erg op te lijken
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25486797
Het schijnt dat der miechel ook weleens tegen kinderen zegt, wie wil er een knikker.
En als een kind dan zegt ja ikke, zeg der michel moet je wel zelf uit mijn broekzak pakken!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:31:31 #284
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25489250
Vieze mannetjes dan, die miechel en michel.

Leer typen, mongool.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25492578
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:31 schreef matthijst het volgende:
Vieze mannetjes dan, die miechel en michel.

Leer typen, mongool.
Beetje rustig aan linke matthijst, praat niet zo stoer.
Blijkbaar ben je heel erg intelligent .
Speciaal voor jou leg ik het even uit, extra voor jou linke mattijst.
Die der miechel en michel zijn een en de zelfde.
pi_25493362
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:48:26 #287
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25493487
Kan het wat minder?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25519811
quote:
Gavin heeft aan z'n voormalige leraar toegegeven niet te zijn misbruikt door Michael Jackson. Vorige week vertelde de 15-jarige jongen aan de jury dat de zanger hem twee keer misbruikt heeft. Maar nu het proces de 3e week ingaat biechte hij aan z'n leraar, Jeffrey Alport, op dat ''er niets gebeurt is'' . Hij zei ''Ik vertelde de leraar dat Jackson niets met me gedaan heeft''. Het gesprek met de leraar moet hebben plaatsgevonden direct na de uitzending van Martin Bashir's documentaire ''Living with Michael Jackson''. De jongen gaf ook toe dat hij vervelend was op school en dat hij verward was over z'n seksualiteit. De jury heeft nu gehoord dat hij in gevechten verwikkeld is geweest, en dat hij vaak ruzie had met leraren, en z'n schoolcijfers waren slecht. ''Je had een gesprek met het schoolhoofd vanwege beschuldigingen over jouw discipline problemen'' zei advocaat Mesereau. ''Nee'', gaf de jongen als antwoord. ''Ik had een gesprek met hem omdat ík een discipline probleem had, ik was niet zo'n goed kind toen, ik had ruzie met leraren en dat soort dingen''. De leraar wordt mogelijk als getuige voor de verdediging van Jackson opgeroepen. Volgens Jackson's advocaten hebben de jongen en z'n familie de seks beschuldigingen volledig verzonnen. En ze zeggen ook dat de moeder haar drie kinderen traint in het liegen onder ede met als doel ''geld scoren uit rechtszaken''. Jackson kwam gisteren keurig op tijd aan bij de rechtbank, niet zoals afgelopen donderdag toen hij in z'n pyama en op slippers een uur te laat aankwam.
Source: Sky News
Hmm dat ventje word vandaag weer gehoord , ik hoor net op het journaal dat het proces min of meer afhankelijk is van de geloofwaardigheid van die jongen , dat kan dan wat worden vandaag .

jah: CASE CLOSED
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:58:01 #289
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25519850
Wat zou het mooi zijn als het echt allemaal verzinsels zijn.. Ik zou echt opgelucht zijn.
pi_25525063
quote:
"I told Dean Alpert he didn't do anything to me," replied Arvizo, "I told him twice."
Ai... hoezo kansloze zaak?
quote:
Tom Sneddon's Triad

According to a February 2004 NBC Today Show report by Mike Taibbi, Katz is just one of three key figures in the Prosecution's triad who also were involved in the allegations made against Michael more than ten years ago. (Tom Sneddon and Larry Feldman complete the trio.)

Taibbi postulated that "...the names common to both cases suggest an agenda, even a vendetta."

The most outstanding piece of news taken from that report (but largely overlooked by the world's press then and now) was a quote from Dr. Katz addressing the Accuser; "Look, if you go ahead with this... ...your family will get money if they win."

BRON: www.mjni.com
Dat geld kunnen ze wel op hun buik schrijven.
pi_25525658
Dat die knul het eerder ontkend heeft, dat er iets voorgevallen is, zegt natuurlijk helemaal niets.
Slachtoffers van sexueel misbruik ontkennen wel vaker dat er iets gebeurd is, omdat ze het ofwel niet wíllen weten, ofwel niet aan die specifieke persoon willen vertellen (hem of haar niet vertrouwen), ofwel uit de verwarrende en wisselende afkeer <> loyaliteit naar de misbruiker, ofwel omdat ze bang zijn dat er nog meer ellende uit voortkomt, meer gedoe dan er al is na hun eerste verklaring.
Het is niet zelden zo , immers , dat de logisch heftige reactie van de omgeving de traumatische ervaring nog traumatischer maakt.

Ik zeg niet dat MJ dus schuldig móet zijn ( ik geloof van wel, maar dat is een persoonlijke overtuiging dus, MJ blijft in mijn ogen een verknipte en emotioneel onvolwassen en labiel figuur die zich onder behandeling zou moeten stellen), maar deze eerdere ontkenning is niet een bewijs van onschuld van MJ (en de schuld natuurlijk ook niet)

Wel zullen velen dit verwarrend vinden en daardoor de knul niet meer geloofwaardig (als ze dat niet al vonden).
De aanklager moet nu nog wel een troefkaart in handen hebben wil hij deze winst voor de verdediging weer inlopen of helemaal afnemen.

Zoals ik al eerder zei hierboven ergens, ik denk niet dat MJ schuldig bevonden zal worden, om de in die eerdere post ook genoemde redenen, te weinig hard bewijs (vooralsnog) of ms (en minder likely toch) angst voor OJ Simpson taferelen.
Ik blijf toch denken dat er iets onbetamelijks plaats gevonden heeft, al was het maar vanwege het eerder afkopen van een dergelijke zaak, iets wat ik niet kan plaatsen als je 300% onschuldig bent, waarom zou je zoveel geld betalen aan leugenaars en MJ's hardnekkige voorkeur zijn vrienden onder 13 jarige exotisch ogende knulletjes te zoeken, hetgeen ik voor een man van zijn leeftijd niet pluis vindt.

Maar goed, we zullen zien

[ Bericht 2% gewijzigd door milagro op 15-03-2005 23:04:52 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 23:30:03 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_25525786
Wanneer begint de cross examination eigenlijk
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25526635
Tja nu voor de zoveelste keer een feit naar voren komt dat afbreuk doet aan de zaak van de aanklager blijft er wel erg weinig over om tot een daadwerkelijke veroordeling te komen. MJ is nog steeds onschuldig totdat het tegendeel bewezen wordt. En voorlopig is er uhm...ja...ehm...helemaal niets bewezen.

De man helpt kinderen waaronder dodelijk zieke kinderen en als dank wordt hij op de brandstapel gegooid omdat hij kennelijk niet spoort (volgens het psychologisch rapport van de Privé.)

Pfff enge mensen zeg. Het lijkt de middeleeuwen wel.
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:01:37 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_25526667
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:58 schreef Vitalogy het volgende:

Pfff enge mensen zeg. Het lijkt de middeleeuwen wel.
Ja, ja, dat is jullie kant van de zaak.
Maar die jongen moet toch ook nog ondervraagd worden door de aanklagers? Of is dat al gebeurd

Ben een tijdje weggeweest.
pi_25526690
Wie is jullie? Ik zit hier in mijn eentje.
pi_25526714
quote:
One of my kids said today that he thinks "Michael Jackson is going to jail" I asked, "yeah? what for?" he said "Oh I dunno miss, its just what people say!"
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:25:19 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_25526949
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:03 schreef Vitalogy het volgende:
Wie is jullie?
De Wacko fan-club.
pi_25527057
dont be silly, doodoohead
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:55:47 #299
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25527293
Ik wil wel weten hoe e.e.a. zich achter de schermen zich afspeelt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:06:49 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_25527387
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:34 schreef DrDentz het volgende:
dont be silly, doodoohead
En nu even in normaal Nederlands of Engels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')