abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25449565
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

ueberhaupt
he-he

pi_25449594
Wat is die Corry Feldman trouwens een vieze linkmiegel.
Brrrr
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:13:27 #253
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25449758
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_25460227
quote:
SANTA MARIA, California (CNN) -- Michael Jackson was late for his trial Thursday, and the California judge trying the pop superstar's child molestation said he would issue a bench warrant for Jackson's arrest if he did not appear in court within an hour.

The order by Superior Court Judge Rodney Melville came at 8:35 a.m. (11:35 a.m. ET)

Defense attorney Thomas Mesereau Jr. told Melville that Jackson was in Cottage Hospital with a "serious back problem" but reportedly was on his way to court.

But Melville said he would issue the warrant and Jackson would forfeit his $3 million bail, meaning Jackson would be taken back into police custody and jailed if the singer did not appear in court within an hour.
which he did not, dus ze gaan hem halen

warrant for his arrest .. mag je dan niet eens alweer ziek zijn , schande!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:50:08 #255
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25460367
Hij is er al.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25460405
met of zonder rug?
pi_25460406
mooie pyjamabroek
pi_25460708
het moet wel erg zijn met die rug, zijn gezicht is spierwit van de pijn gewoon...

oh wacht
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:08:25 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25461540
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:10 schreef milagro het volgende:
het moet wel erg zijn met die rug, zijn gezicht is spierwit van de pijn gewoon...

oh wacht
en de prijs voor meest originele MJ grap gaat naar...

oh wacht
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:20:18 #260
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25462553
OK, sorry, maar die kerel is echt gestoord. Hij heeft vandaag eigenhandig zijn vonnis getekend. Wat een mongool.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25464280
wat is er dan gebeurd? :S
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:27:30 #262
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25465287
Mwah, meneer had last van zijn rug en kwam dus niet opdagen. Vond het niet nodig zijn advocaat of de rechter te laten weten waar hij was. Rechter beetje pissig, staat niet voor niks 3.000.000 borg op z'n hoofd. Dus gezegd: binnen een uur is ie hier, anders is hij zijn borg kwijt en kan hij de rest van de rechtzaak in een cel slapen.
Komt ie alsnog aan, later dan 1 uur, in een fuckin pyamabroek
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25465762
Er is inmiddels allang bevestigd dat MJ inderdaad rechtstreeks uit een ziekenhuis kwam. Het is MJ eerder aan te prijzen om toch in een pyjama broek op te komen dagen wanneer hij normaal altijd nette pakken draagt.
Denk niet dat MJ hier staat te springen van vreugde.

Doodvonnis? Dat doen de aanklagers door alke dag te liegen onder ede.
pi_25466558
ja ik zou ook gauw een pyjama broek aantrekken als ik zogenaamd net uit het ziekenhuis moest komen
en last van zijn rug?
voor iemand die last van zijn rug heeft draaide hij zich anders rap om
dan kan je wel heel langzaam lopen om het geloofwaardig te maken, maar als je vergaat van de pijn dan is je omdraaien zoals ik hem dat zag doen (*swoosh..) een absolute onmogelijkheid.

kom dan in een rolstoel als je zo moeilijk kan lopen (of wilt doen suggereren dat ...), en vertrek eerder als je weet dát je moeilijk ter been bent en alles dus langer duurt.. en als het plotseling in de rug geschoten is, dan komt die rolstoel weer in the picture..

maar vooral die vlotte draai maakt alles erg ongeloofwaardig (laat ik die belachelijke vertoning van die broek maar even buiten beschouwing)

the-a-ter..

de man zal ws niet in de gevangenis belanden, niet om dat hij onschuldig is, maar ms vanwege de te magere bewijslast (zijn woord tegen die van dat knulletje) of de media hype er om heen ( ik denk aan O.J Simpson), maar ik mag hopen dat de man zich op laat nemen, er is zo duidelijk een steekje los, hell , 367 steken.

Treurig allemaal, in every way
pi_25466943
Gezien de feiten tot nu toe lijkt het me zeer aannemelijk dat alle beschuldigingen niet op waarheid zijn gebaseerd. Wat is dan wel waar? Dat Michael Jackson veel voor kinderen doet? Dat hij een jong kanker-patientje heeft geprobeerd te helpen? Zelfs als het maar gedeeltelijk waar is dan is het hele circus te schandelijk voor woorden. Ik begrijp heel goed dat MJ niet meer daarbij wilt zijn.

En dan moet hij zich ook nog laten opnemen voor dat klein beetje theater.
Puuuuuhlease
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:48:35 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25467074
Ik weet niet of het al gemeld is, maar het blijkt dat de enige getuige in de hele zaak zich vandaag in de rechtzaak behoorlijk heeft tegengesproken. Volgens velen een enorme doorbraak. De jongen zou eerst gezegd hebben dat hij Michael bepaalde handelingen had zien verrichten in een slaapkamer... en vandaag in de rechtzaak schijnt hij weer iets anders te hebben gezegd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25467075
ik dacht echt ff dat hij er tussen uitgeknepen was toen ik cnn aanzette.. gelukkig kwam ie toch nog aan
pi_25467268
MJ moet zich op laten nemen omdat hij al sinds jaar en dag duidelijk gestoord gedrag vertoond.

Een volwassen vent die een aanzienlijk deel zijn vrienden onder exotisch uitziende jongetjes van beneden de 13 heeft (meisjes boeien hem duidelijk stukken minder, het zijn altijd knulletjes die exclusieve aandacht krijgen) , die zijn gezicht vrijwillig gruwelijk laat verminken, die als een kip zonder kop dingen koopt (that, that , that that and that oh and that too) die hij zich allang niet meer kan veroorloven (diep in het rood) , die zijn baby uit het raam laat bungelen (ik had hem goed vast, hoor, dus het was okay, 20 meter hoog buiten het raam laten bungelen kan echt geen kwaad, papa heeft je goed vast onder je okseltjes) , kinderen bij een vrouw verwekt (is dat wel zo? kan een neger of ex neger wel een volkomen blank blauwogig kind opleveren nee, dat kan niet, ook niet als de moeder blank en blauwogig is, tenzij er sprake is van een blanke blauwogige o-pa of o-ma aan MJ zijde, maar goed dit terzijde) en die vrouw vervolgens afkoopt (mama's heb je niet nodig tenslotte) , die kinderen met maskers en doeken op laat lopen om ze anoniem te laten ( zoals alle bekende sterren dat doen , toch, gooien allemaal een doek over het hoofd van hun kroost als ze gaan winkelen right )

die man heeft ze niet meer helemaal op een rij, ws met dank aan Papa Joe, maar deze meneer heeft dringend therapie nodig..

volgens mij is hij wel degelijk schuldig aan gefriemel met kids (een eerdere zaak heeft hij afgekocht en dat doe je niet als je sterk in je schoenen staat en er totaal geen bewijslast tegen je is, waarom zou je? ) , maar mocht dat niet zo zijn, dan nog, de man is Howard Hughes all over again.

[ Bericht 4% gewijzigd door milagro op 11-03-2005 01:02:58 ]
pi_25469459
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
ja ik zou ook gauw een pyjama broek aantrekken als ik zogenaamd net uit het ziekenhuis moest komen
en last van zijn rug?
voor iemand die last van zijn rug heeft draaide hij zich anders rap om
dan kan je wel heel langzaam lopen om het geloofwaardig te maken, maar als je vergaat van de pijn dan is je omdraaien zoals ik hem dat zag doen (*swoosh..) een absolute onmogelijkheid.
Zo te zien heb jij (gelukkig) nog nooit last van je rug gehad... Ik kan je wel vertellen dat het mogelijk is om je met rugpijn zo snel om te draaien... sneller dan jij 'vitiligo' kunt zeggen.

Neemt niet weg dat ik de indruk heb dat MJ wel eens koning kleinzerig zou kunnen zijn. Tsja... iedereen heeft een andere pijngrens.
pi_25469626
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

En het is een wel heel vreemde reden om te gaan denken dat Jackson schuldig is...
Ik denk niks, ik was er niet bij en ik heb de rechtzaak niet kunnen volgen. Ik zei of hij schuldig is of niet, dat maakt me niet uit.

Voor de rest vind ik MJ zielig. Maar de ouders van die kinderen vind ik ook in en intriest. Wie laat ze koters nou steeds langs gaan bij een oude excentrieke man(dat is vragen om problemen), hou je dan wel van je kinderen
Laat ze lekker met hun leeftijdsgenootjes spelen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_25470318
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:11 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Zo te zien heb jij (gelukkig) nog nooit last van je rug gehad... Ik kan je wel vertellen dat het mogelijk is om je met rugpijn zo snel om te draaien... sneller dan jij 'vitiligo' kunt zeggen.

Neemt niet weg dat ik de indruk heb dat MJ wel eens koning kleinzerig zou kunnen zijn. Tsja... iedereen heeft een andere pijngrens.
Ik heb Bechterew Iedere dag pijn in mijn rug dus, en niet zelden alles behalve draaglijk, zoals dat gaat met reuma.
Als de pijn zo erg is dat je stapje voor stapje moet lopen dan is je zo rap om kunnen draaien gewoon wel erg opvallend en vreemd. MJ loopt heeeeeeeel voorzichtig, draait zich ineens heel soepel 180 graden om en terug en loopt dan weer heeeeeeel voorzichtig door, right

Hij probeert gewoon te rekken, zielig over te komen (wat doet men mij allemaal aan, kijk dan toch)
pi_25470410
Het is net zo als toen hij beweerde mishandeld te zijn door de poltie die hem arresteerde.. zijn schouder zou dislocated zijn , hij kon zijn arm amper bewegen, verging van de pijn en vervolgens zie je hem uitbundig naar fans zwaaien
pi_25470435
MJ heeft geen reden om tijd te rekken omdat tot op heden de verdediging veel sterker is dan de aanklager. De kant v/d aanklager heeft wisselende verklaringen en de verdediging speelt hier op in. Er wordt nu al afgevraagd hoe deze zaak 5 á 6 maanden kan doorgaan als de zaak nu al zo ver is in 1,5 week.
Kan me ook niet voorstellen dat mensen het niet verdacht vinden als ze weten wat de geschiedenis is van de aanklagende familie. En al helemaal nu de aanklagers blijken te liegen onder ede.
pi_25471600
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:34 schreef MJboard het volgende:
MJ heeft geen reden om tijd te rekken omdat tot op heden de verdediging veel sterker is dan de aanklager. De kant v/d aanklager heeft wisselende verklaringen en de verdediging speelt hier op in. Er wordt nu al afgevraagd hoe deze zaak 5 á 6 maanden kan doorgaan als de zaak nu al zo ver is in 1,5 week.
Kan me ook niet voorstellen dat mensen het niet verdacht vinden als ze weten wat de geschiedenis is van de aanklagende familie. En al helemaal nu de aanklagers blijken te liegen onder ede.
Ze hebben nog maanden nodig om al die celebrities te laten getuigen.
Ik verheug me al op de reconstructies... leuke schnabbel voor look-a-likes.
pi_25471640
MJ heeft geen reden nodig, MJ doet altijd raar

Deze actie is gewoon idioot en omdat hij MJ is, is de rechter nog erg mild geweest om hem nog 1 uur te geven om op te komen dagen.
Jij of ik waren heel anders behandeld, gewoon opgepakt en opgesloten zodat we een volgende keer op tijd aanwezig zouden zijn.

MJ wilt medelijden, en dit soort acties zaait onrust en verwarring, en dat is altijd meegenomen.
Op je laten wachten, mensen zich laten doen afvragen of je überhaupt nog komt is verwarring zaaien en brengt mensen uit hun doen, concentratie.
Het was een hele kleine moeite geweest om meteen de rechter via zijn advocaat op de hoogte te stellen van zijn ongelukje , dat hij echt eerst naar het ziekenhuis moest en dus ws iets later zou komen, maar dat deed hij dus niet, hij liet iedereen in ongewis.
Bovendien, persoonlijke mening, is het te genant voor woorden om zo dramatisch te doen over eerst een onschuldig griepje (Michael is very very ill) en nu weer over rugpijn als je tegenover een kind zit die nota bene te dealen had met kanker, chemo en weet ik wat voor ellende meer dat met zich meebrengt, maar goed..

MJ heeft zeker een hoop goeds gedaan, om te beginnen maakt hij m.i. prachtige muziek (ik was vroeger een groot fan) , maar het een sluit het ander niet uit en ook voor oorsprong goede mensen doen soms hele foute dingen.

Ik zie een emotioneel onvolwassen man die gewoon niet met normale dingen kan omgaan, niet met tegenslag om kan gaan, niet gewend is sinds jaar en dag dat mensen niet 'in awe' naar hem opkijken, en dat is op zich heel logisch , hij heeft nooit een normaal leven gehad, normaal contact gehad, vriendschappen gehad, alles was gebaseerd op zijn stardom, geen wonder dat je achterdochtig en angstig in het leven staat en je afzondert.
En laten we vooral ook de rol van zijn vader niet vergeten.

Maar dat neemt allemaal niet weg dat hij , als een volwassen man, er niet verstandig aan doet met 13 jarigen op te trekken als ware het een (desnoods platonische) liefdespartner.
Ik geloof zeker dat hij die kids nooit geweld (al is gefriemel aan kleine kids in feite ook een vorm van geweld ) heeft willen aandoen, maar dat is nu juist precies wat een pedofiel kenmerkt, een pedofiel is niet de verkrachter die een kind een auto insleurt en met geweld tot sex dwingt, pedofielen verleiden, ze winnen eerst vertrouwen en gaan dan voorzichtig toenadering zoeken, heel subtiel eerst met onschuldige aanrakingen en dan verder, en als het kind je erg "lief is" dan heb je geduld..helemaal als je zo in de spotlight staat, dan is beleid geboden.

Dat gezegd hebbende vind ik dat als deze zaak achter de rug is, MJ schuldig wordt bevonden of niet, ze dan de moeder mogen aanklagen wegens ernstige nalatigheid.
Een moeder die haar jonge kids achterlaat bij een vent van in de 40, een man die al eerder een zaak eender als deze afgekocht heeft, wat op zich nu niet bepaald in zijn voordeel spreekt, een man die de kids met zich op de slaapkamer neemt, de ouder(s) ver weg houdt daarvan, zo'n moeder spoort net zo min.

En dan eindig ik met dat ik er zeker van ben dat hij schuldig is , maar er ook zeker van ben dat hij niet de gevangenis indraait om de eerder genoemde redenen.

Zo klaar, nu mogen de die hard fans weer lekker onder elkaar verder keuvelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')