Nope, verkrachting is een strafrechtelijke zaak, zolang het niet tegen de wet is kan het dus geen verkrachting zijn, clear and simple, heb ik je ook uitgelegd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat lul je Dagonet. Ik heb je toch uitgelegd waarom Mohammed een kinderverkrachter was volgens welke bronnen. Binnen de door je geeiste 10 minuten.
Ik heb dat dan ook niet gedaan en is niet relevant in deze.quote:En als jij geen zin hebt om in de door mij geopende topics te komen is dat nog geen reden om mijn topics te sluiten. Je post er dan gewoon niet in. Hoe eenvoudig kan het zijn.
Daar verschillen we dan van mening als het over een 9 jarig meisje gaat. En verder betreft het hier een zogenaamde goddelijke boodschapper. En van een God mag toch wel verwacht worden dat hij vooruitziend is in zijn wijsheid. En dat een kinderverkrachter als profeet dus, in elk geval anno 2004, erg ongeloofwaardig is. Ook een facet wat gemakkelijk vergeten wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:38 schreef Dagonet het volgende:
Nope, verkrachting is een strafrechtelijke zaak, zolang het niet tegen de wet is kan het dus geen verkrachting zijn, clear and simple, heb ik je ook uitgelegd.
Dat was inderdaad ook een punt van Dr. Flash. Er bestaat het begrip "fok-crew". Hoe andere mods zich gedragen zou ik me als mod wel aantrekken. Verder blijkt de mening van één mod wel degelijk beleid te zijn. Gezien ook de reden waarom Sidekick mijn topic "Zou links ook het hitlerdom verdedigen? [PImon Wiesenthal] " heeft gesloten.quote:Ik heb dat dan ook niet gedaan en is niet relevant in deze.
Je mist ze hè! Je knopjes!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:34 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn twee GCSC's open. Verwarrend.
Al lang gedaan joh!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Gooi je wel die van Stuart dicht? Thenks
Dat is helemaal niet erg hoor, in een vrouw.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Al lang gedaan joh!
Ik ben zoooo snel!
Probeer het eens met minder posts per pagina, heb je het dan ook? Bijvoorbeeld bij Fok! PostingStats - jaarcijfers 2004 <- 1 post per paginaquote:Op maandag 3 januari 2005 12:32 schreef Zwansen het volgende:
Het zal misschien wel eem algemeen probleem zijn maar vaak als ik de stats-topics van dolle hond bekijk krijg ik vaak een leeg scherm.... Zo ook dit topic, Fok! PostingStats - jaarcijfers 2004
Hoe kan dit?
Ja dat werkt wel, met 10 posts per pagina ook nog wel... Thnx...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Probeer het eens met minder posts per pagina, heb je het dan ook? Bijvoorbeeld bij Fok! PostingStats - jaarcijfers 2004 <- 1 post per pagina
Too much input.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel, met 10 posts per pagina ook nog wel... Thnx...
geeft prachtig weer dat dat wat je aan het doen was toch het spammen was...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:25 schreef SHE het volgende:
De site is neergeplemt door een vriend, hij vond het zelf ook een goed idee...ware het niet dat je wel exposure nodig hebt om de site te vullen!
Aangezien Fok! nogal groot is, hoop ik dat iedereen hem behulpzaam wil zijn met het vullen van de DB met goede tips.
Je hebt er immers dan ook wat aan.
Alvast bedankt trouwens![]()
Ik wist niet goed waar die moest, dus had ik 'm maar in GC gedaan. Kan je 'm weer openen en in het juiste subforum plaatsen aub?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap de grap best hoor.
Alleen het bevat totaal geen aanzet tot discussie en het is dan ook geen GC-topic. En als je dan van mij een "veel betere uitleg" wil, dan denk ik: "TS trapt af"
Mooi, wil je dat dan ook nog even doen dan ook?quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat jij wilIk mik hem wel naar ONZ dan.
OMFG, ik ben tot nu tot nu toe heel beheerst gebleven, maar telkens verzieken jullie het. Gezien de reacties op het topic, is het topic meer dan een topic waard.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Na overleg met Brighteyes vind ik eigenlijk dat ze wel gelijk heeft. Hij blijft op slot. Gewoon een snippet data posten met een pretsmiley erbij, daar zie ik ook geen topic in. Je kan een nieuwe openen in ONZ als je wil, maar ik garandeer niet dat hij open blijft. Inmiddels is nog altijd niet duidelijk wat je nou eigenlijk met dat topic voor ogen had
Wat? Een zwik reacties van mensen die niet wisten waar het over ging?quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
OMFG, ik ben tot nu tot nu toe heel beheerst gebleven, maar telkens verzieken jullie het. Gezien de reacties op het topic, is het topic meer dan een topic waard.
Wat een zielige hoopje modjes zit er in GC zeg. Ongelovelijk. Ik dacht dat die mafkezen van Feedback erg waren. Ciao!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat? Een zwik reacties van mensen die niet wisten waar het over ging?
Het feit dat er 999 dagen geleden een aantal mensen waren die niet wisten wie toen de lijsttrekker van Leefbaar Nederland was?
Tsja... ehm... zoals Fles zegt, open maar opnieuw in POL of in ONZ, maar niet hier...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zielige hoopje modjes zit er in GC zeg. Ongelovelijk. Ik dacht dat die mafkezen van Feedback erg waren. Ciao!
Hou je commentaar, als je die al had, over de overheid maar voortaan voor je. Dat is namelijk het autistische, technocratische, zielig hoopje evenbeeld van jullie.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:10 schreef pberends het volgende:
Hou je commentaar, als je die al had, over de overheid maar voortaan voor je. Dat is namelijk het autistische, technocratische, zielig hoopje evenbeeld van jullie.
Godver, waarom reageer je telkens. Het is retorisch bedoeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan de notoire zeikerd uit te hangen over een overheid die mijn oh zo fijne medemens gekozen hebben...
Get a life sweetie!
Ehm...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
Ciao!
Hey, het is 'mijn' FB topic, daar moet ik toch wel per se het laatste woord in willen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef pberends het volgende:
Godver, waarom reageer je telkens. Het is retorisch bedoeld.
Idd.. ik vind dat het aan die k*tmods ligt. Die zijn te lui om er iets aan te doenquote:
Zeur niet, ik zit, ik loop nietquote:
eensch isquote:Op maandag 17 januari 2005 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Dat is eigenlijk net zo'n waardeloze sluitreden als "opgelost, slotje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |