Beter tochquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:21 schreef Everett het volgende:
Leuk initiatief. Het moet alleen wel heel veel interessanter gaan worden. Bij Amsterdam staan er nu tips als: parkeer buiten de ring en pak de metro.
Hoho, als dat het geval is hoef je niet te betalen, volgens een recente uitspraak. Ben even vergeten waar ik 'm gelezen had.quote:
Vooral in de Randstad lijkt parkeren onmogelijk en vaak kunt u dan ook nog eens uitsluitend met een chipknip betalen.
Idd,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Fout: Aan moeten melden om te kunnen lezen. Als het interessant genoeg is melden mensen zich toch wel aan, maar op deze manier wordt de deur aan de ingang reeds radicaal dichtgehouden. Nu kan niemand zien of het de moeite waard is om te registreren, en klikt men vaak gewoon verder.
Ja, dat je prachtig gratis parkeerplekje in de toekomst nooit meer vrij isquote:
klopt, registeren is toch een extra handeling, en je klikt zo door. Ik wou best ff kijken, maar ik vertik het om me te registeren, jammerjammerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:49 schreef speedfreak1 het volgende:
Fout: Aan moeten melden om te kunnen lezen. Als het interessant genoeg is melden mensen zich toch wel aan, maar op deze manier wordt de deur aan de ingang reeds radicaal dichtgehouden. Nu kan niemand zien of het de moeite waard is om te registreren, en klikt men vaak gewoon verder.
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:36 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en tips waar gespamt kan worden zijn ook welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |