abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24037214
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef dwerg het volgende:
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 6 In FEE. Maar dat had knowall al gevonden. Zonder jouw hulp.
Ah in dat geval mijn excuses voor mijn verwarrende post. Die arme knowall toch
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24037335
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Die arme knowall toch
knowall is geen aanwinst voor het forum. Dat was hij niet, en dat zal hij waarschijnlijk nooit worden. Maar de manier waarop jij users in dit topic 'helpt' verdient ook geen lintje.
I intend to live forever, or die trying.
pi_24038386
Ik hoef niet iedere dag een lintje
pi_24066424
Waarom sluit nota bene Dirkh dit topic

General Chat [SC] Me geduld is op...

Dit topic is gewoon een vervolg op: GeneralChat SlowChat 'we gaan lekker eten vandaag'
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24068062
Joh weet ik veel Noem het een dwaling
pi_24068223
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh weet ik veel Noem het een dwaling
Het is gelukkig weer opgelost
pi_24085764
Ik niet begrijp slotje waarom?
  zondag 19 december 2004 @ 18:13:15 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24085841
Ik zat er op te wachten knowall

Gristus wat een mongolentopic. En wat ben ik weer geduldig

Als je een of ander "kijk mij eens dronkemansgelal praten" topic wil hebben, ga dan voor de lol eens in ONZ kijken . En voor het geval je echt iets over auto's en fietsen wilt weten, hebben we daar nog altijd PTA voor. Gaaf forum jonge, moejje's gaan kijken
pi_24090230
Zeg heeft de GC slowchat reeks ook nog maar iets met GC te maken?

Inhoudelijk is het al tijden amper boven MSN niveau, maar nu het bevolkt word door users uit onzin die alleen maar lopen te baggeren en hun postaantallen opkrikken stelt het helemaal niks meer voor. Er zijn reeksen gesloten die meer inhoud hebben
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 23:41:32 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24093022
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:49 schreef calvobbes het volgende:
Zeg heeft de GC slowchat reeks ook nog maar iets met GC te maken?

Inhoudelijk is het al tijden amper boven MSN niveau, maar nu het bevolkt word door users uit onzin die alleen maar lopen te baggeren en hun postaantallen opkrikken stelt het helemaal niks meer voor. Er zijn reeksen gesloten die meer inhoud hebben
je hoeft er niet op te klikken
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 19 december 2004 @ 23:54:18 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24093400
kom es nivo brengen vobbes het is hard nodig
pi_24093538
Dat er nog niveau in komt is kansloos Flash. Dat weet jij ook wel want het is al vaak zat geprobeerd.
Een dik vet hangslot op die GC vervuiling is hard nodig.
pi_24094136
Vobbes wees reeel. Dat is al vaak zat geprobeerd. Ik ben ook lang niet altijd even gelukkig met het NEUKEN BEFFEN PIJPENgehalte van dat hele verhaal, maar jeweet net zo goed als ik hoe het afloopt als je dat opblaast. Wmb is het gewoon een vorm van "limiting damage" waar behoefte aan is. Het zij zo. Als je iets beters weet hoor ik het graag
pi_24094197
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef calvobbes het volgende:
Dat er nog niveau in komt is kansloos Flash. Dat weet jij ook wel want het is al vaak zat geprobeerd.
Een dik vet hangslot op die GC vervuiling is hard nodig.
Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastisch
pi_24096090
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef Stuart het volgende:

Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastisch
Je snapt er totaal geen zak van Stuart. Maar dat had ik ook niet anders verwacht...
pi_24096102
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vobbes wees reeel. Dat is al vaak zat geprobeerd. Ik ben ook lang niet altijd even gelukkig met het NEUKEN BEFFEN PIJPENgehalte van dat hele verhaal, maar jeweet net zo goed als ik hoe het afloopt als je dat opblaast.
Dan wordt GC tenminste niet gebruikt om posts op te krikken, dan blijven die mensen wel in Onzin zitten, of beter nog blijven gewoon weg. Vorige keer hadden ze nog een een soort van excuus, het 30/40 gedoe, wat er achteraf ook niks mee te maken had. Het ging ook hun gewoon om dom slowchatten.
En nu heeft de reeks helemaal niks meer met GC te maken en kan het net zo makkelijk in Onzin of in een al bestaande Onzin reeks.
pi_24187427
Heatwave

Dat topic hoort hier
het is onterecht dat ie dicht is
waarom
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:22:26 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24187673
Dat topic hoort NIET hier, evt in SHO en daar is een centraal topic voor het spotten van celebs. Als ik voor elke keer dat ik hier in Amsterdam een celeb zie een topis moet openen heb ik er een dagtaak bij.

Dus het slotje was terecht . Dirkh vond het ook in ONZ.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_24187706
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat topic hoort NIET hier, evt in SHO en daar is een centraal topic voor het spotten van celebs. Als ik voor elke keer dat ik hier in Amsterdam een celeb zie een topis moet openen heb ik er een dagtaak bij.

Dus het slotje was terecht . Dirkh vond het ook in ONZ.
dat vonden jullie , ikke niet
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:26:05 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24187756
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef Meki het volgende:

[..]

dat vonden jullie , ikke niet
Ja, dat snap ik . Maar het is niet een topic waar een discussie oid uit voor kan komen, het is puur een triviale mededeling, en dat kan prima in het centrale celebs topic. Wat wil je dan dat mensen er op gaan antwoorden? "Goh meki, wat verschrikkelijk interessant, vertel me er meer over!" ?

je hebt de tokkies gezien, jij en de helft van Nederland...
Get woke, go broke!
pi_24187799
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik . Maar het is niet een topic waar een discussie oid uit voor kan komen, het is puur een triviale mededeling, en dat kan prima in het centrale celebs topic. Wat wil je dan dat mensen er op gaan antwoorden? "Goh meki, wat verschrikkelijk interessant, vertel me er meer over!" ?

je hebt de tokkies gezien, jij en de helft van Nederland...

Oke dit keer heb je gewonnen
pi_24188218
Meki

Waarlijk groot is hij die zijn verlies kan aanvaarden

(hey, iedereen mag fouten maken als hij genoeg goed doet )
pi_24188302
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Meki

Waarlijk groot is hij die zijn verlies kan aanvaarden

(hey, iedereen mag fouten maken als hij genoeg goed doet )
  zondag 26 december 2004 @ 14:58:02 #124
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24218014
Kan de mod hier a.u.b door een andere mod in GC gedumpte topic en door een andere mod gesloten topic Wij zullen branden samen met de stenen?!. Koran 2:24 a.u.b. weer open gooien.

Wat het in GC doet blijft natuurlijk nog de vraag. Maar vooruit.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  Admin zondag 26 december 2004 @ 15:00:35 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24218049
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:58 schreef Akkersloot het volgende:
Kan de mod hier a.u.b door een andere mod in GC gedumpte topic en door een andere mod gesloten topic Wij zullen branden samen met de stenen?!. Koran 2:24 a.u.b. weer open gooien.

Wat het in GC doet blijft natuurlijk nog de vraag. Maar vooruit.
Nee, zie mn beide sluitposts.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 26 december 2004 @ 15:06:56 #126
60090 Akkersloot
pi_24218142
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef yvonne het volgende:
Nee, zie mn beide sluitposts.
Zie mijn vraag onder de feedback WFL
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 27 december 2004 @ 15:22:02 #127
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24236094
De onderste alinea: Wat is racisme?
Kan dat wel. Zoals hij mij hier neerzet. Hij zegt dat ik de holocaust niet erg vind.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  maandag 27 december 2004 @ 22:14:37 #128
60090 Akkersloot
pi_24243650
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Landmass het volgende:
De onderste alinea: Wat is racisme?
Kan dat wel. Zoals hij mij hier neerzet. Hij zegt dat ik de holocaust niet erg vind.
Een beetje te moeilijk voor die user. Als je het vergassen van homo's dus geen racisme noemt, heb je dus niets tegen het vergassen van homo's. Wat een simpele.

Maar mensen die tegen de islam zijn zijn hier sowieso al vogelvrij.
pi_24253279
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de onderbouwing)
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de reactie)

Kunnen Akkersloot de principes van onderbouwd discussieren worden bijgebracht? Het wordt anders zo een welles-nietes spelletje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2004 12:13:08 ]
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:18:00 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24253407
Tja, ik ga mensen niet proberen te dwingen op een bepaalde manier te posten. Het valt binnen de policy dus valt er weinig aan te doen he? Of iemand er iets mee opschiet is een 2de...
Get woke, go broke!
pi_24253624
Iemands onderbouwing, die ook naar objectieve maatstaven in dit geval redelijke stevig is, terzijde schuiven door simpelweg te ontkennen dat het een onderbouwing is vind ik niet iets dat in een discussieforum thuis hoort. Stel je voor dat iedereen bij iedere onderbouwing die niet in zijn of haar straatje past ging roepen dat het geen onderbouwing is?
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:30:39 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24253687
Ik snap je wel . Alleen zolang mensen binnen de regels van fok! posten kan IK ze niet dwingen om op een bepaalde manier te reageren. Als hij hier komt en mij vraagt of jij zo wil posten als hij, kan dat dan ook? Tis misschien niet leuk voor de discussie in jouw ogen, maar meer dan je adviseren er om heen te lezen kan ik niet doen.
Get woke, go broke!
pi_24253937
Het is dodelijk voor de discussie. Dankzij Akkersloot is een fatsoenlijke discussie over een onderwerp dat op een of andere manier met de Islam te maken heeft gewoon niet mogelijk. Ik haak af.
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:14:24 #134
60090 Akkersloot
pi_24254525
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de onderbouwing)
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de reactie)

Kunnen Akkersloot de principes van onderbouwd discussieren worden bijgebracht? Het wordt anders zo een welles-nietes spelletje.
HEt topic heet "mogen christenen in moslimlanden god ook jehova noemen?". Dat recht afhankelijk maken van de stelling van moslims dat God en Allah niet alleen bestaan maar ook nog eens de zelfde zijn is toch wel een beetje dom.

Ik wil best met je discussieren maar je gedrag begint me toch wel te irriteren.
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:18:51 #135
60090 Akkersloot
pi_24254591
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
een onderbouwing
Dat Tiggershot zegt dat in de koran staat dat Allah de zelfde is als God als onderbouwing van een verbod voor christenen in moslimlanden om God geen Jehova te mogen noemen. En dan ga jij hier klagen bij de FB.
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:24:00 #136
60090 Akkersloot
pi_24254690
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap je wel . Alleen zolang mensen binnen de regels van fok! posten kan IK ze niet dwingen om op een bepaalde manier te reageren.
Het probleem ligt gewoon bij streepjescode. Een persoon met een tolerantieniveau van 0,0 tegen mensen die geloven dat de godsdienststichter Mohammed met zijn "visioenen" gewoon geestesziek was.

Toppunt van zijn domme opmerkingen is wel (ook onder de feedback) "Akkersloot meent te weten waar mensen wel of niet in geloven". Het ging godverdomme over het feit dat mensen ook spreken over Goden, terwijl ze dat niet geloven, als ze het hebben over de verhalen uit de Griekse mythologie.
pi_24254773
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat Tiggershot zegt dat in de koran staat dat Allah de zelfde is als God als onderbouwing van een verbod voor christenen in moslimlanden om God geen Jehova te mogen noemen. En dan ga jij hier klagen bij de FB.
Wat ben jij toch een ongelooflijke klootzak. Je bent continu bezig andermans woorden te verdraaien of uit hun context te rukken (wat je hier ook weer doet met Triggershots onderbouwing). Ik heb hier geen zin meer in. Het gaat iedere keer zo dat als iemand iets post wat jou niet goed uitkomt, jij aan het manipuleren slaat. Ik heb er gewoon geen zin meer in om topics lang door te moeten emmeren omdat jij dingen uit hun verband rukt, mensen uitspraken toedicht die ze nooit gedaan hebben of uitspraken van anderen in een totaal verkeerde context terugplaatst. Ik heb even genoeg van jou. Ik blijf eerst maar eens een weekje weg van Fok! en dan zie ik wel of ik nog een keer terugkom. Dank je wel voor het verpesten van mijn Fok!plezier, forumverkrachter Akkersloot.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2004 13:28:36 ]
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:50:39 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24255326
Ok jongens, zullen we de elkaar affik reactie even via mail oid doen? GC feedback is er niet voor bedoeld iig.

Even rustig aan aub
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 december 2004 @ 14:23:54 #139
60090 Akkersloot
pi_24255990
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ben jij toch een ongelooflijke klootzak.
Ik ben niet anders gewend van iemand die kritiek op de islam niet kan verdragen.
quote:
Je bent continu bezig andermans woorden te verdraaien of uit hun context te rukken (wat je hier ook weer doet met Triggershots onderbouwing).
Jongen. Tiggershot gebruikt "God en Allah zijn nu eenmaal dezelfde" als een onderbouwing. Laat hem dat dan maar doen maar ergens in een moskee of zo. Niet op een forum waar niet iedereen de betreffende sprookjesboeken voor waar moet aannemen.

Verder. Áls ik Tiggershots woorden verdraai of uit de context ruk (wat is het nu van die twee, of zwam je maar een eindje in het rond) waarom komt Tiggershot hier zelf niet klagen ?
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:55:28 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24262149
tvp
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:59:36 #141
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24262266
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is dodelijk voor de discussie. Dankzij Akkersloot is een fatsoenlijke discussie over een onderwerp dat op een of andere manier met de Islam te maken heeft gewoon niet mogelijk. Ik haak af.
Dezelfde reden dat ik me niet in WFL vertoon of überhaupt topics over Islam open.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:02:22 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24262332
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dezelfde reden dat ik me niet in WFL vertoon of überhaupt topics over Islam open.
Dan had je toch vandaag eens moeten kijken, ik heb maar een paar posts van Akkersloot gezien in WFL vandaag. Een gemiste kans.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:08:04 #143
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24262482
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan had je toch vandaag eens moeten kijken, ik heb maar een paar posts van Akkersloot gezien in WFL vandaag. Een gemiste kans.
Mja, ik lurk er soms maar wel héél selectief. Bij de geringste hint van Akkersloot ben ik het topic uit.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:09:22 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24262522
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mja, ik lurk er soms maar wel héél selectief. Bij de geringste hint van Akkersloot ben ik het topic uit.
Hij werkt nogal als een rode lap op je, ist niet?
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:19:32 #145
60090 Akkersloot
pi_24262776
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
Wat lul je Dagonet. Ik heb je toch uitgelegd waarom Mohammed een kinderverkrachter was volgens welke bronnen. Binnen de door je geeiste 10 minuten.

En als jij geen zin hebt om in de door mij geopende topics te komen is dat nog geen reden om mijn topics te sluiten. Je post er dan gewoon niet in. Hoe eenvoudig kan het zijn.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:21:24 #146
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24262824
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hij werkt nogal als een rode lap op je, ist niet?
"zullen we hem dan maar een ip ban geven"
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:24:22 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24262898
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:21 schreef Landmass het volgende:

[..]

"zullen we hem dan maar een ip ban geven"
Ah, we gaan verder in de categorie klokken/klepels.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:25:03 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24262916
Heuh, nog een rel in wording.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:49:37 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_24263508
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Heuh, nog een rel in wording.
JA!! een rel!

rellluhhh!!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_24265032
Heeft dit iets met de moderatie in GC te maken?

Mensen die elkaar gaan affikken terwijl er honderd betere manieren zijn om dat te doen? Mensen beschuldigen van slotjeszwaaierij die allang geen mod meer zijn? TVP's gaan lopen plaatsen in een Moderatietopic?

Opsodemieteren en een beetje snel graag. Het is misschien OVERAL een speeltuin, maar niet hier

Dit topic is voor op- en aanmerkingen op de moderatie in GC. EN verder nergens voor. Helder? MOOI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')