Ah in dat geval mijn excuses voor mijn verwarrende post.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef dwerg het volgende:
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 6 In FEE. Maar dat had knowall al gevonden. Zonder jouw hulp.
knowall is geen aanwinst voor het forum. Dat was hij niet, en dat zal hij waarschijnlijk nooit worden. Maar de manier waarop jij users in dit topic 'helpt' verdient ook geen lintje.quote:
Het is gelukkig weer opgelostquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh weet ik veelNoem het een dwaling
je hoeft er niet op te klikkenquote:Op zondag 19 december 2004 21:49 schreef calvobbes het volgende:
Zeg heeft de GC slowchat reeks ook nog maar iets met GC te maken?
Inhoudelijk is het al tijden amper boven MSN niveau, maar nu het bevolkt word door users uit onzin die alleen maar lopen te baggeren en hun postaantallen opkrikken stelt het helemaal niks meer voor. Er zijn reeksen gesloten die meer inhoud hebben
Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastischquote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef calvobbes het volgende:
Dat er nog niveau in komt is kansloos Flash. Dat weet jij ook wel want het is al vaak zat geprobeerd.
Een dik vet hangslot op die GC vervuiling is hard nodig.
Je snapt er totaal geen zak van Stuart. Maar dat had ik ook niet anders verwacht...quote:Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef Stuart het volgende:
Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastisch![]()
Dan wordt GC tenminste niet gebruikt om posts op te krikken, dan blijven die mensen wel in Onzin zitten, of beter nog blijven gewoon weg. Vorige keer hadden ze nog een een soort van excuus, het 30/40 gedoe, wat er achteraf ook niks mee te maken had. Het ging ook hun gewoon om dom slowchatten.quote:Op maandag 20 december 2004 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vobbes wees reeel. Dat is al vaak zat geprobeerd. Ik ben ook lang niet altijd even gelukkig met het NEUKEN BEFFEN PIJPENgehalte van dat hele verhaal, maar jeweet net zo goed als ik hoe het afloopt als je dat opblaast.
dat vonden jullie , ikke nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat topic hoort NIET hier, evt in SHO en daar is een centraal topic voor het spotten van celebs. Als ik voor elke keer dat ik hier in Amsterdam een celeb zie een topis moet openen heb ik er een dagtaak bij.
Dus het slotje was terecht. Dirkh vond het ook in ONZ.
Ja, dat snap ikquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar het is niet een topic waar een discussie oid uit voor kan komen, het is puur een triviale mededeling, en dat kan prima in het centrale celebs topic. Wat wil je dan dat mensen er op gaan antwoorden? "Goh meki, wat verschrikkelijk interessant, vertel me er meer over!" ?
je hebt de tokkies gezien, jij en de helft van Nederland...
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Meki
Waarlijk groot is hij die zijn verlies kan aanvaarden
(hey, iedereen mag fouten makenals hij genoeg goed doet
)
Nee, zie mn beide sluitposts.quote:Op zondag 26 december 2004 14:58 schreef Akkersloot het volgende:
Kan de mod hier a.u.b door een andere mod in GC gedumpte topic en door een andere mod gesloten topic Wij zullen branden samen met de stenen?!. Koran 2:24 a.u.b. weer open gooien.
Wat het in GC doet blijft natuurlijk nog de vraag. Maar vooruit.
Zie mijn vraag onder de feedback WFLquote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef yvonne het volgende:
Nee, zie mn beide sluitposts.
Een beetje te moeilijk voor die user. Als je het vergassen van homo's dus geen racisme noemt, heb je dus niets tegen het vergassen van homo's. Wat een simpele.quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Landmass het volgende:
De onderste alinea: Wat is racisme?
Kan dat wel. Zoals hij mij hier neerzet. Hij zegt dat ik de holocaust niet erg vind.
HEt topic heet "mogen christenen in moslimlanden god ook jehova noemen?". Dat recht afhankelijk maken van de stelling van moslims dat God en Allah niet alleen bestaan maar ook nog eens de zelfde zijn is toch wel een beetje dom.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de onderbouwing)
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? (de reactie)
Kunnen Akkersloot de principes van onderbouwd discussieren worden bijgebracht? Het wordt anders zo een welles-nietes spelletje.
Dat Tiggershot zegt dat in de koran staat dat Allah de zelfde is als God als onderbouwing van een verbod voor christenen in moslimlanden om God geen Jehova te mogen noemen. En dan ga jij hier klagen bij de FB.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
een onderbouwing
Het probleem ligt gewoon bij streepjescode. Een persoon met een tolerantieniveau van 0,0 tegen mensen die geloven dat de godsdienststichter Mohammed met zijn "visioenen" gewoon geestesziek was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap je wel. Alleen zolang mensen binnen de regels van fok! posten kan IK ze niet dwingen om op een bepaalde manier te reageren.
Wat ben jij toch een ongelooflijke klootzak. Je bent continu bezig andermans woorden te verdraaien of uit hun context te rukken (wat je hier ook weer doet met Triggershots onderbouwing). Ik heb hier geen zin meer in. Het gaat iedere keer zo dat als iemand iets post wat jou niet goed uitkomt, jij aan het manipuleren slaat. Ik heb er gewoon geen zin meer in om topics lang door te moeten emmeren omdat jij dingen uit hun verband rukt, mensen uitspraken toedicht die ze nooit gedaan hebben of uitspraken van anderen in een totaal verkeerde context terugplaatst. Ik heb even genoeg van jou. Ik blijf eerst maar eens een weekje weg van Fok! en dan zie ik wel of ik nog een keer terugkom. Dank je wel voor het verpesten van mijn Fok!plezier, forumverkrachter Akkersloot.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat Tiggershot zegt dat in de koran staat dat Allah de zelfde is als God als onderbouwing van een verbod voor christenen in moslimlanden om God geen Jehova te mogen noemen. En dan ga jij hier klagen bij de FB.
Ik ben niet anders gewend van iemand die kritiek op de islam niet kan verdragen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ben jij toch een ongelooflijke klootzak.
Jongen. Tiggershot gebruikt "God en Allah zijn nu eenmaal dezelfde" als een onderbouwing. Laat hem dat dan maar doen maar ergens in een moskee of zo. Niet op een forum waar niet iedereen de betreffende sprookjesboeken voor waar moet aannemen.quote:Je bent continu bezig andermans woorden te verdraaien of uit hun context te rukken (wat je hier ook weer doet met Triggershots onderbouwing).
Dezelfde reden dat ik me niet in WFL vertoon of überhaupt topics over Islam open.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is dodelijk voor de discussie. Dankzij Akkersloot is een fatsoenlijke discussie over een onderwerp dat op een of andere manier met de Islam te maken heeft gewoon niet mogelijk. Ik haak af.
Dan had je toch vandaag eens moeten kijken, ik heb maar een paar posts van Akkersloot gezien in WFL vandaag. Een gemiste kans.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ik me niet in WFL vertoon of überhaupt topics over Islam open.
Mja, ik lurk er soms maar wel héél selectief. Bij de geringste hint van Akkersloot ben ik het topic uit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had je toch vandaag eens moeten kijken, ik heb maar een paar posts van Akkersloot gezien in WFL vandaag. Een gemiste kans.
Hij werkt nogal als een rode lap op je, ist niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik lurk er soms maar wel héél selectief. Bij de geringste hint van Akkersloot ben ik het topic uit.
Wat lul je Dagonet. Ik heb je toch uitgelegd waarom Mohammed een kinderverkrachter was volgens welke bronnen. Binnen de door je geeiste 10 minuten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
Mja, ik lurk er soms maar wel héél selectief. Bij de geringste hint van Akkersloot ben ik het topic uit.
"zullen we hem dan maar een ip ban geven"quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij werkt nogal als een rode lap op je, ist niet?
Ah, we gaan verder in de categorie klokken/klepels.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:21 schreef Landmass het volgende:
[..]
"zullen we hem dan maar een ip ban geven"
JA!! een rel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |