abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2004 @ 14:40:53 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24217793
Wij zullen branden samen met de stenen volgens de koran/Mohammed.

koran 2:24
quote:
En indien gij in twijfel zijt omtrent wat Wij (Allah) hebben neergezonden op onze dienaar komt dan aan met een sura die eraan gelijkend is en roept uw getuigen op buiten God indien gij de waarheid spreekt. Maar indien gij dat dan niet doet en gij zult dat zeker niet doen vreest dan het Vuur waarvan mensen en de stenen de brandstof zijn dat voor de ongelovigen is bereid.
Waarschijnlijk bedoelde Mohammed met die stenen de "afgods"beelden. Vraagje. Welke "ongelovige" heeft een afgodsbeeldje. Wat een domme "profeet" dus, en als je gelooft dat de koran van goddelijke oorsprong is, wat een domme Allah.

[ Bericht 4% gewijzigd door Akkersloot op 26-12-2004 14:52:18 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24217817
kansloos topic
  zondag 26 december 2004 @ 14:45:51 #3
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24217858
Ook nog zo'n puntje
quote:
Alper controlccontrov'de in een vorig topic het volgende
" En de onrechtvaardigen zeggen: "Gij volgt slechts een betoverd man!"
Dat ging over Mohammed. Maar er zijn maar heel weinig "onrechtvaardigen" die beweren dat Mohammed betoverd was. Ze zien hem gewoon als een leugenaar of, in mijn geval, als een geesteszieke persoon.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 26 december 2004 @ 14:50:20 #4
98924 fibberish
this is wonderland
pi_24217912
Ah, we gaan weer verder. Alleen komt de openingspost een beetje flamerig op mij over.
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:11 schreef Alper het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon echt ''zie'' dat hij fout bezig is! Maar misschien is zijn hart anders, dat kan ik dus niet weten.

18;16. En voorzeker, Wij hebben de mens geschapen en Wij weten alles wat zijn Ik hem toefluistert. En Wij zijn nader tot hem dan zijn halsader.
Maar jij beoordeeld (of veroordeeld, want zeggen dat iemand fout bezig is, is veroordelend volgens mij) hem op basis van jouw uitgangspunten; die mogen dan wel een leidraad zijn in jouw leven, maar niet in die van hem, wat jou dus in feite niet het recht geeft om hem aan te vallen met een uitspraak dat zijn hele leven onzin is.
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:29 schreef Alper het volgende:

[..]

ik begin dus dankzij dit topic steeds intoleranter te worden! Dit wil niet zeggen dat de Islam niet tolerant is, want het is echter het tolerantse geloof wat er is.
Leef die tolerantie dan na door niet te vervallen in het veroordelen van mensen met een andere kijk op dit leven.
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad."
pi_24217918
WFL >>> GC
  Admin zondag 26 december 2004 @ 14:51:42 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24217931
Ik sloot hetzelfde topic in POL, past prima bij de rest van je topics akkersloot.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')