gedaan, maar kans is toch dat het niet echt storm zal lopen op die manier, met een rekensom enzo...quote:Op woensdag 15 december 2004 09:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan een Modje ff in dit topic: Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
Conflict zn reactie druit tiefen.. en de rest van de reacties waar je niks aan hebt en meteen ff je eigen leeftijd posten
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:01 schreef knowall het volgende:
dankjewel BE (wie je ook bent)
AAN JOU KAN YVONNE EEN VOORBEELD NEMEN!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:01 schreef knowall het volgende:
dankjewel BE (wie je ook bent)
Is het cirkeltje weer helemaal rond, want Yvonne is mijn grote voorbeeld!quote:AAN JOU KAN YVONNE EEN VOORBEELD NEMEN!![]()
Ah in dat geval mijn excuses voor mijn verwarrende post.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef dwerg het volgende:
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 6 In FEE. Maar dat had knowall al gevonden. Zonder jouw hulp.
knowall is geen aanwinst voor het forum. Dat was hij niet, en dat zal hij waarschijnlijk nooit worden. Maar de manier waarop jij users in dit topic 'helpt' verdient ook geen lintje.quote:
Het is gelukkig weer opgelostquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh weet ik veelNoem het een dwaling
je hoeft er niet op te klikkenquote:Op zondag 19 december 2004 21:49 schreef calvobbes het volgende:
Zeg heeft de GC slowchat reeks ook nog maar iets met GC te maken?
Inhoudelijk is het al tijden amper boven MSN niveau, maar nu het bevolkt word door users uit onzin die alleen maar lopen te baggeren en hun postaantallen opkrikken stelt het helemaal niks meer voor. Er zijn reeksen gesloten die meer inhoud hebben
Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastischquote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef calvobbes het volgende:
Dat er nog niveau in komt is kansloos Flash. Dat weet jij ook wel want het is al vaak zat geprobeerd.
Een dik vet hangslot op die GC vervuiling is hard nodig.
Je snapt er totaal geen zak van Stuart. Maar dat had ik ook niet anders verwacht...quote:Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef Stuart het volgende:
Makkelijk hoor, alleen maar overal tegenaan gaan schoppen, zelf opstappen en vervolgens nog harder gaan schreeuwen hoe verkeerd alles is. Je bekijkt alles alleen vanuit jouw persoonlijke standpunt, en al het andere is gewoon fout. Nou, erg nuttig zulke reacties, waarin je alleen users een trap probeert te geven. Je bent fantastisch![]()
Dan wordt GC tenminste niet gebruikt om posts op te krikken, dan blijven die mensen wel in Onzin zitten, of beter nog blijven gewoon weg. Vorige keer hadden ze nog een een soort van excuus, het 30/40 gedoe, wat er achteraf ook niks mee te maken had. Het ging ook hun gewoon om dom slowchatten.quote:Op maandag 20 december 2004 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vobbes wees reeel. Dat is al vaak zat geprobeerd. Ik ben ook lang niet altijd even gelukkig met het NEUKEN BEFFEN PIJPENgehalte van dat hele verhaal, maar jeweet net zo goed als ik hoe het afloopt als je dat opblaast.
dat vonden jullie , ikke nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat topic hoort NIET hier, evt in SHO en daar is een centraal topic voor het spotten van celebs. Als ik voor elke keer dat ik hier in Amsterdam een celeb zie een topis moet openen heb ik er een dagtaak bij.
Dus het slotje was terecht. Dirkh vond het ook in ONZ.
Ja, dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |