Oh god ja! Die is geweldigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef rashudo het volgende:
.Ik rij nu in een Nissan Z JGTC.. dat ding gaat erg hard.. 1080 KG en 957 PK
Nope. Niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
Begrijp ik nu dat je met B-spec héél de gran turismo mode (mòcht je dat willen) rond kunt spelen?
Spelen op de bank is een grote pré inderdaad. Daarom ga ik ook kijken of ik een doe-het-zelf-standaard voor m'n aanstaande DFP in elkaar kan knutselen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef rashudo het volgende:
Ik wil lekker op de bank zitten terwijl ik speel.. heb geen idee waar ik dan het stuur kwijt moet
Hmmm... toch wel grappig dus, die B-spec. Ik ben benieuwd... Toch lijkt het een beetje op cheaten.quote:[b]Op zondag 9 januari 2005 00:25
Nope. Niet helemaal.Special Conditions / Mission Hall zijn alleen voor A-spec.
Maar goed, ik gebruik (nogmaals..) B-spec voor lange races en voor suffe races (mini cooper race bijv..). Het hoeft niet maar als je het wil gebruiken dan kan het. Heerlijk.
Wel tof dat je gastje steeds beter gaat rijden in B-spec.
Dat moet het inderdaad wel zijn, zoals Rashudo ook al zei. Overigens vind ik de a110 best een mooie autoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:41 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
zo te zien wel: http://z-o-g.org/gt4cars/french/dirindex.html
Maar volgens mij werden de Alpine's wel in een aparte fabriek gemaakt
(en andere auto's staan ook onder de naam van hun tuner)
Cheaten? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... toch wel grappig dus, die B-spec. Ik ben benieuwd... Toch lijkt het een beetje op cheaten.
Nou ja uh... je hebt geen zin om een bepaalde race te doen, dus laat je de computer het maar voor je doen. Klinkt een beetje cheat-achtig. Natuurlijk moet je bij B-spec wel zelf voor de auto zorgen en andere instellingen en is het niet per definitie een garantie dat je 1ste wordt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel... toch?quote:
Ja, ik begrijp het. Zoiets dacht ik ook maar geloof me ; je gaat het absoluut gebruiken. Er zijn een aantal saaie races die je absoluut niet wilt rijden (auto's die maar 50 KM pu gaan.. 2 rondes..quote:Op zondag 9 januari 2005 02:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja uh... je hebt geen zin om een bepaalde race te doen, dus laat je de computer het maar voor je doen. Klinkt een beetje cheat-achtig. Natuurlijk moet je bij B-spec wel zelf voor de auto zorgen en andere instellingen en is het niet per definitie een garantie dat je 1ste wordt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel... toch?
Dat geloof ik graag... bij GT3 bijv. zit ik op 83% en heb nog maar 2 van de endurance races voltooid. Die vind ik toch wel zó verschrikkelijk saai dat ik er niet eens aan begin!quote:Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef Eitjes het volgende:
Ja, ik begrijp het. Zoiets dacht ik ook maar geloof me ; je gaat het absoluut gebruiken. Er zijn een aantal saaie races die je absoluut niet wilt rijden (auto's die maar 50 KM pu gaan.. 2 rondes..) dus dan is B-spec enorm handig. Op dat moment vind je het echt niet erg om even te "cheaten".
Ik heb er zelfs een Tamiya 1:10 bestuurbare auto vanquote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Dat moet het inderdaad wel zijn, zoals Rashudo ook al zei. Overigens vind ik de a110 best een mooie auto![]()
Hehe, die bak heb ik in gt4. Die heeft een aparte cup, leuke auto.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een Tamiya 1:10 bestuurbare auto van
[afbeelding]
[afbeelding]
de kap ziet er alleen niet meer zo glimmend uit![]()
weegt geen drol, RWD en metallic blauwe lakquote:Op zondag 9 januari 2005 02:19 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hehe, die bak heb ik in gt4. Die heeft een aparte cup, leuke auto.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:00 schreef A.l.e.x het volgende:
25 februari ligt GT4 in de europeese shops![]()
m02-m chassis als ik mij niet vergis, die heb ik heel toevallig ook, al gebruik ik hem niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een Tamiya 1:10 bestuurbare auto van
[afbeelding]
[afbeelding]
de kap ziet er alleen niet meer zo glimmend uit![]()
zou kunnen ja, ik kan er een FF of RWD van maken maar oa door de hoge kosten gestopt met racen en nu ligt tie al een paar jaar stof te happenquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:15 schreef Stressbal het volgende:
[..]
m02-m chassis als ik mij niet vergis, die heb ik heel toevallig ook, al gebruik ik hem niet meer.
*marker pakt en naar kalender loopt*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:00 schreef A.l.e.x het volgende:
25 februari ligt GT4 in de europeese shops![]()
Ik dacht even dat je bedoelde dat je dat gare plastieken ding bij de Europese release kreeg, als extraatje.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef A.l.e.x het volgende:
De PAL release krijgt er nog een leuke extra auto bij, namelijk de Auto Union Streamline Type C uit 1938:
[afbeelding]
[afbeelding]
580PK en hij kan 400 KM/H halen
Er komen nog meer extra auto's in de PAL release![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |