Ik denk dat Need For Speed meer bij jou pastquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?
En is ie er dan ook voor de Xbox?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?
En is ie er dan ook voor de Xbox?
Ongetwijfeld!quote:
Altijd first-person. Bij third-person heb ik altijd moeite om de beweging van de auto te 'voelen' als hij bijvoorbeeld dreigt te spinnen. Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
Wie van jullie rijden er tijdens Gran Turismo's eigenlijk first person en wie third person?
Ik reed tot nu toe altijd third person. Dat vond ik fijner, omdat ik zo beter kon zien hoe ver ik van een rand af was bij bochten enzo. Maar ik zit eraan te denken om als ik GT4 koop, er ook een Driving Force Pro bij te kopen. En als je eenmaal zo'n stuur hebt is het een beetje vreemd om "achter je auto" te rijden, dus misschien dat ik dan overschakel naar first person.
Goed punt!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Stressbal het volgende:
Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef P-Style het volgende:
Ik ga het bij GT4 wel anders doen denk ik. First person, mét Driving Force Pro èn schakelen (ik heb ook nog nooit geschakeld bij een GT nameijk...)
Wat het stuurtje betreft heb ik al aardig wat reviews en gebruikerservaringen gelezen en het komt eigenlijk allemaal op het volgende neer: Waar de originele Driving Force en later de GT Force het spelen van GT3 vooral leuker maakten, maar niet echt een grote tijdsverbeteringen haalbaar maakten, kun je met de nieuwe Driving Force Pro ècht betere resultaten halen. Bovendien is 'ie met z'n 900º natuurlijk nog realistischer dan voorgaande stuurtjes. Waar de gewone Driving Force vooral een leuke accesoire was voor GT3, lijkt GT4 helemaal rondom de Driving Force Pro geprogrammeerd te zijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:09 schreef Flat-Eric het volgende:
Ben een half jaar geleden begonnen met handmatig schakelen nadat ik wat meer realisme wilde met GT3. In het begin loop je echt te kloten met versnellingen maar na een paar keer gereden te hebben met schakelen wordt het een stuk makkelijker.
Zelf rijd ik altijd met de bumpercam, voor mijn gevoel is de auto dan wat minder nerveus als met 3rd person view.
Ik zit nog te twijfelen over aanschaf DFP, heb wel een stuurtje gehad maar heb die later weer verkocht. Vond het te lastig om elke keer dat ding op een tafel te schroeven en er dan zo verkrampt achter te moeten zitten. Maar voor het ultieme realisme is het natuurlijk wel een must! Lastig, lastig...
Gelukkig heb ik geduld...quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef rashudo het volgende:
I've got it.. yeah baby i've got it! Kreeg 'm gisteren binnen uit new york.
Ik heb nu al m'n 2e auto, de trophy van de FF cup in de n00b hall.. de Toyota Altezza Prototype, uitgerust met een turbo kit. Ben begonnen in een 2e hands Honda Integra Type R, dat was wel een lekker wagentje.
Ben nu bezig met mijn nationale a-licentie te halen.
Er zit btw een dikke reference guide bij, helemaal in het japans, dus daar heb ik veel aan (maar niet heus). Verder zijn de menuopties wel redelijk te ontcijferen dmv trial & error.
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef A.l.e.x het volgende:
...en de Used Cars zijn ook weer terug
Heiden!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef Steve-O het volgende:
ik heb alleen gt3 gespeeld...
Ik denk dat ik maar beter weer alvast kan gaan oefenen met GT3...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:05 schreef rashudo het volgende:
De laatste test van de super-licentie jongens is fantastisch.. in een Mercedes Sauber S16 over de nurburgring scheuren..
Ook retemoeilijk trouwens
Je kan wel oefenen maar GT4 is echt anders.. de circuits zijn allemaal veel gedetailleerder, vooral qua wegoppervlakte is het veel beter geworden, overal zitten wel hobbeltjes of kleine verlaginkjes, met als ergste natuurlijk de nurburgring..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar beter weer alvast kan gaan oefenen met GT3...
* P-Style heeft het filmpje even bekeken...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:28 schreef rashudo het volgende:
Ik heb een filmpje gezien waar een gast diezelfde test 10 seconden sneller doet als goud.. dat is echt ongelooflijk. Zoek maar eens op sauber_s16.wmv.. als je het niet kan vinden, zeg het dan, dan kijk ik wel of ik het naar je kan sturen. 5:38, sneller als de Porsche 956, bijna onmogelijk zou je denken, maar vergeet niet dat je in GT license tests waarschijnlijk wel een lichte vorm van traction control hebt, alsmede banden die niet hoeven op te warmen/verslijten en het niet erg is als je 'doodgaat'
Cool!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:58 schreef A.l.e.x het volgende:
3 maar
bumpercam, 1tje op het dak en (weeer maar) 1 achter de auto...
Je kan trouwens je credits van GT3 naar GT4 laden (max 10 mil in de JAP versie) en met de licensetests van GT4P net zo
O ja, da's waar ook...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 05:58 schreef A.l.e.x het volgende:
De credits in de JAP versie zijn een stuk hoger he (vertaald naar yen) dus misschien kunnen wij maar 1 miljoen overzetten ofzo
Met de DFP en het schijnt dat je daar echt lagere tijden mee kan neer zetten, ik vind zo'n stuur alleen niet echt handig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
* P-Style heeft het filmpje even bekeken...
Die nuhrburgring is gróóóóót!!!Een licencetest van bijna 6 minuten! Dus veel tijd om fouten te maken.
Maar ik kan niet wachten om 'm uit te proberen! Mooi filmpje, èrg soepel trouwens... dus met de framerate van GT4 zit het wel goed het snelheidsgevoel was ook prima!
Zou die gast uit dat filmpje dit trouwens gereden hebben met de Dual Shock 2, of met een Driving Force Pro?
Hij zit in Prologue dus waarschijnlijk ook in GT4. Zoek anders even een car list op internet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:55 schreef Mad-Matt het volgende:
Zit er ook een mr2 in of niet???
van die lijst klopt geen ene rukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Hij zit in Prologue dus waarschijnlijk ook in GT4. Zoek anders even een car list op internet.
-Edit-
http://www.uwm.edu/People/enb2/carlist.html
4 versies dus
Dat is natuurlijk een kwestie van wennen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:48 schreef rashudo het volgende:
...ik vind zo'n stuur alleen niet echt handig.
Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
van die lijst klopt geen ene ruk
kijk hier voor alle auto's die in de Aziatische versie zitten: http://www.granturismox.net/forum/viewtopic.php?p=692#692
en dan zien we:
MR2 1600 G ('86)
MR2 1600 G-Limited Super Charger ('86)
MR2 G-Limited ('97)
MR2 GT-S ('97)
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(maw, niet elke lijst geloven die online staat)
Ah joh! Dat is een geweldige view.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 05:55 schreef P-Style het volgende:
Enneh.. een camera op het dàk?Wat een rare positie.
Begrijp ik nu dat je met B-spec héél de gran turismo mode (mòcht je dat willen) rond kunt spelen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Eitjes het volgende:
Ah joh! Dat is een geweldige view.
Ik mis alleen de veraf view die wel in Prologue zat, maarja.
B-spec is echt nutteloos.. hoewel... Er zijn ontiegelijk veel Endurance races en ik haat races die langer dan 5 ronden duren..
*kiest de Sauber C9, kiest een endurance race uit, pakt de banden die het langste meegaan en zet de tijd op 3x..
Zo, dat schiet wel op.
zo te zien wel: http://z-o-g.org/gt4cars/french/dirindex.htmlquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht.Dit was de eerste de beste die ik tegen kwam met zoeken.Overigens op de lijst die jij geeft staan wat rare dingen: Op die lijst staat het merk Alpine met twee auto's, maar een Alpine is gewoon een Renault.
Is dat in het spel ook zo?
Ik wil lekker op de bank zitten terwijl ik speel.. heb geen idee waar ik dan het stuur kwijt moetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kwestie van wennen.
Alle "belangrijke tuners" staan apart vermeld met hun auto's.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht.Dit was de eerste de beste die ik tegen kwam met zoeken.Overigens op de lijst die jij geeft staan wat rare dingen: Op die lijst staat het merk Alpine met twee auto's, maar een Alpine is gewoon een Renault.
Is dat in het spel ook zo?
B-Spec is erg handig voor als je geld nodig hebt. Ik dacht eerst ook dat het nutteloos was, maar nu ik het een paar keer gebruikt heb vind ik het wel handig. Je kiest een race, zet alles aan, gaat ff tv kijken en na 5 minuutjes heb je geldquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ah joh! Dat is een geweldige view.
Ik mis alleen de veraf view die wel in Prologue zat, maarja.
B-spec is echt nutteloos.. hoewel... Er zijn ontiegelijk veel Endurance races en ik haat races die langer dan 5 ronden duren..
*kiest de Sauber C9, kiest een endurance race uit, pakt de banden die het langste meegaan en zet de tijd op 3x..
Zo, dat schiet wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |