abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 08:20:16 #151
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_24333848
Chinese.

Waarom? Meer engels.
Of toch niet?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:29:06 #152
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24334409
Wanneer komt hij uit?

En is ie er dan ook voor de Xbox?
pi_24339511
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
En is ie er dan ook voor de Xbox?
pi_24340699
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?

En is ie er dan ook voor de Xbox?
Ik denk dat Need For Speed meer bij jou past
pi_24362935
Iemand heeft een filmpje gemaakt van een stock Nissan R92CP op La Sarthe (Le Mans circuit) zonder chichanes, 380 op het rechte stuk

download: 34 MB .MPG

Hij probeerde ook nog ff een oldtimer op een heuvel te krijgen: 7.3 MB .MPG

misschien lukt het met wat NOS

[ Bericht 2% gewijzigd door A.l.e.x op 03-01-2005 00:05:10 ]
pi_24363398
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?

En is ie er dan ook voor de Xbox?
wat denk je zelf!
  maandag 3 januari 2005 @ 08:11:16 #157
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_24367123
Wat een fantastisch spel zeg!
Of toch niet?
pi_24372415
quote:
Op maandag 3 januari 2005 08:11 schreef Eitjes het volgende:
Wat een fantastisch spel zeg!
Ongetwijfeld! Ben je'm aan het besturen met je Driving Force Pro? En zoja... heeft dat veel toegevoegde waarde boven de Dual Shock 2? (als je überhaupt al gespeeld hebt met je Dual Shock 2 )

[ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 03-01-2005 16:18:39 (spelfoutje) ]
pi_24373391
heb weer 2 nieuwe full lap in-game filmpjes:

Audi R8: 15 MB .MPG

DeLorean: 22 MB .MPG

In het filmpje met de Audi kan je ook het nieuwe camerastandpunt tijdens het racen goed zien

en een extraatje

[ Bericht 6% gewijzigd door A.l.e.x op 03-01-2005 15:58:54 ]
pi_24374331
[edit]

[ Bericht 99% gewijzigd door A.l.e.x op 04-01-2005 17:17:56 ]
  maandag 3 januari 2005 @ 18:46:20 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_24376506
zucht.....
pi_24381738
Er zit toch nog 1 auto in met neon

De Nissan Skyline ER34 (D1GP) heeft in het echt blauw neon dus de auto in het spel ook:





Echte versie:





ze hebben um wel goed nagemaakt

[ Bericht 8% gewijzigd door A.l.e.x op 04-01-2005 00:02:07 ]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:21:05 #163
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24388365
Damn dat is echt sick
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24392827
Wie van jullie rijden er tijdens Gran Turismo's eigenlijk first person en wie third person?

Ik reed tot nu toe altijd third person. Dat vond ik fijner, omdat ik zo beter kon zien hoe ver ik van een rand af was bij bochten enzo. Maar ik zit eraan te denken om als ik GT4 koop, er ook een Driving Force Pro bij te kopen. En als je eenmaal zo'n stuur hebt is het een beetje vreemd om "achter je auto" te rijden, dus misschien dat ik dan overschakel naar first person.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:39:15 #165
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24393027
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
Wie van jullie rijden er tijdens Gran Turismo's eigenlijk first person en wie third person?

Ik reed tot nu toe altijd third person. Dat vond ik fijner, omdat ik zo beter kon zien hoe ver ik van een rand af was bij bochten enzo. Maar ik zit eraan te denken om als ik GT4 koop, er ook een Driving Force Pro bij te kopen. En als je eenmaal zo'n stuur hebt is het een beetje vreemd om "achter je auto" te rijden, dus misschien dat ik dan overschakel naar first person.
Altijd first-person. Bij third-person heb ik altijd moeite om de beweging van de auto te 'voelen' als hij bijvoorbeeld dreigt te spinnen. Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.
pi_24393101
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Stressbal het volgende:
Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.
Goed punt! Toch heb ik zelf altijd moeite de positie van de auto in te schatten als ik first person rijd, dat vind ik juist weer veel makkelijker in third person. (bovendien kun je dan je mooie auto zién rijden )

Ik ga het bij GT4 wel anders doen denk ik. First person, mét Driving Force Pro èn schakelen (ik heb ook nog nooit geschakeld bij een GT nameijk... )
pi_24394714
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef P-Style het volgende:
Ik ga het bij GT4 wel anders doen denk ik. First person, mét Driving Force Pro èn schakelen (ik heb ook nog nooit geschakeld bij een GT nameijk... )


Ben een half jaar geleden begonnen met handmatig schakelen nadat ik wat meer realisme wilde met GT3. In het begin loop je echt te kloten met versnellingen maar na een paar keer gereden te hebben met schakelen wordt het een stuk makkelijker.

Zelf rijd ik altijd met de bumpercam, voor mijn gevoel is de auto dan wat minder nerveus als met 3rd person view.

Ik zit nog te twijfelen over aanschaf DFP, heb wel een stuurtje gehad maar heb die later weer verkocht. Vond het te lastig om elke keer dat ding op een tafel te schroeven en er dan zo verkrampt achter te moeten zitten. Maar voor het ultieme realisme is het natuurlijk wel een must! Lastig, lastig...
pi_24395108
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:09 schreef Flat-Eric het volgende:


Ben een half jaar geleden begonnen met handmatig schakelen nadat ik wat meer realisme wilde met GT3. In het begin loop je echt te kloten met versnellingen maar na een paar keer gereden te hebben met schakelen wordt het een stuk makkelijker.

Zelf rijd ik altijd met de bumpercam, voor mijn gevoel is de auto dan wat minder nerveus als met 3rd person view.

Ik zit nog te twijfelen over aanschaf DFP, heb wel een stuurtje gehad maar heb die later weer verkocht. Vond het te lastig om elke keer dat ding op een tafel te schroeven en er dan zo verkrampt achter te moeten zitten. Maar voor het ultieme realisme is het natuurlijk wel een must! Lastig, lastig...
Wat het stuurtje betreft heb ik al aardig wat reviews en gebruikerservaringen gelezen en het komt eigenlijk allemaal op het volgende neer: Waar de originele Driving Force en later de GT Force het spelen van GT3 vooral leuker maakten, maar niet echt een grote tijdsverbeteringen haalbaar maakten, kun je met de nieuwe Driving Force Pro ècht betere resultaten halen. Bovendien is 'ie met z'n 900º natuurlijk nog realistischer dan voorgaande stuurtjes. Waar de gewone Driving Force vooral een leuke accesoire was voor GT3, lijkt GT4 helemaal rondom de Driving Force Pro geprogrammeerd te zijn!

Ik heb het hier over mensen die zowel met de ouwe Driving Force (of GT Force) met GT3 als de Driving Force Pro met GT4 ervaring hebben. Maargoed, ik denk dat als ik 'm aanschaf, ik zelf maar een of ander tafeltje/meubel/standaard in elkaar knutsel, want ik wil wel gewoon vanuit m'n relaxfauteuil/bank kunnen blijven spelen en dat schootstuk zie ik niet echt zitten.
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:55:46 #169
83951 rashudo
project 2501
pi_24408607
I've got it.. yeah baby i've got it! Kreeg 'm gisteren binnen uit new york.

Ik heb nu al m'n 2e auto, de trophy van de FF cup in de n00b hall.. de Toyota Altezza Prototype, uitgerust met een turbo kit. Ben begonnen in een 2e hands Honda Integra Type R, dat was wel een lekker wagentje.

Ben nu bezig met mijn nationale a-licentie te halen.

Er zit btw een dikke reference guide bij, helemaal in het japans, dus daar heb ik veel aan (maar niet heus). Verder zijn de menuopties wel redelijk te ontcijferen dmv trial & error.
Their eyes opaque.
pi_24411571
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef rashudo het volgende:
I've got it.. yeah baby i've got it! Kreeg 'm gisteren binnen uit new york.

Ik heb nu al m'n 2e auto, de trophy van de FF cup in de n00b hall.. de Toyota Altezza Prototype, uitgerust met een turbo kit. Ben begonnen in een 2e hands Honda Integra Type R, dat was wel een lekker wagentje.

Ben nu bezig met mijn nationale a-licentie te halen.

Er zit btw een dikke reference guide bij, helemaal in het japans, dus daar heb ik veel aan (maar niet heus). Verder zijn de menuopties wel redelijk te ontcijferen dmv trial & error.
Gelukkig heb ik geduld...
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:29:25 #171
83951 rashudo
project 2501
pi_24412388
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geduld...
Gelukkig kent mijn broertje Japans
Their eyes opaque.
pi_24412444
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24412772
omfg, ALFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"S

en nog een paar screens: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=22380&mode=thread&order=0
pi_24415074
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:33 schreef Steve-O het volgende:
http://z-o-g.org/gt4cars/
auto's
en de Used Cars zijn ook weer terug: http://z-o-g.org/gt4usedcars/dirindex.html

pi_24417273
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef A.l.e.x het volgende:
...en de Used Cars zijn ook weer terug
Dat is zeker goed nieuws! Er was niets zo cool om bij GT2, juist van die ouwe gebruikte auto's te kopen en ze helemaal te gaan tunen.
pi_24420173
ik heb alleen gt3 gespeeld dus heb nooit van used cars gehoord .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24426175
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef Steve-O het volgende:
ik heb alleen gt3 gespeeld...
Heiden!
pi_24426881
GT4 Hits a Million

Dat ding is net een week uit in Japan en hij's nú al 1 miljoen keer verscheept! Het is een nieuw record voor Japan!

Ik word steeds enthausiaster over deze game!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:05:36 #179
83951 rashudo
project 2501
pi_24458513
De laatste test van de super-licentie jongens is fantastisch.. in een Mercedes Sauber S16 over de nurburgring scheuren..

Ook retemoeilijk trouwens
Their eyes opaque.
pi_24458552
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 02:05 schreef rashudo het volgende:
De laatste test van de super-licentie jongens is fantastisch.. in een Mercedes Sauber S16 over de nurburgring scheuren..

Ook retemoeilijk trouwens
Ik denk dat ik maar beter weer alvast kan gaan oefenen met GT3...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:28:15 #181
83951 rashudo
project 2501
pi_24458933
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 02:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar beter weer alvast kan gaan oefenen met GT3...
Je kan wel oefenen maar GT4 is echt anders.. de circuits zijn allemaal veel gedetailleerder, vooral qua wegoppervlakte is het veel beter geworden, overal zitten wel hobbeltjes of kleine verlaginkjes, met als ergste natuurlijk de nurburgring..

In ieder geval duurde het bij mij ong 2 uur voordat ik die laatste test kon halen, het is de enige die echt moeilijk is, de rest is een stuk makkelijker. Sommige haal je in 1 keer, andere na een stuk of 3-4 pogingen. Als je jezelf beter kan beheersen als ik moet de supertest 16 nog makkelijker te doen zijn. Overigens is het een Mercedes Sauber C9, een le mans auto. Deze auto kwam 6 jaar na de legendarische Porsche 956, de Porsche is de recordhouder van een tijd van 6:11 op de ring.

Ik heb een filmpje gezien waar een gast diezelfde test 10 seconden sneller doet als goud.. dat is echt ongelooflijk. Zoek maar eens op sauber_s16.wmv.. als je het niet kan vinden, zeg het dan, dan kijk ik wel of ik het naar je kan sturen. 5:38, sneller als de Porsche 956, bijna onmogelijk zou je denken, maar vergeet niet dat je in GT license tests waarschijnlijk wel een lichte vorm van traction control hebt, alsmede banden die niet hoeven op te warmen/verslijten en het niet erg is als je 'doodgaat'

Oh ja een tip, haal eerst alle licenties tot en met international A (super hoeft niet per se), dan krijg je van de licenties een mooie auto die je kan gebruiken als main moneymaker en kan je je startbedrag gebruiken om hem te tunen. Verder kan je ook wat missions doen, de eerste 6 zijn redelijk simpel en je verdien 100.000 per keer, dus dat is wel handig om mee te beginnen.

Het is trouwens ook erg leuk om met een Bently LM op Le Mans te rijden

[ Bericht 18% gewijzigd door rashudo op 08-01-2005 02:54:58 ]
Their eyes opaque.
pi_24459281
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 02:28 schreef rashudo het volgende:
Ik heb een filmpje gezien waar een gast diezelfde test 10 seconden sneller doet als goud.. dat is echt ongelooflijk. Zoek maar eens op sauber_s16.wmv.. als je het niet kan vinden, zeg het dan, dan kijk ik wel of ik het naar je kan sturen. 5:38, sneller als de Porsche 956, bijna onmogelijk zou je denken, maar vergeet niet dat je in GT license tests waarschijnlijk wel een lichte vorm van traction control hebt, alsmede banden die niet hoeven op te warmen/verslijten en het niet erg is als je 'doodgaat'
* P-Style heeft het filmpje even bekeken...

Die nuhrburgring is gróóóóót!!! Een licencetest van bijna 6 minuten! Dus veel tijd om fouten te maken. Maar ik kan niet wachten om 'm uit te proberen! Mooi filmpje, èrg soepel trouwens... dus met de framerate van GT4 zit het wel goed het snelheidsgevoel was ook prima!

Zou die gast uit dat filmpje dit trouwens gereden hebben met de Dual Shock 2, of met een Driving Force Pro?
pi_24459312
Even wat anders... ik geloof dat er al wat GT4-bezitters zijn? Hoe zit het eigenlijk met de views? Hoeveel verschillende views zijn er eigenlijk en wat voor soort views zijn dat dan?
pi_24459623
3 maar

bumpercam, 1tje op het dak en (weeer maar) 1 achter de auto...

Je kan trouwens je credits van GT3 naar GT4 laden (max 10 mil in de JAP versie) en met de licensetests van GT4P net zo
pi_24459877
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 03:58 schreef A.l.e.x het volgende:
3 maar

bumpercam, 1tje op het dak en (weeer maar) 1 achter de auto...

Je kan trouwens je credits van GT3 naar GT4 laden (max 10 mil in de JAP versie) en met de licensetests van GT4P net zo
Cool! Ik heb nu rond de 8,2 miljoen credits bij GT3. Ik kan wel even doorgaan tot de 10M alwast voor GT4. (of ik verkoop al m'n wagens, maak een apparte save met veel geld en gebruik die strakt bij GT4! )

Enneh.. een camera op het dàk? Wat een rare positie.
pi_24459881
De credits in de JAP versie zijn een stuk hoger he (vertaald naar yen) dus misschien kunnen wij maar 1 miljoen overzetten ofzo
pi_24459897
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 05:58 schreef A.l.e.x het volgende:
De credits in de JAP versie zijn een stuk hoger he (vertaald naar yen) dus misschien kunnen wij maar 1 miljoen overzetten ofzo
O ja, da's waar ook...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 10:48:41 #188
83951 rashudo
project 2501
pi_24460594
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 03:03 schreef P-Style het volgende:

[..]

* P-Style heeft het filmpje even bekeken...

Die nuhrburgring is gróóóóót!!! Een licencetest van bijna 6 minuten! Dus veel tijd om fouten te maken. Maar ik kan niet wachten om 'm uit te proberen! Mooi filmpje, èrg soepel trouwens... dus met de framerate van GT4 zit het wel goed het snelheidsgevoel was ook prima!

Zou die gast uit dat filmpje dit trouwens gereden hebben met de Dual Shock 2, of met een Driving Force Pro?
Met de DFP en het schijnt dat je daar echt lagere tijden mee kan neer zetten, ik vind zo'n stuur alleen niet echt handig.

[ Bericht 2% gewijzigd door rashudo op 08-01-2005 10:54:50 ]
Their eyes opaque.
pi_24466278
Zit er ook een mr2 in of niet???
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:47:55 #190
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24467198
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:55 schreef Mad-Matt het volgende:
Zit er ook een mr2 in of niet???
Hij zit in Prologue dus waarschijnlijk ook in GT4. Zoek anders even een car list op internet.

-Edit-

http://www.uwm.edu/People/enb2/carlist.html

4 versies dus
pi_24469824
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Hij zit in Prologue dus waarschijnlijk ook in GT4. Zoek anders even een car list op internet.

-Edit-

http://www.uwm.edu/People/enb2/carlist.html

4 versies dus
van die lijst klopt geen ene ruk

kijk hier voor alle auto's die in de Aziatische versie zitten: http://www.granturismox.net/forum/viewtopic.php?p=692#692

en dan zien we:

MR2 1600 G ('86)
MR2 1600 G-Limited Super Charger ('86)
MR2 G-Limited ('97)
MR2 GT-S ('97)

pics:









(maw, niet elke lijst geloven die online staat )
pi_24470609
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:48 schreef rashudo het volgende:
...ik vind zo'n stuur alleen niet echt handig.
Dat is natuurlijk een kwestie van wennen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:20:45 #193
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24471220
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

van die lijst klopt geen ene ruk

kijk hier voor alle auto's die in de Aziatische versie zitten: http://www.granturismox.net/forum/viewtopic.php?p=692#692

en dan zien we:

MR2 1600 G ('86)
MR2 1600 G-Limited Super Charger ('86)
MR2 G-Limited ('97)
MR2 GT-S ('97)

pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(maw, niet elke lijst geloven die online staat )
Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht. Dit was de eerste de beste die ik tegen kwam met zoeken.Overigens op de lijst die jij geeft staan wat rare dingen: Op die lijst staat het merk Alpine met twee auto's, maar een Alpine is gewoon een Renault. Is dat in het spel ook zo?

[ Bericht 6% gewijzigd door Stressbal op 08-01-2005 21:26:32 ]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:30:04 #194
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_24471408
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 05:55 schreef P-Style het volgende:
Enneh.. een camera op het dàk? Wat een rare positie.
Ah joh! Dat is een geweldige view.
Ik mis alleen de veraf view die wel in Prologue zat, maarja.

B-spec is echt nutteloos.. hoewel... Er zijn ontiegelijk veel Endurance races en ik haat races die langer dan 5 ronden duren..

*kiest de Sauber C9, kiest een endurance race uit, pakt de banden die het langste meegaan en zet de tijd op 3x..

Zo, dat schiet wel op.
Of toch niet?
pi_24471537
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Eitjes het volgende:
Ah joh! Dat is een geweldige view.
Ik mis alleen de veraf view die wel in Prologue zat, maarja.

B-spec is echt nutteloos.. hoewel... Er zijn ontiegelijk veel Endurance races en ik haat races die langer dan 5 ronden duren..

*kiest de Sauber C9, kiest een endurance race uit, pakt de banden die het langste meegaan en zet de tijd op 3x..

Zo, dat schiet wel op.
Begrijp ik nu dat je met B-spec héél de gran turismo mode (mòcht je dat willen) rond kunt spelen?
pi_24472761
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht. Dit was de eerste de beste die ik tegen kwam met zoeken.Overigens op de lijst die jij geeft staan wat rare dingen: Op die lijst staat het merk Alpine met twee auto's, maar een Alpine is gewoon een Renault. Is dat in het spel ook zo?
zo te zien wel: http://z-o-g.org/gt4cars/french/dirindex.html

Maar volgens mij werden de Alpine's wel in een aparte fabriek gemaakt

(en andere auto's staan ook onder de naam van hun tuner)
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:43:42 #197
83951 rashudo
project 2501
pi_24474154
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een kwestie van wennen.
Ik wil lekker op de bank zitten terwijl ik speel.. heb geen idee waar ik dan het stuur kwijt moet
Their eyes opaque.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:44:47 #198
83951 rashudo
project 2501
pi_24474189
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Die lijst is inderdaad behoorlijk slecht. Dit was de eerste de beste die ik tegen kwam met zoeken.Overigens op de lijst die jij geeft staan wat rare dingen: Op die lijst staat het merk Alpine met twee auto's, maar een Alpine is gewoon een Renault. Is dat in het spel ook zo?
Alle "belangrijke tuners" staan apart vermeld met hun auto's.
Their eyes opaque.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:48:49 #199
83951 rashudo
project 2501
pi_24474289
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Ah joh! Dat is een geweldige view.
Ik mis alleen de veraf view die wel in Prologue zat, maarja.

B-spec is echt nutteloos.. hoewel... Er zijn ontiegelijk veel Endurance races en ik haat races die langer dan 5 ronden duren..

*kiest de Sauber C9, kiest een endurance race uit, pakt de banden die het langste meegaan en zet de tijd op 3x..

Zo, dat schiet wel op.
B-Spec is erg handig voor als je geld nodig hebt. Ik dacht eerst ook dat het nutteloos was, maar nu ik het een paar keer gebruikt heb vind ik het wel handig. Je kiest een race, zet alles aan, gaat ff tv kijken en na 5 minuutjes heb je geld

Wat trouwens ook leuk is.. je kan nu meerdere keren de prize cars krijgen. Dus je kan een championship of een serie races opnieuw doen en dan krijg je weer dezelfde prize car. Erg handig, je kan ze dus verkopen voor geld en later weer halen als je ze nodig hebt.

Ik rij nu in een Nissan Z JGTC.. dat ding gaat erg hard.. 1080 KG en 957 PK
Their eyes opaque.
pi_24474382
je kan ook 3x quoten in 1 bericht hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')