Ik denk dat Need For Speed meer bij jou pastquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?
En is ie er dan ook voor de Xbox?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:29 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt hij uit?
En is ie er dan ook voor de Xbox?
Ongetwijfeld!quote:
Altijd first-person. Bij third-person heb ik altijd moeite om de beweging van de auto te 'voelen' als hij bijvoorbeeld dreigt te spinnen. Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
Wie van jullie rijden er tijdens Gran Turismo's eigenlijk first person en wie third person?
Ik reed tot nu toe altijd third person. Dat vond ik fijner, omdat ik zo beter kon zien hoe ver ik van een rand af was bij bochten enzo. Maar ik zit eraan te denken om als ik GT4 koop, er ook een Driving Force Pro bij te kopen. En als je eenmaal zo'n stuur hebt is het een beetje vreemd om "achter je auto" te rijden, dus misschien dat ik dan overschakel naar first person.
Goed punt!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Stressbal het volgende:
Daarnaast richt Grant Turismo zich meer op realisme dan de gemiddelde game in dit genre en dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik dan de meest realistische view gebruik.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:44 schreef P-Style het volgende:
Ik ga het bij GT4 wel anders doen denk ik. First person, mét Driving Force Pro èn schakelen (ik heb ook nog nooit geschakeld bij een GT nameijk...)
Wat het stuurtje betreft heb ik al aardig wat reviews en gebruikerservaringen gelezen en het komt eigenlijk allemaal op het volgende neer: Waar de originele Driving Force en later de GT Force het spelen van GT3 vooral leuker maakten, maar niet echt een grote tijdsverbeteringen haalbaar maakten, kun je met de nieuwe Driving Force Pro ècht betere resultaten halen. Bovendien is 'ie met z'n 900º natuurlijk nog realistischer dan voorgaande stuurtjes. Waar de gewone Driving Force vooral een leuke accesoire was voor GT3, lijkt GT4 helemaal rondom de Driving Force Pro geprogrammeerd te zijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:09 schreef Flat-Eric het volgende:
Ben een half jaar geleden begonnen met handmatig schakelen nadat ik wat meer realisme wilde met GT3. In het begin loop je echt te kloten met versnellingen maar na een paar keer gereden te hebben met schakelen wordt het een stuk makkelijker.
Zelf rijd ik altijd met de bumpercam, voor mijn gevoel is de auto dan wat minder nerveus als met 3rd person view.
Ik zit nog te twijfelen over aanschaf DFP, heb wel een stuurtje gehad maar heb die later weer verkocht. Vond het te lastig om elke keer dat ding op een tafel te schroeven en er dan zo verkrampt achter te moeten zitten. Maar voor het ultieme realisme is het natuurlijk wel een must! Lastig, lastig...
Gelukkig heb ik geduld...quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef rashudo het volgende:
I've got it.. yeah baby i've got it! Kreeg 'm gisteren binnen uit new york.
Ik heb nu al m'n 2e auto, de trophy van de FF cup in de n00b hall.. de Toyota Altezza Prototype, uitgerust met een turbo kit. Ben begonnen in een 2e hands Honda Integra Type R, dat was wel een lekker wagentje.
Ben nu bezig met mijn nationale a-licentie te halen.
Er zit btw een dikke reference guide bij, helemaal in het japans, dus daar heb ik veel aan (maar niet heus). Verder zijn de menuopties wel redelijk te ontcijferen dmv trial & error.
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef A.l.e.x het volgende:
...en de Used Cars zijn ook weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |