'Nichterig' en 'lomp', zijn dat nu twee woorden die je dezelfde betekenis toekent?quote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Damn wat klinkt dat nichterig
Laatst op msn iemand... dat vind ik al erg maar het gaat nog. Maar vandaag zei iemand in mijn klas gewoon letterlijk 'hihi'.
Klinkt echt lomp
Nee, maar het klinkt gewoon én nichterig én lompquote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
'Nichterig' en 'lomp', zijn dat nu twee woorden die je dezelfde betekenis toekent?
Of hehe.quote:Op maandag 15 november 2004 13:54 schreef Lod het volgende:
Mijn collega doet het ook, het is geen nicht verder. Maar het komt wel raar over.
Een echte man doet haha
Ach ja, ik zie die combinatie niet helemaal.quote:Op maandag 15 november 2004 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt gewoon én nichterig én lomp
Ik heb verder niks tegen homo's hoor
mee eensch isquote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Laatst op msn iemand... dat vind ik al erg maar het gaat nog. Maar vandaag zei iemand in mijn klas gewoon letterlijk 'hihi'.
Klinkt echt lomp
quote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Of dan zit je in een kroeg dan hoor je zo'n idioot keihard "LOL!!!!!!!!!" roepen.
en dan zeik je over hihiquote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik roep vooral vaak ROFLCOPTER!
hihihiquote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
en danquote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Of dan zit je in een kroeg dan hoor je zo'n idioot keihard "LOL!!!!!!!!!" roepen.
ssstquote:Op maandag 15 november 2004 14:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
en dan zeik je over hihi
Dan niks denk ik. Plaatsvervangende schaamte misschien.quote:Op maandag 15 november 2004 14:12 schreef Mons het volgende:
[..]
en dan![]()
Lolquote:Op maandag 15 november 2004 14:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan niks denk ik. Plaatsvervangende schaamte misschien.
hihiquote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg je dat in het echt? Ik zie zo'n Stuart ofzo dat wel in het echt zeggen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:16 schreef Eightball het volgende:
Whehehe.
hihiquote:Op maandag 15 november 2004 14:20 schreef hyperfuzz het volgende:
hihi haha aaaaaachhh is dit kuttopiq nu nog open?
verkapte slotje aanvraag och och hihihi
doeg
Nee, alleen per mail. Je moet het een beetje zien als een zeikerig lachje.quote:Op maandag 15 november 2004 14:19 schreef skiczukie het volgende:
Zeg je dat in het echt?
er klopt iets niet :')quote:Op maandag 15 november 2004 14:21 schreef Steve-O2 het volgende:
ghe ghe! nnlache jonge!quote:Op maandag 15 november 2004 14:27 schreef Chillbeer het volgende:
*MWUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*
Stelletje dombo's![]()
Haha = irl/msn
Hihi = sms/msn
Got it??
Mee eens, echter lomp is ook een suf modewoordje aan het worden, wat te pas en te onpas wordt gebruiktquote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Klinkt echt lomp
kijkt na nickname en denkt hihi, wel iets voor een lord of darkness. notquote:Op maandag 15 november 2004 14:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
och, zeg ik ook wel eens hoor.. ook als mn vriendin er bij is oid,.
vind et normaal..
maja thats me
Eeh.. doe es nietquote:Op maandag 15 november 2004 14:21 schreef Steve-O2 het volgende:
Ach, een nickname als ߨúÐêWyN is gay genoeg om dat te compenserenquote:Op maandag 15 november 2004 15:59 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ik (gelukkig) nog nooit in mijn omgeving horen zeggen...
moet jij niet kinderdiefje spelen bij de c1000?quote:Op maandag 15 november 2004 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, een nickname als ߨúÐêWyN is gay genoeg om dat te compenseren
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:14 schreef Litso het volgende:
Ja das bij de c1000 vlakbij waar ik op school zat ook.
Er werd gewoon teveel gejat en een klasgenoot heeft de filiaalchef op zijn neus getimmerd
Ik heb ze trouwens wel flink teruggepakt door gewoon in het weekend extra veel te jatten
Wat is het doel van deze post?quote:Op maandag 15 november 2004 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
moet jij niet kinderdiefje spelen bij de c1000?
[..]
Meisjes mogen het wel zeggen, das liefquote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Zusjevan het volgende:
Geen excuus mogelijk!
'Hihi' is altijd (ik herhaal, altijd) fout, zowel voor mannen als vrouwen, zowel op msn/mail/sms als in real life.
Dat klinkt toch helemaal nergens naar!!![]()
![]()
Ik ben ook sufquote:Op maandag 15 november 2004 19:36 schreef =HellFire= het volgende:
Mensen die LOL in het echt zeggen vink ook wel behoorlijk suf eigenlijk.Maak er dan LOLLIG van.
Ja, maar jij klinkt gewoon én lomp én domquote:Op maandag 15 november 2004 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt gewoon én nichterig én lomp
Ik heb verder niks tegen homo's hoor
Ik ken der ook zo 1..quote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Waar komt die 'g' eigenlijk vandan?quote:Op maandag 15 november 2004 20:28 schreef Tique het volgende:
ik zeg vaker 'gheghe'
dat komt van jiskefet, alleen ik zeg het niet op die manierquote:Op maandag 15 november 2004 20:37 schreef Strijkplank het volgende:
Waar komt die 'g' eigenlijk vandan?![]()
Tegenwoordig is het "quote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
whehehehehe
en dat zegt een echte FOK!ker
Ik heb ook altijd de neiging om dat soort natte nichten in ieder geval te negeren, maar stiekem zou ik ze graag een verse drol in het gezicht slingerenquote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Klinkt echt lomp
Beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:43 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om dat soort natte nichten in ieder geval te negeren, maar stiekem zou ik ze graag een verse drol in het gezicht slingeren
JAA ik denk echt dat vrouwen het lief vinden als ik in een flauwe bui hihi typ in plaats van haha.quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:01 schreef KastagnetteNova het volgende:
Mannen die "hihihihi" gebruiken zijn simpelweg de meeste trieste aardse wezens.
Ze doen het namelijk uitsluitend en alleen omdat ze denken dat vrouwen dat lief vinden.
En je mannelijkheid verraden in de hoop eindelijk eens een kut in handen te krijgen is ronduit verachterlijk.
Naja, de andere mogelijkheid is dat je homo bent...quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:21 schreef dikavi het volgende:
[..]
JAA ik denk echt dat vrouwen het lief vinden als ik in een flauwe bui hihi typ in plaats van haha.
en kreten als "je mannelijkheid verraden in de hoop eindelijk eens een kut in handen te krijgen" is pas echt "lomp". proo fin sjaals
Dan is het een relnichtquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:41 schreef dikavi het volgende:
als een homo geen hihi zegt is hij dan ook hetero?
Nichtquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het wel geinig![]()
Let's make it interestingquote:Op woensdag 17 november 2004 18:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
hihi wat een topic
Wie zijn dit,Hi&Ha ???quote:
Das echt schattigquote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zeg ook wellus hihi op msn![]()
maar niet in het echt![]()
Nee, hihihiquote:Op zondag 21 november 2004 20:48 schreef Evie het volgende:
ken ik jou niet ergens van?
hihi
"ghehe" vind ik net zo nichterig als "hihi"quote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Stievus het volgende:
ken ook iemand die hihi zegt op msn. en die is boven de 30.. dus met leeftijd heeft het nix te maken. denk eerder wat je gewent bent. ik zeg altijd "hehe" of "ghehe".... en andere hihi
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
'Nichterig' en 'lomp', zijn dat nu twee woorden die je dezelfde betekenis toekent?
Ja dan zou ik erg twijfelen aan zo'n persoon. Je zegt als man toch geen "hihi".quote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Klinkt echt lomp
quote:Op maandag 22 november 2004 16:24 schreef Utok het volgende:
[..]
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.
Doe niet zo lomp, jij doet me pijn in m'n hartjequote:Op maandag 22 november 2004 16:24 schreef Utok het volgende:
[..]
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef bierglas het volgende:
'hihihihihi' flikker toch op man, je bent toch niet gecastreerd ofzo.
LOLLERSKATES!quote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit meisje nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Meisjes schijnen het wel lief te vinden.
Gud Mownin'quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond de GOODMORNING met Frans accent ook zo erg...![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Klonk het volgende:
hihi
heaumeausensueel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:26 schreef echt het volgende:
Ghihihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |