Let's make it interestingquote:Op woensdag 17 november 2004 18:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
hihi wat een topic
Wie zijn dit,Hi&Ha ???quote:
Das echt schattigquote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zeg ook wellus hihi op msn![]()
maar niet in het echt![]()
Nee, hihihiquote:Op zondag 21 november 2004 20:48 schreef Evie het volgende:
ken ik jou niet ergens van?
hihi
"ghehe" vind ik net zo nichterig als "hihi"quote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Stievus het volgende:
ken ook iemand die hihi zegt op msn. en die is boven de 30.. dus met leeftijd heeft het nix te maken. denk eerder wat je gewent bent. ik zeg altijd "hehe" of "ghehe".... en andere hihi
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
'Nichterig' en 'lomp', zijn dat nu twee woorden die je dezelfde betekenis toekent?
Ja dan zou ik erg twijfelen aan zo'n persoon. Je zegt als man toch geen "hihi".quote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Damn wat klinkt dat nichterig
Laatst op msn iemand... dat vind ik al erg maar het gaat nog. Maar vandaag zei iemand in mijn klas gewoon letterlijk 'hihi'.
Klinkt echt lomp
quote:Op maandag 22 november 2004 16:24 schreef Utok het volgende:
[..]
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.
Doe niet zo lomp, jij doet me pijn in m'n hartjequote:Op maandag 22 november 2004 16:24 schreef Utok het volgende:
[..]
idd, 'lomp' is gewoon weer een of ander nichterig modewoord, wat mij betreft nog een stuk erger dan jongens die 'hihi' zeggen of schrijven, dus flikker op met je kuttopic.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef bierglas het volgende:
'hihihihihi' flikker toch op man, je bent toch niet gecastreerd ofzo.
LOLLERSKATES!quote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik roep vooral vaak ROFLCOPTER!
Dit meisje nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Meisjes schijnen het wel lief te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |