Maandag. Openbaar vervoer en koffieautomaten.quote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef SCH het volgende:
wat is kut?
Ben je al tot de kut?quote:Op maandag 15 november 2004 11:37 schreef JaWi het volgende:
Gelukkig is er verliefdheid.
hebbie daar een kut voor nodig dan?quote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Bjoro het volgende:
was het maar kut...dan konden we nueken !!!
9 op de 10 mannen welquote:Op maandag 15 november 2004 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
hebbie daar een kut voor nodig dan?
Sir Bob komt weer in de top 40 binnenkort met de nieuwe "do they know its Christmas"quote:Op maandag 15 november 2004 11:38 schreef golfer het volgende:
Boomtown rats: I don't like mondays...
Bono: 'Handen af van mijn zin'quote:Op maandag 15 november 2004 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sir Bob komt weer in de top 40 binnenkort met de nieuwe "do they know its Christmas"
quote:Op maandag 15 november 2004 11:46 schreef pascalheister het volgende:
kut? waar?
PSV shirtquote:Op maandag 15 november 2004 11:53 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, tis kut, Carnaval is nog zo ver weg en ook nog helemaal geen idee voor de kleding dan
dan loop je idd voor joker !quote:Op maandag 15 november 2004 11:55 schreef VoreG het volgende:
PSV shirt
quote:Op maandag 15 november 2004 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan loop je idd voor joker !
of beter met een stropdas met een 1 eropquote:Op maandag 15 november 2004 11:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSV shirt
hey klein fries kaboutertje van mequote:Op maandag 15 november 2004 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]Kleinduimpje is ook wakker hoor
![]()
hey achterhoekse praatpapegaai, kutje zien?quote:Op maandag 15 november 2004 12:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey klein fries kaboutertje van me![]()
kaal of een baal?quote:Op maandag 15 november 2004 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
hey achterhoekse praatpapegaai, kutje zien?![]()
ik welquote:Op maandag 15 november 2004 11:38 schreef SCH het volgende:
hebbie daar een kut voor nodig dan?
Ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 15 november 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kaal of een baal?![]()
ik werd geroepen ??quote:Op maandag 15 november 2004 12:06 schreef JaWi het volgende:
Kutje.
Nee, ik heb gill de latourdingesquote:Op maandag 15 november 2004 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik werd geroepen ??![]()
kom maar even op mijn schoot zitten dan om uit te huilen !!!quote:Op maandag 15 november 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
Ik voel me buitengesloten![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 11:38 schreef golfer het volgende:
Boomtown rats: I don't like mondays...
*jaloers isquote:Op maandag 15 november 2004 12:34 schreef Blumchen het volgende:
Zo mijn dagje school zit er weer op
![]()
![]()
Shaun Ryder & Co. roelerenquote:Op maandag 15 november 2004 12:35 schreef Againzender het volgende:
Ja!! De Happy Mondays!
goed plan !!quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef DIGGER het volgende:
Shaun Ryder & Co. roeleren
* DIKKER zet sunshine & love op in Hools om iedereen op te vrolijken
en ik moet nog beginnen met werkenquote:Op maandag 15 november 2004 12:34 schreef Blumchen het volgende:
Zo mijn dagje school zit er weer op
![]()
![]()
Ik heb te doen met jullie...quote:Op maandag 15 november 2004 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik moet nog beginnen met werken![]()
Nee man, The Mama's & The Papa'squote:Op maandag 15 november 2004 12:35 schreef Againzender het volgende:
Ja!! De Happy Mondays!
be-witchedquote:Op maandag 15 november 2004 13:13 schreef Againzender het volgende:
Moet ik net een nieuwe account aanmaken voor een medewerker met als achternaam 'Maandag'.
Bangles - Manic Monday ?
Weekend, Week-Endquote:Op maandag 15 november 2004 13:13 schreef Againzender het volgende:
Moet ik net een nieuwe account aanmaken voor een medewerker met als achternaam 'Maandag'.
Bangles - Manic Monday ?
Doe maar iets van Rammstein: goeie meezingers!quote:Op maandag 15 november 2004 13:25 schreef rubbereend het volgende:
zal ik de karaoke machine maar even aansluiten, k zie dat veel mensen even willen zingen
Ik zing dan graag iets van Ian Brown: F.E.A.R.quote:Op maandag 15 november 2004 13:25 schreef rubbereend het volgende:
zal ik de karaoke machine maar even aansluiten, k zie dat veel mensen even willen zingen
krijg je toch als je mod wordtquote:Op maandag 15 november 2004 13:34 schreef zjroentje het volgende:
Oe, ik heb m'n hippe blauwe horloge om zie ik.
quote:Op maandag 15 november 2004 13:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
krijg je die als je mod wordt
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Knipperen Mitt z'n ogen dan rood, als ie terug praat?
Wat Knight Rider heeft met KITTquote:Op maandag 15 november 2004 13:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als er een slotje is gewenst, begint die te knipperen. Versie 2 is onderweg, kan ik er zelfs mee met mitt praten. Zoals de Knight Rider dat kon met KITT.
Zjroentje rijdt in Mitt?quote:Op maandag 15 november 2004 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wat Knight Rider heeft met KITT
heeft Zjroentje met MITT
doen alle blauwen toch ??quote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef DIGGER het volgende:
Zjroentje rijdt in Mitt?
die van mij is roodquote:Op maandag 15 november 2004 14:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doen alle blauwen toch ??
JustOngesteld, we hoeven natuurlijk niet ALLES te weten !!!quote:Op maandag 15 november 2004 14:22 schreef just me het volgende:
die van mij is rood
jullie mogen best weten dat mijn kleine peugeotje rood is hoorquote:Op maandag 15 november 2004 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JustOngesteld, we hoeven natuurlijk niet ALLES te weten !!!
quote:Op maandag 15 november 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
Zijn er ook blauwe cockringen?
Anders word ik echt geen mod hoor - hoe hard jullie ook zuigen
die automatisch gaan trillen als er een slotje moet komen ???quote:Op maandag 15 november 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
Zijn er ook blauwe cockringen?
Anders word ik echt geen mod hoor - hoe hard jullie ook zeuren
quote:Op maandag 15 november 2004 14:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die automatisch gaan trillen als Bjoro in Hools post
ik zal nog meer posten !!!quote:Op maandag 15 november 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Oh! Maar das niet liev!quote:Op maandag 15 november 2004 14:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Of als Blumchen in Hools post
wrom nie ??quote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Oh! Maar das niet liev!![]()
[me=Blumchen] 's kamer is weer mooi en schoon[/me]
Ow.. Doe mij ook zo een apparaat dan!quote:Op maandag 15 november 2004 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wrom nie ??
dat dat apparaat gaat trillen als jij post ?
quote:Ruikt het weer naar bloemtjes ?
wil je mijn kamer ook ff doen?quote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Oh! Maar das niet liev!![]()
* rubbereend 's kamer is weer mooi en schoon![]()
als je terug had gelezen had je kunnen zien dat het om een cockring gaatquote:Op maandag 15 november 2004 15:24 schreef Blumchen het volgende:
Ow.. Doe mij ook zo een apparaat dan!
en dan zeker ook onder de dekens zuigen ???quote:Op maandag 15 november 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:
wil je mijn kamer ook ff doen?
Ja nou uuh.. Weet ik ook nie zo Maar k heb er vast wel een plekje voorquote:Op maandag 15 november 2004 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je terug had gelezen had je kunnen zien dat het om een cockring gaat
waar zou jij die willen plaatsen dan ??
Die zin is enorm fout als je hem buiten de context leest, Bjoro.quote:Op maandag 15 november 2004 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan zeker ook onder de dekens zuigen ???
Mijn gevoel zegt mij dat dat ook zo bedoeld wasquote:Op maandag 15 november 2004 15:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die zin is enorm fout als je hem buiten de context leest, Bjoro.
later als hij groot is, snapt-ie het welquote:Op maandag 15 november 2004 15:36 schreef VoreG het volgende:
Mijn gevoel zegt mij dat dat ook zo bedoeld was
Zo is datquote:Op maandag 15 november 2004 15:51 schreef Suijk het volgende:
Rondje van ErikT dan denk ik.
* Blumchen geeft bier..!quote:Op maandag 15 november 2004 16:07 schreef Againzender het volgende:
- ErikT jarig : Gefeliciteerd!
- Powell weg: Nu de rest avn die regering nog!
Bier!
ben bang dat bush niet weggaat nu hij herkozen isquote:Op maandag 15 november 2004 16:07 schreef Againzender het volgende:
- ErikT jarig : Gefeliciteerd!
- Powell weg: Nu de rest avn die regering nog!
Bier!
quote:Op maandag 15 november 2004 16:59 schreef Bjoro het volgende:
zo, tis weer tijd om huiswaarts te keren !
tot vanavond of morgen ofzo
ja nou daar dus..quote:Op maandag 15 november 2004 17:15 schreef rubbereend het volgende:
en waar lag ze?
Sommige mensen vinden maandag niet zo leuk, kennelijk.quote:Op maandag 15 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met maandag an sich?
Rondje op kosten van Wesley Sonck.
quote:Op maandag 15 november 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Anoukie Bloes.
afgenomen omdat ie teveel gezopen hadquote:Op maandag 15 november 2004 18:34 schreef tong80 het volgende:
Verloren of afgenomen ?
Scheelt JustTaxi weer een ritjequote:Op maandag 15 november 2004 18:47 schreef JaWi het volgende:
Thuis en bezopen.
Geen drinken en rijdenquote:Op maandag 15 november 2004 18:46 schreef Bjoro het volgende:
Ik wel...omdat JM hem nu steeds moet ophalen !!!
Moet hij steeds bij JustDronken in de auto !!!
wat een voorbeeldige mo(e)d(er) !!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 18:52 schreef just me het volgende:
Geen drinken en rijden
OVquote:Op maandag 15 november 2004 18:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Scheelt JustTaxi weer een ritje
Dan ben je echt bezopen, zo'n smiley in combinatie met OV....quote:Op maandag 15 november 2004 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
OV.
Ach. Ik ga altijd heen met een kutgevoel. En dan gaan we de kroeg in. En terug lijkt het best snel te gaanquote:Op maandag 15 november 2004 19:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan ben je echt bezopen, zo'n smiley in combinatie met OV....
* Againzender gaat voortaan ook bezopen in de metro zittenquote:Op maandag 15 november 2004 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach. Ik ga altijd heen met een kutgevoel. En dan gaan we de kroeg in. En terug lijkt het best snel te gaan.
Ik vind het OV best te doen hoorquote:Op maandag 15 november 2004 19:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan ben je echt bezopen, zo'n smiley in combinatie met OV....
geen idee, k hoor nix, maar dat ook komen doordat k Fokradio niet aan heb staanquote:Op maandag 15 november 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Yvonne al aan het neuken op FOK! radio??
quote:Op maandag 15 november 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt toch met dat zangeresje, Sandman?
* Blumchen geeft nog snel een biertje!quote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Veel plezier![]()
Ik neem een biertje![]()
en ik zit weer via een kabel verbonden aan ons modem van het draadloos internetquote:Op maandag 15 november 2004 21:12 schreef DIGGER het volgende:
En DIGGER is nu ook draadloos via de kabel op Internet
quote:Op maandag 15 november 2004 21:36 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Wat was Tong gisteren fantastisch op dreef in ER. Heel erg gelachen.
![]()
*Geeft extra sterke koffie aan AirRaid.*quote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef AirRaid het volgende:avond
koffie graag, extra sterk
Had jij onlangs een mp3-speler gekocht? En zo ja, wat voor iets?quote:Op maandag 15 november 2004 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
*burp
Kan kloppen, ik had een dossier in te leveren afgelopen week, verder heb ik ook veel online gegamed.quote:Op maandag 15 november 2004 22:10 schreef rubbereend het volgende:
heee Lego je postaantallen zijn wel dramatisch laag.
Nope wel een mp3 discman van Sony maar dat is al wel een tijdje geleden. Ben daar zeer tevreden over overigens.quote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Had jij onlangs een mp3-speler gekocht? En zo ja, wat voor iets?
oke dan had k t toch niet helemaal goed onthouden. nou ja DD ben je al wat wijzer geworden vandaag?quote:Op maandag 15 november 2004 22:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope wel een mp3 discman van Sony maar dat is al wel een tijdje geleden. Ben daar zeer tevreden over overigens.
En zover ik van klasgenoten hoor zijn de mp3 spelers van Blokker en Mediamarkt waar ze nu elke week mee stunten ook gewoon goede dingen.
Behoorlijk ja, maar ik ga maar eens naar mijn nest. Kijken of ik morgen niet meer ziek ben.quote:Op maandag 15 november 2004 22:29 schreef rubbereend het volgende:
VoreGheerlijk avondje he
Thanks.quote:Op maandag 15 november 2004 22:28 schreef VoreG het volgende:
DD
www.mp3spelers.nl
Daar kan je vrij goed rondkijken
Creative is een goed merk op dat gebiedquote:Op maandag 15 november 2004 22:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks.
Het wordt een Creative Muvo FM 256MB denk ik...
wist ik...bedoelde ook als de Sint het mij zou schenken !!!quote:Op maandag 15 november 2004 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is niet voor mij, maar voor vrouwlief. Nu maar hopen dat de Sint er ook aan wil...
nou k vind dat eigenlijk wel smakelijk bierquote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef Nyluzzz het volgende:
Bavaria is eigenlijk gewoon kutbier, dus wel geschikt voor maandag
Is best te zuipen tochquote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef Nyluzzz het volgende:
Bier is bier natuurlijk, maar ik vind het een beetje unter-bier.quote:Op maandag 15 november 2004 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k vind dat eigenlijk wel smakelijk bier
Misschien is het wel wat?quote:Very strong language and extremely disturbing scenes.
Idd kutbier, Grolsch en Heineken smaken beter als doordrinkbier en ander zou ik toch Palm, Trappist of Leffe aanbevelenquote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef Nyluzzz het volgende:
o klinkt wel leuk, eens kijken. maar k ken t nietquote:Op maandag 15 november 2004 22:54 schreef Againzender het volgende:
rubbereend, ben jij toevallig bekend met de serie Monkey Dust op BBC2? Het begint om 23:00 uur, en ik zie bij de opmerkingen staan:
[..]
Misschien is het wel wat?
Palm is na Brouwmeester toch wel t ergste wat er isquote:Op maandag 15 november 2004 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Idd kutbier, Grolsch en Heineken smaken beter als doordrinkbier en ander zou ik toch Palm, Trappist of Leffe aanbevelen
Om te zuipen heb ik liever Amstel maar het liefst heb ik Palm of Hertog Jan. Of Warsteiner, maar dat is Duits.quote:Op maandag 15 november 2004 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Idd kutbier, Grolsch en Heineken smaken beter als doordrinkbier en ander zou ik toch Palm, Trappist of Leffe aanbevelen
ja, smerigquote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Kroon pils?
ik ken wel kroonprins Pilsquote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Kroon pils?
Dat is inderdaad het grootste slootwater dat er is.quote:Op maandag 15 november 2004 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, smerig
warsteiner is ook zo smerig!quote:Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grootste slootwater dat er is.
Grapje hopelijk?quote:Op maandag 15 november 2004 23:20 schreef rubbereend het volgende:Pim Fortuyn de grootste Nederlander
doe mij maar Alfa Romeo en Heineken Bierquote:Op maandag 15 november 2004 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Alfa bier?
quote:Op maandag 15 november 2004 23:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grapje hopelijk?
tuurlijk niet...als je kijkt wat Fortuyn heeft betekend voor de nederlandse geschiedenisquote:Op maandag 15 november 2004 23:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grapje hopelijk?
Ja het was een leuk idee. Wat zullen de makers balen dat ze zo'n winnaar hebben gekreggen. Er zal wel weer eens stel Pim-adepten de hele avond aan de telefoon hebben gehangen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:32 schreef Suijk het volgende:
![]()
Eigenlijk heel leuk opgezet, die hele show, krijg je dit.
Ik vond het ook niet geweldig, weten we dat ook weer.quote:Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef rubbereend het volgende:
nou AZ k vond er niet zoveel aan. k ben nu weer bij de grootste Nederlander aangeschoven
Die zou hoger gescoord hebben dan zijn verre voorouder inderdaad...quote:Op maandag 15 november 2004 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Theo van Gogh zou nu ook hoog scoren. Als Fortuyn niet was vermoord had ik nog moeten zien hoe hoog hij geeindigd zou zijn
we hebben een nieuwtje..................Golfer is niet geboren maar geschapenquote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
Niemand die door heeft gehad dat IK eigenlijk de grootste (geschapen)Nederlander ben.
hoorde ik daar achter uit het café een spreekkoor over een schapenneukers?quote:Op maandag 15 november 2004 23:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hebben een nieuwtje..................Golfer is niet geboren maar geschapen
daar lust ik wel een broodje shoarma op![]()
nou ja, leuk opgezet.... vanvond wel, maar die hele verkiezing had geen opzet, daardoor staan er zoveel mongolen zo hoog.quote:Op maandag 15 november 2004 23:32 schreef Suijk het volgende:
![]()
Eigenlijk heel leuk opgezet, die hele show, krijg je dit.
dat waren die heidenen zeker weer, zitten daar de hele avond een beetje te geitenquote:Op maandag 15 november 2004 23:44 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik daar achter uit het café een spreekkoor over een schapenneukers?
De manier van de verkiezing is ook niet echt representatief te noemen. Je kon eerst per e-mail stemmen: ik heb geloof ik al zo'n 10 adressen die ik zou kunnen gebruiken, en kan er zo nog meer aanvragen. Maar ik heb niet zo'n zin in spam, en aangezien dit programma geproduceerd wordt door dat bedrijfje van dhr. Oerlemans heb ik ook niet gestemd.quote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
Die verkiezing van PF is echt een farce. Soms schaam ik mij ervoor Nederlander te zijn.
Dan onderschat jij echt wat Pim heeft gedaan, hij heeft namelijk...................................................quote:Op maandag 15 november 2004 23:45 schreef Spideyman het volgende:
er is maar 1 duidelijke winnaar:
Willem Kolff
uitvinder van de kunstnier, hartlongmachine en kunsthart. hij is persoonlijk verantwoordelijk voor het redden van miljoenen levens. daar kan niemand tegenop.
quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef Bjoro het volgende:
Dan onderschat jij echt wat Pim heeft gedaan, hij heeft namelijk...................................................
..............................................................................uuuuhhhhhhuuuuuhhhh...........................
...............nou uuuhhhh.....................je weet wel............................toe.................![]()
![]()
![]()
En laten we ook Huygens niet vergeten, en nog zoveel andere bekende Nederlandse wetenschappers.quote:Op maandag 15 november 2004 23:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nou ja, leuk opgezet.... vanvond wel, maar die hele verkiezing had geen opzet, daardoor staan er zoveel mongolen zo hoog.
er is maar 1 duidelijke winnaar:
Willem Kolff
uitvinder van de kunstnier, hartlongmachine en kunsthart. hij is persoonlijk verantwoordelijk voor het redden van miljoenen levens. daar kan niemand tegenop.
Spinoza is ook in geen velden of wegen te bekennen om maar een andere grote Nederlander te noemenquote:Op maandag 15 november 2004 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
En laten we ook Huygens niet vergeten, en nog zoveel andere bekende Nederlandse wetenschappers.
Maar wetenschap is al 20 jaar een vies woord in dit land, op onderwijs moet je bezuinigen want het kost geld. Dat is toch echt het punt waar ik mij al jarenlang kapot aan erger. Nobelprijswinnaars zal je op deze manier niet meer krijgen in dit land, terwijl wel er (zeker relatief) zo verschrikkelijk veel hebben gehad.
Ook al zo'n mooie bezuinging!quote:Op maandag 15 november 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De OV-jaarkaart!
Dat is al helemaal te lang geleden voor de meeste Nederlanders. Als ze dan toch een Rotterdams kopstuk hadden moeten kiezen, kies dan Erasmus.quote:Op maandag 15 november 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spinoza is ook in geen velden of wegen te bekennen om maar een andere grote Nederlander te noemen
daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef rubbereend het volgende:
k heb ook geen zin meer om over de grootste nederlander te praten. kopspijkers kijken dan maar
k vond die oma's net wel lachenquote:Op maandag 15 november 2004 23:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar wordt je ook niet vrolijk van
Mwoah, ook tijdens de moord op Van Gogh ging het hier ook prima. Dat is altijd wel prettig hierquote:Op maandag 15 november 2004 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Maatschappelijke discussies in HOOLS, dat we dat nog mee mogen maken![]()
vind sowieso dat Hools een van de meest prettige plekken van Fok! isquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, ook tijdens de moord op Van Gogh ging het hier ook prima. Dat is altijd wel prettig hier
Beetje uitkijken dat we niet een forum-in-een-forum worden
vaak hoor en het leuke is dat in Hools er wel nuances worden aangebracht in tegenstelling tot al het geblaat in de topics die eigenlijk bestemd zijn voor zommige onderwerpen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Maatschappelijke discussies in HOOLS, dat we dat nog mee mogen maken![]()
Dat is idd zo. Hier worden zelden domme dingen geroepen. En het niveau van de discussies is hier altijd vrij hoog.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind sowieso dat Hools een van de meest prettige plekken van Fok! is
bovendien heeft men hier, doordat er ook over veel meer gesproken wordt en we elkaar "een beetje kennen" (en een aantal elkaar zelfs goed kennen), respect voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:03 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat is idd zo. Hier worden zelden domme dingen geroepen. En het niveau van de discussies is hier altijd vrij hoog.
Ben ik wel met je eens, VBL trekt soweizo al een apart slag volk aan, misschien dat dat meehelpt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind sowieso dat Hools een van de meest prettige plekken van Fok! is
Nederland kan een voorbeeld nemen aan Hools !!quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
vaak hoor en het leuke is dat in Hools er wel nuances worden aangebracht in tegenstelling tot al het geblaat in de topics die eigenlijk bestemd zijn voor zommige onderwerpen.
Lang leve de democratie en vrijheid van meningsuiting van de vrijplaats van Fok!: HOOLS!
We kunnen hier wel een illegale party gaan houdenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve de democratie en vrijheid van meningsuiting van de vrijplaats van Fok!: HOOLS!
zolang iedereen zijn lucifers thuis laat !quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:16 schreef Againzender het volgende:
We kunnen hier wel een illegale party gaan houden
Andre Hazes, Johhnie Jordaan, Manke Nelis, Willy Alberti en Herman Brood waren zeker verhindertquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
volgens jaar is er een concert in de Arena dat heet 'Toppers in Concert'. Maar nu komt het, de toppers van deze avond zijn Rene Froger, Gerard Joling en Gordon
Ik denk dat Daglala daar momenteel even anders over denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:16 schreef Againzender het volgende:
We kunnen hier wel een illegale party gaan houden
daglala is dat de carnival variant?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Daglala daar momenteel even anders over denkt.
goed dat je het zegt, ook nog ff de verlenging kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:43 schreef rubbereend het volgende:weltrusten hools, k ga nog ff Freinds kijken en tussendor zappen naar de Verlenging
Tnx, weltrusten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Goed zo Spidey
Jammer voor je dat ik een aantal acties al voor je had gedaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:40 schreef Bjoro het volgende:
*opent de deur
*haalt de krukken van de bar
*laat de spoelbak vollopen
*doet het licht aan
*zet koffie aan
*schuift de gordijnen opzij
*telt de kassa................die klopt
*WE ZIJN OPEN !!!goedemorgen
elkaar helpen zouden meer mensen op de wereld moeten doenquote:Op dinsdag 16 november 2004 07:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik een aantal acties al voor je had gedaan.(Licht, deur en gordijnen.
)
quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, Fortuyn de grootste Nederlander.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:56 schreef pascalheister het volgende:
wat doe jij nou hier timo
kijk, goed begin van de dag.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:47 schreef Smeich het volgende:
Daar zorgt onze nieuwe barvrouw wel voor
http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm
ow, dat kan dus wel hehequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kijk, goed begin van de dag.
jammer dat ze niet reageert op bevelen als "undress" of "show them titties".![]()
doe banana eensquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kijk, goed begin van de dag.
jammer dat ze niet reageert op bevelen als "undress" of "show them titties".![]()
leukleukquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:26 schreef Smeich het volgende:
[..]
doe banana eens
of strip, kiss, macarena![]()
quote:dance
strip or breasts or pants
sing
kiss
show
tits or play or feel
fuck me
throw
tongue
kiss me
love
knee
lie or sleep
tattoo or flash
rap
stretch or dog
rap
jump or bounce
knee or balls
jugs
pushup
tap
say
bottle
change
shoes
laugh
look
think
phone
hello
pillow
lick
surf
serve
shake
beer.com (de beste)
shoot
spread
touch
kneel
lips
lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:46 schreef Bjoro het volgende:
Precies.........Koekje erbij, trainer ?
wat een doos, koekje erbij kent ze niet eensquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:47 schreef Smeich het volgende:
Daar zorgt onze nieuwe barvrouw wel voor
http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm
lekker he dat je dit gewoon draadloos de kabel op kunt smijten !!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:57 schreef DIGGER het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zo, dat moest er ff uit.
volgens mij had ie die gewoon ingesloten vannachtquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
morgen Hools, opent bjoro altijd de boel pas als er al een klant binnen is?
die waren ze gisternacht vergeten buiten te zettenquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
morgen Hools, opent bjoro altijd de boel pas als er al een klant binnen is?
Daar reageert ze ook al niet op, dom wijf.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:57 schreef DIGGER het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
als die Lego nu eenmaal aan de cassis zitquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die waren ze gisternacht vergeten buiten te zetten
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Ik ben mijn lunchpakketje vergeten, kan ik iets van jullie lenen?
Nee dank je, heb een hekel aan gebruikt broodquote:le·nen (ov.ww.)
1 tijdelijk ten gebruike aan iem. afstaan => uitlenen
Zit op m'n werkquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker he dat je dit gewoon draadloos de kabel op kunt smijten !!
Ik heb in de aanbieding: Dubbele bruine boterham met pepersalami, Dubbele bruine boterham met belegen kaas en een banaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
k heb hier nog wel een appelkroos liggen, misschien kan iemand anders de korstjes van zn brood doneren?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
*schuift teiltje toequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
ik ben een beetje missuluk
Dat krijgt je van een deep throat in the morning.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
ik ben een beetje missuluk
Neem een straatpizza van SCH!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Was jouw ideequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat krijgt je van een deep throat in the morning.
Het geeft aan hoeveel mensen nog immer ontevreden zijn over hoe het er nog immer in Den Haag aan toe gaat, vind ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:13 schreef Bjoro het volgende:
Ik vind het ook raar hoor dat wij nederlanders Fortuyn "de grootste" vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |