Kanttekening,mocht Arsenal winnen zijn zij direct geplaatst voor de 2e ronde,mocht Panathinaikos in Noorwegen verliezen is PSV ook door.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:45 schreef Spideyman het volgende:
Bij winst van PSV eindigen de Eindhovenaren als 1e in de groep en halen zij voor het eerst de
tweede ronde van de Champions League. Alle andere uitslagen geven geen definitieve plaatsingen
voor de volgende ronde van de Champions League. Arsenal zal het echter niet op de laatste wedstrijd
willen laten aankomen en er alles aan doen om de drie punten mee naar Londen te nemen.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:56 schreef cultheld het volgende:
PSV zal gaan zegevieren. Ook al heeft Arsenal van Persie, Bergkamp, Henry, Cole, Fabregas, Reyes en Flamini, wij hebben Van Bommel, Alex, Bouma, Ooijer, Lee, Park, Farfán, Vonlanthen, Cocu, Gomes en Vogel als sterke spelersDaarnaast hebben we supersub Beasley
Dat het moeilijk wordt wisten we al van tevoren. Maar zou PSV niet meer kans maken tegen dit Arsenal dan het et Arsenal van pakweg een half jaar terug?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:51 schreef Bos81 het volgende:
Zal zeer spannend worden, toch ben ik heel erg bang voor een verkeerde afloop, wordt steeds erger, dus hoop ik op een overwinning van Rosenborg, wat deze wedstrijd ook wordt.
Ik ben dus bang dat PSV dit niet gaat winnen
Ze maken meer kans dat wel, maar het is gewoon een linke ploeg. Ik denk zelffs dat ik niet eens naar de wedstrijd ga kijken, maar naar Anderlecht. Zo bang ben ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat het moeilijk wordt wisten we al van tevoren. Maar zou PSV niet meer kans maken tegen dit Arsenal dan het et Arsenal van pakweg een half jaar terug?
Nou nou, gaan we ons al indekken voor een eventueel slecht resultaat, want bovenstaande is natuurlijk niet waar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:45 schreef Spideyman het volgende:
Arsenal, dat de afgelopen 2 jaar het beste voetbal liet zien in Europa
Dit is denk ik juist het probleem: je denkt nu dat je meer kans hebt, waardoor je automatisch iets minder defensief gaat voetballen. Als je Arsenal ruimte geeft, heb je een probleem.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat het moeilijk wordt wisten we al van tevoren. Maar zou PSV niet meer kans maken tegen dit Arsenal dan het et Arsenal van pakweg een half jaar terug?
Nou indekken, ik schrijf er ook achter dat Arsenal voor z'n doen op dit moment in een dipje zit. Dat impliceert dat PSV daar gebruik van kan maken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou nou, gaan we ons al indekken voor een eventueel slecht resultaat, want bovenstaande is natuurlijk niet waar.
Beste voetbal is natuurlijk niet waar, simpelweg omdat Arsenal in Europa gewoon niks klaarspeelt. In de PL heb je wel enigszins gelijk, dus het was meer mierenneuken van mijn kant.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:35 schreef Spideyman het volgende:
En ik zou eerlijk gezegd geen andere club kunnen bedenken die de afgelopen seizoenen beter en mooier voetbal op de mat legde dan Arsenal. Wie zou daar volgens jou voor in aanmerking komen?
PSV geeft het hele jaar, op de eerste 3 wedstrijden na, al geen dodner weg, dus het zal tegen Arsenal ook defensief gaan spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is denk ik juist het probleem: je denkt nu dat je meer kans hebt, waardoor je automatisch iets minder defensief gaat voetballen. Als je Arsenal ruimte geeft, heb je een probleem.
Lijkt me duidelijk met al die razendsnelle spitsen van Arsenal en een Bergkamp die dieptepasses op bestelling op de stropdas aflevert. Maar feit blijft dat Arsenal sinds de wedstrijd tegen Manchester door meerdere teams verslagen is, en het lukte Tottenham om er 4 tegen Arsenal te maken. Arsenal is in ieder geval niet meer zo onaantastbaar als pakweg een half jaar terug.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is denk ik juist het probleem: je denkt nu dat je meer kans hebt, waardoor je automatisch iets minder defensief gaat voetballen. Als je Arsenal ruimte geeft, heb je een probleem.
Ik geloof niet dat deze toon mij bevaltquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
en het lukte Tottenham om er 4 tegen Arsenal te maken.
Vogelquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:56 schreef cultheld het volgende:
PSV zal gaan zegevieren. Ook al heeft Arsenal van Persie, Bergkamp, Henry, Cole, Fabregas, Reyes en Flamini, wij hebben Van Bommel, Alex, Bouma, Ooijer, Lee, Park, Farfán, Vonlanthen, Cocu, Gomes en Vogel als sterke spelersDaarnaast hebben we supersub Beasley
Zeker weten van wel. De laatste wedstrijden deed Vogel het zo goed dat Hiddink hem een nieuw contract wil aanbieden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:56 schreef FR_08 het volgende:
[..]
VogelDie hoort echt niet in dat rijtje thuis hoor
In de OP staat de stand, daaruit kan je opmaken dat beide bij een gelijkspel niet zeker zijn van plaatsing voor de laatste 16. Dus beide moeten winnen om niet afhankelijk te zijn van het resultaat bij Rosenborg - Pana of de laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:54 schreef aldostuta het volgende:
Hoe is de situatie in de goep? Hebben ze beiden wat aan een gelijkspel?
Als Rosenborg wint, dan is psv door, ongeacht de uitslag van de partij tegen arse? Of kan ik niet meer tellen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de OP staat de stand, daaruit kan je opmaken dat beide bij een gelijkspel niet zeker zijn van plaatsing voor de laatste 16. Dus beide moeten winnen om niet afhankelijk te zijn van het resultaat bij Rosenborg - Pana of de laatste wedstrijd.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als Rosenborg wint, dan is psv door, ongeacht de uitslag van de partij tegen arse? Of kan ik niet meer tellen?
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als Rosenborg wint, dan is psv door, ongeacht de uitslag van de partij tegen arse? Of kan ik niet meer tellen?
oost/west? onder/boven?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:07 schreef QueenR het volgende:
We gaan erheen!!!! gisteren de kaartjes gekocht (4X) achter doel Was in ieder geval geen probleem.![]()
![]()
![]()
nou ben bang Arsenal zoals gewoonlijk zelf weer lekker rustig aan zal doen en echt niet een stormloop zal beginnen op het PSV doelquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Arsenal MOET komen, en gaat zich eerste 45 min helemaal stuk lopen op de PSV verdediging om vervolgens vlak voor rust een counter achter de oren te krijgen. 2e helft geven ze nog meer ruimte weg achterin door alles of niets te spelen, en krijgen de 2-0 om de oren. Vlak voor tijd prikt Arsenal er nog een goaltje in, maar het is te laat om het tij te keren. 2-1 voor PSV
als je dan gokt op een gelijk spelletje en uitschakeling van Pana hebben we in de laatste wedtrijd uit bij Pana dan weer genoeg aan een gelijk spelletje om 1e te worden in de poule dat moet dan wel kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:25 schreef PyTh het volgende:
Ik gok op een gelijk spelletje, 0-0 of 1-1
Zie Pana niet snel winnen van Rosenborg bij een temperatuur van -10, dus ook daar een gelijk spelletje...
PSV is in bovenstaand geval verzekerd van de volgende ronde, maar wordt dan waarschijnlijk wel 2e achter arsenal mits die gewoon winnen van Rosenborg thuis.
Preciesquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dan gokt op een gelijk spelletje en uitschakeling van Pana hebben we in de laatste wedtrijd uit bij Pana dan weer genoeg aan een gelijk spelletje om 1e te worden in de poule dat moet dan wel kunnen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |