Zit er nog garantie op die PS2?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef Tuutje het volgende:
Het is maar een vraagprijs natuurlijk, maar voor die ps2 mag er wel wat meer worden geboden. Hij hoeft niet perse weg natuurlijk...
Bedankt voor het aanbod, maar ik doe de ps2 juist weg omdat ik bijna niet meer game, dus dan zal ik met iets anders ook niet beginnenquote:Op zondag 14 november 2004 23:03 schreef Scoutmaster het volgende:
ps2 zonder games ruilen voor steel battalion?
Hij is ongeveer een jaar oud, maar het is zeg maar wel het model met "lower noise reduction" en ook -RW en +RW dvd playback (volgens de tekst op de doos)quote:Op zondag 14 november 2004 23:39 schreef Poepoog het volgende:
Hoe oud is de PS2?
Nah....liever geld of een leuk mobieltje ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:51 schreef Sparco het volgende:
ruilen tegen gokkast?![]()
Opsturen dan maar lijkt me. Kom niet veel verder als Brabantquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik heb wel intresse, GR-NB is wel een afstand....
Dus als ik em koop hoe gaan we dat dan doen?
Voor dat geld speel ik er nog een tijdje opquote:Op woensdag 17 november 2004 16:04 schreef XpieterX het volgende:
ik bied 100 incl. games
Renegade is niet de platinum, gewoon de originele versie.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:11 schreef Shigeru het volgende:
Jak II: Renegade, is die platinum? Zo nee, dan bied ik 10 incl
Hmm.. 27,50 excl. danquote:Op woensdag 17 november 2004 22:51 schreef .Pas het volgende:
Jak II: Renegade & Pro evolution soccer 3 : 25 ¤
hmm, even over nadenken.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:57 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Hmm.. 27,50 excl. dan
Ik zou zeggen...hou ff lekker je mond...ga dat ding toch niet voor een prijs wegdoen die me niet aanstaat. Het zijn echt geen abnormale bedragen die ik vraag.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:27 schreef hifonics het volgende:
alstie nie weg hoeft wrom zet je hem er dan op en kets je alle boden af. Ik zou zeggen sluiten topic en koop een goed spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |