quote:Negende duel zonder tegendoelpunt; Derde plaats op alltime ranglijst
PSV heeft voor het negende competitiewedstrijd achtereen achterin de nul weet te houden. Daardoor klimt PSV op de historische ranglijst van aantal duels zonder tegentreffer op naar de de derde plaats. Ajax (seizoen 70/71) en (seizoen 95/96) bezet de eerste twee plaatsen. PSV heeft het in het volgende duel tegen Vitesse aan zeven minuten zonder tegendoelpunt genoeg om de tweede plaats over te nemen van Ajax.
tuurlijk!!quote:Op maandag 15 november 2004 10:53 schreef pascalheister het volgende:
nee dat is voor mensen die ziek zijn
Modjes kan er even wedstrijden van gemaakt worden
het mooiste topic van fok, en je zit nog te klagenquote:Op maandag 15 november 2004 10:57 schreef JaWi het volgende:
Vervelend, nu staat dit topic in mijn AT.
De Jong heeft wel wat anders aan zijn hoofd nuquote:Op maandag 15 november 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me duidelijk dat de PSV verdedigers nu ook het hart van Oranje verdediging gaan vormen
idd, jullie zijn al bijna op de 100quote:Op maandag 15 november 2004 14:24 schreef Zapper het volgende:
Gaan snel zeg, deze topics
Hiddink had het al gezien toen hij Tevez tegenkwam, deze jongen heeft een enorm talent voor voetbal, maar een nog enormer ego. Achteraf gezien maar goed dat hij in Eindhoven de boel niet is komen verzieken. Een Mido in het kwadraat.quote:Carlos Tevez maakt zich steeds minder geliefd
(vi.nl)
15/11/2004 13:21
De wereld ligt even niet meer aan de voeten van Carlos Tevez. Ook al won hij met Boca Juniors de wereldbeker, werd hij gekozen tot beste speler van Zuid-Amerika en leidde hij Argentinië deze zomer naar een gouden medaille op de Olympische Spelen, toch staat Carlitos er steeds minder goed op in eigen land.
De twintigjarige aanvaller ligt zo'n beetje overhoop met iedereen waarmee hij overhoop kan liggen. Sinds zijn heldenrol in Athene, waar hij furore maakte door acht keer te scoren en zich definitief in de kijker speelde van het gewilde Europa (waaronder PSV), valt de nummer 10 van Boca slechts nog op buiten de lijnen.
Met zijn regelmatige vakanties naar Brazilië - soms met toestemming van zijn club en soms zonder - heeft Tevez zich niet populair gemaakt bij zijn ploeggenoten. Hij zou door de vele wedstrijden die hij speelde uitgerust en fit moeten terugkeren bij Boca, maar bleek slechts dik en vermoeid van het stappen te zijn geworden.
Terug op het veld slaagde Tevez er bovendien niet in zijn worstelende werkgever wat extra's te geven. Acht duels zijn los xeneixes al zonder zege en Tevez oogt als een uitgebluste vedette en is international af. In de verloren derby tegen River Plate kreeg hij het aan de stok met ploeggenoot Guillermo Barros Schelotto en tegen Estudiantes (0-0) weigerde hij als aanvallende middenvelder te spelen.
Teleurgestelde Boca-supporters haalden na afloop verhaal bij Tevez en lieten het niet na te laten weten dat ze niets zien in zijn veelbesproken relatie met de actrice en model Natalia Fassi. Waarna Tevez hen te lijf wilde en daar slechts door ingrijpen van zijn collega's van werd weerhouden.
Tevez baarde eveneens opzien door te breken met zijn zaakwaarnemer en over te stappen naar de broer van zijn nieuwe liefje. Per brief sneed hij alle banden met Roberto Tesone door. 'Al zeven jaar ontfermen wij ons over deze jongen. Mede dankzij ons is hij zover gekomen. Maar we hebben geen cent aan hem verdiend. Ik denk niet dat zijn stapmaatje en zijn compagnon hem zo kunnen vertegenwoordigen als wij.'
Die mogen ze idd houden.quote:Op maandag 15 november 2004 15:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hiddink had het al gezien toen hij Tevez tegenkwam, deze jongen heeft een enorm talent voor voetbal, maar een nog enormer ego. Achteraf gezien maar goed dat hij in Eindhoven de boel niet is komen verzieken. Een Mido in het kwadraat.
Ziet er wel naar uit, kijkend naar dat bericht. Zou jammer zijn van zijn talent, maar ik lig er niet wakker van. Het is zijn eigen schuld/verantwoordelijkheidquote:Op maandag 15 november 2004 16:51 schreef cultheld het volgende:
Zou hij het dan niet gaan redden door z'n karakter en een paar jaar binnenlopen en dan verdwijnen uit de voetballerij?
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:12 schreef cultheld het volgende:
Zul je zien dat een Vonlanthen nog meer carriere gaat maken
Mooi ik kan als het goed is, dus zodra de kaartverkoop begint een kaartje halenquote:PSV - FC Volendam op dinsdag 25 januari
15 november 2004 16:45
De Amstel Cup-wedstrijd PSV - FC Volendam (achtste finales) zal worden gespeeld op dinsdag 25 januari 2005. Het duel in het Philips Stadion in Eindhoven begint om 20.00 uur.
Na de winterstop begint PSV met een competitiewedstrijd tegen NAC Breda op zaterdag 22 januari, gevolgd dus door het bekerduel tegen FC Volendam op dinsdag. Op zondag 30 januari 2005 staat de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk op het programma.
Wou Knoeiman hem niet halen?quote:Op maandag 15 november 2004 17:17 schreef Suijk het volgende:
Nu vind ik het opeens jammer dat ie niet naar eindhoven is gekomen.
Laat maar komen. People manager Koeman kan hem wel aan!quote:Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wou Knoeiman hem niet halen?hehe
Ik zie 't al voor mequote:Op maandag 15 november 2004 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat maar komen. People manager Koeman kan hem wel aan!
Dat is volgens mij nog niet bekend, maar ik verwacht niet al te duur. Ik schat dat de kaartjes voor Oost en West 10 tot 15 Euro gaan kosten.quote:Op maandag 15 november 2004 18:34 schreef Zapper het volgende:
Wat gaat een kaartje voor die AC wedstrijd kosten?
maximaal ja, volgens mij was een kaartje voor de eerste bekerwedstrijd vorig jaar iets van 7.50 euro voor oost en westquote:Op maandag 15 november 2004 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog niet bekend, maar ik verwacht niet al te duur. Ik schat dat de kaartjes voor Oost en West 10 tot 15 Euro gaan kosten.
Ik ben er vanuit gegaan dat Bouma niet meedoet tegen vitesse dus dat Ooijer samen met Alex centraal komt te spelen.quote:Op maandag 15 november 2004 19:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom Bogelund mee laten doen als je een fitte Ooijer hebt?
Kan ook, vraag me alleen af of Lamey fit is, maar voor de rest kan het wel. Ik zal dan toch wel voor Lucius kiezen op het middenveld en dan Park ipv Farfán of Beasley. Maar we hebben wel mogelijkheden genoeg voor zondag. Met of zonder Van Bommel moet er gewoon gewonnen worden.quote:Op maandag 15 november 2004 19:58 schreef cultheld het volgende:
Gomes, Lamey, Alex, Ooijer, Lee, Vogel, Cocu, Park, Farfán,Beasley en Vonlanthen?
en terechtquote:Op maandag 15 november 2004 20:28 schreef Zapper het volgende:
Ooijer zal ongetwijfeld op het middenveld komen te staan, zo heeft Hiddink dat al vaker opgelost.
Wat heeft PSV toch een heerlijk teamquote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en terecht
quote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat heeft PSV toch een heerlijk team![]()
Ik kan het alleen maar heel erg met je eens zijnquote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat heeft PSV toch een heerlijk team![]()
tja je schat wel eens vaker wat inquote:Op maandag 15 november 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:
Ik heb schat in dat we waarschijnlijk minstens op 86 punten komen dit jaar
Waar ik verkeerde inschattingen maak als: Tevez komt of Ajax verliest van Feyenoord maak jij 1 grote inschattingsfout: Ajax wordt kampioenquote:Op maandag 15 november 2004 20:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja je schat wel eens vaker wat in
ach ja, vooral in de herfsttijd schieten ze als paddestoelen uit de grond. moet je gewoon boven staanquote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef lookinforyou het volgende:
Zitten de PSV-ers ook altijd met zovelen in het Ajax topic te kloten?
Vroeg ik me af??
Je hoeft maar iets positiefs over PSV te melden, of er komen er weer een paar
Op zich heb ik ook weinig tegen Feyenoord.quote:Op maandag 15 november 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
De Feyenoordersken doen dat nooit he, alleen maar die Ajacieden, vandaar dat ik ook nooit in Feyenoord topics zit te kloten
verkeerde inschattingenquote:Op maandag 15 november 2004 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar ik verkeerde inschattingen maak als: Tevez komt of Ajax verliest van Feyenoord
en dat uit jouw toetsenbordquote:Ajax wordt kampioen
ajax is zonder hoofdletter, hoorquote:Op maandag 15 november 2004 20:58 schreef cultheld het volgende:
Ajax verliest van Feyenoord maak jij 1 grote inschattingsfout: Ajax wordt kampioen
Welkom hier trouwensquote:Op maandag 15 november 2004 21:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op zich heb ik ook weinig tegen Feyenoord.
Maar het valt me op dat het steeds ajax-jes zijn.
Ach, het valt ook niet mee voor hen, moeten we maar denken. Ze staan een straat lengte achter op ons
![]()
sssssst ze komt hier al langer hoorquote:Op maandag 15 november 2004 21:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Welkom hier trouwens
Dank je. Ben hier al een tijdje hoorquote:Op maandag 15 november 2004 21:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Welkom hier trouwens
Ookquote:Op maandag 15 november 2004 21:13 schreef cultheld het volgende:
Oh dan doe ik 't ook maar ff: hallo
ow, oepsquote:Op maandag 15 november 2004 21:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je. Ben hier al een tijdje hoor, maar fijn dat iemand me welkom heet
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef lookinforyou het volgende:
Cultheld waarom ben jij zo vaak negatief genomineerd??
Snap ik eigenlijk niet....
quote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ookhallo hoor. Leuk dit!!
Ik ben hier sinds eind september. Dus echt nog maar even eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ow, oeps. ik kom hier ook nog maar een half jaar ofzo hoor. hoe 'nieuw' ben jij?
quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds eind september. Dus echt nog maar even eigenlijk
Zit vaak hier. Rubbereend wist al van mijn bestaan hier. We quoten elkaar nog wel eens. Maar kom hem ook tegen bij ER en Het Blok![]()
Laat ik 't zo zeggen; Ik gebruik fok eigenlijk voornamelijk voor discussies omtrent voetbal, ben niet 't type fokker dat vrienden zoekt op meetings aangezien ik genoeg kameraden heb en ga ook niet huilen over een kutleven dat ik niet heb in R&Pquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ookhallo hoor. Leuk dit!!
Ow? Probeerde je ons daarmee op te naaien? Vandaar dat ik spontaan tegen het plafond aanvloog....quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat ik wel leuk vind op dit forum is 't opnaaien van anderen, met name Ajacieden en elk voetbalgerucht dat ik tegenkom bespreek ik hier graag uitvoerig. Vooral uitspraken als: Ajax zoekt versterkingen in Dave Bus, Sjaak Swart en N'kufo, Ajax is arrogant en Ajax verliest van Feyenoord met 0-4 worden me niet in dank afgenomen, maar dat interesseert me vrij weinig. Overigens ben ik "in 't echt" niet zo radicaal anti-ajax, aangezien ik ook vrienden heb die, helaas, voor ajax zijn, maar hier op fok heb ik vrij spel
Ok, dan snap ik het. Ga lekker daarmee door, zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen; Ik gebruik fok eigenlijk voornamelijk voor discussies omtrent voetbal, ben niet 't type fokker dat vrienden zoekt op meetings aangezien ik genoeg kameraden heb en ga ook niet huilen over een kutleven dat ik niet heb in R&P. Wat ik wel leuk vind op dit forum is 't opnaaien van anderen, met name Ajacieden en elk voetbalgerucht dat ik tegenkom bespreek ik hier graag uitvoerig. Vooral uitspraken als: Ajax zoekt versterkingen in Dave Bus, Sjaak Swart en N'kufo, Ajax is arrogant en Ajax verliest van Feyenoord met 0-4 worden me niet in dank afgenomen, maar dat interesseert me vrij weinig. Overigens ben ik "in 't echt" niet zo radicaal anti-ajax, aangezien ik ook vrienden heb die, helaas, voor ajax zijn, maar hier op fok heb ik vrij spel
quote:Op maandag 15 november 2004 21:35 schreef rubbereend het volgende:
en oja VoreG reageert graag op alles
Het kan wel, jaquote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar voor de rest is het hier gezellig
Diep in zijn ajax hartje, is hij gewoon voor PSVquote:Op maandag 15 november 2004 21:44 schreef VoreG het volgende:
offtopicquote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef cultheld het volgende:
offtopic
Hoe krijg je eigenlijk zo'n plaatje onder je naam? Vat d'r nog steeds vrij weinig van
ontopic
Hoeveel geld krijgt PSV eigenlijkt wanneer de 2e ronde wordt bereikt, weet iemand dat?
quote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Diep in zijn ajax hartje, is hij gewoon voor PSV![]()
Daarom is hij hier ook zo vaak
Helemaal niet!quote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Diep in zijn ajax hartje, is hij gewoon voor PSV![]()
Daarom is hij hier ook zo vaak
wat Bos zegt,quote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef cultheld het volgende:
offtopic
Hoe krijg je eigenlijk zo'n plaatje onder je naam? Vat d'r nog steeds vrij weinig van
Rot dan godverdomme allemaal eens een eind op!quote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef VoreG het volgende:
Helemaal niet!.
Je slaat een plaatje op, in mijn documenten ofzo. Je zoekt hem op en klikt op bewerken. Kom je in een ander scherm, klik je op kenmerken en dan pas je de afmeting aan. Dus 60 bij 60.quote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef cultheld het volgende:
offtopic
Heel mooi gesproken!!!quote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rot dan godverdomme allemaal eens een eind op!![]()
Maar dan moet ik die Brabantse gemoedelijkheid missenquote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rot dan godverdomme allemaal eens een eind op!![]()
ach, kom VoreG, eerlijk zijn, stiekum droom je snachts van juichen in een PSV shirtquote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niet!.
In andere topics komen meer Brabanders dan hier.quote:Op maandag 15 november 2004 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet ik die Brabantse gemoedelijkheid missen
Ik twijfel toch een beetje aan je ajax liefde hoor. Je signatuur is ook al weg. En wat stond daar ook alweer. In elk geval dat ajax ook de kampioen wordt van 2004-2005.quote:Op maandag 15 november 2004 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet ik die Brabantse gemoedelijkheid missen
Ik huil met je mee.quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
Pest mij niet zo, ik ben maar een zielige Ajacied met een team wat uit een diep dal moet klimmen en maar 4e staat.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik twijfel toch een beetje aan je ajax liefde hoor. Je signatuur is ook al weg. En wat stond daar ook alweer. In elk geval dat ajax ook de kampioen wordt van 2004-2005.
En als dat ineens verdwijnt....... tja, dan heb ik zo mijn twijfels waar jouw hart ligt![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
..
VoreG, je zusje zit achter je computer...quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
Pest mij niet zo, ik ben maar een zielige Ajacied met een team wat uit een diep dal moet klimmen en maar 4e staat.
Dat wist ik dus niet.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef VoreG het volgende:
Mijn signatuur komt pas terug als Koeman opgerot is, dat heb ik toen ook al uitgelegt.
Nee onder mijn tafelquote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
VoreG, je zusje zit achter je computer...
Gatverdammequote:Op maandag 15 november 2004 22:05 schreef VoreG het volgende:
Nee onder mijn tafel
Misschien kunnen ze je in dit topic helpen: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40quote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef cultheld het volgende:
SpideyVerdomme, heb ik een tof plaatje gevonden, is ie te klein afgebeeld om leesbaar te zijn
Photoshopquote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef cultheld het volgende:
SpideyVerdomme, heb ik een tof plaatje gevonden, is ie te klein afgebeeld om leesbaar te zijn
Dat zou ook mijn opstelling zijn... een snelle beweeglijke spits kan denk ik meer onrust zaaien in de verdediging dan onze lange Jan. even afwachten hoe het met de vorm van Vennegoor is dit weekend. Als ie een goaltje meepikt of flink met assists strooit zou ik em opstellen, want een Vennegoor in vorm kan het Arsenal ook knap lastig maken denk ik.quote:Misschien krijgt Vonlanthen wel een kans, juist tegen Arsenal Cocu, Van Bommel en Vogel op het middenveld, Farfán en Park op de vleugels, Vonlanthen in de spits, Alex en Bouma centraal, Ooijer en Lee als backs
Sorry hoor maar dit geloof ik gewoon echt niet.... dan eet ik serieus mijn schoen op......quote:Op maandag 15 november 2004 23:03 schreef cultheld het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=15721
Wat een domme opmerking
Welcome backquote:Op maandag 15 november 2004 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
ik meld me ook maa reens
ik weet dat jullie me missen hoor
k krijg al kriebels in mn buik als k aan die wedstrijd denk........ dat kan een enorm feest worden, als Pana verliest zijn we doorquote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef cultheld het volgende:
Volgende week woensdag is echt de wedstrijd van het jaar
Nee...quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het sarcasme straalde van v. Bommels glimlach af... Ik weet alleen niet of ze dat bij Voetbal Insite ook doorhadden.
En als wij winnen zijn we groepswinnaarquote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k krijg al kriebels in mn buik als k aan die wedstrijd denk........ dat kan een enorm feest worden, als Pana verliest zijn we door
quote:Op maandag 15 november 2004 22:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Photoshop
Maar niet aan Spidey vragen, die heeft alleen Paint
Ik denk dat het dan 1 groot dik feest is in Eindhovenquote:Op maandag 15 november 2004 23:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Als PSV wint neem ik de rest van de week vrij, dat is iets wat zeker is
Ik denk eigenlijk niet dat dat de reden is dat je negatief genomineerd wordt hoor, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen; Ik gebruik fok eigenlijk voornamelijk voor discussies omtrent voetbal, ben niet 't type fokker dat vrienden zoekt op meetings aangezien ik genoeg kameraden heb en ga ook niet huilen over een kutleven dat ik niet heb in R&P. Wat ik wel leuk vind op dit forum is 't opnaaien van anderen, met name Ajacieden en elk voetbalgerucht dat ik tegenkom bespreek ik hier graag uitvoerig. Vooral uitspraken als: Ajax zoekt versterkingen in Dave Bus, Sjaak Swart en N'kufo, Ajax is arrogant en Ajax verliest van Feyenoord met 0-4 worden me niet in dank afgenomen, maar dat interesseert me vrij weinig. Overigens ben ik "in 't echt" niet zo radicaal anti-ajax, aangezien ik ook vrienden heb die, helaas, voor ajax zijn, maar hier op fok heb ik vrij spel
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:27 schreef Djekko het volgende:
Otman Bakkal verhuurd aan FC Den Bosch
16 november 2004 17:10
Otman Bakkal (19) wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Den Bosch. PSV wil graag dat de jonge aanvaller veel ervaring opdoet op het hoogste niveau. In Eindhoven is zijn speeltijd daarvoor nog te beperkt.
Jeugdinternational Bakkal heeft bij PSV vanaf 1995 zijn opleiding doorlopen. Vorig seizoen speelde hij in twee competitiewedstrijden, dit seizoen nog geen enkele keer. Bakkal - begonnen bij het Strijpse DBS - heeft nog een contract tot juli 2007.
"Zowel voor Den Bosch als voor Bakkal zelf is het positief dat hij per direct wordt verhuurd. Hij is een talentvolle aanvaller, die dolgraag voor onze club wil voetballen", zegt Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch.
www.psv.nl
En die houdt in.....?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ze moeten net zo'n constructie doen als Barcelona heeft met Levante voor Sergio García.
Wat houdt deze constructie in?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ze moeten net zo'n constructie doen als Barcelona heeft met Levante voor Sergio García.
verklaar u nader, ben niet op de hoogte van die constructiequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Dat ze Den Bosch 10000 euro laten behalen voor elke keer dat Bakkal niet in de basis start.
Bron: www.psv.nlquote:Otman Bakkal (19) wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Den Bosch. PSV wil graag dat de jonge aanvaller veel ervaring opdoet op het hoogste niveau. In Eindhoven is zijn speeltijd daarvoor nog te beperkt.
Jeugdinternational Bakkal heeft bij PSV vanaf 1995 zijn opleiding doorlopen. Vorig seizoen speelde hij in twee competitiewedstrijden, dit seizoen nog geen enkele keer. Bakkal - begonnen bij het Strijpse DBS - heeft nog een contract tot juli 2007.
"Zowel voor Den Bosch als voor Bakkal zelf is het positief dat hij per direct wordt verhuurd. Hij is een talentvolle aanvaller, die dolgraag voor onze club wil voetballen", zegt Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch.
Alle wat je op noemt behalve diepe spits. hij kan dat misschien wel, maar ik heb hem daar nog nooit zien spelen. Aanvallende middenvelder slaat het meest op hem volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, een PSV-huurling erbij!Maar wat is die Bakkal precies voor een speler?
Aanvaller staat in dat stukje, maar is het een buitenspeler, diepe spits of meer een aanvallende middenvelder?
Is inmiddels al weer teruggedraaid...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Panathinaikos - PSV wordt trouwens niet helemaal een thuiswedstrijd voor Panathinaikos. Het stadion is door de Uefa afgekeurd, en ze moeten nog voor die wedstrijd op zoek naar een alternatief.(bron www.uefa.com)
Jaaa! Net zo'n zware straf geven als Patrick K. destijds!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Jail him!
waar lees je dat ergens?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is inmiddels al weer teruggedraaid...
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
waar lees je dat ergens?
www.zapper.nlquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:57 schreef rubbereend het volgende:
hee Zapper, noem anders ff je bron
Hmm, ben benieuwd voor welke positie ie dan precies gehaald is!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alle wat je op noemt behalve diepe spits. hij kan dat misschien wel, maar ik heb hem daar nog nooit zien spelen. Aanvallende middenvelder slaat het meest op hem volgens mij.
ja ik heb je er al een keer voor bedankt, ik vind hem alleen niet helemaal super omdat er geen blauw in zat. als je zin en of tijd hebt mag je deze avatar wel een kerstmuts gevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd voor welke positie ie dan precies gehaald is!
Is het eigenlijk een Marokkaan, Turk, of van anderszins buitenlandse afkomst?
Spideyman, kijk even hier aub: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11
Yeahinho wil weten uit welk land zijn (voor)ouders komen. Ik weet het overigens niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:11 schreef Spideyman het volgende:
Bakkal is trouwens een geboren en getogen Eindhovenaar.
Ik ook niet, maar klinkt Turks.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yeahinho wil weten uit welk land zijn (voor)ouders komen. Ik weet het overigens niet.
* Yeahinho heeft een fraai spandoek in zijn hoofdquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Die kans is net zo groot als dat je Sinterklaas met baard aantreft, denk ik.
Echt spectaculair is ie niet hoor, meer een geintje tussen Robbie (FCDB-topic) en mij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Vertel vertel vertel!
Paar jaar terug was Bart van den Eede erg populair en hij kreeg de bijnaam "Bartje Super-Belg". Als parodie daarop kwam toen heel sporadisch "Mourad Super-Moslim" (voor Mourad Mghizrat) voorbij, dus daarom bedacht ik nu die link met Bakkal ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind um wel leuk! Maar ik zou het toch maar niet doen.
Denk het ook. Teveel mensen die het verkeerd zullen opvatten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Bart van den Eede erg populair en hij kreeg de bijnaam "Bartje Super-Belg". Als parodie daarop kwam toen heel sporadisch "Mourad Super-Moslim" (voor Mourad Mghizrat) voorbij, dus daarom bedacht ik nu die link met Bakkal ook.
Maarja, op dit moment is ie wel erg (te) actueel.
En dat voor slecht één Bakkal!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Spideyman het volgende:
<--- mooie avatar he, Yeah?
Wehehehe, daar was ik ook al bang voor jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Spideyman het volgende:
Denk het ook. Teveel mensen die het verkeerd zullen opvatten.
Zul je zien -Otman: "Maar ik bén helemaal geen moslim"
Ja slimpie,in dat geval zouden wij hem niet eens hurenquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Dat ze Den Bosch 10000 euro laten behalen voor elke keer dat Bakkal niet in de basis start.
en dat is kut voor degene die naar Athene afreizen,gaaf stadionnetje hebben ze daarquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Panathinaikos - PSV wordt trouwens niet helemaal een thuiswedstrijd voor Panathinaikos. Het stadion is door de Uefa afgekeurd, en ze moeten nog voor die wedstrijd op zoek naar een alternatief.(bron www.uefa.com)
Awaken! Het is nog niet te laat!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:56 schreef pascalheister het volgende:
zo over 2 weken mijn club maar is bekijken bij de Graafschap - PSV
Vrees met grote vrees dat het met Jordi niet meer goed komt en Arvid komt gewoon te kort voor PSV.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, ziet er leuk uit. Hoogtepunt in dit topic.
Maar goed, Nick Hofs halen is niet zo gek, maar wat doe je dan met Jordi Hoogstrate en Arvid Smit?
Hij staat ook in de Sportweek.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef cultheld het volgende:
Allemaal ff de VI kopen deze week, Farfán op de voorkant en een mooi artikel over 'het fenomeen' van psv
Zijn drie bijnamen:
el diferente: omdat hij de man is die het verschil maakt altijd
el depredador, het roofdier, vanwege zijn doorslaggevende acties
le foca, zeehond: de bijnaam van z'n oom, het kleine neefje wordt er automatisch naar vernoemd.
In eigen land een fenomeen, wil zijn naam gaan vestigen in Europa en Peru naar het WK loodsen
Ik had dat interview niet nodig om tot die conclusie te komen; Hulde aan de copa libertadores en copa americaquote:Op woensdag 17 november 2004 16:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij staat ook in de Sportweek.
Lijkt me een geschikte gozer, gezien het interview(tje).![]()
Ik lees net een artikel in de Sportweek over hem.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef cultheld het volgende:
Allemaal ff de VI kopen deze week, Farfán op de voorkant en een mooi artikel over 'het fenomeen' van psv
Zijn drie bijnamen:
le foca, zeehond: de bijnaam van z'n oom, het kleine neefje wordt er automatisch naar vernoemd.
In eigen land een fenomeen, wil zijn naam gaan vestigen in Europa en Peru naar het WK loodsen
Dat artikel stelt niet zoveel voor hoor. Twee bladzijden waarvan de helft foto's. Artikel van Robben is leuker. Maar dat is een persoonljke mening.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef cultheld het volgende:
Zijn drie bijnamen:
en nog bedanktquote:Op woensdag 17 november 2004 13:22 schreef lookinforyou het volgende:
Hee Spidey, wat is je icoon leuk geworden!!!
Klasse!!![]()
Hij vertelt inderdaad dat hij gewend was als tweede spits te spelen trouwens. Op zich zou dat het proberen waard zijn tegen een mindere tegenstander of in oefenpartijtjes in de winterstop. Dat zou er dan ongeveer zo uitzien:quote:Op woensdag 17 november 2004 16:12 schreef cultheld het volgende:
En dan te bedenken dat ie maar een paar miljoen heeft gekost zonder Chelsea tussenkomst
Denk niet dat Hiddink dit snel zal toepassen. Hiddink vind De Jong te goed om dit te doen heb ik het idee.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij vertelt inderdaad dat hij gewend was als tweede spits te spelen trouwens. Op zich zou dat het proberen waard zijn tegen een mindere tegenstander of in oefenpartijtjes in de winterstop. Dat zou er dan ongeveer zo uitzien:
----Beasley----------VoH-----------Park------
-----------------------Farfán----------------------
--------------Cocu-----------Bommel-----------
Lekker aanvallend.
Hangt er van af tegen wie. Tegen spijkerharde verdedigers moet ie idd niet bepaald in de basis starten maar tegen clubs als Feyenoord en Heerenveen is ie wel op te stellen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Beasley zou ik nimmer opstellen, eigenlijk.
Wat zeg je nou toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:48 schreef cultheld het volgende:
Beasley moet maar eens in de leer gaan bij Theo Janssen wat voeding en training betreft.
het is ook meer om Farfán 'een' keertje te proberen als tweede spits. op linksvoor zou eventueel ookl vonlantehn kunnen spelen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Beasley zou ik nimmer opstellen, eigenlijk.
Dat bedoel ik juistquote:Op woensdag 17 november 2004 16:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat zeg je nou toch?
Theo zit gvd elke avond in de friettent man!
Yeahquote:Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen Arsenal FC op woensdag 24 november aanstaande. Deze wedstrijd is volledig uitverkocht. Gisteren gingen de laatste kaarten over de toonbank.
PSV speelt deze belangrijke Champions League-wedstrijd woensdagavond om 20.45 uur in het Philips Stadion.
het werd tijdquote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeah
dat gaat gezellig worden!!!!
Misschien helpt het dat je ook kaarten kon kopen met CC's van andere clubs?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:39 schreef Robje23 het volgende:
Zo uitverkocht is leuk maar waar komen die supporters opeens vandaan??
brrrrrrr wil je je zondag wel ff goed douchen na de wedstrijdquote:Op donderdag 18 november 2004 12:39 schreef Robje23 het volgende:
Zo uitverkocht is leuk maar waar komen die supporters opeens vandaan?? ik heb een pas patrout en ben naar alle wedstrijden geweest.. Eerst zondag nog ff naar Arnhem. in een Vitesse vak. maar jah ben er gelukkig bij.
Doe ik voor de wedstrijd ook alquote:Op donderdag 18 november 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrrrrr wil je je zondag wel ff goed douchen na de wedstrijd
Stoer hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ken alleen al een 10tal FC Den Bosch supporters die volgende week in Eindhoven zitten (hopende op een overwinning van Arsenal)
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
Weet totaal nog niet hoe mijn dag gaat lopen,moet nog de nodige Engelsen ontmoeten omdat ik kaarten voor ze heb.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:42 schreef Bobu het volgende:
DG, vantevoren nog drinken in de stad? Was twee jaar terug enorm gezellig in Tipsy Duck op Stratum. Kom vooral een pulletje drinken daar.
Jij bedoeld de Arsenal-"supporters"in de PSV vakken neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:53 schreef Spideyman het volgende:
No offence tegen de Arsenal-fans hier, maar ik zou het wel een beejte nep vinden als alle Arsenalsupporters in het Philipsstadion straks Nederlandse pubertjes zijn. Allemaal van die wannabe's
Nee, vooral die ene, die nu het lekker dichtbij is, eindelijk eens bij een uitwedstrijd kan zijn. Wat een nepsupporter is dat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bedoeld de Arsenal-"supporters"in de PSV vakken neem ik aan?
Die ene die binnen 30 minuten in Eindhoven staat,die?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, vooral die ene, die nu het lekker dichtbij is, eindelijk eens bij een uitwedstrijd kan zijn. Wat een nepsupporter is dat.
Ja, schandalig toch? Pikt gewoon een kaartje van de echte Arsenal fans.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die ene die binnen 30 minuten in Eindhoven staat,die?
Misselijkmakend idd,je zal maar eens een paar uur moeten reizen voor een pot.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, schandalig toch? Pikt gewoon een kaartje van de echte Arsenal fans.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misselijkmakend idd,je zal maar eens een paar uur moeten reizen voor een pot.
Uh,wie bedoel je trouwens?
En de 11e man meldt zich!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ken alleen al een 10tal FC Den Bosch supporters die volgende week in Eindhoven zitten (hopende op een overwinning van Arsenal)
Hofs speelt waarschijnlijk niet eens, dus dream onquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:21 schreef Suijk het volgende:
Laten we het weer over psv hebben.
Dit weekend gaat Vitesse jullie verrassen. Hofs maakt 2 goals en verklaart dat ie dan niet naar psv gaat.
Ja, ik weet niet hoe het geregeld is met de kaartje sin de uitvakken, maar je hebt van die kereltjes die dan ineens Arsenal fan zijn. En zich daar enorm mee willen profileren terwijl ze dus het jaar erna net zo goed voor Manchester gaan zitten juichen, als die toevallig in Nederland spelen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bedoeld de Arsenal-"supporters"in de PSV vakken neem ik aan?
Gaven en Adu zijn in ieder geval meer getalenteerd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Beasley tweede in de VS bij Speler van het Jaar, achter Landon Donovan, die volgens cultheld niet de beste speler in de VS was.
Relatief beterquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is iets anders en nog maar de vraag ook.
HUP!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:36 schreef rubbereend het volgende:
hup PSV
Daar zullen er een hele hoop van zijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het geregeld is met de kaartje sin de uitvakken, maar je hebt van die kereltjes die dan ineens Arsenal fan zijn. En zich daar enorm mee willen profileren terwijl ze dus het jaar erna net zo goed voor Manchester gaan zitten juichen, als die toevallig in Nederland spelen.
Nogmaals, no offence voor mensen die echte Arsenalsupporters zijn.
Sowiesoquote:Op zaterdag 20 november 2004 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Wat ik weet zijn er zoiezo 20 Nederlands sprekende,incl.Vlamingen en ikzelf,in het uitvak gesitueerd.
Dat zat er denk ik wel een beetje aan te komen, helaas.quote:PSV-trainer is ’even minder geïnteresseerd’ in problemen Braziliaan
Leandro uit de gratie bij Hiddink
Zaterdag 20 november 2004 - EINDHOVEN - De spelers en trainers van PSV rekenen voorlopig niet op de inzetbaarheid van Leandro do Bomfim. De Braziliaanse middenvelder heeft zich met zijn veelvuldige en langdurige afwezigheid uit de gratie gespeeld bij de club. Trainer Guus Hiddink liet gisteren weten ’even minder geïnteresseerd’ te zijn in het wel en wee van Leandro. De speler was de laatste weken geveld door een virusinfectie, waarvan hij in Brazilië herstelde. Op de vraag wanneer Leandro zich weer bij PSV meldt, reageerde Hiddink onverschillig. „Hij zou rond deze tijd in Nederland moeten aankomen. Net als Sinterklaas.“.
Volgens Hiddink is Leandro inmiddels helemaal hersteld van zijn virusinfectie. „Hij heeft goed uitgeziekt. Nu moet hij aanhaken bij de groep. Het team is gaande en kan of wil niet wachten op spelers bij wie steeds opnieuw vragen over het commitment worden gesteld.“
Volgens Hiddink levert de manager van Leandro geen positieve bijdrage aan de verdere integratie van de middenvelder. „Hij denkt teveel in clausules, transfersommen, salarissen en onkostenvergoedingen.“ Als trainer heeft Hiddink het wel gehad met Leandro, als technisch directeur moet hij ook rekening houden met het economische aspect. Leandro werd drie jaar geleden voor vijf miljoen euro aangetrokken en verdient een topsalaris. Hij gold destijds als het grootste Braziliaanse talent onder de twintig jaar, maar maakte zijn reputatie bij PSV nog zelden waar.
Afgelopen seizoen speelde hij een wedstrijd (als invaller) en ook dit seizoen vergaat het hem nauwelijks beter. Het contract van Leandro loopt nog door tot 2007. Een snel vertrek is nog niet aan de orde, omdat PSV dan gigantisch veel zou afschrijven op de speler, die werd binnengehaald door technisch directeur Arnesen. Bovendien bestaat er geen interesse voor de speler.
Leandro wordt echter gekweld door heimwee. „Hij is aan stemmingen onderhevig“, zo drukt Hiddink het uit. „Wij willen elke speler helpen, maar dan moet er wel respons zijn. Natuurlijk heeft Leandro vaak ongelukkige blessures gehad op verkeerde momenten. Maar hij bewijst ook dat talent alleen niet voldoende is in de top. Daar komen taktische en mentale kwaliteiten bij.“
De vraag die Hiddink moet beantwoorden, legde hij zichzelf voor. „Tot hoever gaan wij? PSV heeft niet tot in de eeuwigheid geduld.“
Hij zegt zelf al dat 'ie afgeschreven is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:48 schreef Djekko het volgende:
Hoho, we doen wel allemaal net of ie al weg is, maar misschien houdt de technisch directeur Hiddink er wel hoop in en kunnen we binnenkort weer Braziliaanse samba in Eindhoven zien.
* blijft er toch hoop in houdenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
De enige Samba die je zult zien is als je Caribbisch carnaval in Eindhoven organiseert, maar niet van Leandro hoor.
Is dat een pure spits, of kan ie ook als aanvallende middenvelder?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg: Doe een poging om Podolski te halen; it never hurts to try
Een pure spits, maar wel 1 van soon to be wereldklasse. Duitsland heeft lang geen topspits gehad. Spelers als Kuranyi, Klose en Bobic zijn leuk voor Duitse (sub)toppers maar niet meer dan dat. Podolski scoort echt aan de lopende band en is pas 19 jaar. Nu speelt ie nog bij het bescheiden Köln, dat aan kop gaat in de eerste divisie daar. Ik zie Bayern München na twee jaar een poging doen om hem te halen, dus PSV moet die periode benutten en hem voor vier jaar vastleggen en dan na twee jaar voor veel geld aan Bayern verkopen.quote:Op zondag 21 november 2004 00:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat een pure spits, of kan ie ook als aanvallende middenvelder?
Daar moet PSV het in ieder geval wel van hebben, jonge talentvolle spitsen die nog niet te duur zijn. Toch leuk om te zien hoe er na al die topspitsen weer een PSV-er (Robben) het Europese voetbal een beetje op z'n kop zet. (mag ik zeggen toch?)quote:Op zondag 21 november 2004 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een pure spits, maar wel 1 van soon to be wereldklasse. Duitsland heeft lang geen topspits gehad. Spelers als Kuranyi, Klose en Bobic zijn leuk voor Duitse (sub)toppers maar niet meer dan dat. Podolski scoort echt aan de lopende band en is pas 19 jaar. Nu speelt ie nog bij het bescheiden Köln, dat aan kop gaat in de eerste divisie daar. Ik zie Bayern München na twee jaar een poging doen om hem te halen, dus PSV moet die periode benutten en hem voor vier jaar vastleggen en dan na twee jaar voor veel geld aan Bayern verkopen.
alleen Bossen heeft ze gehoordquote:Op zondag 21 november 2004 14:33 schreef du_ke het volgende:
Hoe zit het met die spreekkoren vandaag, weet iemand dat?
Ik las in de krant dat PSV geen supporters meenam dus ik neem aan van Arnhemse zijde.quote:Op zondag 21 november 2004 14:48 schreef ASSpirine het volgende:
spreekkoren van welke zijde?
quote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik las in de krant dat PSV geen supporters meenam dus ik neem aan van Arnhemse zijde.
Daar ging het niet om.quote:Op zondag 21 november 2004 14:57 schreef Zapper het volgende:
Wat een Arnhemse kneuzen, niet te geloven, rode kaart voor Dingsdag volledig terecht, en dan die reactie van Sturingbeetje scheids en 4e man aanvallen alsof ze iets raars doen
Dag Sturing, kneus
Oh trouwens, Sibon!
daar is ie weerquote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
De kaart was MEER dan terecht. Maar niemand zag het behalve Hiddink en co.
Die gaat inpraten op de 4e man en die zegt dat het rood moest worden.Niemand had er problemen mee als achteraf een schorsing was gekomen of de scheids het zelf had gedaan.
Achterlijke gedrag van jullie spelers om steeds te laat te komen. Te gaan lopen lachten een kutten in de gang. Constant laten vallen, slaan enz. En dan ook nog eens oerlelijk voetbal spelen...
Wat een schande is Psv toch voor het Nederlands voetbal... en dat wordt dan kampioen!
Hopelijk worden jullie geslacht tegen Arsenal.
eh, yayquote:Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef pascalheister het volgende:
we staan trouwens exact gelijk met Club Brugge, in punten en doelsaldo
Alsof die ook maar enige interesse zou hebben...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg: Doe een poging om Podolski te halen; it never hurts to try
PSV koelbloedig langs Vitessequote:
Op zich een leuke reactie van je MM, maar snap alleen het onverdiend niet, leg dat eens uitquote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
En PSV wordt kampioen, want als je dit soort uitduels onverdiend wint, win je de titel.
Bron = Telegraaf, dus jaquote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef pascalheister het volgende:
bron graag?
Vitesse had minimaal recht op een gelijkspel.quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich een leuke reactie van je MM, maar snap alleen het onverdiend niet, leg dat eens uit
Podolski kan dan in de Champions League spelen, zal beter betaald krijgen en kan om 't kampioenschap spelenquote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof die ook maar enige interesse zou hebben...
En PSV wordt kampioen, want als je dit soort uitduels onverdiend wint, win je de titel.
Nee dat had het niet, want als je de kansen niet afrondt, heb je ook geen recht op punten.quote:Op zondag 21 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vitesse had minimaal recht op een gelijkspel.
Ik denk helemaal niet dat PSV beter betaalt dan FC Köln en dan nog, hij wil met die club promoveren en gaat dan naar een Duitse topclub.quote:Op zondag 21 november 2004 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Podolski kan dan in de Champions League spelen, zal beter betaald krijgen en kan om 't kampioenschap spelen![]()
Ja dag, bij Arsenal - PSV riep je ook om het hardst dat PSV een 1-1 verdiende.quote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dat had het niet, want als je de kansen niet afrondt, heb je ook geen recht op punten.
Om die paar kansen die het had?quote:Op zondag 21 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Vitesse had minimaal recht op een gelijkspel.
Ben ik met je eensquote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef INViCTuS het volgende:
PSV was de hele wedstrijd beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |