Tsja, wat boeit het ook dat de gemiddelde FOK!user absoluut niet kan spellen hè.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:44 schreef danos het volgende:
Pf bored ofzo? Sluit je eigen verragde topic maar weer.
Correctie, de gemiddelde Nederlander. Ik kwam het onlangs ook tegen in een zakelijke mail.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsja, wat boeit het ook dat de gemiddelde FOK!user absoluut niet kan spellen hè.
Ik vind dat er een koppelteken tussen FOK! en user mag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsja, wat boeit het ook dat de gemiddelde FOK!user absoluut niet kan spellen hè.
Zou dat de verwarringsfactor zijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:52 schreef Dirkh het volgende:
Ziezo!
Search enzo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
En dus niet;Zoiezo Zowiezo Zo ie zo So ie zo Zo i zo Elke andere achterlijke variant.
Het is een leenwoord uit het Duits, daarom klinken die s-en als z-en. Neemt niet weg dat het gewoon SOWIESO is. Niks moeilijks aan, nu weet je het, onthoud het dan ook!
Oh ja, nu we toch bezig zijn met mierenneuken:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
En dus niet;Zoiezo Zowiezo Zo ie zo So ie zo Zo i zo Elke andere achterlijke variant.
Het is een leenwoord uit het Duits, daarom klinken die s-en als z-en. Neemt niet weg dat het gewoon SOWIESO is. Niks moeilijks aan, nu weet je het, onthoud het dan ook!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:05 schreef NightH4wk het volgende:
Wanneer geven we het leenwoord terug dan?
Eufemisme.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja niet zo netjes. Leenwoord is een euphemisme voor diefstal
lol, zo begin je zohiesow geen zinquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Correctie, de gemiddelde Nederlander. Ik kwam het onlangs ook tegen in een zakelijke mail.
"Zowiezo stel ik het zeer op prijs dat.."
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |