als het aan donner lag was je nu al gebannedquote:Op maandag 15 november 2004 02:20 schreef EMW het volgende:
Wie verwijdert godverdomme mn bericht nou weer? Waren het de woorden "slap aftreksel" die te veel waren voor het tere mod-zieltje?
Ja! Gezien! (waar zeg ik niet.quote:Op maandag 15 november 2004 10:21 schreef Alcatraz het volgende:
[afbeelding]
De grote vraag van dit moment..
Dit keer niet in een safehouse, maar wel met een zwaard (hint, hint!), om terroristen te verjagen.
Same herequote:Op maandag 15 november 2004 10:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja! Gezien! (waar zeg ik niet.)
Gespotquote:Op maandag 15 november 2004 10:21 schreef Alcatraz het volgende:
[afbeelding]
De grote vraag van dit moment..
Dit keer niet in een safehouse, maar wel met een zwaard (hint, hint!), om terroristen te verjagen.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:08 schreef Zanderrr het volgende:
Dit staat 'm ook wel aardig:
quote:Op maandag 15 november 2004 16:22 schreef Zanderrr het volgende:
Kenners vermoeden dat Wilders een campagne 'naar Amerikaans model' zal voeren:
[afbeelding]
Diverse bekende artiesten hebben hun steun al toegezegd:
[afbeelding]
Tada.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:22 schreef Shiny het volgende:
http://www.spymac.com/gallery/show_photo.php?picid=297307
zo kan het ook...
Agreed.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:20 schreef avw1982 het volgende:
Was ook al geweest in deel 1 en die was veel leuker.
ach gutquote:Op woensdag 17 november 2004 12:16 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben verder helemaal geen Wilders-fan, maar die Hitler / nazi-shit is niet grappig.
ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 17 november 2004 11:56 schreef chilliewillie het volgende:
[afbeelding]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:16 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben verder helemaal geen Wilders-fan, maar die Hitler / nazi-shit is niet grappig.
Je ondertitel past helemaal bij jequote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Yep.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Je ondertitel past helemaal bij je
Ik hoop toch dat je cynisch bent he..quote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Omkron het volgende:
Zeg.. willen jullie stoppen om neerlands laatste hoop te bespotten..
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant moet je er een beetje de humor van in zien vind ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Omkron het volgende:
Zeg.. willen jullie stoppen om neerlands laatste hoop te bespotten..
En dan ineens veranderen hequote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je ondertitel past helemaal bij je
Aan welke kant heeft hij dan gelijkquote:Op donderdag 18 november 2004 17:27 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant moet je er een beetje de humor van in zien vind ik.
Ja, een ondertitel kun je sneller veranderen dan een kutnick.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
En dan ineens veranderen he
Lijkt wel een dooie hond manquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:00 schreef Rizzz het volgende:
Hebben we al een lubbers-coupe gehad?
[afbeelding]
Wow!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:56 schreef Pitbulleke het volgende:
[afbeelding]
tuurlijk wel. het is een van de leukste topics op dit moment. verry hot.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wow!
Een deel 2, ik wist niet dat mijn topique zo succesvol was!
1 woord: BRIL-JANT hahahhahahahahahaha LOLquote:Op woensdag 17 november 2004 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb niks tegen kleurspoeling...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:24 schreef mcDavid het volgende:
"Ik heb niets tegen een kleurspoeling, ik heb iets tegen het UITwassen van een kleurspoeling!"
aldus geert wilders zojuist bij kopspijkers
Komt ook omdat dit een Toeps-Topic isquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wow!
Now you've asked for itquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wow!
quote:Op zondag 21 november 2004 13:29 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Now you've asked for it![]()
De toeps-a-like van Geert
[afbeelding]
Zo een was er al in deel 1 hoor.quote:Op zondag 21 november 2004 13:29 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Now you've asked for it![]()
De toeps-a-like van Geert
[afbeelding]
Oh dat had ik niet eens gezienquote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo een was er al in deel 1 hoor.
Die was imo ook beter gesoept.quote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo een was er al in deel 1 hoor.
Ik buig mijn hoofd in nederigheid, zie shopwerkje in kwestie...quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die was imo ook beter gesoept.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:16 schreef longinus het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2004 16:40 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik buig mijn hoofd in nederigheid...
neuh vind ik niet.quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die was imo ook beter gesoept.
nee hinnekquote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek.
neerlands laatste hoop te bespotten <== dat is wat hier wordt gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan ineens veranderen he
[..]
Aan welke kant heeft hij dan gelijk
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:20 schreef Pitbulleke het volgende:
Verhip... het staat hem nog ook:
[afbeelding]
Ik had er zelf ook al aan gedacht. Denk dat ie, eigenzinnig en parmantig dat ie is met die geperoxideerde pruik van 'm, er best wel om kan lachen. Maar dan moet zo'n foto eigenlijk niet uit de context worden gerukt en kun je beter een link naar het Fok topic sturenquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
g.wilders@tweedekamer.nl
Wie durft?![]()
To:quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
g.wilders@tweedekamer.nl
Wie durft?![]()
Had dan deel 1 gemaild, straks denkt hij nog dat dit mijn idee isquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
To:
g.wilders@tweedekamer.nl
Subject:
Nieuw kapsel
Beste Geert Wilders,
Wij, de leden van Fok.nl hebben op het forum een gooi gedaan naar een nieuw
kapsel voor u. Misschien zitten er wel wat goede ideeën bij. De verzinsels staan
in hetvolgende topic.
Help Wilders aan een nieuw kapsel 2
-pc-r34k
Whaaahahaha geweldig die Ozzy. Ik heb zelf ook wat met de Prince of Darkness zitten soepen maar dat lukte me niet. Maar er zitten al weer een paar in de koker...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
In deel 2 staat een link naar deel 1, in deel 1 geen link naar deel 2quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had dan deel 1 gemaild, straks denkt hij nog dat dit mijn idee is.
Je maakt hem goed afquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef Hilfiger het volgende:
MOSLIM DETICTIVE.......
Heb net m'n computer leeggegooid, vandaar zonder photoshop, maar met PAINT
[afbeelding]
Jij mag het ook wel voor mij doen hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je maakt hem goed af
Ik was eigenlijk serieus, dat je hem goed afmaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel voor mij doen hoor
Wel, als een boer met kiespijnquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:19 schreef moonraker het volgende:
Jullie zullen niet meer lachen als deze man aan de macht is.
Hoezo "aan de macht"? Wilders is een beste vent maar aan de macht zoals Pim Fortuyn zou zijn gekomen, dat lukt hem toch niet. Hij is teveel Limbo en te weinig ondeugend om mensen uit het hele land en alle sociale klassen aan te spreken. Volgens mij is er met Wilders overigens niks mis voor mensen die zich gewoon, netjes gedragen en die niet voor heibel zorgen. Hij is heus niet uit op het hoofd van de brave, goed geïntegreerde moslim met een kantoorbaan of een eigen winkeltje. En ook niet op dat van een paar gekke Fokkers. Wie weet staat hier straks wel een berichtje "met de groeten van Geert"quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:19 schreef moonraker het volgende:
Jullie zullen niet meer lachen als deze man aan de macht is.
Jij hebt het toch zo verneukt.quote:Op zondag 28 november 2004 00:42 schreef nanalune het volgende:
mijn kapsel,.................... wat doe je?????
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef Toeps het volgende:
die houden we erin...quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
Geert Wilders bij de efteling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Holle Bolle Geertquote:Op woensdag 1 december 2004 12:16 schreef Pelgrim het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Deze vind ik echt het gaafste tot nu toe, deze moet echt als poster op de Ridderzaal geplakt worden![]()
![]()
Nietzsche!quote:Op zondag 5 december 2004 19:16 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Van een bekende filosoof. Wie herkent hem als eerst
Je wint de Zlatan-frituurpanquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Specht het volgende:
Kapsel Geert Wilders nu ook via laserbehandeling te verkrijgen.
[afbeelding]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...quote:Op maandag 6 december 2004 13:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
ik snep die laatste niet Pitbulleke...
ok ik wacht wel met je mee!quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik zit op die ranzige pic server te wachten tot die het plaatje eindelijk publiceert...![]()
Waardeloos die gratis pic server dus heb hem even ergens anders geparkeerd tot ie daar eindelijk gepubliceerd wordt.quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
ok ik wacht wel met je mee!
quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doetquote:Op maandag 6 december 2004 13:03 schreef PanPan het volgende:
[..]
En daar kun je dan Zlatans in frituren?![]()
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef Pitbulleke het volgende:
From the far east comes a silent warrior. A hero from ancient times that will liberate us from the curse of the islam in a fight of blood and pain. A fight without rules... without mercy. Enter... The Islam.
[afbeelding]
Van Lee's film, Enter the Dragonquote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ghehehe, maar hoezo "enter" the islam??
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....quote:
Het gaat om 't ideequote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
Misschien strijden door infiltratie in de islamquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
joh... zo ver was ik ook wel, maar vechtend tegen de islam kun je toch niet enter de islam maken.... ik ben een pietlut... i know....![]()
quote:
Mijn hemel hoe kan ik hier nog overheenquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:18 schreef backstabber het volgende:
Kop van Jut.
WHOOT, deze is erg gaaf gedaan zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:11 schreef Pitbulleke het volgende:
Nog een incognito outfit. Swingt ook nog eens de pan uit![]()
[afbeelding]
Photoshoppen is oefenen en uitproberen. Een paar tutorials lezen is soms wel handig maar het meste heb je eraan om gewoon alle tools te weten te gebruiken.quote:Op zondag 12 december 2004 05:53 schreef Sjoe538 het volgende:
damn.. ok photoshop, maar hoe :| niet ergens een tutorial ofzo lol, ik zie niks op www.good-tutorials.com
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..quote:Op zondag 12 december 2004 05:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Photoshoppen is oefenen en uitproberen. Een paar tutorials lezen is soms wel handig maar het meste heb je eraan om gewoon alle tools te weten te gebruiken.
Met zeze technieken, moet je al aardig in de buurt komen. Je zult het nu van je eigen creativiteit moeten hebben. Ik zou je wel een tutorial kunnen schrijven, maar dan doe je het maar na volgens mij. Je zult nu de technieken en tools kunnen toepassen. Geloof het of niet, wat je tot nu toe in dit topic hebt gezien is erg makkelijk om te doen.quote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klap klap klap.quote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ja ok waar, maar goed, ik gebruik nog wel tutorials en heb ( ff een paar dan ) deze gemaakt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen Geert, dus opzouten met die topicvervuilerijquote:Op zondag 12 december 2004 05:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 08:30 schreef Pitbulleke het volgende:
Tsssss blader ik door mijn verzameling oude sportmagazines...
[afbeelding]
Ik heb hem nog zelf gemailtquote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Mr-Mackey het volgende:
Echt geweldige shops!
Wat jammer dat Geert Wilders niet zélf even reageert.
Er zijn toch een paar mensen geweest die hem, via zijn website, op het topic hebben gewezen.
Lijkt me echt grandioos: een reactie van de hand van Mr. Wilders himself!
Linkies dan alsjeblieft want als je goed kijkt zie je in dit topic ook niet meer dan die twee gezichten van Geertquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef pc-fr34k het volgende:
2 foto's dan zoek jij verkeerd
Maar wat meer poses op aanvraag zouden handig zijn.
bv een gebukte, dan is hij wat makkelijker gay te maken
P-Style ongelofelijk! Met die twee loop ik ook al dagen in gedachten rond alleen kon ik van Bix maar geen mooie grote foto vinden. Perfectquote:
Ik word er ook gestoord van bij mij doen ze het nu allemaal welquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Pitbulleke, doe eens wat aan die server van je
http://imageshack.usquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik word er ook gestoord van bij mij doen ze het nu allemaal wel![]()
Waar kan ik die dingen dan hosten?
quote:
Welke niet? Dan zet ik die even op die nieuwe plaatjeserver. Bij mij doen ze het echter allemaal welquote:
Ik gebruik Mozilla...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
alle van arfe.nl, doe eens een ctrl+F5...
In ff en mozilla doen ctrl+F5 het dacht ik ook gewoonquote:Op woensdag 15 december 2004 14:14 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ik gebruik Mozilla...en ze blijven het hier netjes doen. Maar ik post ze wel even opnieuw dan.
Uit den ouden doosch: The Little Tramp...
[afbeelding]
WHAAAAA dit kan niet waar zijn: met Ronald McDonald wilde ik ook al bezig maar ik kon telkens geen plaatje vinden naar mijn zin! Ik durf nu bijna aan niks meer te denken want dan ben je me weer te snel afquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:21 schreef P-Style het volgende:
Mooie plaatjes weer, Pitbulleke!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |